Ik heb er net nog een geneukt, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Wie heeft er keurig op een vrouw gestemd?
Ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Wie gelooft er niet in positieve discriminatie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Dat is de schuld van de werkgevers, die een voorkeur durven te hebben voor lage lonen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Whahaha, dat gaan de linkse partijen stoppen zekerHet gros van die PvdA-kiezers zal het alleen maar moeilijker krijgen de komende decennia. Oost-Europa, Turkije, China en India zullen een enorme druk zetten op de werkgelegenheid voor kansontwijkende inwoners van dit land.
Ja, lees maar even terug.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Had je een vraag gesteld? Ik zit ondertussen ook televisie te kijken nl.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik droom alleen maar over jouw, skatje.
Laetitia en Olgaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef wijsneus het volgende:
Ah gevonden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Zeg Marijke, wat versta jij eigenlijk onder ultrarechts? Want bij mijn weten is dat in Nederland heel erg marginaal.
Hehehe, diezelfde werkgevers zullen Nederland steeds meer verlaten. En terecht!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de werkgevers, die een voorkeur durven te hebben voor lage lonen.
Doe geen moeite idd, hoe minder debat over commies hier des te beter.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat hele systeem is achterhaald en werkte niet, armoede en alles zegevierde. Maar goed daar hoef ik neem ik aan niet op in te gaan. Aangezien ik er vanuit ga dat jij daar wel intelligent genoeg voor bent.
Waar constateer jij dit alles? En is dat je definitie van extreem-rechts?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah gevonden!
Ultrarechts is hier precies hetzelfde als elders. Ik word ontzettend moe van het cynisme, het wijzen naar een ander als het mis gaat ('Het is allemaal de schuld van Paars'), het plattrappen van de minderheden en zwakkeren in de samenleving en vooral.. het ranzige minachtige toontje ten opzichte van alles wat anders is in de samenleving, het zich beter voelen dan.. het gevingerwijs en het schuld geven aan..
Ik ben allochtoon en het enorm BEU dat de PvdA nooit eens de allochtonen aanwijst als oorzaak dat het met allochtonen vaak wat minder gaat in dit land.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah gevonden!
Ultrarechts is hier precies hetzelfde als elders. Ik word ontzettend moe van het cynisme, het wijzen naar een ander als het mis gaat ('Het is allemaal de schuld van Paars'), het plattrappen van de minderheden en zwakkeren in de samenleving en vooral.. het ranzige minachtige toontje ten opzichte van alles wat anders is in de samenleving, het zich beter voelen dan.. het gevingerwijs en het schuld geven aan..
Gelukkig zijn de uitzendingen nog niet in HDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef ChRoNiC het volgende:
Bleh Wouter Kots op tv is echt zonde voor mijn scherm
We sturen ze allemaal naar Iraq nu we nog regeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ga slapen want ik zie al dat ik de komende jaren nog hard moet werken om al die PVDA stemmers aan het eten te houden
Het gore lef.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Hehehe, diezelfde werkgevers zullen Nederland steeds meer verlaten. En terecht!
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de uitzendingen nog niet in HD![]()
Dat is nogal voor een verschillende interpretatie vatbaar. Hoe trap je trouwens minderheden plat als overheid? Ik dacht dat er in dit land nog altijd een legaliteitsbeginsel geld en hebt ook nergens een wet gezien waarin staat dat je minderheden plat mag trappen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah gevonden!
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Ludwig het volgende:
[..]
En dan met zijn allen zullen ze schreeuwen, als een linkse Thatcher, "We want our money back!". Dan komt Zalm naar buiten en legt ze even fijntjes uit dat dat geld er helemaal niets is en dat het uberhaupt nooit van hen is geweest.
Langzaam druipt het gezelschap weer af...
Mijn orenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelukkig is Halsema nog niet aan het woord geweest. Of is ze er niet?
Dat ze geil was wel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb ook op een vrouw gestemd. Maar dat ze vrouw was, was niet doorslaggevend.
Wouter Bos in extra hoge resolutie....brrrrrrrquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is het helemaal jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |