behalve in Rotterdam dan weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat er heel veel mensen van Hools stemmen, terwijl het landelijk gezien een stuk lager ligt. In de randstad is de opkomst heel slecht hoor ik net.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:31 schreef popolon het volgende:
Mario.
http://www.pvda.nl/tekeergaan
Ik vind 'm wel grappig.
Ik heb het nummertje niet eens gezien. Het was zo rusitg dat ik al bij de stemcomputer stond, voordat ze het nummertje aan mij konden gevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb niet eens opgelet welk nr ik had.
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia heeft ook gestemd toch?
Dat was hier eind 2003/begin 2004. Dus de huidige gemeenteraad heeft maar de helft van de normale tijd bestaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef cultheld het volgende:
Ik heb vorig jaar al gestemd. Herindelingsgemeente
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia gaat ook nog stemmen toch?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze dachten hier gisteren dat ik niet ging stemmen![]()
ik stem nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef VoreG het volgende:
Alle Hools stemmen behalve in Grunn?
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
Zelfs ik! Maar VoreG moet me nog even helpen, heeft ie gister ook al gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
claudia heeft ook gestemd toch?
VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Zelfs ik! Maar VoreG moet me nog even helpen, heeft ie gister ook al gedaan
Waarom ga je niet stemmen ?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
Zo, het plaatselijke bejaardentehuis een bezoekje gebracht en gestemd
Nee gekkie, zie hierbovenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat je Clauw's reactie had aangepast naar eenVVD ipv
VVD
Ja en Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom stem je op de VVD, ben je rijk ofzo? Of verwacht je het te gaan worden in de komende 4 jaar
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aapquote:
pff...quote:
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder blauw op straat![]()
Later als de RCP er is zal dat allemaal veranderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat standpunt ben ik nog nergens tegen gekomen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je lijkt Yeahinho wel, das ook zon niet stemmende aapHet boeit hem allemaal niks zegtie. Maar straks wel huilen. (en stiekem boeit het hem wel)
![]()
moet ik natuurlijk ook de mogelijkheid hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pff...![]()
* GR heeft natuurlijk wel gestemd
nummertje 1111?quote:
Puikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder blauw op straat![]()
dus dan hebben we er straks weer een overloper bijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
ph heeft 2 jaar geleden al gestemd tijdens de herindeling
Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef popolon het volgende:
Dus ik ben de enige zover die niet is gaan stemmen?
nooitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus dan hebben we er straks weer een overloper bij![]()
raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederlandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De gemeente waarin ik woon is ook pas 2 jaar geleden ontstaan (1-1-2004) en toch waren er verkiezingen, raar dat er dan bij jullie geen verkiezingen zijn
Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zeg al, over een paar jaar met de Robbie's Casual Party wordt alles beter![]()
![]()
Nicaragua.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ze hebben geen stembureau voor me hier in Nicaragua.....
Oke, daar heeft de gemeente dan zelf voor mogen kiezen neem ik aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
raar is het niet, wij zijn ook niet de enige in Nederland
Vrijheid voor tifo en supportersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mits de rest van de punten ook in orde zijn heb je mijn stem
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens het gebouw waar is soliciteerde lag vlakbij dat lelijke stadion daar in Eindhoven
ja zie editquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, daar heeft de gemeente dan zelf voor mogen kiezen neem ik aan
Dat andere stadionquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
Sportpark De Heihoefquote:
Jawelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo lelijk is het Jan Louwers Stadion van FC Eindhoven toch niet?
quote:
net een paar binkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef VoreG het volgende:
De curling dames van Nederland zijn niet echt zoals curling dames horen te zijn
Ik tot vandaag ook niet. Stemwijzer was ruk. Netjes alle partijpunten naast elkaar gelegd en strepen maar. Blijft er vanzelf eentje over.quote:
Ja, maar is ook op de site te zienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zo ook gestemd, heb ik de boefjes bij O.V al gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |