je zit er nog niet eens. niet zeuren dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kans is vrij groot aanwezig ja.
Moet kiezen tussen Enschede () Groningen (Allejeeeezus ver weg
) of Eindhoven...
en Sandra uiteraardquote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat werd tijd ook dat er een nieuw deel kwam
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeur nooit
BEHALVE OP DIE HOERIGE TERING KUT NIEUWE COLA-FLESSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo da's ook weer klaar![]()
Ha, in dat geval ben ik je waarschijnlijk voor, dus dan moet jíj zorgen dat je niet te dicht bij mij komt wonen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ga naar Eindhoven per September denk ik...
Aja, opzich wel een leuke stad ja, maar wel errrrrrg ver van de bewoonde wereld vandaanquote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In Groningen kun je wel lekker vaak bij mij op bezoek
bek houwequote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat werd tijd ook dat er een nieuw deel kwam
Hoe vaak ben je in Groningen geweest??quote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, opzich wel een leuke stad ja, maar wel errrrrrg ver van de bewoonde wereld vandaan
Alles beter dan die Aldi-rommel waar jij af en toe je klep aan zetquote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
:r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit in dezelfde flessenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles beter dan die Aldi-rommel waar jij af en toe je klep aan zet
Dat heb ik nu alquote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Ha, in dat geval ben ik je waarschijnlijk voor, dus dan moet jíj zorgen dat je niet te dicht bij mij komt wonen.
Of we sluiten een deal en huren samen een royale crib af ofzow
Keer of 5 gok ik zo.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je in Groningen geweest??
Achja, als je de inhoud van de fles die hier zojuist over de vloer ging opneemt met een uitermate vieze doek en in een glas giet, heb je nog een betere smaak dan spul van de Aldiquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, als je de inhoud van de fles die hier zojuist over de vloer ging opneemt met een uitermate vieze doek en in een glas giet, heb je nog een betere smaak dan spul van de Aldi
Dat ookquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of er wordt hier wel erg snel gepost
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Anders gaan jullie gewoon even gas geven met posten.......![]()
Nog sneller? 't gaat mij rap zat momenteelquote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Anders gaan jullie gewoon even gas geven met posten.......![]()
te weinig om een goed oordeel te kunnen vellen. Perfecte treinaansluitingen met de randstad, en de voordelen van rotterdam (alel winkels op kruipafstand) en Benschop (ruimte, zeilwater om de hoek) gecombineerdquote:
Ik ben met een niet nader te noemen iemand in gesprekquote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
duidelijk niet zo snel als zijn auto die Alfristi![]()
Succes met het losritsen van de leren broek van je vaderquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga even aan de thee en aan mijn broodje
Tot zo
Peu's zusje?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ben met een niet nader te noemen iemand in gesprek
Zo kwam een maat van mij pas aankakken met een bandje wat wij op hadden genomen voor de Duitse les in de 4e klas ofzo, geweldig flauw allemaalquote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Ballebek het volgende:
Ouwe bak met cassettebandjes aan het uitzoeken van 15 jaar terug
Op een van die bandjes staat een volgelult bandje van mij en een vriend echt te droog als je dat nu terughoort hoe we zijn zusje mishandelden
OMFGLOLROFLOLOLOLCOPTERquote:Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
ik denk laat ik jullie eens gedag zeggen met doctor Hoi![]()
![]()
![]()
!!! one!11!uno!!eins:D zwei!!1!:o!1!!
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gadver zeg me dat ie geen zusje heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |