Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En dan met zijn allen zullen ze schreeuwen, als een linkse Thatcher, "We want our money back!". Dan komt Zalm naar buiten en legt ze even fijntjes uit dat dat geld er helemaal niets is en dat het uberhaupt nooit van hen is geweest.
Langzaam druipt het gezelschap weer af...
Mijn orenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?
Dat ze geil was wel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb ook op een vrouw gestemd. Maar dat ze vrouw was, was niet doorslaggevend.
Wouter Bos in extra hoge resolutie....brrrrrrrquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is het helemaal jammer
Dat komt vooral omdat er aan de andere kant van het spectrum al tig partijen zijn die zo'n beetje alles wijten aan de allochtonen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en het enorm BEU dat de PvdA nooit eens de allochtonen aanwijst als oorzaak dat het met allochtonen vaak wat minder gaat in dit land.![]()
Kapot gemaakt? Orde op zaken gesteld! Over 4 jaar kan er weer een opruim kabinet komen. Want de PvdA en aangewanten maken het land weer tot een grote schuldenpot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef bacon_264 het volgende:
Geinig om te zien dit. Dat de PvdA overal dik naar voren komt, een geweldige klap in het gezicht voor alle andere partijen die maar al te graag de verbale klappen uitdeelden de afgelopen dagen. Het is toch mooi om te zien dat al die debiele partijen die Nederland de afgelopen jaren kapot hebben gemaakt nu de rekening gepresenteerd krijgen.
Op naar de landelijke verkiezingen met de PvdA.
Ik heb helaas vandaag niet kunnen stemmen, maar onze vreugde kan niet meer kapot vandaag.
Die generalisatie zit dan ook tussen je oren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat er aan de andere kant van het spectrum al tig partijen zijn die zo'n beetje alles wijten aan de allochtonen.
Overigens ben ik (samen met de rest van links Nederland) heus niet blind voor de stommiteiten die een deel van de allochtonen uithalen, maar ik ben gewoon op geen enkele manier bereid de schuld te geven aan ALLE allochtonen voor hetgeen er mis is in dit land.
Goed punt. Ik moet morgenochtend ook weer vroeg op om de hypotheekrenteaftrek voor de VVD op te hoesten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ga slapen want ik zie al dat ik de komende jaren nog hard moet werken om al die PVDA stemmers aan het eten te houden
Heb ik weer niet goed opgelet.quote:
Ze heeft al te kennen gegeven dat de kiezers kennelijk hebben gekozen voor een linkse lente boven een rechtse winter. Wel grappig dat haar partij er niets beter op is gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?
Hier nog iemand. 6 uur (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Goed punt. Ik moet morgenochtend ook weer vroeg op om de hypotheekrenteaftrek voor de VVD op te hoesten.
De realiteitquote:
Ze heeft kinderen, dus haar taken op deze wereld zijn voorbij. Wat doet ze dan nog in de politiek idd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ze heeft al te kennen gegeven dat de kiezers kennelijk hebben gekozen voor een linkse lente boven een rechtse winter. Wel grappig dat haar partij er niets beter op is geworden![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die generalisatie zit dan ook tussen je oren.
Dan moet je eens wat vaker naar Nova kijken i.p.v naar SBS6. Er zijn genoeg PvdA-mensen die daar wel duidelijk over zijn. Luister eens naar Paul Scheffer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en het enorm BEU dat de PvdA nooit eens de allochtonen aanwijst als oorzaak dat het met allochtonen vaak wat minder gaat in dit land.![]()
De laatste 2 keer dat de PvdA in het kabinet zat werd er volgens mij flink gewerkt aan het verlagen van de staatsschuld, of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kapot gemaakt? Orde op zaken gesteld! Over 4 jaar kan er weer een opruim kabinet komen. Want de PvdA en aangewanten maken het land weer tot een grote schuldenpot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |