quote:
dit is ook een mooi tijdstip voor nog een rondjequote:
met vogels gespeeld?quote:
Niet met een eend iigquote:
quote:
Er gaat er hier nog wel eentdje inquote:
*Whiskey en eend aanbiedtquote:
quote:
In dat geval een nog even een whiskietje neemt en proost op RD.quote:
misschien was ik nog wel eerderquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:14 schreef Suijk het volgende:
Zo, als één van de eerste Nederlanders gestemd.
Ik was er om 7:40, als tweede in het stemlokaaltje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien was ik nog wel eerder
eindelijk hebben we stemcomputers, ze ruiken nog helemaal nieuw![]()
ik was er ook om iets van 7:40quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was er om 7:40, als tweede in het stemlokaaltje.
En is Amsterdam ook eindelijk elektronisch? Alle stadsdelen?
Legoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Amsterdam eindelijk uit het Stenen Tijdperk gekomen dan? Nu lopen ze nog maar 200 jaar achter op de rest van Nederland?
Met mijn bril zie ik wel vaker mensen over het hoofdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kàn kloppen. Op zich, in de theoretische theorie dan.
Ben je dan zo lang dat je over me heenkijkt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Met mijn bril zie ik wel vaker mensen over het hoofd
waar rijdt die bus naar toe???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag naar de stembus mensen!
Das niet moeilijk hier, wij kunnen altijd op dezelfde plek stemmen, vlakbij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
waar rijdt die bus naar toe???
Ik miet trouwens nog opzoeken wáár ik moet gaan stemmen.....
Dat was bij ons ook altijd zo, maar een maand geleden is de school gesloopt waar we altijd stemdenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Das niet moeilijk hier, wij kunnen altijd op dezelfde plek stemmen, vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |