Bijenkorf ast m'n vito niet inquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bijenkorf
en nu moet je kappen anders ga ik je niet meer aardig vinden![]()
Wat heb je op dak danquote:Op maandag 6 maart 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bijenkorf ast m'n vito niet in
En tis maar zelden dat ik bij euronext moet zijn of teasers
Moet altijd op die kutgrachten zijn of het hardrock cafe
Ik pas er net in misschienquote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat heb je op dak dan![]()
Mijn Jeep paste ook makkelijk in de Bijenkorf
Dat haal ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
zet jij hem alvast klaar dan stap ik nu in de 205![]()
Die hebben ze bij de buurjongen af gegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Sjoem het volgende:
Besteld iemand wel een iets bij de Otto?
Ik heb er een bikini besteld, maar het is al 3 weken geleden en ik heb nog steeds geen rekening. Duurt dat altijd zo lang?
mijn ouders, word redelijk vlot geleverd geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb er een bikini besteld, maar het is al 3 weken geleden en ik heb nog steeds geen rekening. Duurt dat altijd zo lang?
de Otto is voor dikke bejaarden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Sjoem het volgende:
zit je nou mijn 205 te bashen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat haal ik niet
Dan lig ik al te slapen eer de film begint
nee dan kan je het beter niet proberenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik pas er net in misschienmaar die kettingen raken m'n dak
De rekening ja?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouders, word redelijk vlot geleverd geloof ik.![]()
dat had ik dus in Utrecht, achter hoogcaterijne bij de NS heb je ook van die vage parkeergarages, was m'n Jeep te breed en hoogquote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik stond daar, mensen achter me moesten allemaal in zijn achteruit
foto!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De rekening ja?
Want de bikini heb ik al binnen hoor
Ik koop er haast nooit wat, maar deze bikini kon ik niet laten liggenquote:
Soms als ze bij euronext een goede dag hebben mag ik hem daar in dat straatje zetten waar ze van die ijzere dingen weg kunnen klappenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat had ik dus in Utrecht, achter hoogcaterijne bij de NS heb je ook van die vage parkeergarages, was m'n Jeep te breed en hoog![]()
moest ook een hele rij achteruit![]()
in dat geval zou ik me er niet eens druk om makenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De rekening ja?
Want de bikini heb ik al binnen hoor
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
in dat geval zou ik me er niet eens druk om maken
je foto wordt zelfs gehost op de Otto site zelf!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vast niet wat je bedoelt, maar:
[afbeelding]
zelfde maten?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vast niet wat je bedoelt, maar:
[afbeelding]
Helegaar nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Benschop blijft altijd een kutaansluiting, of je nu in IJsselstein of Maasmechelen woont
Had ik er graag voor overquote:
*forward naar pa.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof zo dat het dikke bejaarden zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
je foto wordt zelfs gehost op de Otto site zelf!
Je mag er wezen hoor!
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauperquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helegaar niet
15 mins met de bus vanaf Utrecht Centraal
[..]
Had ik er graag voor over![]()
Ah, een echte Friesquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
*forward naar pa.
* BoJo hoort dat de bijl geslepen word![]()
als ze nou eens snel internet realiseren in de treinquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het dus 2 uur reizen, luie koffieTVpauper
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wel. dus post maar een foto. of mail ehm maar
word aan gewerktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
als ze nou eens snel internet realiseren in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |