Soms als ze bij euronext een goede dag hebben mag ik hem daar in dat straatje zetten waar ze van die ijzere dingen weg kunnen klappenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik dus in Utrecht, achter hoogcaterijne bij de NS heb je ook van die vage parkeergarages, was m'n Jeep te breed en hoog![]()
moest ook een hele rij achteruit![]()
in dat geval zou ik me er niet eens druk om makenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De rekening ja?
Want de bikini heb ik al binnen hoor
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
in dat geval zou ik me er niet eens druk om maken
je foto wordt zelfs gehost op de Otto site zelf!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vast niet wat je bedoelt, maar:
[afbeelding]
zelfde maten?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vast niet wat je bedoelt, maar:
[afbeelding]
Helegaar nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Benschop blijft altijd een kutaansluiting, of je nu in IJsselstein of Maasmechelen woont
Had ik er graag voor overquote:
*forward naar pa.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof zo dat het dikke bejaarden zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
je foto wordt zelfs gehost op de Otto site zelf!
Je mag er wezen hoor!
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauperquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helegaar niet
15 mins met de bus vanaf Utrecht Centraal
[..]
Had ik er graag voor over![]()
Ah, een echte Friesquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
*forward naar pa.
* BoJo hoort dat de bijl geslepen word![]()
als ze nou eens snel internet realiseren in de treinquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauper
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wel. dus post maar een foto. of mail ehm maar
word aan gewerktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
als ze nou eens snel internet realiseren in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |