* Ambtenaar is en vvd stemtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Als je ambtenaar bent kan je dat wel het beste doen.
Ik vond Havana aan de Waal sowieso al origineler.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wahahahaha
Delfzijl: Sicillie aan de maas, etc. maar wie wint er?
Helaas wel en de meeste trappen daar in.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat bepaalt stemkeuze?
80% De gluiperige glimlach van Wouter Bos
Idd, en het woord 'werk' zal ook wel een andere lading hebben daar in werkgelegenheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als blijkt dat 80% van de mensen ambtenaren als echte werknemers beschouwt.![]()
Ja, onderbuikgevoelens volop. Kijk eens voor de grap naar de oude discussies over de AEL en Abu Jahjah. Hilarisch gewoonquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Yup, fok is inderdaad wat rechts getint. Dat is toch algemeen bekend?
Wishful thinking, net als de helft van de mensen in dit topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef NightH4wk het volgende:
"oppositie gevoerd tegen het kabinet"
Wtf, dit is gemeentelijk, niet landelijk. Wat lullen die lui bij de NOS?
Nou hier in Amsterdam groeit die vervreemding met de dag. Daar zorgt dat gefrustreerde witte mannetje echt niet voor hoor. Dat doen de criminaliteitscijfers wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Ik voel me gewoon weer eens echt helemaal gelukkig.
De afgelopen jammer voltrok zich echt een kleine ramp met dat polariserende, populistische geneuzel van de gefrustreerde witte man.
Maar Nederland is toch niet helemaal gek geworden. Het is toch nog wel fijn om in Nederland te wonen, het gevoel van vervreemding wordt echt met de minuut minder
Ja 3%...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
Een Islam partij in de gemeenteraad van Den Haag of niet?
Ja, bij het 'creëren van werkgelegenheid' kan ik me weinig anders voorstellen dan gesubsidiëerde schijnbanen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Idd, en het woord 'werk' zal ook wel een andere lading hebben daar in werkgelegenheid.
Dus jij pakt je koffers als het je hier niet bevalt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef Meki het volgende:
Ik heb op Aboutaleb gestemd
Fok! staat dan ook vooral bekend om mensen die rechts en allochtonenonvriendelijk niet uit elkaar kunnen houden. Geeft niet, dat kunnen de meeste rechtse partijen tegenwoordig ook al niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, onderbuikgevoelens volop. Kijk eens voor de grap naar de oude discussies over de AEL en Abu Jahjah. Hilarisch gewoon![]()
![]()
Zeker welquote:
Schijnwelvaart kennen we hier sowieso al..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, bij het 'creëren van werkgelegenheid' kan ik me weinig anders voorstellen dan gesubsidiëerde schijnbanen.
Beter dat ze nu een plaats in de raad krijgen toch? Kunnen ze eindelijk eens rechtstreeks verantwoordig afleggen voor het wangedrag van hun kiezers.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
Een Islam partij in de gemeenteraad van Den Haag of niet?
Meer als Castro eigenlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef ChRoNiC het volgende:
NOS figuren zijn ook zo links als Mao.
In de USSR en co was er geen werkloosheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, bij het 'creëren van werkgelegenheid' kan ik me weinig anders voorstellen dan gesubsidiëerde schijnbanen.
De zure comments maken het nu extra leuk..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker wel. Ach het was al van verre in zicht natuurlijk
.
Mekiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
PVDA overal
PVDA is voor Allochtonen en Autochtonen
Ook geen uitbuiting door het kapitalisme.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
In de USSR en co was er geen werkloosheid. [afbeelding]
Ik hoop dat je dit niet meentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Klopt. En toch veel meer armoede. Zeggen en doen. Zie je een link?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Lekker droogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Dames en heren:
"Pim Fortuyn zit er dus niet bij!"
Was je nog van plan antwoord te geven op m'n eerdere vraag, of kom je hier alleen maar je sadistische neigingen te botvieren en loze kreten te uiten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De zure comments maken het nu extra leuk..
Officieel was er geen werkloosheid.quote:
Ik zie overal de kont van Bos. Dus vast PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. En toch veel meer armoede. Zeggen en doen. Zie je een link?
Past dat dan naast die van Paul Witteman?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Z'n andere hand heeft hij in z'n reet gestopt?
Had je een vraag gesteld? Ik zit ondertussen ook televisie te kijken nl.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was je nog van plan antwoord te geven op m'n eerdere vraag, of kom je hier alleen maar je sadistische neigingen te botvieren en loze kreten te uiten?
Die heeft z'n hoofd erin, hij moest z'n grijze haar kwijt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Past dat dan naast die van Paul Witteman?
In jouw dromen knul.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Z'n andere hand heeft hij in z'n reet gestopt?
Whahaha, dat gaan de linkse partijen stoppen zekerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook geen uitbuiting door het kapitalisme.![]()
En dan met zijn allen zullen ze schreeuwen, als een linkse Thatcher, "We want our money back!". Dan komt Zalm naar buiten en legt ze even fijntjes uit dat dat geld er helemaal niets is en dat het uberhaupt nooit van hen is geweest.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef NightH4wk het volgende:
Jan op Ned 3, hij gaat zo de revolutie aankondigen.
Dat hele systeem is achterhaald en werkte niet, armoede en alles zegevierde. Maar goed daar hoef ik neem ik aan niet op in te gaan. Aangezien ik er vanuit ga dat jij daar wel intelligent genoeg voor bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Officieel was er geen werkloosheid.
[..]
Ik zie overal de kont van Bos. Dus vast PvdA stemmen. [afbeelding]
Op Marianne....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Wie heeft er keurig op een vrouw gestemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |