Begin van het eindequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
Nederland is echt back to normal en dat werd hoog tijd, de puinhopen zijn nog net te overzien.
Ik hoop ook op dat goede nieuws hier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef kevin85 het volgende:
VVD de grootste in mijn woonplaats![]()
Castricum![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef kevin85 het volgende:
VVD de grootste in mijn woonplaats![]()
Castricum![]()
Iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan is het in jouw gemeente nog een beetje goed wonen![]()
Ze hebben een groot gedeelte toegelaten, ze kansloos weten te houden en vervolgens wijs weten te maken dat dit de schuld van rechts isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Ze betalen hun uitkering terug bedoel je![]()
10 maandjes de linkse winter in de gemeentes en men stemt weer normaal rechtsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
![]()
Maar over 10 maandjes mogen jullie weer buiten komen spelen hoor, rechtse rakkertjes.
Verliezen is vervelend maar jullie rechtsen mogen hier best blijven wonen hoor.quote:
Moet je je allochtone medemens maar gelijkwaardig behandelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Pracissor het volgende:
80% stemt op PvdA van de allochtonen... what a surprise
Met dank aan Wilders en consorten. Dan heeft het toch nog wat opgeleverdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Pracissor het volgende:
80% stemt op PvdA van de allochtonen... what a surprise
Opzich is het wel makkelijker, de hele dag weer kankeren op de PvdA, altijd makkelijker op een regeringspartij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, voortdurend dat vergelijken. Alsof Woutertje morgen premier is.
In Amsterdam wel ja. Volgens mij zijn er een hoop potentiele GL-stemmers toch voor de PvdA gegaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Gl valt me toch een beetje tegen..
Ja, als wij gaan is er niemand meer om de rest te onderhoudenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Verliezen is vervelend maar jullie rechtsen mogen hier best blijven wonen hoor.
Als je je bek maar houdt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Verliezen is vervelend maar jullie rechtsen mogen hier best blijven wonen hoor.
Als je je bek maar houdt
Hopla!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef zakjapannertje het volgende:
in Leiden de SP van de 7e nu de 2e grootste partij vd stad geworden met 16,4% vd stemmen
Denk het ook idd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam wel ja. Volgens mij zijn er een hoop potentiele GL-stemmers toch voor de PvdA gegaan.
Wat een debiel beeld heb je toch van de kiezerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, als wij gaan is er niemand meer om de rest te onderhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |