abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:22:48 #201
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_37073574
ik heb een ontsteking gehad door het dragen van een tampon. Ik gebruikte ze al jááááren. En echt niet te lang!!! Ik verschoonde op tijd. Maar kreeg toch een ontsteking! DAT NOOIT MEER!
Als je jong bent herstelt je lichaam snel denk ik. Bij mij was dat ineens niet meer ......
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:24:04 #202
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_37073635
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik zie dit topic nu pas voor het eerst Het ziet er wel uit als een interessant dingetje. Wat zijn de voor- en nadelen tenopzichte van andere anticonceptiemiddelen?
Dan raad ik je aan om naar het begin te gaan van dit topic ( blz 1) en daar op de andere 5 of 6 te gaan klikken van begin af aan! Dan weet je ALLES
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_37073662
Ik heb trouwens een probleem. Toen ik de nuva uitdeed kreeg ik binnen een paar uur migraine. Ik heb er 4 dagen mee rondgelopen tot ik jankend van de pijn besloten had om te kijken of het zou schelen als ik de nuva terug in zou doen. Weonsdagavond wassie eruit, zondagochtend er weer in.
En inderdaad, binnen een paar uur ebde de koppijn thank God weg... ik kon echt niet meer. Maargoed, nu is mn buik wel een beetje overstuur. Ongesteld ben ik niet geweest maar ik heb al wel een paar dagen bruine prut. Dat zal wel overgaan.
Maar heeft iemand enig idee hoe het nu zit met de betrouwbaarheid, nu ik een stopweek van 4 dagen heb gehad?
I had a signature once. It was awful.
pi_37073771
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:24 schreef Pearly het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan om naar het begin te gaan van dit topic ( blz 1) en daar op de andere 5 of 6 te gaan klikken van begin af aan! Dan weet je ALLES
Is er niet ergens een overzichtje?
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:47:36 #205
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_37074562
ja : op blz 1 van dit topic staat het overzichtje. Kijk onder "zie vorige delen"
Je kan de topics van begin tot eind daar 1 voor 1 aan klikken en op je gemak lezen. Dan wordt jou persoonlijke vraag daar ergens op 1 van die op een volgende topics, zeker weten ook behandeld.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:48:27 #206
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_37074604
Zoeperzazke : gewoon betrouwbaar hoor .. maar nu niet meer uit doen voor de komende 3 weken. Dan wordt het gevaarlijk. Je stopweek is gewoon even wat verkort dan normaal geweest.
Ik heb dat ook eens gehad. Had ook gewoon sex gehad! Niks gebeurd. Maar als je het zelf niet vertrouwd!! DAN de eerste 7 dagen met condoom he !!!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_37076299
zolang de ring er niet langer uit is dan de bedoeling is is het veilig. dus ook als ie er korter uit is geweest. Geen probleem.
Ik heb trouwens gisteren mijn tweede ring ingebracht
Dance 'til ya drop!
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:36:43 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37076422
Ik ga de eerste keer gelijk doorringen, door het ongeluk etc. zijn mijn hormonen dusdanig in de war dat ik al drie weken "een beetje" ongesteld ben, dus ik vertrouw het niet als ik een stopweek inlas.
KuikenGuppy
pi_37076585
Hartstikke top, jullie zijn geweldig!!
I had a signature once. It was awful.
pi_37087510
TSS krijg je echt niet zomaar! Maar het schijnt dat er meiden zijn die vergeten dat zo'n ding erin zit ofzo en dan krijg je na een dag of 3 wel problemen ja. Natuurlijk waarschuwen ze er voor, maarja, heb je al eens in de bijsluiter van paracetamol gekeken wat je allemaal kunt krijgen? En slik je daarom nooit meer een paracetamol? Als je gewoon een beetje voorzichtig doet, regelmatig verwisselt en de maat aanpast op je bloedverlies, dan gaat het wel goed lijkt me.

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die TSS heeft gehad, heb ook nooit gehoord van en kennis van een kennis oid die het gehad heeft. Iemand anders toevallig?
Ik draag al sinds mijn eerste menstruatie tampons (wat trouwens niet aan te raden is! maar ik wilde persé gaan zwemmen...) Ik heb wel eens maandverband geprobeerd, maar WAT EEN VERSCHRIKKING!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door flutterbye op 19-04-2006 09:39:07 ]
pi_37087638
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef Burdie het volgende:
Ik ga de eerste keer gelijk doorringen, door het ongeluk etc. zijn mijn hormonen dusdanig in de war dat ik al drie weken "een beetje" ongesteld ben, dus ik vertrouw het niet als ik een stopweek inlas.
Maar weer even ontopic... Ik zou het toch wel even aankijken met de ring, je kan echt niet na anderhalve week al zeggen of je hier nou ook depri van word. Natuurlijk is het wel zo dat, als je depri werd van de pil, je er wel vatbaar voor bent. Er zitten natuurlijk dezelfde of vergelijkbare stoffen in, al zijn de hoeveelheden natuurlijk kleiner. Als je net begint met een anti-conceptiemiddel kun je eigenlijk wel verwachten dat je stemmingswisselingen krijgt, ik heb daar met iets nieuws altijd wel een beetje last van gehad iig.
Als je na 3 ringen nog steeds zo down bent, dan zou je kunnen proberen even te stoppen. Als je dan na een weekje of 2 weer superblij bent, dan weet je iig dat het daaraan ligt. En misschien betekent dat wel dat hormonen gewoon niet voor jou zijn...
Ik had trouwens ook last van down zijn, futloos enz met de ring, maar dat begon eigenlijk pas na 2 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door flutterbye op 19-04-2006 09:38:33 (even wat grammatica aangepast...) ]
pi_37091902
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:29 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als zij tweemaal 's nachts zonder mij wakker te maken de boel komen schoonmaken zou ik het zo doen
Hier ben ik het helemaal mee eens... Echt drama. Als je je tampons maar regelmatig blijft wisselen! Maar goed, volgens mij is dit een forum over de Nuvaring en niet over tampons, dus ik stel voor dat we weer lekker gaan klessebessen over de ring.
pi_37246342
Ik bedacht me laatst dat ik niet tegen condooms kan. Het geeft me een branderig gevoel. Maar, van de NuvaRing heb ik helemaal geen last.
Waar is de NuvaRing van gemaakt? Gewoon plastic? Of plastic met een heel klein beetje rubber voor de buigbaarheid?
I will take the sun in my mouth
pi_37246434
Ik begin me inmiddels wel over het algemeen wat beter te voelen. Dinsdag gaat de ring er weer uit. Ben benieuwd of ik deze maand weer hoofdpijn krijg, hoop van harte van niet.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:37:40 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37246466
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef warrel het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik niet tegen condooms kan. Het geeft me een branderig gevoel. Maar, van de NuvaRing heb ik helemaal geen last.
Waar is de NuvaRing van gemaakt? Gewoon plastic? Of plastic met een heel klein beetje rubber voor de buigbaarheid?
Volgens mij alleen plastic. Het voelt in elk geval glad en niet rubberachtig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37247600
Condooms zijn ook niet van zomaar rubber gemaakt, maar van Latex. Als er rubber in de ring zit, hoeft dit natuurlijk helemaal geen latex te zijn.
pi_37248957
Ik heb me door iemand laten vertellen dat latex natuurlijk rubber is. Ik geloofde het eigenlijk niet, maar ik kon het ook nergens vinden..
Ik kon het ook helemaal niet vinden op de verpakking van de ring..
Laten we maar gewoon voor plastic gaan

@ Fuente; woensdag gaat die van mij er weer uit, ik hoop dat onze menstruaties wat liever voor ons zijn. Sterkte!!
I will take the sun in my mouth
pi_37302938
Latex is ook een natuurlijk rubber, hoor. Maar ze kunnen het geloof ik ook syntetisch vervaardigen, wat vaak minder allergische reacties veroorzaakt. In de natuurlijke stof zit een hoog aantal allergenen. Maar je hebt ook andere soorten rubber. Op Wkipedia kun je er veel over vinden, als je meer wilt weten. Maar het lijkt me dat als er latex in de ring zit, dat het dan wel ergens vermeld zou staan. Gewoon kunststof denk ik.
  woensdag 26 april 2006 @ 13:30:07 #219
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_37309560
Ik ga me hier ook maar eens melden. Ik heb vanochtend naar aanleiding van alle verhalen hier ook bij de huisarts om de ring gevraagd. Ik zit nu helaas nog in week 1 van mijn strip met pillen dus ik moet nog even wachten voordat ik hem kan gaan gebruiken.
Ik heb vooral voor de ring gekozen omdat ik nu met Femodeen wat problemen heb. Alles verloopt regelmatig, maar ik kan de pil na bijna 9 jaar nog steeds niet doorslikken. En in de drie weken dat ik de pil slik kom ik 3 klio aan (vocht). Als ik dan ongesteld ben dan blijf ik naar de wc lopen omdat al dat vocht er weer teug uit moet. Ik hoop hier vanaf te zijn met de nuvaring omdat deze minder hormonen zou bevatten.
Met ongesteldheid heb ik nooit zoveel problemen. Hopelijk blijft dit zo.

Ik had wel een vraagje: Wanneer kan ik nu het beste beginnen met de ring zodat het veilig blijft. Gewoon de eerste dag nadat je je laatste pil hebt ingenomen, of na de stopweek?
Niks moet, niksen mag.
pi_37315773
Gisteravond de nuvaring eruit gehaald, en helaas vanmorgen al fixe hoofdpijn. Lijkt ook steeds sneller na het uithalen van de ring te komen.
Gelukkig helpt een ibuprofen wel goed vandaag.

Nouky, volgens mij kun je het beste beginnen op het moment dat je de eerste pil ook weer zou slikken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 26 april 2006 @ 19:44:04 #221
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_37320882
Ja... daar heeft Fuente wel gelijk in hoor .... dat je ringt als je normaliter weer met je nieuwe strip pillen zou gaan beginnen ....
maar ik heb 'm meteen d'r in gedaan ook al was ik pas met de eerst week van de pil bezig. Ik wilde meteen van die rot pillen af!!
Als je gewoon die eerste 7 ring dagen veilig vrijt, is er "zeker" niks aan de hand. ( en volgens mij is er zelfs zoiezo dan niets aan de hand maar dat kun je lezen in de bijsluiter van de ring of elders hier op de verschillende topics die er al over bestaan ).
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_37368236
Nou gisteren geen hoofdpijn gehad en vandaag ook niet, misschien dat het dan toch beter gaat! Moet nog wel ongesteld worden, maar de vorige keer duurde dat iets van 5 dagen ofzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:47:33 #223
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_37370199
Ik heb op de website ook gelezen dat de dag waarop je normaal zou beginnen met de pil, de beste dag is om te beginnen met de ring. Maar omdat hier gesproken werd over meteen beginnen met de ring terwijl je nog aan een strip van de pil bezig was, vroeg ik me af wat nu het beste was. Bedankt voor de reactie!

Fuente, ik heb normaal altijd een dag voordat ik ongesteld word koorts en hoofdpijn. Ik hoop dat dit door de ring beter gaat. Bij jou is het dus alleen maar erger geworden...
Ik hoop voor je dat het minder wordt. En anders is de nuvaring toch misschien niet de beste anticonceptie voor jouw lichaam. Ik heb in het begin ook 4 verschillende pillen geprobeerd en ben zelfs een maand lang ongesteld geweest. Dus het zal bij mij misschien ook wel even duren voordat mijn lichaam aan de ring gewend is. Of misschien krijg ik wel dezelfde klachten. Maar het is beter om het geprobeerd te hebben, anders weet je helemaal niet of het werkt. Toch?
Niks moet, niksen mag.
pi_37370543
@Nouky: Er waren een paar vrouwen waarbij de eerste menstruaties heel erg zwaar vielen, maar dat na een stuk of 3 ringen alles opeens weer beter gaat. Het is echt bij iedereen ander.
Mijn eerste menstruatie viel ook heel erg tegen. Beetje koorts, buikpijn, hoofdpijn, energieloos. Ik moet morgen voor de 2e keer ongesteld worden, en ik voel me nu (volgens mij) beter dan 4 weken geleden. En daarbij, 4 weken geleden had ik van vrijdag op zaterdag maar 6 uurtjes geslapen, en morgen ga ik lekker uitslapen
En inderdaad, gewoon proberen. Je vindt uiteindelijk wel iets dat het best bij je lichaam past.
I will take the sun in my mouth
pi_37371247
Ik hoop idd dat de menstruatie wat minder wordt want vorige maand was geen lolletje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37372406
Pff, ik heb nog wel lol gehad van mijn actie hoor... Ik had de ring er te vroeg uitgehaald en ook te vroeg terug ingedaan, waardoor ik een verkorte stopweek had. Mijn menstruatie was niet doorgebroken. Ik heb dus niet vorige zondag maar de zondag dáárvoor een ring erin gedaan, en ik heb sinds gisteren eindelijk geen bruine afscheiding en prut meer... pffff... Nouja, hopelijk gaat het deze cyclus weer normaal..
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:35:08 #227
521 ruby
Hell yeah!
pi_37373017
Ondanks dat ik de Nuvaring heb, heb ik zo voor m'n ongesteldheid nog steeds last van irritante hoofdpijn. Maar ja, een mens kan niet alles hebben in z'n leven.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:42:58 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37411981
Ik ben al twee weken ongesteld nu. Gaat echt lekker hier met de hormoontjes...
KuikenGuppy
pi_37482517
ik ben afgelopen vrijdag naar de HA geweest voor de nuvaring. ik slik nu ongeveer 2 jaar de diane pil en wilde wat anders. komende donderdag slik ik mijn laatste pil en van de HA moet ik ook meteen die donderdag (dezelfde dag dus) de ring inbrengen, zodat de ring meteen veilig is. was trouwens een gedoe: bij de apotheek zeiden ze dat ik een stopweek moest houden, ik weer terug naar de HA, maar hij zei weer dat ik op dezelfde dag als dat ik mn laatste pil slik, moet beginnen met de ring. krijg ik meer hormonen binnen op een dag, maar dat maakte niks uit.
ik ben van plan de ring rond 22.30 in te brengen, dan moet ik m er 3 weken erna, ook op donderdag, ook rond 22.30 uithalen he? en dan die week erna weer op donderdah rond 22.30 inbrengen he?
ik ben benieuwd hoe het bevalt, ben voornamelijk benieuwd of ik m voel tijdens de seks.
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:56:48 #230
105850 Fuente
mamamuts
pi_37482820
Ja je moet de ring telkens rond dezelfde tijd in en uit doen.

Nou mijn menstruatie was een stuk minder heftiger nu, ook veel minder hoofdpijn gehad dus er zit verbetering in!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37491053
@ Fuente: YEAH! Mooi dat het beter ging. Bij mij gaat het ook een stuk beter. De buikpijn was verwaarloosbaar vergeleken met de vorige keer. Ik kon gewoon verder gaan met het doen van m'n ding.

@ Burdie: Huisarts?
I will take the sun in my mouth
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:31:43 #232
105850 Fuente
mamamuts
pi_37492465
Fijn Warrel! Moet je lijf dan kennelijk toch aan wennen he?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 2 mei 2006 @ 21:18:10 #233
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_37495266
Yep warrel. Er bestaan nog steeds huisartsen die willen dat alles van hun patienten via hen gaat. Erg he!?
Wat ik wel vreemd vind aan Burdie haar verhaal is waar de apotheek zich mee bemoeit!! JE MOET helemaal geen stopweek in lassen. Ik gebruik 2 ringen in 8 weken moet je nagaan!!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_37498417
@ Pearly: Halen we nu allebei Burdie en JJ13 door elkaar? Maar inderdaad, een aphotheker mag toch ook niet zomaar zeggen wat je móét doen? De huisarts heeft je verhaal gehoord, en kan veel beter oordelen.
Ik ben helemaal niet terug gegaan naar m'n huisarts na de eerste maand. Misschien dat ik van de week nog eens bel dat alles goed gaat. Ik vond haar zo onprofessioneel overkomen. Piemels en vagina's heten gewoon piemels en vagina's en ze stond er bijna stotterend omheen te praten.. Pff

En het was toch zo dat er in de ring genoeg hormonen zaten voor 4 weken? Want dan ga ik bij de volgende keer ook een ring 4 weken inhouden, en dan nog een ring 4 weken, en dan m'n stopweek. Is het dan nog veilig of zou ik de 2e ring dan maar 3 weken in moeten houden?
I will take the sun in my mouth
pi_37501813
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef warrel het volgende:
En het was toch zo dat er in de ring genoeg hormonen zaten voor 4 weken? Want dan ga ik bij de volgende keer ook een ring 4 weken inhouden, en dan nog een ring 4 weken, en dan m'n stopweek. Is het dan nog veilig of zou ik de 2e ring dan maar 3 weken in moeten houden?
je kunt de ring inderdaad 4 weken inhouden. Ik neem ook 3 of 4 ringen achter elkaar die ik ieder 4 weken inhoudt voor ik een stopweek doe, dat is gewoon veilig, net zoals je veilig de pil een half jaar door kunt slikken.
I had a signature once. It was awful.
pi_37502827
Het is inderdaad zo dat de apotheek niet kan zeggen wat je móét doen met je medicijnen, maar het is toch vrij normaal dat ze er een advies bij geven? Vaak staat datzelfde advies dan ook nog eens op de verpakking. Het gebeurt toch regelmatig dat een apotheek een ander advies geeft dan de dokter. Ik heb bijv. nog nooit op een pil- of ringverpakking zien staan dat je door moet slikken/ringen, de apotheek zegt dat ook niet, maar de dokter kan het wel adviseren.
Maar JJ13, de ring is ook veilig als je een stopweek in zou lassen, maar als je dokter je adviseert om gelijk te beginnen, dan doe je dat toch zo. Als je normaal met de pil ook wel eens doorslikte en dat ging goed, dan hoef je nu denk ik ook geen rare dingen te verwachten.
pi_37505089
ik begin ook gelijk (donderdagavond). ik heb de pil nog nooit doorgeslikt, maar als de dokter het zo zegt, dat volg ik dat advies op en tsja, mocht ik een doorbraakbloeding ofzo krijgen, dan is het maar zo. mn lichaam zal toch aan de ring moeten wennen.
de dokter zei dat als ik een stopweek in zou lassen, dat het kon zijn dat ie niet meteen veilig was. om helemaal op safe te spelen kon ik beter donderdag meteen beginnen. ik ben wel benieuwd of ik er iets van merk dat ik op een dag zowel de pil heb genomen als de ring heb ingebracht.
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:21:45 #238
105850 Fuente
mamamuts
pi_37534813
Zo heb weer ringen voor 6 maanden
Mijn HA zei gister dat ik rustig een paar maanden kan doorringen, omdat ik me vaak zo lamlendig voel als ik ongesteld ben. Dus we gaan voor het doorringen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37534855
Is de houdbaarheidsdatum tegenwoordig anders dan? Op mijn verpakking schreven ze altijd binnen 3 1/2 maand gebruiken...
pi_37535080
Klopt Fuente, wat je nu doet kan niet, je kunt de ringen maar 4 maanden bewaren, na 4 maanden zijn ze minder betrouwbaar....
I had a signature once. It was awful.
pi_37535430
in de koelkast zijn ze langer houdbaar. Bij de apotheek worden ze in de koelkast bewaard en dan zijn ze goed tot de houdbaarheidsdatum die op de verpakking staat. Anders zijn ze idd maar vier maanden houdbaar.
Dance 'til ya drop!
pi_37535495
Mijn apotheek zegt dat ik ze ook in de koelkast maar 4 maanden kan bewaren..... ik zou toch echt geen risico lopen.
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:42:09 #243
105850 Fuente
mamamuts
pi_37536013
Ik bewaar ze in de koelkast, de apotheek zegt hier dat je ze dan tot 6 maanden kan gebruiken. Als je doorringt maak je overigens kortere maanden, je vervangt toch om de 3 weken je ring?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37538597
mijn apotheek zei dat ik ze niet in de koelkast hoefde te bewaren. dat is alleen nodig als je eens een keer meer ringen nodig hebt. als je ze van de apotheek meekrijgt, zijn ze nog 4 maanden houdbaar (buiten de koelkast). heb je een keer meer ringen nodig, dan moet je zen echt meteen in de koelkast leggen, dan kan je ze langer bewaren. als je er elke keer maar 3 krijgt, hoeft het niet in de koelkast, zolang je ze maar onder de 30 graden bewaard, kamertemperatuur is dus ok, dan zijn ze 4 maanden houdbaar. ik ben dit nog extra na gaan vragen
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:22:05 #245
105850 Fuente
mamamuts
pi_37538778
Pcies. Ik bewaar ze voor de zekerheid altijd in de koelkast. Heb nu dus ringen voor 6 maanden en liggen ook in de koelkast.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37538925
Wissel jji de ring om de 3 weken bij het doorringen, Fuente? De meeste meiden doen dat dan toch om de 4 weken? Is toch economischer?
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:24:18 #247
105850 Fuente
mamamuts
pi_37540962
Ik wisselde ze tot nu toe om de 3 weken, dus 3 weken ringen, dan stopweek, dan weer een ring. Dit omdat dit op de bijsluiter vermeld staat Ik weet dat het ook 4 weken mag, maar heb ik gewoon nog niet gedaan.
Als ik zou doorringen zou ik dat om de 3 weken doen, omdat het mij veiliger lijkt (kben door de pil heen zwanger geraakt en wil dus geen enkel risico lopen ).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37548002
ok, nog een vraagje: vanavond begin ik met de nuvaring, rond 22.30 doe ik m in. dan haal ik m er over 3 weken op donderdag rond 22.30 uit, maar is het erg als je m er iets later uitdoet, bv. een uur? hoeveel uur speling heb je? een week na het uithalen doe ik op donderdag rond 22.30 een nieuwe in, dan mag je max. 3 uur te laat zijn he? maar hoe zit het met eerder erin doen (als je het tijdstip bv. wil verschuiven)?
to run away, but believe me, to die is your fate.....
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:15:14 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_37548072
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef JJ13 het volgende:
ok, nog een vraagje: vanavond begin ik met de nuvaring, rond 22.30 doe ik m in. dan haal ik m er over 3 weken op donderdag rond 22.30 uit, maar is het erg als je m er iets later uitdoet, bv. een uur? hoeveel uur speling heb je? een week na het uithalen doe ik op donderdag rond 22.30 een nieuwe in, dan mag je max. 3 uur te laat zijn he? maar hoe zit het met eerder erin doen (als je het tijdstip bv. wil verschuiven)?
Je mag een week doorringen, dus qua eruit halen mag je uiterlijk een week te laat zijn. Daarna heb je een week stopweek, die je naar eigen blieven geheel veilig mag inkorten, dus je mag een week te vroeg zijn met inbrengen.
Succes vanavond!
KuikenGuppy
pi_37548644
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je mag een week doorringen, dus qua eruit halen mag je uiterlijk een week te laat zijn. Daarna heb je een week stopweek, die je naar eigen blieven geheel veilig mag inkorten, dus je mag een week te vroeg zijn met inbrengen.
Succes vanavond!
dank je
maar ik ga niet doorringen, ik wil gewoon hetzelfde ritme aanhouden als met de pil, dus 3 weken ring, een stopweek , nieuwe ring in, 3 weken inhouden, stopweek enz. dat is toch ook goed he?
to run away, but believe me, to die is your fate.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')