quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef confined het volgende:
[..]
Nee! Niet onder de douche afspoelen! Staat ook in de gebruiksaanwijzing dat je de ring alleen met koud of lauw water mag afspoelen, want met warm water kun je de hormonen wegspoelen... Dus kijk daar even mee uit.
Gewoon staand op de grond inbrengen, desnoods met 1 voet op de wc-bril, gaat ook prima hoor. Ik heb nog nooit rare capriolen uit hoeven te halen. Knijp dat ringetje gewoon goed samen (gaat het makkelijkst bij de 'naad') om het inbrengen gemakkelijker te maken.
Succes!!
Bij mij maakt het helemaal niets uit in ieder geval, uiteraard verschilt dat per persoon maar volgens mn vriend is het nu nog minder dan het al was. Ik vergeet het gewoon steeds, dat er ook nog zoiets als seks isquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef warrel het volgende:
Haha, ik vraag ook af wat er met m'n libido zal gebeuren. Minder hormonen, dus hij zou 'erger' moeten worden. Hehe, en verdwenen was ie nog laaaaang niet![]()
Moet zijn: Weet iemand of er meer kans op gezondheidsrisico's zijn als je hem 4 weken inhoud ipv 3?quote:Weet iemand of er meer kans op gezondheidsrisico's zijn als je hem 4 weken inhoud ipv 5?
Ik kan je verzekeren dat anticonceptie goedkoper is dan een kindquote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Pearly het volgende:
tja, tegenwoordig ben je zelf verantwoordelijk of je zwanger wordt ja/nee ... daar betaal je dus voor!
Hmm, dat lijkt me sterk. Dat gebeurd bij alle meisjeszoogdierenbeestjes behalve bij de mensmeisjes..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef flutterbye het volgende:
Hm, weet ook niet hoe dat werkt. Misschien word het dan weer opgenomen door je lichaam ofzo...
Ja, ik bedoelde ook meer "in de buurt van".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:51 schreef warrel het volgende:
Zo rond de baarmoeder zit mijn ring niet hoor! Bij mij zit ie net om het hoekje
Haha, ok. Ik dacht al, hoe krijg je 'm in godsnaam zo ver zonder hulpmiddelen!?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer "in de buurt van".![]()
Maken jullie ook overal reclame voor de Nuvaring? Als ik het met vrouwen heb over anti-conceptie dan ben ik vol enthousiasme over deze ring en zeg ik dat ik het echt een aanrader vind (wat mij betreft dan he).
Een jaar lang gratis ringen is nu wel op z'n plaats, dank u.![]()
Hoi Sabsie,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:29 schreef Sabsie het volgende:
Ik gebruik nu sinds begin deze week nuvaring en vroeg mij af of er hier ook mensen zijn die hem altijd 4 weken in houden en de 5e week de stopweek hebben. Hiervoor heb ik nooit eerder anticonceptie gebruikt en bij mijn 'nomale' menstuatiecyclus ben ik ook meestal pas de 5e week ongesteld.
Weet iemand of er meer kans op gezondheidsrisico's zijn als je hem 4 weken inhoud ipv 5?
Bij mij was het ook altijd vrijdag ring eruit, maandag ongesteld. (Zelfde als bij de pil trouwens bij mij)quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef warrel het volgende:
Ohhh jee! Vanavond gaat m'n ring er uit, voor m'n eerste stopweek. Hoe ging het bij jullie menstruatie? Kwam deze eerder of later? Was het meer, minder? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is, maar over het geheel moet het wel vergelijkbaar kunnen zijn en ik wil graag weten op welke dag en tijdstip ik opeens met de buikpijn (als ie komt) zit.
Sjáumst, Warre
Oke, bedankt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef Sannydance het volgende:
de nuvaring kost ¤32,85 per drie ringen. als je ze drie ringweken en 1 ringvrije week hanteert, heb je er ongeveer 13 nodig, dat komt neer, op ongeveer 140 euro per jaar.
lol dat zou wel handig zijn maar misschien een beetje onverantwoord...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef hugo_afca het volgende:
[..]
Oke, bedankt!
Is het gewoon zonder recept bij de apotheek af te halen?!
Bij mij is de zin in seks alleen maar meer geworden. Nu hoef ik niet meer bang te zijn dat het condoom scheurt en kan ik veeeel ontspannender seksenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:01 schreef ritkit het volgende:
Ik met vorige mnd gestopt na 1,5 jaat met de ring omdat ik helemaal geen zin in sex meer had en geloof me ik was eerst zowat verslaafd aan sex maar nadat ik met de Nuvaring begonnen was............ho maar ik kreeg gewoon afkeer.
Het had nog niet helemaal "doorgezet" zegmaar en vlak na het inbrengen heb ik een ongeluk gehad, dus van de schrik/stress is mijn menstruatie direct weer gestopt/niet doorgezet (voor het volledig begonnen was dus). Ik vraag me alleen af of die ring nu wel al betrouwbaar is, omdat ik 'm dus niet echt ongesteld ben geweest.quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef warrel het volgende:
Oh, dat had ik ook hoor! Niet zo rigoureus als bij jou, maar na twee daagjes was ik ook helemaal klaar..
Sure? Hiervoor gebruikte ik geen hormonale voorbehoedsmiddelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef Pearly het volgende:
ja hoor! Safe!
GEen nood .. niks aan de hand.
Zow dat wist ik niet, dat dat een bijwerking kan zijn. Ik moet mezelf de laatste 3 weken echt voortslepen, ben dood- en doodmoe. Raar eigenlijk he, als ik alle klachten bij elkaar optel zou ik net zo goed ziek kunnen zijn, pfeifer hebben ofzo, maar toch denk ik dat het van de nuvaring komt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:04 schreef ruby het volgende:
Ik ben de laatste tijd best moe. Als ik in bed lig, ben ik zo weg en slaap als een roos. 's Ochtends word ik gaar wakker en kom met moeite m'n bed uit. Hier had ik eerder niet zo'n last van.
Eerst dacht ik dat het kwam door m'n werk, wat er misschien gedeeltelijk ook wel mee te maken heeft. Maar het is echt iets van de laatste tijd.
Nu zou ik natuurlijk wel vroeger naar m'n bed kunnen gaan maar daar heb ik geen zin in. Dat deed ik eerder ook nooit en verder wil ik gewoon niet te vroeg op m'n bed liggen.
In de bijsluiter van de nuvaring staat vermeld dat vermoeidheid ook een bijwerking kan zijn. Van mij hoeft dat niet zo heel lang te duren eerlijk gezegd.![]()
Kom op ! MEIDE! ..... Beetje karakter...quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik moet mezelf de laatste 3 weken echt voortslepen, ben dood- en doodmoe. Raar eigenlijk he, als ik alle klachten bij elkaar optel zou ik net zo goed ziek kunnen zijn, pfeifer hebben ofzo, maar toch denk ik dat het van de nuvaring komt...
Tis toch nog best koud hoor, om in mijn bikini in de zon te gaan liggen op het grasquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Pearly het volgende:
[..]
Kom op ! MEIDE! ..... Beetje karakter...
Het wordt weer zomer!! Moet je maar eens voelen wat voor een verschil dat maakt als de zon weer vaker schijnt dadelijk. Even doorbijten nog.
We hebben een lange winter gehad dit jaar, vergeet dat niet!!!
Pearly je bent een aardige meid, maar soms kun je nogal bot uit de hoek komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Pearly het volgende:
[..]
Kom op ! MEIDE! ..... Beetje karakter...
Het wordt weer zomer!! Moet je maar eens voelen wat voor een verschil dat maakt als de zon weer vaker schijnt dadelijk. Even doorbijten nog.
We hebben een lange winter gehad dit jaar, vergeet dat niet!!!
aah okay!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Pearly je bent een aardige meid, maar soms kun je nogal bot uit de hoek komenZal wel aan mij liggen ofzo.
Vertel me niet over hormonen als schildklier patient. Er worden er verscheidenen van aangemaakt in ons lichaam op diverse plekken. Ik weet er van. Echter de nuvaring bevat zo weinig dat er minimale problemen uit zouden moeten voortvloeien. Natuurlijk blijven er een enkel aantal mensen die er wel erg gevoelig voor "blijven".quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef Fuente het volgende:
Dat bedoel ik Flutterbye, er zijn gewoon mensen die echt niet tegen hormonen kunnen. Ik heb besloten om mijn ringen op te maken (hierna nog 1) en als ik me dan niet beter voel stop ik ermee.
Ik snap je meis! Sorry als ik wat bot reageerdequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:09 schreef Pearly het volgende:
[..]
Vertel me niet over hormonen als schildklier patient. Er worden er verscheidenen van aangemaakt in ons lichaam op diverse plekken. Ik weet er van. Echter de nuvaring bevat zo weinig dat er minimale problemen uit zouden moeten voortvloeien. Natuurlijk blijven er een enkel aantal mensen die er wel erg gevoelig voor "blijven".
Even volhouden dus meiden!!! ( nog even ter verduidelijking wat ik bedoelde zodat het niet verkeerd geinterpreteerd wordt ).
Ja, ik heb ook erg veel last van mijn onderrug, terwijl ik daar ook nooit last van had.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef warrel het volgende:
Ik had inderdaad ook heel erg last van m'n onderrug, normaal nooit..
en massages helpen daar ook maar gedeeltelijk tegenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:36 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook erg veel last van mijn onderrug, terwijl ik daar ook nooit last van had.
Hier zijn ook vooralsnog geen klachten daarover, er is zelfs geen ribbeltje te voelen. En ook met het libido zit het prima en ik ben vooralsnog niet vaker dipperig dan gewoonlijk. Nu alleen de menstruatie nog even afwachten...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef Klusmus het volgende:
Ik was wel heel nieuwsgierig wat mijn vriend ervan zou merken, maar hij voelt 'em bijna niet. Hij voelt een beetje een extra ribbeltje, maar dat ervaart hij niet als vervelend...![]()
dat zeker, ik heb hem gewoon ook al bijna een jaar in juli...quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef Sannydance het volgende:
nou de jaren vliegen om met dat ding dr in
nu je het opmerkt, ik begon in februari of maart 2003 met de nuvaring, da's dus al 3 jaar... de tijd vliegt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Pearly het volgende:
edit: ik zit me hier helemaal een ongeluk te lachen. Een paar stukjes terug vertelde ik dat ik de nuvaring nu 1 jaar in heb. Echter. ... toen ik terug ging lezen in het allereerste deel, zag ik dat ik hem deze maand precies 2 jaar in heb!!!!![]()
DAt had ik dus ook vrij snel ja....quote:[b]Op donderdag 13 april 2006 11:07
Even iets anders: ik gebruik de ring morgenavond pas een week, maar het lijkt erop dat mijn libido zich nu al met sprongen herstelt....Al die jaren pilgebruik eisten dus blijkbaar inderdaad hun tol... Nu maar hopen dat die bijwerking bij de Nuva wegblijft!
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef EnniroC het volgende:
Nou hij is er letterlijk uit gewipt.![]()
Hij had hem om zijn ding zitten...
Heeft ie trouwens wel een penis van 5,4 cm doorsneequote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef EnniroC het volgende:
Dat zou hier niet lukken hoor... hij zit zoooo gigantisch diepquote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef EnniroC het volgende:
Het maakt in principe niet uit hoe ver ie erin zit, zegmaar... maar ik heb 'm voor de zekerheid zo ver mogelijk omhoog geduwd. Tijdens (ok, vlak na) de seks kan ik er zelf niet eens bij met m'n vingerquote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef EnniroC het volgende:
Iik vind het nu grappiger als dat ik het toen op dat moment vond..
Is dat gewoon een nadeel of moet ding nog verder naar boven.?
Geweldig!!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef Rewimo het volgende:Ringsteken
precies wat mijn vriendin en ik ook altijd zeggenquote:
Ik heb ook nog flink last van moodswings. Had ik met de pil ook heel erg. Ook nog steeds regelmatig last van flinke hoofdpijnen. Ik kijk het nog een maand of 2 aan, ben nu met m'n 2e ring bezig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:59 schreef Burdie het volgende:
Ik voel me trouwens al een paar dagen flink down. Ik hoop maar dat het een "gewoon" dipje is, en dat het niet te maken heeft met die ring, anders kan ik weer verder zoeken....
Hebben er nog meer mensen last van moodswings door de nuvaring, of zou het dit keer ergens anders van komen? (Met de pil ben ik destijds gestopt omdat ik er depressief van werd).
Nouja, dat heb ik dus ook. En ik heb ook nog eens een auto ongeluk gehad vorige week, waardoor ik me zachtgezegd niet helemaal top voel, en waardoor mijn hormonen ook flink van slag zijn geraakt. En dat nog wel op de 1e dag van mijn 1e Nuvaringquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef Sabsie het volgende:
Ik heb van mezelf al last van moodswings (om het ff zacht uit te drukken), maar ik kan nog niet echt oordelen of ik er met de nuvaring meer last van heb of niet.
's nachts moet je ook geen tampons gebruiken... maar zo'n nachtmaandverbandje. Omdat je ligt, stroomt het bloed er zegmaar niet echt uit (ok, dit is een beetje grafisch, sorryquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:55 schreef Sannydance het volgende:
mijn menstruatie is nu al een dagje of 3 onderweg en hij valt me mee. Normaal ben ik 5 dagen ongesteld met de pil, ik verwacht dat het met de nuvaring niet veel anders is. Ik heb ietsjes minder buikkramp dan met de pil, maar de laatste maanden was dat bij de pil vrij heftig, dus nou is het nog niet geweldig, maar ik kan het aan zonder pijnstillers. dat is al een voordeel.
Ik vind wel dat ik vrij veel bloed heb, met de pil kon ik een nacht op alleen een normale tampon, vannacht is dat dus niet gelukt.... kan ook toeval zijn, maar je weet het niet.
Was het maar waar. Asl ik dat doe, is 's ochtends álles rood bij mij...quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
's nachts moet je ook geen tampons gebruiken... maar zo'n nachtmaandverbandje. Omdat je ligt, stroomt het bloed er zegmaar niet echt uit (ok, dit is een beetje grafisch, sorry) en zodra je wakker word, ren je heel hard naar het toilet om al die zooi te lozen. Nooit meer last van doorlekken in je slaap
.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:00 schreef Klusmus het volgende:
Ik gebruik al jaren 's nachts gewoon tampons. Waarom zou je dat niet moeten doen dan?
Bronquote:Wat is precies de tamponziekte of het toxisch schoksyndroom?
Het toxisch schoksyndroom ('toxic shock syndrome' in het Engels) is een niet erg vaak voorkomende, maar soms fatale ziekte, die voornamelijk bekend is als neveneffect bij menstruerende vrouwen die tampons gebruiken. Wie verstandig met tampons omspringt, loopt weinig risico.
Het toxisch schoksyndroom uit zich door plotseling optredende hoge koorts, gepaard gaande met braken, diaree en spierpijn. Eén tot drie dagen hierna verschijnen plekken die op zonnebrand lijken. Tien tot twaalf dagen later pelt de huid af, meerbepaald op de handen en de zolen van de voeten. Meestal verschijnen de eerste symptomen van het syndroom op de tweede of derde dag van de menstruatie. Er zijn echter ook gevallen bekend waarop de tamponziekte uitbrak op de eerste tot tiende dag van de menstruatie.
Bij mensen die de ziekte hebben, groeit de staphyloccoccus aureus-bacterie (die in normale hoeveelheid onschadelijk is) zo snel, dat ze het immuniteitssysteem laat overreageren. Een toxine die erdoor geproduceerd wordt, lijkt verantwoordelijk te zijn voor de (soms dodelijke) uitwerking. Gelukkig kan de ziekte, indien ze tijdig wordt ontdekt, behandeld worden met penicilline.
In het einde van de jaren '70 waren het vooral de gebruiksters van de Rely tampons die getroffen werden door de ziekte. De tampons waren gemaakt uit synthetische vezels en hadden een hoge absorbtiegraad. De tampons werden van de markt gehaald in 1980, en andere merken gingen veiligere tampons maken die minder absorbeerden en van natuurlijke katoen werden gemaakt. Het risico op de ziekte blijft echter bestaan. Als gebruikster loopt men een reële kans de ziekte op te lopen, maar slechts één kans op 350.000 er daadwerkelijk aan te sterven.
Diverse nationale overheden verplichten de tamponfabrikanten om het publiek in te lichten over de gevaren van het gebruik door middel van opschriften op de verpakking of in de handleiding. Desondanks raakt het syndroom een beetje in de vergetelheid en wordt er vaak nonchalant mee omgesprongen. Dit werd pijnlijk duidelijk in een studie van Omar en Aggarwal uit de West Virginia University. Zij ondervroegen studenten en hun dokters naar het gebruik van tampons. Daarbij gebruikte de dokters significant minder tampons omdat ze beter op de hoogte waren van TSS.
Het toxisch schoksyndroom kan je voorkomen door de volgende regels in acht te nemen:vervang de tampon regelmatig (minstens drie keer per dag) gebruikt indien mogelijk afwisselend tampons en maandverband kies steeds een tampon met de kleinste absorbtiegraad die voldoet 's nachts wordt aangeraden maandverband te gebruiken gebruik alleen tampons als je echt niet zonder kan
Als zij tweemaal 's nachts zonder mij wakker te maken de boel komen schoonmaken zou ik het zo doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:16 schreef Leipo666 het volgende:
's nachts wordt aangeraden maandverband te gebruiken
Dan raad ik je aan om naar het begin te gaan van dit topic ( blz 1) en daar op de andere 5 of 6 te gaan klikken van begin af aan! Dan weet je ALLESquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik zie dit topic nu pas voor het eerst Het ziet er wel uit als een interessant dingetje. Wat zijn de voor- en nadelen tenopzichte van andere anticonceptiemiddelen?
Is er niet ergens een overzichtje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef Pearly het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om naar het begin te gaan van dit topic ( blz 1) en daar op de andere 5 of 6 te gaan klikken van begin af aan! Dan weet je ALLES
Maar weer even ontopic...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef Burdie het volgende:
Ik ga de eerste keer gelijk doorringen, door het ongeluk etc. zijn mijn hormonen dusdanig in de war dat ik al drie weken "een beetje" ongesteld ben, dus ik vertrouw het niet als ik een stopweek inlas.
Hier ben ik het helemaal mee eens... Echt drama. Als je je tampons maar regelmatig blijft wisselen! Maar goed, volgens mij is dit een forum over de Nuvaring en niet over tampons, dus ik stel voor dat we weer lekker gaan klessebessen over de ring.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als zij tweemaal 's nachts zonder mij wakker te maken de boel komen schoonmaken zou ik het zo doen
Volgens mij alleen plastic. Het voelt in elk geval glad en niet rubberachtig.quote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef warrel het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik niet tegen condooms kan. Het geeft me een branderig gevoel. Maar, van de NuvaRing heb ik helemaal geen last.
Waar is de NuvaRing van gemaakt? Gewoon plastic? Of plastic met een heel klein beetje rubber voor de buigbaarheid?
je kunt de ring inderdaad 4 weken inhouden. Ik neem ook 3 of 4 ringen achter elkaar die ik ieder 4 weken inhoudt voor ik een stopweek doe, dat is gewoon veilig, net zoals je veilig de pil een half jaar door kunt slikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef warrel het volgende:
En het was toch zo dat er in de ring genoeg hormonen zaten voor 4 weken? Want dan ga ik bij de volgende keer ook een ring 4 weken inhouden, en dan nog een ring 4 weken, en dan m'n stopweek. Is het dan nog veilig of zou ik de 2e ring dan maar 3 weken in moeten houden?
Je mag een week doorringen, dus qua eruit halen mag je uiterlijk een week te laat zijn. Daarna heb je een week stopweek, die je naar eigen blieven geheel veilig mag inkorten, dus je mag een week te vroeg zijn met inbrengen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef JJ13 het volgende:
ok, nog een vraagje: vanavond begin ik met de nuvaring, rond 22.30 doe ik m in. dan haal ik m er over 3 weken op donderdag rond 22.30 uit, maar is het erg als je m er iets later uitdoet, bv. een uur? hoeveel uur speling heb je? een week na het uithalen doe ik op donderdag rond 22.30 een nieuwe in, dan mag je max. 3 uur te laat zijn he? maar hoe zit het met eerder erin doen (als je het tijdstip bv. wil verschuiven)?
dank jequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag een week doorringen, dus qua eruit halen mag je uiterlijk een week te laat zijn. Daarna heb je een week stopweek, die je naar eigen blieven geheel veilig mag inkorten, dus je mag een week te vroeg zijn met inbrengen.
Succes vanavond!
ik denk dat dit niks uitmaajt, omdat pas na 4 weken minder hormonen worden afgegeven. de vierde week issie nog net zo betrouwbaar als de eerste 3 weken, maar doe niks waar jij je niet lekker bij voeltquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Fuente het volgende:
Als ik zou doorringen zou ik dat om de 3 weken doen, omdat het mij veiliger lijkt (kben door de pil heen zwanger geraakt en wil dus geen enkel risico lopen).
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:51 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat je het even de tijd moet geven, JJ13. Je lichaam moet toch weer wennen aan de Nuvaring.
Toen ik net de Nuvaring gebruikte, had ik last van moodswings. Oftewel, dan kon ik ineens snel geïrriteerd raken worden en vrij fel reageren op bepaalde momenten (zoals sommigen dat hebben als ze ongesteld zijn/moeten worden). Nu heb ik daar geen last meer van en ben ik de vrolijkheid zelve.![]()
ja, dat denk ik ook, ik wacht het nog even af
Ik herken dit Sabsie! Ik was gewend op vrijdagochtend de laatste pil te nemen en dan werd ik maandagochtend of -middag ongesteld. Vorige week donderdagavond heb ik de Nuvaring eruit gehaald en omdat die veel korter doorwerkt dan de pil dacht ik dat ik het zaterdag wel zou worden. Maar nee, zondagnacht kwam het pas.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:27 schreef Sabsie het volgende:
ik heb mijn ring er maandag uitgehaald en nog steeds heb ik nergens last van, maar ik word ook niet ongesteld. Misschien ben ik een beetje te ongeduldig, de vorige keer voelde ik het aankomenden en was ik woensdagochtend al ongesteld. Na ja maar even afwachten dus.......
Ik werd donderdagochtend ongesteld, jippieeeeeeee en ik had nergens last van. Dit is nu mijn 2e ringvrije periode en de vorige keer had ik er heel erg last van dus daarom was ik bang dat er misschien iets mis was gegaan. Juist omdat ik het niet voelde aankomen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:27 schreef Klusmus het volgende:
[..]
Ik ben trouwens veel minder ongesteld geweest dan met de pil en ik heb helemaal geen buikpijn gehad! Okay, op vrijdag had ik last van migraine, maar van de menstruatie zelf heb ik echt niks gemerkt en in totaal heeft het maar 3 dagen geduurd. Ikke blij!!
![]()
Zelfs dat heb ik nog nooit gehad, maar hij zit om m'n baarmoedermond, volgens mij zit ie daar echt best goed. Wel heb ik een paar keer gehad dat ik dat ding met tampon en al eruit trokquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:46 schreef flutterbye het volgende:
Ik heb 2 1/2 jaar de nuvaring gebruikt en hij is er nooit vanzelf uitgevallen. Idd alleen af en toe dat hij een stukje naar beneden kwam, niet dat hij dan echt uitstak maar dat je hem voelt zitten ineens.
de ring zit er altijd diep genoeg in, maar ik weet dus niet of dat er water in je vagina komt als je in bad zit, hmmmm. uitdoen doe ik liever niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:19 schreef warrel het volgende:
Hm, zorg ervoor dat de ring in ieder geval goed diep zit. Verder komt er toch geen heet water in je vagina?
Ik hoop het maar, ik zat zaterdag met de ring in bad.. En anders zou je de ring uit kunnen doen voor max. 3 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |