quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:36 schreef Burdie het volgende:Ik ga de eerste keer gelijk doorringen, door het ongeluk etc. zijn mijn hormonen dusdanig in de war dat ik al drie weken "een beetje" ongesteld ben, dus ik vertrouw het niet als ik een stopweek inlas.
Maar weer even ontopic...
![]()
Ik zou het toch wel even aankijken met de ring, je kan echt niet na anderhalve week al zeggen of je hier nou ook depri van word. Natuurlijk is het wel zo dat, als je depri werd van de pil, je er wel vatbaar voor bent. Er zitten natuurlijk dezelfde of vergelijkbare stoffen in, al zijn de hoeveelheden natuurlijk kleiner. Als je net begint met een anti-conceptiemiddel kun je eigenlijk wel verwachten dat je stemmingswisselingen krijgt, ik heb daar met iets nieuws altijd wel een beetje last van gehad iig.
Als je na 3 ringen nog steeds zo down bent, dan zou je kunnen proberen even te stoppen. Als je dan na een weekje of 2 weer superblij bent, dan weet je iig dat het daaraan ligt. En misschien betekent dat wel dat hormonen gewoon niet voor jou zijn...
Ik had trouwens ook last van down zijn, futloos enz met de ring, maar dat begon eigenlijk pas na 2 jaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door flutterbye op 19-04-2006 09:38:33 (even wat grammatica aangepast...) ]