Je gaat te vaak met mij om. Amsterdam is best tof, zoalng je er maar niet te vaak komt.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Randstad is kut men![]()
Ik haat amsterdamvuile rukstad is het
* BoJo voelt zich diep... heel diep gekwetst.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Randstad is kut men![]()
Ik haat amsterdamvuile rukstad is het
nog een jaartjequote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de kamer hiernaast.![]()
EN in mijn geval niet die van mn moeder![]()
Veeeeeeel te drukquote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je gaat te vaak met mij om. Amsterdam is best tof, zoalng je er maar niet te vaak komt.
* Hugster loves druktequote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Veeeeeeel te drukik haat die drukte.
je moet er ook niet middenin zittenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Veeeeeeel te drukik haat die drukte.
dat heb ik een keer meegemaakt zeg, stond echt versteldquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
Amsterdam leeft
Zelfs Utrecht is dood na 23:00, ook op zaterdagavond
Zelfs ik stond versteld over de nachtelijke rust in Utrechtquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik een keer meegemaakt zeg, stond echt versteld![]()
ja kutzooi manquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik een keer meegemaakt zeg, stond echt versteld![]()
Ik kom alleen maar in dat KUT centrum waar ik een eeuw naar parkeerruimte moet zoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet er ook niet middenin zitten
ik zou het ook niet overleven midden in het centrum![]()
Daarom ga ik altijd met de fiets hier in Den Haag "uit"quote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in dat KUT centrum waar ik een eeuw naar parkeerruimte moet zoeken
die moet ik nog steeds kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik denk dat ik mijn favoriete filmlijstje eens ga uitbreiden
Walk the Line verdient ook wel een plaatsje.
Bijenkorfquote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in dat KUT centrum waar ik een eeuw naar parkeerruimte moet zoeken
ja psies !!!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja kutzooi man
Je ziet dan alleen nog mensen van de ene naar de andere uitgaanstent lopen, en kleine groepjes voor ingagen van de grotere tenten. Verder is het gewoon dood
Utrecht is gewoon een groot dorp
Weinig Amsterdam fans hierquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bijenkorf
en nu moet je kappen anders ga ik je niet meer aardig vinden![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maaaaar, als je binnen bent in een leuke tent is het gewoon nog steeds wel top hoor![]()
je googlede op haten verlaten ehquote:Op maandag 6 maart 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar ook geen hater hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |