abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35813118
Ik vind dat er heel veel mensen van Hools stemmen, terwijl het landelijk gezien een stuk lager ligt. In de randstad is de opkomst heel slecht hoor ik net.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:25:30 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35813244
Ik hoef me nog zeker vier jaar niet druk te maken over stemmen. M'n moeder krijgt mijn voorkeurstem ...... of SCH.

Misschien als ik staatsburger wordt later, altijd handig twee paspoorten. M'n Nederlandse kan ik hier gewoon schriftelijk verlengen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35813290
Popo, normaal spel je altijd zo feilloos! Je schrijft te weinig in het Nederlands!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:27:48 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35813338
Ik begin af te takelen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35813409
* BliksemSchigt gaat een paar uurtjes slapen

  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:31:35 #207
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35813453
Mario.

http://www.pvda.nl/tekeergaan

Ik vind 'm wel grappig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35813479
mogguh

Ik heb mijn plicht ook weer vervult. VVD heeft er een stem bij
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:32:47 #209
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35813491
Ik is naar huis
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 16:34:57 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35813550
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat er heel veel mensen van Hools stemmen, terwijl het landelijk gezien een stuk lager ligt. In de randstad is de opkomst heel slecht hoor ik net.
behalve in Rotterdam dan weer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35813568
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef popolon het volgende:
Mario.

http://www.pvda.nl/tekeergaan

Ik vind 'm wel grappig.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:37:26 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35813598
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis een bezoekje gebracht en gestemd
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:37:59 #213
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35813606
en dan die noord-hollandse derby op leven en dood tussen AZ en Ajax
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35813634
Ik heb vorig jaar al gestemd. Herindelingsgemeente
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35813656
Ik was trouwens nummer 222 bij het stemmen. Vond ik dan wel weer mooi
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 maart 2006 @ 16:43:46 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35813697
middag
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 16:44:15 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35813704
Clauw zal wel wachten tot ze nummer 11, 111 of 1111 krijgt om te stemmen


DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:51:25 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35813844
Hoi
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35813881
Ik heb niet eens opgelet welk nr ik had.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:53:50 #220
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35813916
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb niet eens opgelet welk nr ik had.
Ik heb het nummertje niet eens gezien. Het was zo rusitg dat ik al bij de stemcomputer stond, voordat ze het nummertje aan mij konden geven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:58:21 #221
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35814033
zo ......op huis aan
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35814058
Bij ons zijn er iig 2 stemmen "verloren" gegaan.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:59:42 #223
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35814078
Ik ga Axel maar eens ophalen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_35814154
Hoi
colleges gevolgd, mijn stem uitgebracht
dadelijk nog een college en dan naar een borrel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35814169
Alle Hools stemmen behalve in Grunn?
pi_35814179
claudia heeft ook gestemd toch?
pi_35814308
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia heeft ook gestemd toch?
Zou mooi zijn
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:10:19 #228
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35814372
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef cultheld het volgende:
Ik heb vorig jaar al gestemd. Herindelingsgemeente
Dat was hier eind 2003/begin 2004. Dus de huidige gemeenteraad heeft maar de helft van de normale tijd bestaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35814817
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia gaat ook nog stemmen toch?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35814852
Lieve Hools tuurlijk ga ik stemmen
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef clauwheee het volgende:

[..]



Ze dachten hier gisteren dat ik niet ging stemmen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35814855
Ik ben sporten!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:28:04 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35814932
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35815149
ook weer thuis is
pi_35815179
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
Alle Hools stemmen behalve in Grunn?
ik stem niet
pi_35815188
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
nee ik ook niet
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:38:29 #236
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35815236
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia heeft ook gestemd toch?
Zelfs ik! Maar VoreG moet me nog even helpen, heeft ie gister ook al gedaan
pi_35815338
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef Noca het volgende:

[..]

Zelfs ik! Maar VoreG moet me nog even helpen, heeft ie gister ook al gedaan
VVD
pi_35815410
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

VVD
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35815423
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:


Ah, een verstandig besluit.
pi_35815462
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik stem niet
Waarom ga je niet stemmen ?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35815470
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ah, een verstandig besluit.


Ik dacht dat je Clauw's reactie had aangepast naar een VVD ipv VVD
pi_35815513
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis een bezoekje gebracht en gestemd
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:48:18 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35815517
Je was niet de enige VoreG
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35815524
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:




Ik dacht dat je Clauw's reactie had aangepast naar een VVD ipv VVD
Nee gekkie, zie hierboven
pi_35816041
Waarom stem je op de VVD , ben je rijk ofzo? Of verwacht je het te gaan worden in de komende 4 jaar
pi_35816156
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom stem je op de VVD , ben je rijk ofzo? Of verwacht je het te gaan worden in de komende 4 jaar
Ja en Ja
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:13:12 #247
73091 Vom
de Cowboy
pi_35816163
*burp
Macaroni
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_35816214
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja en Ja
Ow ik was de vraag en je gunt anderen/minderheden niks? Nog vergeten.
pi_35816236
Trouwens bij de Super de Boer. 2 pakketen gekocht voor 4,25 euro met ieder 1 fles Palm Gegist 75 cl en glas
pi_35816265
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef dndiek het volgende:

[..]

Waarom ga je niet stemmen ?
ach die stomme politiek
pi_35816379
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ach die stomme politiek
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aap Het boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
pi_35816556
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ach die stomme politiek
pff...

* GR heeft natuurlijk wel gestemd
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_35816624
Ik heb ook gestemd.
pi_35816637
Zo solicitatie gesprek achter de rug, heb er een beetje dubbel gevoel bij. Kreeg ineens van die Psycholgische vragen, en ze gaan me aan bieden bij getronics in Eindhoven, zal wel veel reizen worden maar dat heb ik er iig voor over.

En ik heb Leefbaar Gorinchem gestemd
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:34:53 #256
55651 JaWi
Shalom.
pi_35816690
Waar zal ik eens op stemmen .
slettebak [@] gmail.com
pi_35816706
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef JaWi het volgende:
Waar zal ik eens op stemmen .
Ik zou gaan voor minder blauw op straat
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:36:12 #258
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35816727
Iene miene mutten...
Dan maar zo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:37:10 #259
55651 JaWi
Shalom.
pi_35816755
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor minder blauw op straat
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen
slettebak [@] gmail.com
pi_35816845
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen
Later als de RCP er is zal dat allemaal veranderen
pi_35816884
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarop gestemd ?
VVD.
pi_35816993
Wij gaan ff stemmen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35817024
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aap Het boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:29 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

pff...

* GR heeft natuurlijk wel gestemd
moet ik natuurlijk ook de mogelijkheid hebben


ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 18:46:44 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35817047
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:

[..]

nummertje 1111?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35817065
Nee 53
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35817068
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:47:33 #268
57586 Bananenman
-----------
pi_35817070
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor minder blauw op straat
Puik
pi_35817102
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
dus dan hebben we er straks weer een overloper bij
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:49:23 #270
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35817121
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:

[..]


[..]



ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijn
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:49:42 #271
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_35817130
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....
pi_35817137
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Puik
Ik zeg al, over een paar jaar met de Robbie's Casual Party wordt alles beter
pi_35817198
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dus dan hebben we er straks weer een overloper bij
nooit
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35817200
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijn
raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederland

ik zie net dat ik in 2010 pas weer hoef
http://www.oude-ijsselstr(...)7/nieuwsbericht.html
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:51:53 #275
57586 Bananenman
-----------
pi_35817205
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zeg al, over een paar jaar met de Robbie's Casual Party wordt alles beter
Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stem

pi_35817216
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....
Nicaragua.

Net uit eten geweest omdat m'n ouders 26 jaar getrouwd zijn vandaag.
That's all folks!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:52:34 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_35817222
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef pascalheister het volgende:

[..]

raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederland
Oke, daar heeft de gemeente dan zelf voor mogen kiezen neem ik aan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_35817300
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stem

Vrijheid voor tifo en supporters
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:55:12 #279
57586 Bananenman
-----------
pi_35817314
Ik ga maar eens even richting tv
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 18:55:48 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35817335
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35817343
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga maar eens even richting tv
bedankt voor de reminder
pi_35817345
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Oke, daar heeft de gemeente dan zelf voor mogen kiezen neem ik aan
ja zie edit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 18:57:21 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35817401
k ga omkleden en tafeltennissen. Vanavond weer cmpetitie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35817432
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
Dat andere stadion
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 18:58:59 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35817450
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat andere stadion
Sportpark De Heihoef
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35817455
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
Jawel , laatst toen wij er waren werd er nog iemand ten huwelijk gevraagd
pi_35817488
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Sportpark De Heihoef


Het philips stadion.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35818021
Back
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35818090
De curling dames van Nederland zijn niet echt zoals curling dames horen te zijn
pi_35818301
* BliksemSchigt is weer wakker
pi_35818325
Het was niet echt druk bij het stemlokaal. Toch schijnt de opkomst hier in de stad goed te zijn.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35818336
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef VoreG het volgende:
De curling dames van Nederland zijn niet echt zoals curling dames horen te zijn
net een paar binken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35818399
weet nog steeds niet wat te stemmen
pi_35818427
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
weet nog steeds niet wat te stemmen
Gewoon niet
pi_35818467
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
weet nog steeds niet wat te stemmen
Ik tot vandaag ook niet. Stemwijzer was ruk. Netjes alle partijpunten naast elkaar gelegd en strepen maar. Blijft er vanzelf eentje over.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35818469
Da's ondemocratiSCH
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:28:08 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35818549
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
weet nog steeds niet wat te stemmen
NCPN.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35818570
Is niet in Utregt
pi_35818754
Zo ook gestemd, heb ik de boefjes bij O.V al gemist?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35818785
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zo ook gestemd, heb ik de boefjes bij O.V al gemist?
Ja, maar is ook op de site te zien
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')