quote:
Dat krijg je met achtergestelde stadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, jullie hebben nog een derby. Utrecht heeft maar 1 voetbalclub in de provincie op landelijk niveau.
Kijk, dat staat me wel aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoveren
Ach ja, Zeeland heeft er 0, dus ik moet niet klagen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat krijg je met achtergestelde stad![]()
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
hallo...ik ben er ook weer ff....wat een drukte zeg
Toch vreemd dat een stad als Middelburg geen prof club heeft...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, Zeeland heeft er 0, dus ik moet niet klagen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef Lionheaad het volgende:
We hebben hier wel een goed gestemd clubje mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |