Ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik trek me geregeld af op NiNi.
Hier ook, dan gutst het lekker over mijn handenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
IJsmeis![]()
Al meer dan een jaar elke dag om 19:30
Bij mijn mag je komen kijken SHEquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
Ik vind het minstens zo fair, dat wanneer er op mijn fotoboek gerukt wordt, de heren in kwestie mij een foto doen komen van de daad .
Whehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef tonks het volgende:
En Bupatih
zal kijken of ik vanavond nog wat zaad over heb in mijn ballen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
Ik vind het minstens zo fair, dat wanneer er op mijn fotoboek gerukt wordt, de heren in kwestie mij een foto doen komen van de daad .
Is redelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel een foto waar ik al zuigend aan een aubergine op sta, waarbij ik kijk als een 16 jarig meisje die een gemiddelde negerlul in alle spontaniteit in haar aarsje treft.
Ook prima.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel een foto waar ik al zuigend aan een aubergine op sta, waarbij ik kijk als een 16 jarig meisje die een gemiddelde negerlul in alle spontaniteit in haar aarsje treft.
Je bent geen vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Ach gut, was je nog niet genoemd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
Lees de OP dorkmeisterquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach gut, was je nog niet genoemd?![]()
Ik fake wel even wat met wat witte shampoo ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Lees de OP dorkmeister![]()
En overigens niet meer dan terecht.
Ik zie de foto's dan ook met plezier tegemoet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |