ach scoren in de rebound telt net zo hard als scoren in 1e instantie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Op tijd, maar zonder OP in eerste instantie
Kleine hick-up inderdaad net even.quote:
tuurlijk...inlikken bij de modjes, zou je ook eens moeten doen !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
kut TT, geen op, maar wel 3 sec eerder. Logisch dat deze open blijft.
Het aantal zetels dat de SP in Hoofddorp krijgt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:14 schreef Bjoro het volgende:
en zo kut is de TT niet, gaat over het tellen van de stemmen natuurlijk
Ja, daar is Eugene Marijnissen toch aanvoerder van ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het aantal zetels dat de SP in Hoofddorp krijgt?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het aantal zetels dat de SP in Hoofddorp krijgt?![]()
Je bedoelt dat als je de naam Eugene leest meteen denkt aan Eugene Hanssen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, daar is Eugene Marijnissen toch aanvoerder van ?
of denk ik nu teveel VBL![]()
Trusteh, tong.quote:
mooi hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en niemand die de stille hint begrijpt...
quote:
ja, was lekker hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:14 schreef Bjoro het volgende:
tuurlijk...inlikken bij de modjes, zou je ook eens moeten doen !
ja dat ook maar meer aan..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bedoelt dat als je de naam Eugene leest meteen denkt aan Eugene Hanssen?
dat lag nog wat hogerquote:
quote:
dit is ook een mooi tijdstip voor nog een rondjequote:
met vogels gespeeld?quote:
Niet met een eend iigquote:
quote:
Er gaat er hier nog wel eentdje inquote:
*Whiskey en eend aanbiedtquote:
quote:
In dat geval een nog even een whiskietje neemt en proost op RD.quote:
misschien was ik nog wel eerderquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:14 schreef Suijk het volgende:
Zo, als één van de eerste Nederlanders gestemd.
Ik was er om 7:40, als tweede in het stemlokaaltje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien was ik nog wel eerder
eindelijk hebben we stemcomputers, ze ruiken nog helemaal nieuw![]()
ik was er ook om iets van 7:40quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was er om 7:40, als tweede in het stemlokaaltje.
En is Amsterdam ook eindelijk elektronisch? Alle stadsdelen?
Legoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Amsterdam eindelijk uit het Stenen Tijdperk gekomen dan? Nu lopen ze nog maar 200 jaar achter op de rest van Nederland?
Met mijn bril zie ik wel vaker mensen over het hoofdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kàn kloppen. Op zich, in de theoretische theorie dan.
Ben je dan zo lang dat je over me heenkijkt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Met mijn bril zie ik wel vaker mensen over het hoofd
waar rijdt die bus naar toe???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag naar de stembus mensen!
Das niet moeilijk hier, wij kunnen altijd op dezelfde plek stemmen, vlakbij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
waar rijdt die bus naar toe???
Ik miet trouwens nog opzoeken wáár ik moet gaan stemmen.....
Dat was bij ons ook altijd zo, maar een maand geleden is de school gesloopt waar we altijd stemdenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Das niet moeilijk hier, wij kunnen altijd op dezelfde plek stemmen, vlakbij.
nee hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag naar de stembus mensen!
*bakkie meedoetquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef Bjoro het volgende:
je hebt wel een zooitje gemaakt van je dilemma's Lion
volgend jaar mag je al gaan stemmen, god dankquote:
je hebt het al weer "netjes" gemaakt !quote:
*bakkie inschenkt voor Diekie Diek !quote:
geen kopje maar een mok hèquote:
tuurlijk, weet ik tochquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk, weet ik toch
en MET ipv Zonder
dus Gordon en Joling ook niet !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
Drukke dag. Met school een verkiezingsdag. Komt er op neer dat ik Barcelona - Chelsea niet zal zien
watquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
spannend
Al binnen de minuut...quote:
Jij hebt een GLAS thee...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ikke ook een mok!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Al binnen de minuut...
[..]
Jij hebt een GLAS thee...![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
morgen komt er denk ik een pakketje aan in Hoofddorp
Spannend?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
spannend
je bent kandidaat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
spannend
PSV heeft Koné definitief gekocht......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom?
9 miljoenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ohja dat... Dat is deel 1 van de 15 miljoen?
Dus nu nog maar 6 miljoen over voor versterkingen...quote:
Nee, er is een nieuwe partij in town. Weg met de gevestigde orde!quote:
quote:FC Den Bosch
FC Den Bosch is zonder twijfel het vlaggenschip van de Bossche sportwereld. Elke thuiswedstrijd zitten er 4000 a 5000 toeschouwers in stadion de Vliert. Bovendien zijn er duizenden Bosschenaren die elke zondag- of vrijdagavond de televisie aanzetten om te kijken wat hun club heeft gedaan en er zijn vele Bosschenaren die teletekst raadplegen voor hun FC. Progressief Den Bosch vindt dat de Bossche politiek hier veel meer mee kan doen. Wij willen dat de gemeente Den Bosch hoofdsponsor wordt van FC Den Bosch. Laat deze mooie club het visitekaartje worden van onze stad. We hoeven dan geen geld uit te geven aan reclamebureaus die voor veel geld een campagne bedenken om onze stad te promoten.
Naast de liefde voor de club wil progressief Den Bosch ook een statement maken; belastinggeld gaat niet alleen naar elite projecten. Het geloof in de politiek en de binding met politieke partijen is tot een nulpunt gedaald. Met het sponsoren van FC Den Bosch geven wij ook wat geld terug naar groepen die veelal worden vergeten door de huidige politiek.
Als hoofdsponsor moet de gemeente Den Bosch in samenspraak met de club zorgen voor een geweldige (engelse) sfeer in het stadion. Naast het normale sponsorgeld wil Progressief Den Bosch dat er een potje wordt gereserveerd waarmee extra activiteiten worden georganiseerd. Optredens voor en tijdens (pauze) de wedstrijd moeten er voor zorgen dat er weer hele families naar het stadion gaan. Een avondje FC Den Bosch is meer dan twee maal drie kwartier voetbal. Met deze aanpak kweekt men meer goodwill dan met lege reclameslogans.
idd,een aardig punt van hun,net zoals de kwestie mbt 's-Hertogenbosch of Den Bosch maar voor de rest is het niet veel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, er is een nieuwe partij in town. Weg met de gevestigde orde!
En 1 van de partijpunten:
[..]
Nee maar dat geldt voor eigenlijk alle partijen imo. Elke partij heeft weer een paar positieve en negatieve punten. Op die overige punten is het allemaal een beetje met elkaar weg te strepen vind ik. Daarom stem ik toch PDB.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,een aardig punt van hun,net zoals de kwestie mbt 's-Hertogenbosch of Den Bosch maar voor de rest is het niet veel.
Dat is ook maar dan kijk toch liever naar mijn eigen belangen en dan gaat het Rosmalens Bosch Belang wordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee maar dat geldt voor eigenlijk alle partijen imo. Elke partij heeft weer een paar positieve en negatieve punten. Op die overige punten is het allemaal een beetje met elkaar weg te strepen vind ik. Daarom stem ik toch PDB.
Heb getwijfeld tussen BB en PDB, twijfel nog steeds eigenlijk... BB heeft in het verleden iig laten zien altijd voor FC klaar te staan. PDB moet het nog maar bewijzen. Al ben ik er wel benieuwd naar hoe ze het zouden gaan doen. Ze verdienen wel een kans vind ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is ook maar dan kijk toch liever naar mijn eigen belangen en dan gaat het Rosmalens Bosch Belang worden
oppassen mannetje, zo praat je niet over mijn vriendinquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die snol bovenaan deze pagina niet weg?
is die partij pro vitesse?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Lionheaad het volgende:
Ik stem op Zuid-Centraal. ik wil namelijk geen Appartementen complexen die mij het uitzicht belemmeren.
een bbetje wel, geloof ik. Maar dat boeit niet, een stad als Arnhem heeft gewoon een voetbalclub nodigquote:
vind ik ook, maar dat hoeft niet zo nodig in de Eredivisiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
een bbetje wel, geloof ik. Maar dat boeit niet, een stad als Arnhem heeft gewoon een voetbalclub nodig
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind ik ook, maar dat hoeft niet zo nodig in de Eredivisie![]()
Zonder Vitesse in de Eredivisie, hebben we ook geen leuke derby meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind ik ook, maar dat hoeft niet zo nodig in de Eredivisie![]()
wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoverenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zonder Vitesse in de Eredivisie, hebben we ook geen leuke derby meer![]()
(en 2x 3 punten voor NEC)
Die snert clubjes horen niet in de Ere divisiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoveren
nou wat Vitesse er danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die snert clubjes horen niet in de Ere divisie![]()
quote:
Dat krijg je met achtergestelde stadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, jullie hebben nog een derby. Utrecht heeft maar 1 voetbalclub in de provincie op landelijk niveau.
Kijk, dat staat me wel aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoveren
Ach ja, Zeeland heeft er 0, dus ik moet niet klagen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat krijg je met achtergestelde stad![]()
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
hallo...ik ben er ook weer ff....wat een drukte zeg
Toch vreemd dat een stad als Middelburg geen prof club heeft...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, Zeeland heeft er 0, dus ik moet niet klagen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef Lionheaad het volgende:
We hebben hier wel een goed gestemd clubje mensen...
behalve in Rotterdam dan weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat er heel veel mensen van Hools stemmen, terwijl het landelijk gezien een stuk lager ligt. In de randstad is de opkomst heel slecht hoor ik net.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef popolon het volgende:
Mario.
http://www.pvda.nl/tekeergaan
Ik vind 'm wel grappig.
Ik heb het nummertje niet eens gezien. Het was zo rusitg dat ik al bij de stemcomputer stond, voordat ze het nummertje aan mij konden gevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb niet eens opgelet welk nr ik had.
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia heeft ook gestemd toch?
Dat was hier eind 2003/begin 2004. Dus de huidige gemeenteraad heeft maar de helft van de normale tijd bestaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef cultheld het volgende:
Ik heb vorig jaar al gestemd. Herindelingsgemeente
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia gaat ook nog stemmen toch?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze dachten hier gisteren dat ik niet ging stemmen![]()
ik stem nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
Alle Hools stemmen behalve in Grunn?
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
Zelfs ik! Maar VoreG moet me nog even helpen, heeft ie gister ook al gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia heeft ook gestemd toch?
VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Zelfs ik! Maar VoreG moet me nog even helpen, heeft ie gister ook al gedaan
Waarom ga je niet stemmen ?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis een bezoekje gebracht en gestemd
Nee gekkie, zie hierbovenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat je Clauw's reactie had aangepast naar eenVVD ipv
VVD
Ja en Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom stem je op de VVD, ben je rijk ofzo? Of verwacht je het te gaan worden in de komende 4 jaar
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aapquote:
pff...quote:
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder blauw op straat![]()
Later als de RCP er is zal dat allemaal veranderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aapHet boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
![]()
moet ik natuurlijk ook de mogelijkheid hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff...![]()
* GR heeft natuurlijk wel gestemd
nummertje 1111?quote:
Puikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder blauw op straat![]()
dus dan hebben we er straks weer een overloper bijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
nooitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus dan hebben we er straks weer een overloper bij![]()
raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederlandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijn
Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zeg al, over een paar jaar met de Robbie's Casual Party wordt alles beter![]()
![]()
Nicaragua.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....
Oke, daar heeft de gemeente dan zelf voor mogen kiezen neem ik aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederland
Vrijheid voor tifo en supportersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stem
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
ja zie editquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, daar heeft de gemeente dan zelf voor mogen kiezen neem ik aan
Dat andere stadionquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
Sportpark De Heihoefquote:
Jawelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
quote:
net een paar binkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef VoreG het volgende:
De curling dames van Nederland zijn niet echt zoals curling dames horen te zijn
Ik tot vandaag ook niet. Stemwijzer was ruk. Netjes alle partijpunten naast elkaar gelegd en strepen maar. Blijft er vanzelf eentje over.quote:
Ja, maar is ook op de site te zienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zo ook gestemd, heb ik de boefjes bij O.V al gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |