je zit er nog niet eens. niet zeuren dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kans is vrij groot aanwezig ja.
Moet kiezen tussen Enschede () Groningen (Allejeeeezus ver weg
) of Eindhoven...
en Sandra uiteraardquote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat werd tijd ook dat er een nieuw deel kwam
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeur nooit
BEHALVE OP DIE HOERIGE TERING KUT NIEUWE COLA-FLESSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo da's ook weer klaar![]()
Ha, in dat geval ben ik je waarschijnlijk voor, dus dan moet jíj zorgen dat je niet te dicht bij mij komt wonen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ga naar Eindhoven per September denk ik...
Aja, opzich wel een leuke stad ja, maar wel errrrrrg ver van de bewoonde wereld vandaanquote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In Groningen kun je wel lekker vaak bij mij op bezoek
bek houwequote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat werd tijd ook dat er een nieuw deel kwam
Hoe vaak ben je in Groningen geweest??quote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, opzich wel een leuke stad ja, maar wel errrrrrg ver van de bewoonde wereld vandaan
Alles beter dan die Aldi-rommel waar jij af en toe je klep aan zetquote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit in dezelfde flessenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles beter dan die Aldi-rommel waar jij af en toe je klep aan zet
Dat heb ik nu alquote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Ha, in dat geval ben ik je waarschijnlijk voor, dus dan moet jíj zorgen dat je niet te dicht bij mij komt wonen.
Of we sluiten een deal en huren samen een royale crib af ofzow
Keer of 5 gok ik zo.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in Groningen geweest??
Achja, als je de inhoud van de fles die hier zojuist over de vloer ging opneemt met een uitermate vieze doek en in een glas giet, heb je nog een betere smaak dan spul van de Aldiquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, als je de inhoud van de fles die hier zojuist over de vloer ging opneemt met een uitermate vieze doek en in een glas giet, heb je nog een betere smaak dan spul van de Aldi
Dat ookquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of er wordt hier wel erg snel gepost
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Anders gaan jullie gewoon even gas geven met posten.......![]()
Nog sneller? 't gaat mij rap zat momenteelquote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Anders gaan jullie gewoon even gas geven met posten.......![]()
te weinig om een goed oordeel te kunnen vellen. Perfecte treinaansluitingen met de randstad, en de voordelen van rotterdam (alel winkels op kruipafstand) en Benschop (ruimte, zeilwater om de hoek) gecombineerdquote:
Ik ben met een niet nader te noemen iemand in gesprekquote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
duidelijk niet zo snel als zijn auto die Alfristi![]()
Succes met het losritsen van de leren broek van je vaderquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga even aan de thee en aan mijn broodje
Tot zo
Peu's zusje?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben met een niet nader te noemen iemand in gesprek
Zo kwam een maat van mij pas aankakken met een bandje wat wij op hadden genomen voor de Duitse les in de 4e klas ofzo, geweldig flauw allemaalquote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Ballebek het volgende:
Ouwe bak met cassettebandjes aan het uitzoeken van 15 jaar terug
Op een van die bandjes staat een volgelult bandje van mij en een vriend echt te droog als je dat nu terughoort hoe we zijn zusje mishandelden
OMFGLOLROFLOLOLOLCOPTERquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
ik denk laat ik jullie eens gedag zeggen met doctor Hoi![]()
![]()
![]()
!!! one!11!uno!!eins:D zwei!!1!:o!1!!
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gadver zeg me dat ie geen zusje heeft
Ook al zijn de aansluitingen nog zo perfect, het duurt toch altijd nog een uur of 3 voor je in Utrecht bent...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te weinig om een goed oordeel te kunnen vellen. Perfecte treinaansluitingen met de randstad, en de voordelen van rotterdam (alel winkels op kruipafstand) en Benschop (ruimte, zeilwater om de hoek) gecombineerd
Nee hoor utrecht is een uur en drie kwartierquote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al zijn de aansluitingen nog zo perfect, het duurt toch altijd nog een uur of 3 voor je in Utrecht bent...
Maar verder heb je gelijk ja, en toch wil ik niet te ver uit de randstad vandaan...
NO WAIquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
ik denk laat ik jullie eens gedag zeggen met doctor Hoi![]()
![]()
![]()
!!! one!11!uno!!eins:D zwei!!1!:o!1!!
Als hij het doet zal dat inderdaad best rap zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
duidelijk niet zo snel als zijn auto die Alfristi![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga even aan de thee en aan mijn broodje
Tot zo
Ja maar dan zijn we nog niet thuuuuiihuiiisquote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor utrecht is een uur en drie kwartier
het was idd een garpjequote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gadver zeg me dat ie geen zusje heeft
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NO WAI:D
:D:D:D::D:D:D
D"D:D":D:"D:DDS:O#PO@!IU#PO!@*:D:D:D: +_OP+P= +p_O -O - O_o_o-
-O_ -O_ _o_ WHAHAHAhAhAhA A)OFPIJWEOPIWEFJWEOIFJ
-O_ _o _
_o_
- o_o_O-
![]()
D:D:
S:DSF:D:D:F:D:D D OMGWATEENFUCKINGGOEDEGRAPHUGOWHAAAAA:D:D:D:D:D :;:("D:DL:(D:D LD::DLDIJF
Benschop blijft altijd een kutaansluiting, of je nu in IJsselstein of Maasmechelen woontquote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we nog niet thuuuuiihuiiis
heb je die ouwelullen bak al verkocht ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als hij het doet zal dat inderdaad best rap zijn![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo fijn, extreem onhandige Zeeuwse huisgenoten![]()
wat een werkquote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NO WAI:D
:D:D:D::D:D:D
D"D:D":D:"D:DDS:O#PO@!IU#PO!@*:D:D:D: +_OP+P= +p_O -O - O_o_o-
-O_ -O_ _o_ WHAHAHAhAhAhA A)OFPIJWEOPIWEFJWEOIFJ
-O_ _o _
_o_
- o_o_O-
![]()
D:D:
S:DSF:D:D:F:D:D D OMGWATEENFUCKINGGOEDEGRAPHUGOWHAAAAA:D:D:D:D:D :;:("D:DL:(D:D LD::DLDIJF
Je gaat te vaak met mij om. Amsterdam is best tof, zoalng je er maar niet te vaak komt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Randstad is kut men![]()
Ik haat amsterdamvuile rukstad is het
* BoJo voelt zich diep... heel diep gekwetst.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Randstad is kut men![]()
Ik haat amsterdamvuile rukstad is het
nog een jaartjequote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de kamer hiernaast.![]()
EN in mijn geval niet die van mn moeder![]()
Veeeeeeel te drukquote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je gaat te vaak met mij om. Amsterdam is best tof, zoalng je er maar niet te vaak komt.
* Hugster loves druktequote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Veeeeeeel te drukik haat die drukte.
je moet er ook niet middenin zittenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Veeeeeeel te drukik haat die drukte.
dat heb ik een keer meegemaakt zeg, stond echt versteldquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
Amsterdam leeft
Zelfs Utrecht is dood na 23:00, ook op zaterdagavond
Zelfs ik stond versteld over de nachtelijke rust in Utrechtquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik een keer meegemaakt zeg, stond echt versteld![]()
ja kutzooi manquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik een keer meegemaakt zeg, stond echt versteld![]()
Ik kom alleen maar in dat KUT centrum waar ik een eeuw naar parkeerruimte moet zoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet er ook niet middenin zitten
ik zou het ook niet overleven midden in het centrum![]()
Daarom ga ik altijd met de fiets hier in Den Haag "uit"quote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in dat KUT centrum waar ik een eeuw naar parkeerruimte moet zoeken
die moet ik nog steeds kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik denk dat ik mijn favoriete filmlijstje eens ga uitbreiden
Walk the Line verdient ook wel een plaatsje.
Bijenkorfquote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in dat KUT centrum waar ik een eeuw naar parkeerruimte moet zoeken
ja psies !!!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja kutzooi man
Je ziet dan alleen nog mensen van de ene naar de andere uitgaanstent lopen, en kleine groepjes voor ingagen van de grotere tenten. Verder is het gewoon dood
Utrecht is gewoon een groot dorp
Weinig Amsterdam fans hierquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bijenkorf
en nu moet je kappen anders ga ik je niet meer aardig vinden![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maaaaar, als je binnen bent in een leuke tent is het gewoon nog steeds wel top hoor![]()
je googlede op haten verlaten ehquote:Op maandag 6 maart 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar ook geen hater hoor
Bijenkorf ast m'n vito niet inquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bijenkorf
en nu moet je kappen anders ga ik je niet meer aardig vinden![]()
Wat heb je op dak danquote:Op maandag 6 maart 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bijenkorf ast m'n vito niet in
En tis maar zelden dat ik bij euronext moet zijn of teasers
Moet altijd op die kutgrachten zijn of het hardrock cafe
Ik pas er net in misschienquote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat heb je op dak dan![]()
Mijn Jeep paste ook makkelijk in de Bijenkorf
Dat haal ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
zet jij hem alvast klaar dan stap ik nu in de 205![]()
Die hebben ze bij de buurjongen af gegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Sjoem het volgende:
Besteld iemand wel een iets bij de Otto?
Ik heb er een bikini besteld, maar het is al 3 weken geleden en ik heb nog steeds geen rekening. Duurt dat altijd zo lang?
mijn ouders, word redelijk vlot geleverd geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb er een bikini besteld, maar het is al 3 weken geleden en ik heb nog steeds geen rekening. Duurt dat altijd zo lang?
de Otto is voor dikke bejaarden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Sjoem het volgende:
zit je nou mijn 205 te bashen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat haal ik niet
Dan lig ik al te slapen eer de film begint
nee dan kan je het beter niet proberenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik pas er net in misschienmaar die kettingen raken m'n dak
De rekening ja?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouders, word redelijk vlot geleverd geloof ik.![]()
dat had ik dus in Utrecht, achter hoogcaterijne bij de NS heb je ook van die vage parkeergarages, was m'n Jeep te breed en hoogquote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik stond daar, mensen achter me moesten allemaal in zijn achteruit
foto!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De rekening ja?
Want de bikini heb ik al binnen hoor
Ik koop er haast nooit wat, maar deze bikini kon ik niet laten liggenquote:
Soms als ze bij euronext een goede dag hebben mag ik hem daar in dat straatje zetten waar ze van die ijzere dingen weg kunnen klappenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik dus in Utrecht, achter hoogcaterijne bij de NS heb je ook van die vage parkeergarages, was m'n Jeep te breed en hoog![]()
moest ook een hele rij achteruit![]()
in dat geval zou ik me er niet eens druk om makenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De rekening ja?
Want de bikini heb ik al binnen hoor
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
in dat geval zou ik me er niet eens druk om maken
je foto wordt zelfs gehost op de Otto site zelf!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vast niet wat je bedoelt, maar:
[afbeelding]
zelfde maten?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vast niet wat je bedoelt, maar:
[afbeelding]
Helegaar nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Benschop blijft altijd een kutaansluiting, of je nu in IJsselstein of Maasmechelen woont
Had ik er graag voor overquote:
*forward naar pa.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof zo dat het dikke bejaarden zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
je foto wordt zelfs gehost op de Otto site zelf!
Je mag er wezen hoor!
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauperquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helegaar niet
15 mins met de bus vanaf Utrecht Centraal
[..]
Had ik er graag voor over![]()
Ah, een echte Friesquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
*forward naar pa.
* BoJo hoort dat de bijl geslepen word![]()
als ze nou eens snel internet realiseren in de treinquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauper
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wel. dus post maar een foto. of mail ehm maar
word aan gewerktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
als ze nou eens snel internet realiseren in de trein
Zou leuk zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee
Ik ga dit trouwens voor de gein eens proberen: F1-nieuwsposters gezocht
Lijkt me wel leuk
dat was 'n onderdeel van de kleine letters, dus helaas... mij krijg je niet!quote:
opzich wel leuk, maar ik heb geen tijd voorquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef M5 het volgende:
[..]
dat was 'n onderdeel van de kleine letters, dus helaas... mij krijg je niet!
Ach, 1 bericht per dag. Moet lukkenquote:opzich wel leuk, maar ik heb geen tijd voor
ey kap daar eens mee, je bent van mijquote:Op maandag 6 maart 2006 20:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk!
[..]
Ach, 1 bericht per dag. Moet lukken
Gewoon een foto mailen dan komt alles weer goed.quote:
Als er genoeg F1-nieuws voor 'n post per dag is gaat dat wel lukken ja.quote:[..]
Ach, 1 bericht per dag. Moet lukken
Zeg, niets tegen koffie ehquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauper
Dan moet het zelfs mij nog lukkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
edit: en meot zeker lukken.. ze hebben zlefs mij gevraagd om voor Fok sport te schrijven
ga je solliciteren dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet het zelfs mij nog lukken
ik kan toch niks zinnigs postenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet het zelfs mij nog lukken
Wat krijgen we nu. eerst wil je mij hebben, nu die gekke alfa 155 rijder?quote:
Nee natuurlijk nietquote:
lees eens terug, ik was eerstquote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu. eerst wil je mij hebben, nu die gekke alfa 155 rijder?
dan niet hoor.![]()
* weer ergens een grote streep door zet
Zo blijf je aan het strepen ehquote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu. eerst wil je mij hebben, nu die gekke alfa 155 rijder?
dan niet hoor.![]()
* weer ergens een grote streep door zet
oh... * BoJo gaat maar weer in zijn hoekje zitten huilenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over jou
Het is niet voor sport, maar voor de formule 1 sitequote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik heb alleen wat met zeilen, en F1 hoop ik dit jaar ook weer op te pakken...
Verder heb ik een GIGANTISCHE hekel aan voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
die wat ?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
alexxxxxx op wat voor termijn gaat die interpret komen?
KIJK NOU EENS WAT JE DOETquote:
quote:Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. Probeert u het over een paar minuten nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
![]()
![]()
zat je al in onze te gekke vette PTA F1 manager ?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is niet voor sport, maar voor de formule 1 site
Ja. en als ik in Eindhoven ga werken gaat er ook nog een streep door de V5quote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo blijf je aan het strepen eh
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
zat je al in onze te gekke vette PTA F1 manager ?![]()
stift lenen?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja. en als ik in Eindhoven ga werken gaat er ook nog een streep door de V5![]()
Mooi!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze post was zeker niet duidelijk genoeg voor jou?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Andermaal. Verkocht!
Hierrrrrr met die M5!
GA DANquote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh... * BoJo gaat maar weer in zijn hoekje zitten huilen![]()
quote:
Ohw... maarja, ik moet me eerst weer inlezen, heb vorig seizoen te weinig gevolgdquote:Op maandag 6 maart 2006 21:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is niet voor sport, maar voor de formule 1 site
Oh, ik vergat er bij te typen dat alleen het V5 gedeelte doorgestreept wordt, en vervangen door 1.9 TDI 110kW Highlinequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze post was zeker niet duidelijk genoeg voor jou?
[..]
Wat een kutleven heb jij zegquote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Oh, ik vergat er bij te typen dat alleen het V5 gedeelte doorgestreept wordt, en vervangen door 1.9 TDI 110kW Highline
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GA DAN![]()
Nee hoor, je bent best guitig![]()
Het F1?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
* BoJo het toch best grappig vind.
Vroeger volgde ik ook altijd het F1, netzoals Hugo om 03:00 snachts opstaan enzo![]()
tot op het botquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg dat jij 2 bij 2 meter bent zegt niet gelijk dat ik TF formaat ben he![]()
![]()
idd:quote:Op maandag 6 maart 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij zeg!
Huug is 8 m3quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
geen idee, vraag het in het treinfaptopicquote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
alexxxxxx op wat voor termijn gaat die interpret komen?
Dat doe ik nog steedsquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Vroeger volgde ik ook altijd het F1, netzoals Hugo om 03:00 snachts opstaan enzo![]()
te lui voorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon van een Joegoslavische F1 site nieuwtjes vertalen.
ik keek toevalligquote:
ik raak er zo aan gewendquote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Wie niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aan mijn vaders kant waren m'n broertje en ik de zondaarsquote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
tot op het bot
M'n vaders kant van de familie is ook gewoon echt 100% anti voetbal, zelfs alle neefjes en nichtjes
quote:
ik vond het op een gegeven moment echt zoooooooo saaaaaaaai worden. Ook wel Schumacher fan hoor maar er gebeurde geen moer meer tijdens die racesquote:Op maandag 6 maart 2006 21:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds
En dan een boel mensen wakker bellen zodat zij het ook kunnen volgen.
Volgens mij hadden we 2 jaar terug zelfs zo'n telefoonketting
Topleven hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
idd:
afstuderen bij KLM
afstuderen in Zwitserland
Officer Vlieger bij de Luchtmacht
Alfa 156 2.5 V6 24v
Sjoem
straks nog:
VW Golf V5
wat ik dan nog wel met genoegen door streep als Eindhoven door gaat:
Officer Techniek bij de Luchtacht
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Klopt.. Vorig jaar was wel okayquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het op een gegeven moment echt zoooooooo saaaaaaaai worden. Ook wel Schumacher fan hoor maar er gebeurde geen moer meer tijdens die races![]()
Toen ik zojuist even zat te zappen.quote:
sbs james bondquote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik zojuist even zat te zappen.
Ned 1 voetbal
Ned 2 saai
Ned 3 voetbal
RTL 4 reclame
RTL 5 reclame
SBS 6 reclame
RTL 7 voetbal
enz enz enz![]()
![]()
Toen de TV uitgezapt
bier klopt idd, lurken ook....quote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij denk gewoon, laat die gekke fries zich maar gewoon lekker sufmodden terwijl ik me suflurk met met een biertje in m'n hand
Dan zou PTA wel heel snel vervallenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij denk gewoon, laat die gekke fries zich maar gewoon lekker sufmodden terwijl ik me suflurk met met een biertje in m'n hand
Mooie loopbaan wel, via de vleugteugjes naar F1quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik straks onderdelen voor F1 wagens loop te ontwerpen is het idd een topleven![]()
Tja, na Tjabbo moet iemand de honneurs waarnemen ehquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit dat in de planning dan? Dat zou wel stoer zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik straks onderdelen voor F1 wagens loop te ontwerpen is het idd een topleven![]()
Hier in de SC kun je geowon zeggen dat het wachtwoord mattenset is. En als een niet PTA SC-er zich aanmeld kan ik hem of haar er zo weer uitwippenquote:
En als je eroverheen gaat kan ik ook nog precies mijn handje op jouw handje leggenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef Sjoem het volgende:
Verdomd. Ik merk nu pas dat je op mijn icoontje kunt klikken.
Het is gewoon spam
Oh danquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in de SC kun je geowon zeggen dat het wachtwoord mattenset is. En als een niet PTA SC-er zich aanmeld kan ik hem of haar er zo weer uitwippen
Schattigquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als je eroverheen gaat kan ik ook nog precies mijn handje op jouw handje leggen
wat een baggerzooiquote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik zojuist even zat te zappen.
Ned 1 voetbal
Ned 2 saai
Ned 3 voetbal
RTL 4 reclame
RTL 5 reclame
SBS 6 reclame
RTL 7 voetbal
enz enz enz![]()
![]()
Toen de TV uitgezapt
Je hebt eindelijk een machtsfunctie kunnen vergaren?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in de SC kun je geowon zeggen dat het wachtwoord mattenset is. En als een niet PTA SC-er zich aanmeld kan ik hem of haar er zo weer uitwippen
Dat doe ik ook telkensquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als je eroverheen gaat kan ik ook nog precies mijn handje op jouw handje leggen
Nee ik dacht laat ik eens een leuke PTA SC subleage starten, en doordat ik hem gestart heb, heb ik ook knopjesquote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een machtsfunctie kunnen vergaren?
als het maar een auto isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
862 is bijna af
Een baan bij de F1 kun je niet plannen geloof ikquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zit dat in de planning dan? Dat zou wel stoer zijn
Boh gek, hendig sjiekquote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doe ik ook telkens
EN me dan afrukken bij de gedacht dat ik hand en hand met Sjoem ga
Potdulle wat een hypocrysie!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ik dacht laat ik eens een leuke PTA SC subleage starten, en doordat ik hem gestart heb, heb ik ook knopjesdat wist ik niet eens
ik heb em op tape, één van de weinige VHS'en die niet naar jou toe gegaan zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja die had ik nog niet gezien joh
moet de solicitatie nog versturen, maar de vacature is er en in principe voldoe ik aan het profiel wat ze vragen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zit dat in de planning dan? Dat zou wel stoer zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doe ik ook telkens
EN me dan afrukken bij de gedacht dat ik hand en hand met Sjoem ga
Oeh!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef M5 het volgende:
[..]
moet de solicitatie nog versturen, maar de vacature is er en in principe voldoe ik aan het profiel wat ze vragen.
niks aap. ik ging 't vrijwillig doen, worden er vooraf weer eisen gesteld, dan bekijk je het maar.quote:
Heb vorige week toevallig ook weer een VHS-je gekeken, heerlijk hoe pauper het geluid isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb em op tape, één van de weinige VHS'en die niet naar jou toe gegaan zijn![]()
[afbeelding]
kijk ze eens mooi op een rijtje staan linksboven, die zwarte meesterstukken op video entertainment gebied
Ah, je bent ongesteldquote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
niks aap. ik ging 't vrijwillig doen, worden er vooraf weer eisen gesteld, dan bekijk je het maar.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
niks aap. ik ging 't vrijwillig doen, worden er vooraf weer eisen gesteld, dan bekijk je het maar.
thnx.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wens ik zelfs jou niet toe
Jij zou toch moeten weten wanneer iemand dat doetquote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Of je wilt nu ineens rebels doen, dat kan ook
Dan moet het wel lukkenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
thnx.
al de 2e vrouw vandaag die voor me gaat duimen dat ik die functie krijg
F1 is die uitkomst![]()
ik ben te moe om te signaleren. Daarom is TF er nu ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten wanneer iemand dat doet
neen. als deze zo vol is, pleur ik gewoon de volgende neer. maar ik kan je vertellen dat er vleugels aan zitten.quote:
* BoJo tandenknars.... van mij... VAN MIJ!!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal ik nu een flauwe grap maken....
Nee ik hou me in...
Die wil ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet het wel lukken
Ja, mag je dan ook in de pit staan? Dan heb je genoeg pitpoezen om uit te kiezen.
ik ben er nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben te moe om te signaleren. Daarom is TF er nu ook
ik hoop dat TF er een maakt en je voor isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
neen. als deze zo vol is, pleur ik gewoon de volgende neer. maar ik kan je vertellen dat er vleugels aan zitten.
als dat niet goed is pleurt men hem maar dicht
Ach, misschien stiekem een tripje richting Monaco per jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Die wil ik nietik wil jouw. maar jij wilt mij niet meer
Nee, is gewoon een ingenieurs bureau wat onderdelen in samenwerking maakt. Dus die kans is klein
Hydrofoil?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
neen. als deze zo vol is, pleur ik gewoon de volgende neer. maar ik kan je vertellen dat er vleugels aan zitten.
als dat niet goed is pleurt men hem maar dicht
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo tandenknars.... van mij... VAN MIJ!!![]()
gelukkig was 860 weer eens een mooie bouwmachienquote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
veel vliegtuigfapper sc's de laatste tijd
geen flikker aan.
Maak zelf een OP dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
veel vliegtuigfapper sc's de laatste tijd
geen flikker aan.
moi zo, scheelt M5 weer werk.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
heb een geile bak voor de volgende slowchat
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
heb een geile bak voor de volgende slowchat
Tot je op vakantie gaat, dan ben je stik blij dat er mensen zoals ik zijn die een fatsoenlijk vliegtuig kunnen ontwerpen zodat je veilig aan de andere kant van de wereld van je vakantie kan genieten zonder eerst 6 weken op een bananenboot te zittenquote:
vliegvakanties zijn voor paupers.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Tot je op vakantie gaat, dan ben je stik blij dat er mensen zoals ik zijn die een fatsoenlijk vliegtuig kunnen ontwerpen zodat je veilig aan de andere kant van de wereld van je vakantie kan genieten zonder eerst 6 weken op een bananenboot te zitten
Was je eten aangebrand ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Tot je op vakantie gaat, dan ben je stik blij dat er mensen zoals ik zijn die een fatsoenlijk vliegtuig kunnen ontwerpen zodat je veilig aan de andere kant van de wereld van je vakantie kan genieten zonder eerst 6 weken op een bananenboot te zitten
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
* gaat met de muis naar de rechter boven hoek en klikt
* Dangel geeft een scheermesje aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
* gaat met de muis naar de rechter boven hoek en klikt
Boehoequote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben het gemekker op vliegtuigen zat. en nee m'n eten was perfect.
heb je al gesoliciteerd bij een team?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |