Ik ook. Ik had ze bijna allemaal, op een stuk of 5 na. Dus had ik die besteld bij Smiths (dacht ik) en toen kreeg ik ook 5 TopShots, maar daar was er 1 dubbel van en daardoor is mijn map niet compleet, ik mis 1 Groningen spelerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb een jaar of 10 geleden die TopShots gespaard, dat waren nog eens tijden!Wacht, ik heb boven nog die map liggen, ga em meteen effe uit de kast halen
.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Terreros85 het volgende:
Peter Remie (NAC) had ik heel vaak dubbel
Ik heb ze állemaal, zelfs die Oranje TopShots van het EK '96!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had ze bijna allemaal, op een stuk of 5 na. Dus had ik die besteld bij Smiths (dacht ik) en toen kreeg ik ook 5 TopShots, maar daar was er 1 dubbel van en daardoor is mijn map niet compleet, ik mis 1 Groningen speler
WTF !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Yeahinho het volgende:
Harry Sinkgraven is een schitterend voorbeeld, die had ik ook heel veel dubbel. Dennis de Bruin (linksback van Sparta) ook trouwens. Die naam zegt me helemaal niks meer, maar nu ik em hier op de foto zie gaat er weer een lichtje branden...
Meer namen die nu naar boven komen zijn: Veldman bij Sparta, Jaap Stam bij Willem II. Dries Boussatta van FC Utrecht, Boudewijn Pahlplatz bij PSV.
Precies. Die kende mijn moeder zelfs, omdat ze het zo'n vaag figuur vond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die weet ik nog wel uit m'n hoofd. Zo'n dikke babykop met krulletjes.
Eigenlijk helemaal nix, maar als ik terug denk aan die namen, voel ik de spanning weer toen ik een pakje opende en de frustratie als ik weer eens een dubbele had. Jeugdsentiment heet datquote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
Wat was er zo legendarisch aan die mannen?
Okee. Ik dacht dat je aan bepaalde koppen nog herinneringen had.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal nix, maar als ik terug denk aan die namen, voel ik de spanning weer toen ik een pakje opende en de frustratie als ik weer eens een dubbele had. Jeugdsentiment heet dat![]()
Breetveld en Boessen had je wel mogen weten mmquote:Achterste rij vlnr: Michel Langerak, Hans Kraay, Dennis vd Gijp, Ries fok, Gerrie Slagboom, Brian Wilsterman, Warry van Wattum, Ton Rietbroek, Reinier Robbemond.
Middelste rij vlnr: Robin Schmidt, Maarten Atmodikoro, Jimmy Simons, Joop Hiele, Ricardo de Jongh, Virgil Breetveld, Dirk vd Laan, Jerry Simons.
Voorste rij vlnr: Ronald van Est (verzorger), Willy Boessen, Romeo Wouden, Frans Struis (ass. trainer), Han Berger (trainer/coach), Nico van Zoghel (ass. trainer), Jan Mulder, Roel Liefden, Wim de Jong (manager).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |