abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35815470
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ah, een verstandig besluit.


Ik dacht dat je Clauw's reactie had aangepast naar een VVD ipv VVD
pi_35815513
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis een bezoekje gebracht en gestemd
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:48:18 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35815517
Je was niet de enige VoreG
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35815524
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:




Ik dacht dat je Clauw's reactie had aangepast naar een VVD ipv VVD
Nee gekkie, zie hierboven
pi_35816041
Waarom stem je op de VVD , ben je rijk ofzo? Of verwacht je het te gaan worden in de komende 4 jaar
pi_35816156
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom stem je op de VVD , ben je rijk ofzo? Of verwacht je het te gaan worden in de komende 4 jaar
Ja en Ja
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:13:12 #247
73091 Vom
de Cowboy
pi_35816163
*burp
Macaroni
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_35816214
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja en Ja
Ow ik was de vraag en je gunt anderen/minderheden niks? Nog vergeten.
pi_35816236
Trouwens bij de Super de Boer. 2 pakketen gekocht voor 4,25 euro met ieder 1 fles Palm Gegist 75 cl en glas
pi_35816265
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef dndiek het volgende:

[..]

Waarom ga je niet stemmen ?
ach die stomme politiek
pi_35816379
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ach die stomme politiek
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aap Het boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
pi_35816556
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ach die stomme politiek
pff...

* GR heeft natuurlijk wel gestemd
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_35816624
Ik heb ook gestemd.
pi_35816637
Zo solicitatie gesprek achter de rug, heb er een beetje dubbel gevoel bij. Kreeg ineens van die Psycholgische vragen, en ze gaan me aan bieden bij getronics in Eindhoven, zal wel veel reizen worden maar dat heb ik er iig voor over.

En ik heb Leefbaar Gorinchem gestemd
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:34:53 #256
55651 JaWi
Shalom.
pi_35816690
Waar zal ik eens op stemmen .
slettebak [@] gmail.com
pi_35816706
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef JaWi het volgende:
Waar zal ik eens op stemmen .
Ik zou gaan voor minder blauw op straat
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:36:12 #258
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35816727
Iene miene mutten...
Dan maar zo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:37:10 #259
55651 JaWi
Shalom.
pi_35816755
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor minder blauw op straat
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen
slettebak [@] gmail.com
pi_35816845
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen
Later als de RCP er is zal dat allemaal veranderen
pi_35816884
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarop gestemd ?
VVD.
pi_35816993
Wij gaan ff stemmen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35817024
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aap Het boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:29 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

pff...

* GR heeft natuurlijk wel gestemd
moet ik natuurlijk ook de mogelijkheid hebben


ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 18:46:44 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35817047
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:

[..]

nummertje 1111?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35817065
Nee 53
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35817068
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:47:33 #268
57586 Bananenman
-----------
pi_35817070
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor minder blauw op straat
Puik
pi_35817102
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
dus dan hebben we er straks weer een overloper bij
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:49:23 #270
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35817121
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:

[..]


[..]



ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijn
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')