Bij mij is de zin in seks alleen maar meer geworden. Nu hoef ik niet meer bang te zijn dat het condoom scheurt en kan ik veeeel ontspannender seksenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:01 schreef ritkit het volgende:
Ik met vorige mnd gestopt na 1,5 jaat met de ring omdat ik helemaal geen zin in sex meer had en geloof me ik was eerst zowat verslaafd aan sex maar nadat ik met de Nuvaring begonnen was............ho maar ik kreeg gewoon afkeer.
Het had nog niet helemaal "doorgezet" zegmaar en vlak na het inbrengen heb ik een ongeluk gehad, dus van de schrik/stress is mijn menstruatie direct weer gestopt/niet doorgezet (voor het volledig begonnen was dus). Ik vraag me alleen af of die ring nu wel al betrouwbaar is, omdat ik 'm dus niet echt ongesteld ben geweest.quote:Op maandag 3 april 2006 22:14 schreef warrel het volgende:
Oh, dat had ik ook hoor! Niet zo rigoureus als bij jou, maar na twee daagjes was ik ook helemaal klaar..
Sure? Hiervoor gebruikte ik geen hormonale voorbehoedsmiddelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef Pearly het volgende:
ja hoor! Safe!
GEen nood .. niks aan de hand.
Zow dat wist ik niet, dat dat een bijwerking kan zijn. Ik moet mezelf de laatste 3 weken echt voortslepen, ben dood- en doodmoe. Raar eigenlijk he, als ik alle klachten bij elkaar optel zou ik net zo goed ziek kunnen zijn, pfeifer hebben ofzo, maar toch denk ik dat het van de nuvaring komt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:04 schreef ruby het volgende:
Ik ben de laatste tijd best moe. Als ik in bed lig, ben ik zo weg en slaap als een roos. 's Ochtends word ik gaar wakker en kom met moeite m'n bed uit. Hier had ik eerder niet zo'n last van.
Eerst dacht ik dat het kwam door m'n werk, wat er misschien gedeeltelijk ook wel mee te maken heeft. Maar het is echt iets van de laatste tijd.
Nu zou ik natuurlijk wel vroeger naar m'n bed kunnen gaan maar daar heb ik geen zin in. Dat deed ik eerder ook nooit en verder wil ik gewoon niet te vroeg op m'n bed liggen.
In de bijsluiter van de nuvaring staat vermeld dat vermoeidheid ook een bijwerking kan zijn. Van mij hoeft dat niet zo heel lang te duren eerlijk gezegd.![]()
Kom op ! MEIDE! ..... Beetje karakter...quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:53 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik moet mezelf de laatste 3 weken echt voortslepen, ben dood- en doodmoe. Raar eigenlijk he, als ik alle klachten bij elkaar optel zou ik net zo goed ziek kunnen zijn, pfeifer hebben ofzo, maar toch denk ik dat het van de nuvaring komt...
Tis toch nog best koud hoor, om in mijn bikini in de zon te gaan liggen op het grasquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Pearly het volgende:
[..]
Kom op ! MEIDE! ..... Beetje karakter...
Het wordt weer zomer!! Moet je maar eens voelen wat voor een verschil dat maakt als de zon weer vaker schijnt dadelijk. Even doorbijten nog.
We hebben een lange winter gehad dit jaar, vergeet dat niet!!!
Pearly je bent een aardige meid, maar soms kun je nogal bot uit de hoek komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Pearly het volgende:
[..]
Kom op ! MEIDE! ..... Beetje karakter...
Het wordt weer zomer!! Moet je maar eens voelen wat voor een verschil dat maakt als de zon weer vaker schijnt dadelijk. Even doorbijten nog.
We hebben een lange winter gehad dit jaar, vergeet dat niet!!!
aah okay!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Pearly je bent een aardige meid, maar soms kun je nogal bot uit de hoek komenZal wel aan mij liggen ofzo.
Vertel me niet over hormonen als schildklier patient. Er worden er verscheidenen van aangemaakt in ons lichaam op diverse plekken. Ik weet er van. Echter de nuvaring bevat zo weinig dat er minimale problemen uit zouden moeten voortvloeien. Natuurlijk blijven er een enkel aantal mensen die er wel erg gevoelig voor "blijven".quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef Fuente het volgende:
Dat bedoel ik Flutterbye, er zijn gewoon mensen die echt niet tegen hormonen kunnen. Ik heb besloten om mijn ringen op te maken (hierna nog 1) en als ik me dan niet beter voel stop ik ermee.
Ik snap je meis! Sorry als ik wat bot reageerdequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:09 schreef Pearly het volgende:
[..]
Vertel me niet over hormonen als schildklier patient. Er worden er verscheidenen van aangemaakt in ons lichaam op diverse plekken. Ik weet er van. Echter de nuvaring bevat zo weinig dat er minimale problemen uit zouden moeten voortvloeien. Natuurlijk blijven er een enkel aantal mensen die er wel erg gevoelig voor "blijven".
Even volhouden dus meiden!!! ( nog even ter verduidelijking wat ik bedoelde zodat het niet verkeerd geinterpreteerd wordt ).
Ja, ik heb ook erg veel last van mijn onderrug, terwijl ik daar ook nooit last van had.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef warrel het volgende:
Ik had inderdaad ook heel erg last van m'n onderrug, normaal nooit..
en massages helpen daar ook maar gedeeltelijk tegenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:36 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook erg veel last van mijn onderrug, terwijl ik daar ook nooit last van had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |