abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:33:48 #176
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35809167
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou wat Vitesse er dan
en cricket club
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 maart 2006 @ 14:35:07 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35809208
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

en cricke club
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:37:30 #178
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35809302
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, jullie hebben nog een derby. Utrecht heeft maar 1 voetbalclub in de provincie op landelijk niveau.
Dat krijg je met achtergestelde stad
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35809316
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil je een leuke derby? Laat AGOVV en GAE dan maar promoveren
Kijk, dat staat me wel aan.
That's all folks!
pi_35809623
Dat zal nooit gebeuren.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:52:04 #181
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_35809853
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dat krijg je met achtergestelde stad
Ach ja, Zeeland heeft er 0, dus ik moet niet klagen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_35809880
Hallo
pi_35809910
Wie woont er dan ook in Zeeland
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:08:43 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35810469
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
Hallo
Hoi
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:28:36 #185
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_35811221
hallo...ik ben er ook weer ff....wat een drukte zeg
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_35811747
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
hallo...ik ben er ook weer ff....wat een drukte zeg
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:49:25 #187
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35811919
Hoi.

Groeten uit 046
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:53:00 #188
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35812053
Goedemiddag vanuit een zonnig 075

Halllllooooooooooooooo Luitjes
pi_35812079
Zo, even gestemd.
That's all folks!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:55:47 #190
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35812138
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, even gestemd.
Vanmorgen was ik nr 500 die kwam stemmen op het kantoor.
pi_35812144
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, even gestemd.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:08:48 #192
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35812602
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ach ja, Zeeland heeft er 0, dus ik moet niet klagen.
Toch vreemd dat een stad als Middelburg geen prof club heeft...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35812614
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, even gestemd.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:12:32 #194
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35812737
Als ik naar huis ga, effe langs het stemburo...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35812748
Nog steeds die trol
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:15:32 #196
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35812853
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog steeds die trol
SChiet inderdaad niet op...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35812936
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, even gestemd.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:19:23 #198
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35812993
We hebben hier wel een goed gestemd clubje mensen...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35813055
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef Lionheaad het volgende:
We hebben hier wel een goed gestemd clubje mensen...


Ze dachten hier gisteren dat ik niet ging stemmen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:22:06 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35813109
Stemmen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')