Wat is dat? Een charity wank-a-thon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over masturberen op mede-Fokkers gesproken: is er al iets bekend over de Fok-bukkake?
Ik spaar mijn slagroom al wekenlang en vreet me gek aan gekookte eieren. Ik sta helemaal op klappen!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over masturberen op mede-Fokkers gesproken: is er al iets bekend over de Fok-bukkake?
Ik spaar mijn slagroom al wekenlang en vreet me gek aan gekookte eieren. Ik sta helemaal op klappen!
Dus nu heb je zeker last van GSO?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Suck my balls, lick my nuts.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:41 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Chowi
wat een geile taalquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel een foto waar ik al zuigend aan een aubergine op sta, waarbij ik kijk als een 16 jarig meisje die een gemiddelde negerlul in alle spontaniteit in haar aarsje treft.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef stribe het volgende:
![]()
Ik heb die foto's van ijsmeis nog nooit gezien, maar heb ze nu net dus wel gevonden op inet. Ik zou nog met haar een frikandel speciaal gaan eten
iemand was me voor
.
Hahahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |