Ook al zijn de aansluitingen nog zo perfect, het duurt toch altijd nog een uur of 3 voor je in Utrecht bent...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
te weinig om een goed oordeel te kunnen vellen. Perfecte treinaansluitingen met de randstad, en de voordelen van rotterdam (alel winkels op kruipafstand) en Benschop (ruimte, zeilwater om de hoek) gecombineerd
Nee hoor utrecht is een uur en drie kwartierquote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al zijn de aansluitingen nog zo perfect, het duurt toch altijd nog een uur of 3 voor je in Utrecht bent...
Maar verder heb je gelijk ja, en toch wil ik niet te ver uit de randstad vandaan...
NO WAIquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
ik denk laat ik jullie eens gedag zeggen met doctor Hoi![]()
![]()
![]()
!!! one!11!uno!!eins:D zwei!!1!:o!1!!
Als hij het doet zal dat inderdaad best rap zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
duidelijk niet zo snel als zijn auto die Alfristi![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga even aan de thee en aan mijn broodje
Tot zo
Ja maar dan zijn we nog niet thuuuuiihuiiisquote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor utrecht is een uur en drie kwartier
het was idd een garpjequote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gadver zeg me dat ie geen zusje heeft
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NO WAI:D
:D:D:D::D:D:D
D"D:D":D:"D:DDS:O#PO@!IU#PO!@*:D:D:D: +_OP+P= +p_O -O - O_o_o-
-O_ -O_ _o_ WHAHAHAhAhAhA A)OFPIJWEOPIWEFJWEOIFJ
-O_ _o _
_o_
- o_o_O-
![]()
D:D:
S:DSF:D:D:F:D:D D OMGWATEENFUCKINGGOEDEGRAPHUGOWHAAAAA:D:D:D:D:D :;:("D:DL:(D:D LD::DLDIJF
Benschop blijft altijd een kutaansluiting, of je nu in IJsselstein of Maasmechelen woontquote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we nog niet thuuuuiihuiiis
heb je die ouwelullen bak al verkocht ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als hij het doet zal dat inderdaad best rap zijn![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo fijn, extreem onhandige Zeeuwse huisgenoten![]()
wat een werkquote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NO WAI:D
:D:D:D::D:D:D
D"D:D":D:"D:DDS:O#PO@!IU#PO!@*:D:D:D: +_OP+P= +p_O -O - O_o_o-
-O_ -O_ _o_ WHAHAHAhAhAhA A)OFPIJWEOPIWEFJWEOIFJ
-O_ _o _
_o_
- o_o_O-
![]()
D:D:
S:DSF:D:D:F:D:D D OMGWATEENFUCKINGGOEDEGRAPHUGOWHAAAAA:D:D:D:D:D :;:("D:DL:(D:D LD::DLDIJF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |