opheffen die luiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef ButcherBird het volgende:
Zo, Leefbaar Utrecht is goed afgeslacht zeg!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik wil niet in discussie gaan hoor, maar weet je het zeker?
Armoede bestrijden door nog meer armoede te creeëren lijkt mij geen goede zaak.
Misschien zal er wat meer koopkracht komen, en lijkt het of de economie erop vooruit zal gaan.
Maar dat is dan wel een schijneconomie, geld uitwisseling van de staat naar de mens en weer terug.
Naja goed als je weer een bunch mensen in de trein of waar dan ook ziet niksen met de nieuwste nokia nog wat en lopend naar hun gloednieuwe bak, dan weet je iig waar je op gestemd hebt
Ja, links voor alles![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
kunnen ze dan weer mooi met verstand stemmen.
Aangepast aan het relativeringsvermogen van de gemiddelde kiezerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef NightH4wk het volgende:
NOS: "als er vandaag parlementaire verkiezingen werden gehouden dat zou er pvda-gl-nogeen eruit komen"
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef _The_General_ het volgende:
Och, in heel veel gemeentes die normaal CDA VVD stemmen is pas in november verkiezing.
Komen ze opdagen, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef mikerw het volgende:
in den haag hebben meer immigranten op de pvda gestemd dan originele nederlanders. begin van het einde
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef mikerw het volgende:
in den haag hebben meer immigranten op de pvda gestemd dan originele nederlanders. begin van de tweede helft naar het einde
PvdA heeft haar eigen kiezersschare weten te creeeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef mikerw het volgende:
in den haag hebben meer immigranten op de pvda gestemd dan originele nederlanders. begin van het einde
Islam Democratsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef komrad het volgende:
wat is die gare islamitische democraten partij, met als bekende man abuh-jahjah![]()
Ja, voortdurend dat vergelijken. Alsof Woutertje morgen premier isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef NightH4wk het volgende:
NOS: "als er vandaag parlementaire verkiezingen werden gehouden dat zou er pvda-gl-nogeen eruit komen"
Ja, maar die worden niet gehouden en dan nog is een coalitie met GL enzo niet zeker. Wazig dat ze het zo rapporteren.
back to normal?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Leefbaar Utrecht helemaal weg - ge-wel-dig
In veel grote steden kan een links college gevormd worden
Nederland is echt back to normal en dat werd hoog tijd, de puinhopen zijn nog net te overzien.
Ze betalen hun uitkering terug bedoel jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
PvdA heeft haar eigen kiezersschare weten te creeeren.
Daar komt die winst vandaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Pracissor het volgende:
80% stemt op PvdA van de allochtonen... what a surprise
Dan is het in jouw gemeente nog een beetje goed wonenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef kevin85 het volgende:
VVD de grootste in mijn woonplaats![]()
Castricum![]()
dat ze een partij hebben, lijkt me logischquote:
Ze hebben die kiezers voorgehouden dat ooit te zullen gaan doen ......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ze betalen hun uitkering terug bedoel je![]()
Begin van het eindequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Nederland is echt back to normal en dat werd hoog tijd, de puinhopen zijn nog net te overzien.
Ik hoop ook op dat goede nieuws hier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef kevin85 het volgende:
Castricum![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef kevin85 het volgende:
Castricum![]()
Iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan is het in jouw gemeente nog een beetje goed wonen![]()
Ze hebben een groot gedeelte toegelaten, ze kansloos weten te houden en vervolgens wijs weten te maken dat dit de schuld van rechts isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ze betalen hun uitkering terug bedoel je![]()
10 maandjes de linkse winter in de gemeentes en men stemt weer normaal rechtsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
![]()
Maar over 10 maandjes mogen jullie weer buiten komen spelen hoor, rechtse rakkertjes.
Verliezen is vervelend maar jullie rechtsen mogen hier best blijven wonen hoor.quote:
Moet je je allochtone medemens maar gelijkwaardig behandelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Pracissor het volgende:
Met dank aan Wilders en consorten. Dan heeft het toch nog wat opgeleverdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Pracissor het volgende:
Opzich is het wel makkelijker, de hele dag weer kankeren op de PvdA, altijd makkelijker op een regeringspartij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, voortdurend dat vergelijken. Alsof Woutertje morgen premier is.
In Amsterdam wel ja. Volgens mij zijn er een hoop potentiele GL-stemmers toch voor de PvdA gegaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Gl valt me toch een beetje tegen..
Ja, als wij gaan is er niemand meer om de rest te onderhoudenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Verliezen is vervelend maar jullie rechtsen mogen hier best blijven wonen hoor.
Als je je bek maar houdt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je je bek maar houdt
Hopla!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef zakjapannertje het volgende:
in Leiden de SP van de 7e nu de 2e grootste partij vd stad geworden met 16,4% vd stemmen
Denk het ook idd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam wel ja. Volgens mij zijn er een hoop potentiele GL-stemmers toch voor de PvdA gegaan.
Wat een debiel beeld heb je toch van de kiezerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, als wij gaan is er niemand meer om de rest te onderhouden
vind ik eiegenlijk ook niet zo erg als het gebeurd isquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Met dank aan Wilders en consorten. Dan heeft het toch nog wat opgeleverd.
Waar haal je die uitslag vandaan? (ik zit nu te kijken op teletekst)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Bernisse
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe mensen op LOB kunnen stemmen. maar gelukkig is de VVD nog steeds de grootste
Deze allochtoon voelt zich uitstekend behandeld door 'de Hollanders'. Partijen als de PvdA houden nieuwkomers echter zielig en afhankelijk. Als je wil zijn er volop kansen in dit land. Kansen die mislukken wanneer je niet op eigen benen hoeft te staan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moet je je allochtone medemens maar gelijkwaardig behandelen
Rechts zorgt voor bruggen, en die kunnen zeker hier instorten
Wordt een nog leukere avond, misschien moeten we dan een POL-meet doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef Maerycke het volgende:
Wanneer de huidige regering de huurplannen doordrijft, kunnen we met de volgende verkiezingen pas echt gaan lachen...
Toch niet serieus te nemen op die manierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
[..]
dat ze een partij hebben, lijkt me logisch
maar dat ze zich linken met abuh jahjah dat gaat te ver, die vent is gewoon
*allochtoon meldt en eensch is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Deze allochtoon voelt zich uitstekend behandeld door 'de Hollanders'. Partijen als de PvdA houden nieuwkomers echter zielig en afhankelijk. Als je wil zijn er volop kansen in dit land. Kansen die mislukken wanneer je niet op eigen benen hoeft te staan.
ik denk dat dat geen ene fuck uitmaakt omdat de mensen die dat besluit aangaat nu al anti-Balkenende hebben gestemd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef Maerycke het volgende:
Wanneer de huidige regering de huurplannen doordrijft, kunnen we met de volgende verkiezingen pas echt gaan lachen...
www.nederlandkiest.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef nlboy het volgende:
[..]
Waar haal je die uitslag vandaan? (ik zit nu te kijken op teletekst)
Ja, maar denk nou aan de mensen die niet op eigen benen kunnen staan? Daar moet toch ook iemand voor zorgen? En hoe kan dat nou beter door iedereen maar te bevoogden zodat niemand meer wat tekort komt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Deze allochtoon voelt zich uitstekend behandeld door 'de Hollanders'. Partijen als de PvdA houden nieuwkomers echter zielig en afhankelijk. Als je wil zijn er volop kansen in dit land. Kansen die mislukken wanneer je niet op eigen benen hoeft te staan.
#POL meet 2007: Hoe Links won...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wordt een nog leukere avond, misschien moeten we dan een POL-meet doen
En groen links afgestraft voor hun deelname aan het college. Voor bebouwen van open ruimte, voor het omhakken van bomen, voor de sloop van sociale huisvesting, voor een trein door de Breestraat...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef zakjapannertje het volgende:
in Leiden de SP van de 7e nu de 2e grootste partij vd stad geworden met 16,4% vd stemmen
O ja, dat was toch al een uitgemaakte zaak?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
Het wordt spannend in Slotervaart
Och, al verliest mijn geliefde VVD wat, het blijft democratie en dat is altijd mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef NightH4wk het volgende:
_The_General_je begint wel steeds liever te worden.
Men heeft gewoon een partij waar je op kan vertrouwen als allochtoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het echt énorm gaat schelen. Mensen worden dan genadeloos in hun portomonnee getroffen. Waar eerst nog enige twijfel was, komt dan pas echt een omslag naar links..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk dat dat geen ene fuck uitmaakt omdat de mensen die dat besluit aangaat nu al anti-Balkenende hebben gestemd.
Vertelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
Het wordt spannend in Slotervaart
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Men heeft gewoon een partij waar je op kan vertrouwen als allochtoon
Dag na die verkiezingen komt Bos waarschijnlijk uit de kast. Maar misschien doelt SCH in z'n blijdschap daar wel op.quote:
De Don is vet gedisst, inderdaad...quote:
Spreek voor jezelf, als je zo afhankelijk wil blijven. Komop man, ga op eigen benen staan, huilliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Men heeft gewoon een partij waar je op kan vertrouwen als allochtoon
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De Don is vet gedisst, inderdaad...
quote:
Ik had nog liever echt het verkiezen van personen zelf gehad ipv de grote focus op partijen, maar het is idd mooi.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Och, al verliest mijn geliefde VVD wat, het blijft democratie en dat is altijd mooi
Ja hoor Troelstra, ga nu maar slapen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je je bek maar houdt
Sommige moet je allereerst niet toelaten en andere moet je dwingen zich te ontwikkelen. Desnoods vrijwilligerswerk laten doen om iig een binding te krijgen met de Nederlandse maatschappij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar denk nou aan de mensen die niet op eigen benen kunnen staan? Daar moet toch ook iemand voor zorgen? En hoe kan dat nou beter door iedereen maar te bevoogden zodat niemand meer wat tekort komt?.
Er komt een Marokkaanse stadsdeelvoorzitterquote:
Alsof je daar met hun belachelijke plannen niet in je portomonnee getroffen wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het echt énorm gaat schelen. Mensen worden dan genadeloos in hun portomonnee getroffen. Waar eerst nog enige twijfel was, komt dan pas echt een omslag naar links..
De witte manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
De afgelopen jammer voltrok zich echt een kleine ramp met dat polariserende, populistische geneuzel van de gefrustreerde witte man.
Dat is onzin. Maar veel allochtonen hebben wel een hand nodig, PvdA reikt die aan dus is populair. Kunnen andere partijen nog veel van lerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, als je zo afhankelijk wil blijven. Komop man, ga op eigen benen staan, huillie
Voorbij Fok!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef Maerycke het volgende:
Linkse landelijke regering... de gevolgen?
Ik heb op Marcouch gestemdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Er komt een Marokkaanse stadsdeelvoorzitter![]()
![]()
![]()
Marcouchquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Marokkaanse Nederlander noemen ze dat in A'dam toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat toch zeker om of die kerel er goed voor is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij kent nog enkele prehistorische bosjesmannen. =Xquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De witte manZie jij die nog in Nederland ?
![]()
dat gevoel heb ik dus ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Maar Nederland is toch niet helemaal gek geworden. Het is toch nog wel fijn om in Nederland te wonen, het gevoel van vervreemding wordt echt met de minuut minder
Mijn ervaring met mijn mede-allochtoontjes is dat men een lasso of een schoep nodig heeft voordat men eindelijk *zelf* een hand uitreikt en een beetje actie onderneemt. Het moet wel van twee kanten komen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is onzin. Maar veel allochtonen hebben wel een hand nodig, PvdA reikt die aan dus is populair. Kunnen andere partijen nog veel van leren
Topreactie!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
Pfff, discussieren kan die sukkel niet. Die zit daar niet vanwege zijn capaciteiten.quote:
het gaat om beidden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gaat toch zeker om of die kerel er goed voor is?
Niet alleen omdat hij een marokkaan is? Beetje raar..
Heb je zo'n kutleven?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Ik voel me gewoon weer eens echt helemaal gelukkig.
het is een goede netwerker, dan kom je er wel in de politiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gaat toch zeker om of die kerel er goed voor is?
Niet alleen omdat hij een marokkaan is? Beetje raar..
Want? Naast het feit dat hij een Marokkaan is, (wat bij types als jij al reden tot feest is) wat heeft hij te bieden?quote:
Wouter hoeft daar geeneens een rap voor te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heeft hij zich helemaal voor niks belachelijk gemaakt met die rap.![]()
Interessant dat jij die vervreemding aan Nederland wijtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Het is toch nog wel fijn om in Nederland te wonen, het gevoel van vervreemding wordt echt met de minuut minder
Jij kent SCH duidelijk nog niet.quote:
Mwoah.. ik vind het ook wel even lekker hoor om te zien dat het ultrarechtse geneuzel niet heel Nederland overheerst..quote:
Nee, die zet zich zo wel voor schutquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wouter hoeft daar geeneens een rap voor te maken. [afbeelding]
nigga pleasequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mwoah.. ik vind het ook wel even lekker hoor om te zien dat het ultrarechtse geneuzel niet heel Nederland overheerst..
nee, wie is dat eigenlijkquote:
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Nuoro het volgende:
Nederland komt massaal 'uit de kast' en blijkt gewoon een L I N K S L I B E R A A L land te zijn!![]()
![]()
![]()
'Handtasje' met een Stockholm-syndroom.quote:
Goed dat je het zegt, ik ga pittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef _The_General_ het volgende:
Wel veel PVDA'ers op fok nu. Komt zeker omdat veel VVD'ers al in bed liggen aangezien die morgen moeten werken
Wat is het verband tussen links in liberaal? Het liberalisme heeft is meestal niet links en niet rechts.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Nuoro het volgende:
Nederland komt massaal 'uit de kast' en blijkt gewoon een L I N K S L I B E R A A L land te zijn!![]()
![]()
![]()
Liggen het verlies uit te huilen denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef _The_General_ het volgende:
Wel veel PVDA'ers op fok nu. Komt zeker omdat veel VVD'ers al in bed liggen aangezien die morgen moeten werken
POL was zo extreem rechts idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef _The_General_ het volgende:
Vreselijke Wouter Bos na-aper.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef heiden6 het volgende:
Peter van Heemst.Dat toontje alleen al.
Sterf.
Is het niet heerlijk?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef schatje het volgende:
Wat zuur voor sommigen hè?
VVD is niet extreem rechtsquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Nawijn wint, de SP gaat in Oss onderuit...leuk![]()
Ik doelde meer op de algemene opinie dat fok rechts als de kenker is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
VVD is niet extreem rechts, wat een gelul zeg.
VVD is gewoon rechts getint, vergeleken met andere landen is het nog steeds een linkse partij (helaas)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Verfokker het volgende:
Deetman over het verdwijnen van Leefbaar Den Haag: "... We zijn in ieder geval een kleurrijke ondertoon kwijt"![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Verfokker het volgende:
Deetman over het verdwijnen van Leefbaar Den Haag: "... We zijn in ieder geval een kleurrijke ondertoon kwijt"![]()
Yup, fok is inderdaad wat rechts getint. Dat is toch algemeen bekend?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat bepaalt stemkeuze?
80% De gluiperige glimlach van Wouter Bos
Als je ambtenaar bent kan je dat wel het beste doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Idiosincrasico het volgende:
Grappig dat werkgelegenheid nog steeds een reden is om links te gaan stemmen![]()
Mingelen had al eerder wat rare opmerkingen, o.a. dat 'de Leefbaren er in veel gemeenten wel een zooitje van had gemaakt', en dat mensen uit medelijden op D'66 zouden hebben gestemd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef NightH4wk het volgende:
"oppositie gevoerd tegen het kabinet"
Wtf, dit is gemeentelijk, niet landelijk. Wat lullen die lui bij de NOS?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als blijkt dat 80% van de mensen ambtenaren als echte werknemers beschouwt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Als je ambtenaar bent kan je dat wel het beste doen.
Mao zou ze nog geexecuteerd hebben omdat ze linkse honden waren idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef ChRoNiC het volgende:
NOS figuren zijn ook zo links als Mao.
De volledige sociale industrie. Wat te denken van die legers maatschappelijk werkers die profiteren van de groeiende onderklasse.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Mao zou ze nog geexecuteerd hebben omdat ze linkse honden waren idd.
Ze werken in ieder geval op 80%quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als blijkt dat 80% van de mensen ambtenaren als echte werknemers beschouwt.![]()
* Ambtenaar is en vvd stemtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik vond Havana aan de Waal sowieso al origineler.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wahahahaha
Delfzijl: Sicillie aan de maas, etc. maar wie wint er?
Helaas wel en de meeste trappen daar in.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat bepaalt stemkeuze?
80% De gluiperige glimlach van Wouter Bos
Idd, en het woord 'werk' zal ook wel een andere lading hebben daar in werkgelegenheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als blijkt dat 80% van de mensen ambtenaren als echte werknemers beschouwt.![]()
Ja, onderbuikgevoelens volop. Kijk eens voor de grap naar de oude discussies over de AEL en Abu Jahjah. Hilarisch gewoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Yup, fok is inderdaad wat rechts getint. Dat is toch algemeen bekend?
Wishful thinking, net als de helft van de mensen in dit topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef NightH4wk het volgende:
"oppositie gevoerd tegen het kabinet"
Wtf, dit is gemeentelijk, niet landelijk. Wat lullen die lui bij de NOS?
Nou hier in Amsterdam groeit die vervreemding met de dag. Daar zorgt dat gefrustreerde witte mannetje echt niet voor hoor. Dat doen de criminaliteitscijfers wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Ik voel me gewoon weer eens echt helemaal gelukkig.
De afgelopen jammer voltrok zich echt een kleine ramp met dat polariserende, populistische geneuzel van de gefrustreerde witte man.
Maar Nederland is toch niet helemaal gek geworden. Het is toch nog wel fijn om in Nederland te wonen, het gevoel van vervreemding wordt echt met de minuut minder
Ja 3%...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
Een Islam partij in de gemeenteraad van Den Haag of niet?
Ja, bij het 'creëren van werkgelegenheid' kan ik me weinig anders voorstellen dan gesubsidiëerde schijnbanen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Idd, en het woord 'werk' zal ook wel een andere lading hebben daar in werkgelegenheid.
Dus jij pakt je koffers als het je hier niet bevalt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef Meki het volgende:
Ik heb op Aboutaleb gestemd
Fok! staat dan ook vooral bekend om mensen die rechts en allochtonenonvriendelijk niet uit elkaar kunnen houden. Geeft niet, dat kunnen de meeste rechtse partijen tegenwoordig ook al niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, onderbuikgevoelens volop. Kijk eens voor de grap naar de oude discussies over de AEL en Abu Jahjah. Hilarisch gewoon![]()
![]()
Zeker welquote:
Schijnwelvaart kennen we hier sowieso al..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, bij het 'creëren van werkgelegenheid' kan ik me weinig anders voorstellen dan gesubsidiëerde schijnbanen.
Beter dat ze nu een plaats in de raad krijgen toch? Kunnen ze eindelijk eens rechtstreeks verantwoordig afleggen voor het wangedrag van hun kiezers.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
Een Islam partij in de gemeenteraad van Den Haag of niet?
Meer als Castro eigenlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef ChRoNiC het volgende:
NOS figuren zijn ook zo links als Mao.
In de USSR en co was er geen werkloosheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, bij het 'creëren van werkgelegenheid' kan ik me weinig anders voorstellen dan gesubsidiëerde schijnbanen.
De zure comments maken het nu extra leuk..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker wel. Ach het was al van verre in zicht natuurlijk
.
Mekiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
PVDA overal
PVDA is voor Allochtonen en Autochtonen
Ook geen uitbuiting door het kapitalisme.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
In de USSR en co was er geen werkloosheid. [afbeelding]
Ik hoop dat je dit niet meentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Klopt. En toch veel meer armoede. Zeggen en doen. Zie je een link?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Lekker droogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Dames en heren:
"Pim Fortuyn zit er dus niet bij!"
Was je nog van plan antwoord te geven op m'n eerdere vraag, of kom je hier alleen maar je sadistische neigingen te botvieren en loze kreten te uiten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De zure comments maken het nu extra leuk..
Officieel was er geen werkloosheid.quote:
Ik zie overal de kont van Bos. Dus vast PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. En toch veel meer armoede. Zeggen en doen. Zie je een link?
Past dat dan naast die van Paul Witteman?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Z'n andere hand heeft hij in z'n reet gestopt?
Had je een vraag gesteld? Ik zit ondertussen ook televisie te kijken nl.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was je nog van plan antwoord te geven op m'n eerdere vraag, of kom je hier alleen maar je sadistische neigingen te botvieren en loze kreten te uiten?
Die heeft z'n hoofd erin, hij moest z'n grijze haar kwijt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Past dat dan naast die van Paul Witteman?
In jouw dromen knul.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Z'n andere hand heeft hij in z'n reet gestopt?
Whahaha, dat gaan de linkse partijen stoppen zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook geen uitbuiting door het kapitalisme.![]()
En dan met zijn allen zullen ze schreeuwen, als een linkse Thatcher, "We want our money back!". Dan komt Zalm naar buiten en legt ze even fijntjes uit dat dat geld er helemaal niets is en dat het uberhaupt nooit van hen is geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef NightH4wk het volgende:
Jan op Ned 3, hij gaat zo de revolutie aankondigen.
Dat hele systeem is achterhaald en werkte niet, armoede en alles zegevierde. Maar goed daar hoef ik neem ik aan niet op in te gaan. Aangezien ik er vanuit ga dat jij daar wel intelligent genoeg voor bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Officieel was er geen werkloosheid.
[..]
Ik zie overal de kont van Bos. Dus vast PvdA stemmen. [afbeelding]
Op Marianne....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Wie heeft er keurig op een vrouw gestemd?
Ik heb er net nog een geneukt, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Wie gelooft er niet in positieve discriminatie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Dat is de schuld van de werkgevers, die een voorkeur durven te hebben voor lage lonen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Whahaha, dat gaan de linkse partijen stoppen zekerHet gros van die PvdA-kiezers zal het alleen maar moeilijker krijgen de komende decennia. Oost-Europa, Turkije, China en India zullen een enorme druk zetten op de werkgelegenheid voor kansontwijkende inwoners van dit land.
Ja, lees maar even terug.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Had je een vraag gesteld? Ik zit ondertussen ook televisie te kijken nl.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik droom alleen maar over jouw, skatje.
Laetitia en Olgaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Ah gevonden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Zeg Marijke, wat versta jij eigenlijk onder ultrarechts? Want bij mijn weten is dat in Nederland heel erg marginaal.
Hehehe, diezelfde werkgevers zullen Nederland steeds meer verlaten. En terecht!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de werkgevers, die een voorkeur durven te hebben voor lage lonen.
Doe geen moeite idd, hoe minder debat over commies hier des te beter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat hele systeem is achterhaald en werkte niet, armoede en alles zegevierde. Maar goed daar hoef ik neem ik aan niet op in te gaan. Aangezien ik er vanuit ga dat jij daar wel intelligent genoeg voor bent.
Waar constateer jij dit alles? En is dat je definitie van extreem-rechts?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah gevonden!
Ultrarechts is hier precies hetzelfde als elders. Ik word ontzettend moe van het cynisme, het wijzen naar een ander als het mis gaat ('Het is allemaal de schuld van Paars'), het plattrappen van de minderheden en zwakkeren in de samenleving en vooral.. het ranzige minachtige toontje ten opzichte van alles wat anders is in de samenleving, het zich beter voelen dan.. het gevingerwijs en het schuld geven aan..
Ik ben allochtoon en het enorm BEU dat de PvdA nooit eens de allochtonen aanwijst als oorzaak dat het met allochtonen vaak wat minder gaat in dit land.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah gevonden!
Ultrarechts is hier precies hetzelfde als elders. Ik word ontzettend moe van het cynisme, het wijzen naar een ander als het mis gaat ('Het is allemaal de schuld van Paars'), het plattrappen van de minderheden en zwakkeren in de samenleving en vooral.. het ranzige minachtige toontje ten opzichte van alles wat anders is in de samenleving, het zich beter voelen dan.. het gevingerwijs en het schuld geven aan..
Gelukkig zijn de uitzendingen nog niet in HDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef ChRoNiC het volgende:
Bleh Wouter Kots op tv is echt zonde voor mijn scherm
We sturen ze allemaal naar Iraq nu we nog regeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ga slapen want ik zie al dat ik de komende jaren nog hard moet werken om al die PVDA stemmers aan het eten te houden
Het gore lef.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Hehehe, diezelfde werkgevers zullen Nederland steeds meer verlaten. En terecht!
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de uitzendingen nog niet in HD![]()
Dat is nogal voor een verschillende interpretatie vatbaar. Hoe trap je trouwens minderheden plat als overheid? Ik dacht dat er in dit land nog altijd een legaliteitsbeginsel geld en hebt ook nergens een wet gezien waarin staat dat je minderheden plat mag trappen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah gevonden!
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En dan met zijn allen zullen ze schreeuwen, als een linkse Thatcher, "We want our money back!". Dan komt Zalm naar buiten en legt ze even fijntjes uit dat dat geld er helemaal niets is en dat het uberhaupt nooit van hen is geweest.
Langzaam druipt het gezelschap weer af...
Mijn orenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?
Dat ze geil was wel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb ook op een vrouw gestemd. Maar dat ze vrouw was, was niet doorslaggevend.
Wouter Bos in extra hoge resolutie....brrrrrrrquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is het helemaal jammer
Dat komt vooral omdat er aan de andere kant van het spectrum al tig partijen zijn die zo'n beetje alles wijten aan de allochtonen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en het enorm BEU dat de PvdA nooit eens de allochtonen aanwijst als oorzaak dat het met allochtonen vaak wat minder gaat in dit land.![]()
Kapot gemaakt? Orde op zaken gesteld! Over 4 jaar kan er weer een opruim kabinet komen. Want de PvdA en aangewanten maken het land weer tot een grote schuldenpot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef bacon_264 het volgende:
Geinig om te zien dit. Dat de PvdA overal dik naar voren komt, een geweldige klap in het gezicht voor alle andere partijen die maar al te graag de verbale klappen uitdeelden de afgelopen dagen. Het is toch mooi om te zien dat al die debiele partijen die Nederland de afgelopen jaren kapot hebben gemaakt nu de rekening gepresenteerd krijgen.
Op naar de landelijke verkiezingen met de PvdA.
Ik heb helaas vandaag niet kunnen stemmen, maar onze vreugde kan niet meer kapot vandaag.
Die generalisatie zit dan ook tussen je oren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat er aan de andere kant van het spectrum al tig partijen zijn die zo'n beetje alles wijten aan de allochtonen.
Overigens ben ik (samen met de rest van links Nederland) heus niet blind voor de stommiteiten die een deel van de allochtonen uithalen, maar ik ben gewoon op geen enkele manier bereid de schuld te geven aan ALLE allochtonen voor hetgeen er mis is in dit land.
Goed punt. Ik moet morgenochtend ook weer vroeg op om de hypotheekrenteaftrek voor de VVD op te hoesten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ga slapen want ik zie al dat ik de komende jaren nog hard moet werken om al die PVDA stemmers aan het eten te houden
Heb ik weer niet goed opgelet.quote:
Ze heeft al te kennen gegeven dat de kiezers kennelijk hebben gekozen voor een linkse lente boven een rechtse winter. Wel grappig dat haar partij er niets beter op is gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?
Hier nog iemand. 6 uur (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Goed punt. Ik moet morgenochtend ook weer vroeg op om de hypotheekrenteaftrek voor de VVD op te hoesten.
De realiteitquote:
Ze heeft kinderen, dus haar taken op deze wereld zijn voorbij. Wat doet ze dan nog in de politiek idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ze heeft al te kennen gegeven dat de kiezers kennelijk hebben gekozen voor een linkse lente boven een rechtse winter. Wel grappig dat haar partij er niets beter op is geworden![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die generalisatie zit dan ook tussen je oren.
Dan moet je eens wat vaker naar Nova kijken i.p.v naar SBS6. Er zijn genoeg PvdA-mensen die daar wel duidelijk over zijn. Luister eens naar Paul Scheffer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en het enorm BEU dat de PvdA nooit eens de allochtonen aanwijst als oorzaak dat het met allochtonen vaak wat minder gaat in dit land.![]()
De laatste 2 keer dat de PvdA in het kabinet zat werd er volgens mij flink gewerkt aan het verlagen van de staatsschuld, of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kapot gemaakt? Orde op zaken gesteld! Over 4 jaar kan er weer een opruim kabinet komen. Want de PvdA en aangewanten maken het land weer tot een grote schuldenpot.
Bos doet niet sociaal en geeft anderen het woord niet. Matige boel voor een socialist.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef Omkron het volgende:
Van Aartsen is ook nog onbeschoft.. opzouten met die knol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |