Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aapquote:
pff...quote:
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder blauw op straat![]()
Later als de RCP er is zal dat allemaal veranderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aapHet boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
![]()
moet ik natuurlijk ook de mogelijkheid hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff...![]()
* GR heeft natuurlijk wel gestemd
nummertje 1111?quote:
Puikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder blauw op straat![]()
dus dan hebben we er straks weer een overloper bijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
nooitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus dan hebben we er straks weer een overloper bij![]()
raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederlandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijn
Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zeg al, over een paar jaar met de Robbie's Casual Party wordt alles beter![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |