Hmm, dat lijkt me sterk. Dat gebeurd bij alle meisjeszoogdierenbeestjes behalve bij de mensmeisjes..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef flutterbye het volgende:
Hm, weet ook niet hoe dat werkt. Misschien word het dan weer opgenomen door je lichaam ofzo...
Ja, ik bedoelde ook meer "in de buurt van".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:51 schreef warrel het volgende:
Zo rond de baarmoeder zit mijn ring niet hoor! Bij mij zit ie net om het hoekje
Haha, ok. Ik dacht al, hoe krijg je 'm in godsnaam zo ver zonder hulpmiddelen!?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer "in de buurt van".![]()
Maken jullie ook overal reclame voor de Nuvaring? Als ik het met vrouwen heb over anti-conceptie dan ben ik vol enthousiasme over deze ring en zeg ik dat ik het echt een aanrader vind (wat mij betreft dan he).
Een jaar lang gratis ringen is nu wel op z'n plaats, dank u.![]()
Hoi Sabsie,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:29 schreef Sabsie het volgende:
Ik gebruik nu sinds begin deze week nuvaring en vroeg mij af of er hier ook mensen zijn die hem altijd 4 weken in houden en de 5e week de stopweek hebben. Hiervoor heb ik nooit eerder anticonceptie gebruikt en bij mijn 'nomale' menstuatiecyclus ben ik ook meestal pas de 5e week ongesteld.
Weet iemand of er meer kans op gezondheidsrisico's zijn als je hem 4 weken inhoud ipv 5?
Bij mij was het ook altijd vrijdag ring eruit, maandag ongesteld. (Zelfde als bij de pil trouwens bij mij)quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef warrel het volgende:
Ohhh jee! Vanavond gaat m'n ring er uit, voor m'n eerste stopweek. Hoe ging het bij jullie menstruatie? Kwam deze eerder of later? Was het meer, minder? Ik weet dat het voor iedereen verschillend is, maar over het geheel moet het wel vergelijkbaar kunnen zijn en ik wil graag weten op welke dag en tijdstip ik opeens met de buikpijn (als ie komt) zit.
Sjáumst, Warre
Oke, bedankt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef Sannydance het volgende:
de nuvaring kost ¤32,85 per drie ringen. als je ze drie ringweken en 1 ringvrije week hanteert, heb je er ongeveer 13 nodig, dat komt neer, op ongeveer 140 euro per jaar.
lol dat zou wel handig zijn maar misschien een beetje onverantwoord...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:42 schreef hugo_afca het volgende:
[..]
Oke, bedankt!
Is het gewoon zonder recept bij de apotheek af te halen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |