Dan raad ik je aan om naar het begin te gaan van dit topic ( blz 1) en daar op de andere 5 of 6 te gaan klikken van begin af aan! Dan weet je ALLESquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik zie dit topic nu pas voor het eerst Het ziet er wel uit als een interessant dingetje. Wat zijn de voor- en nadelen tenopzichte van andere anticonceptiemiddelen?
Is er niet ergens een overzichtje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef Pearly het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om naar het begin te gaan van dit topic ( blz 1) en daar op de andere 5 of 6 te gaan klikken van begin af aan! Dan weet je ALLES
Maar weer even ontopic...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef Burdie het volgende:
Ik ga de eerste keer gelijk doorringen, door het ongeluk etc. zijn mijn hormonen dusdanig in de war dat ik al drie weken "een beetje" ongesteld ben, dus ik vertrouw het niet als ik een stopweek inlas.
Hier ben ik het helemaal mee eens... Echt drama. Als je je tampons maar regelmatig blijft wisselen! Maar goed, volgens mij is dit een forum over de Nuvaring en niet over tampons, dus ik stel voor dat we weer lekker gaan klessebessen over de ring.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als zij tweemaal 's nachts zonder mij wakker te maken de boel komen schoonmaken zou ik het zo doen
Volgens mij alleen plastic. Het voelt in elk geval glad en niet rubberachtig.quote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef warrel het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik niet tegen condooms kan. Het geeft me een branderig gevoel. Maar, van de NuvaRing heb ik helemaal geen last.
Waar is de NuvaRing van gemaakt? Gewoon plastic? Of plastic met een heel klein beetje rubber voor de buigbaarheid?
je kunt de ring inderdaad 4 weken inhouden. Ik neem ook 3 of 4 ringen achter elkaar die ik ieder 4 weken inhoudt voor ik een stopweek doe, dat is gewoon veilig, net zoals je veilig de pil een half jaar door kunt slikken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef warrel het volgende:
En het was toch zo dat er in de ring genoeg hormonen zaten voor 4 weken? Want dan ga ik bij de volgende keer ook een ring 4 weken inhouden, en dan nog een ring 4 weken, en dan m'n stopweek. Is het dan nog veilig of zou ik de 2e ring dan maar 3 weken in moeten houden?
Je mag een week doorringen, dus qua eruit halen mag je uiterlijk een week te laat zijn. Daarna heb je een week stopweek, die je naar eigen blieven geheel veilig mag inkorten, dus je mag een week te vroeg zijn met inbrengen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef JJ13 het volgende:
ok, nog een vraagje: vanavond begin ik met de nuvaring, rond 22.30 doe ik m in. dan haal ik m er over 3 weken op donderdag rond 22.30 uit, maar is het erg als je m er iets later uitdoet, bv. een uur? hoeveel uur speling heb je? een week na het uithalen doe ik op donderdag rond 22.30 een nieuwe in, dan mag je max. 3 uur te laat zijn he? maar hoe zit het met eerder erin doen (als je het tijdstip bv. wil verschuiven)?
dank jequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag een week doorringen, dus qua eruit halen mag je uiterlijk een week te laat zijn. Daarna heb je een week stopweek, die je naar eigen blieven geheel veilig mag inkorten, dus je mag een week te vroeg zijn met inbrengen.
Succes vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |