abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 12:45:22 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35805457
als ik op eend+taart google

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 12:45:40 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35805461
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ohja dat... Dat is deel 1 van de 15 miljoen?
9 miljoen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 12:47:17 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35805514
maargoed ik deel wat taart uit:

en
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35805626
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

9 miljoen
Dus nu nog maar 6 miljoen over voor versterkingen...
Ik vrees dat een en ander zal vertrekken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35806182
Goeiemiddag!
That's all folks!
pi_35806240
* Da_Sandman is zo naar school, ben benieuwd naar vandaag...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35806299
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef Againzender het volgende:

[..]

je bent kandidaat?
Nee, er is een nieuwe partij in town. Weg met de gevestigde orde!
En 1 van de partijpunten:
quote:
FC Den Bosch
FC Den Bosch is zonder twijfel het vlaggenschip van de Bossche sportwereld. Elke thuiswedstrijd zitten er 4000 a 5000 toeschouwers in stadion de Vliert. Bovendien zijn er duizenden Bosschenaren die elke zondag- of vrijdagavond de televisie aanzetten om te kijken wat hun club heeft gedaan en er zijn vele Bosschenaren die teletekst raadplegen voor hun FC. Progressief Den Bosch vindt dat de Bossche politiek hier veel meer mee kan doen. Wij willen dat de gemeente Den Bosch hoofdsponsor wordt van FC Den Bosch. Laat deze mooie club het visitekaartje worden van onze stad. We hoeven dan geen geld uit te geven aan reclamebureaus die voor veel geld een campagne bedenken om onze stad te promoten.
Naast de liefde voor de club wil progressief Den Bosch ook een statement maken; belastinggeld gaat niet alleen naar elite projecten. Het geloof in de politiek en de binding met politieke partijen is tot een nulpunt gedaald. Met het sponsoren van FC Den Bosch geven wij ook wat geld terug naar groepen die veelal worden vergeten door de huidige politiek.
Als hoofdsponsor moet de gemeente Den Bosch in samenspraak met de club zorgen voor een geweldige (engelse) sfeer in het stadion. Naast het normale sponsorgeld wil Progressief Den Bosch dat er een potje wordt gereserveerd waarmee extra activiteiten worden georganiseerd. Optredens voor en tijdens (pauze) de wedstrijd moeten er voor zorgen dat er weer hele families naar het stadion gaan. Een avondje FC Den Bosch is meer dan twee maal drie kwartier voetbal. Met deze aanpak kweekt men meer goodwill dan met lege reclameslogans.
pi_35806671
Kan die snol bovenaan deze pagina niet weg?
pi_35806719
Even doorposten dan Robbie.
That's all folks!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:25:23 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35806733
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee, er is een nieuwe partij in town. Weg met de gevestigde orde!
En 1 van de partijpunten:
[..]
idd,een aardig punt van hun,net zoals de kwestie mbt 's-Hertogenbosch of Den Bosch maar voor de rest is het niet veel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35806805
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd,een aardig punt van hun,net zoals de kwestie mbt 's-Hertogenbosch of Den Bosch maar voor de rest is het niet veel.
Nee maar dat geldt voor eigenlijk alle partijen imo. Elke partij heeft weer een paar positieve en negatieve punten. Op die overige punten is het allemaal een beetje met elkaar weg te strepen vind ik. Daarom stem ik toch PDB.
De binnenstad/markt ideeen vind ik ook wel aardig van hun trouwens.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:29:16 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35806850
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee maar dat geldt voor eigenlijk alle partijen imo. Elke partij heeft weer een paar positieve en negatieve punten. Op die overige punten is het allemaal een beetje met elkaar weg te strepen vind ik. Daarom stem ik toch PDB.
Dat is ook maar dan kijk toch liever naar mijn eigen belangen en dan gaat het Rosmalens Bosch Belang worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:32:14 #163
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35806941
Raggende manne
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_35806944
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat is ook maar dan kijk toch liever naar mijn eigen belangen en dan gaat het Rosmalens Bosch Belang worden
Heb getwijfeld tussen BB en PDB, twijfel nog steeds eigenlijk... BB heeft in het verleden iig laten zien altijd voor FC klaar te staan. PDB moet het nog maar bewijzen. Al ben ik er wel benieuwd naar hoe ze het zouden gaan doen. Ze verdienen wel een kans vind ik.

Rosmalens belang, GL, VVD en CDA stem ik sowieso niet op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 13:58:36 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35807882
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die snol bovenaan deze pagina niet weg?
oppassen mannetje, zo praat je niet over mijn vriendin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:59:16 #166
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35807913
Ik stem op Zuid-Centraal. ik wil namelijk geen Appartementen complexen die mij het uitzicht belemmeren.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 14:04:08 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35808088
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Lionheaad het volgende:
Ik stem op Zuid-Centraal. ik wil namelijk geen Appartementen complexen die mij het uitzicht belemmeren.
is die partij pro vitesse?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:06:47 #168
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35808178
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is die partij pro vitesse?
een bbetje wel, geloof ik. Maar dat boeit niet, een stad als Arnhem heeft gewoon een voetbalclub nodig
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 14:20:44 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35808689
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

een bbetje wel, geloof ik. Maar dat boeit niet, een stad als Arnhem heeft gewoon een voetbalclub nodig
vind ik ook, maar dat hoeft niet zo nodig in de Eredivisie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35808736
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vind ik ook, maar dat hoeft niet zo nodig in de Eredivisie
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:23:06 #171
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35808769
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vind ik ook, maar dat hoeft niet zo nodig in de Eredivisie
Zonder Vitesse in de Eredivisie, hebben we ook geen leuke derby meer
(en 2x 3 punten voor NEC)
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 14:24:00 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35808799
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Zonder Vitesse in de Eredivisie, hebben we ook geen leuke derby meer
(en 2x 3 punten voor NEC)
wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoveren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:26:13 #173
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35808871
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoveren
Die snert clubjes horen niet in de Ere divisie
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 14:28:07 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35808942
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:26 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Die snert clubjes horen niet in de Ere divisie
nou wat Vitesse er dan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:32:20 #175
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_35809105
Ach, jullie hebben nog een derby. Utrecht heeft maar 1 voetbalclub in de provincie op landelijk niveau.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')