idd:quote:Op maandag 6 maart 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij zeg!
Huug is 8 m3quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg dat jij 2 bij 2 meter bent zegt niet gelijk dat ik TF formaat ben he![]()
![]()
geen idee, vraag het in het treinfaptopicquote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
alexxxxxx op wat voor termijn gaat die interpret komen?
Dat doe ik nog steedsquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
* BoJo het toch best grappig vind.
Vroeger volgde ik ook altijd het F1, netzoals Hugo om 03:00 snachts opstaan enzo![]()
te lui voorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon van een Joegoslavische F1 site nieuwtjes vertalen.
ik keek toevalligquote:
ik raak er zo aan gewendquote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg dat jij 2 bij 2 meter bent zegt niet gelijk dat ik TF formaat ben he![]()
![]()
Wie niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verder heb ik een GIGANTISCHE hekel aan voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Aan mijn vaders kant waren m'n broertje en ik de zondaarsquote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
tot op het bot
M'n vaders kant van de familie is ook gewoon echt 100% anti voetbal, zelfs alle neefjes en nichtjes
quote:
ik vond het op een gegeven moment echt zoooooooo saaaaaaaai worden. Ook wel Schumacher fan hoor maar er gebeurde geen moer meer tijdens die racesquote:Op maandag 6 maart 2006 21:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds
En dan een boel mensen wakker bellen zodat zij het ook kunnen volgen.
Volgens mij hadden we 2 jaar terug zelfs zo'n telefoonketting
Topleven hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
idd:
afstuderen bij KLM
afstuderen in Zwitserland
Officer Vlieger bij de Luchtmacht
Alfa 156 2.5 V6 24v
Sjoem
straks nog:
VW Golf V5
wat ik dan nog wel met genoegen door streep als Eindhoven door gaat:
Officer Techniek bij de Luchtacht
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
* BoJo het toch best grappig vind.
Vroeger volgde ik ook altijd het F1, netzoals Hugo om 03:00 snachts opstaan enzo![]()
Klopt.. Vorig jaar was wel okayquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het op een gegeven moment echt zoooooooo saaaaaaaai worden. Ook wel Schumacher fan hoor maar er gebeurde geen moer meer tijdens die races![]()
Toen ik zojuist even zat te zappen.quote:
sbs james bondquote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik zojuist even zat te zappen.
Ned 1 voetbal
Ned 2 saai
Ned 3 voetbal
RTL 4 reclame
RTL 5 reclame
SBS 6 reclame
RTL 7 voetbal
enz enz enz![]()
![]()
Toen de TV uitgezapt
bier klopt idd, lurken ook....quote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij denk gewoon, laat die gekke fries zich maar gewoon lekker sufmodden terwijl ik me suflurk met met een biertje in m'n hand
Dan zou PTA wel heel snel vervallenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij denk gewoon, laat die gekke fries zich maar gewoon lekker sufmodden terwijl ik me suflurk met met een biertje in m'n hand
Mooie loopbaan wel, via de vleugteugjes naar F1quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik straks onderdelen voor F1 wagens loop te ontwerpen is het idd een topleven![]()
Tja, na Tjabbo moet iemand de honneurs waarnemen ehquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit dat in de planning dan? Dat zou wel stoer zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik straks onderdelen voor F1 wagens loop te ontwerpen is het idd een topleven![]()
Hier in de SC kun je geowon zeggen dat het wachtwoord mattenset is. En als een niet PTA SC-er zich aanmeld kan ik hem of haar er zo weer uitwippenquote:
En als je eroverheen gaat kan ik ook nog precies mijn handje op jouw handje leggenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef Sjoem het volgende:
Verdomd. Ik merk nu pas dat je op mijn icoontje kunt klikken.
Het is gewoon spam
Oh danquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in de SC kun je geowon zeggen dat het wachtwoord mattenset is. En als een niet PTA SC-er zich aanmeld kan ik hem of haar er zo weer uitwippen
Schattigquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als je eroverheen gaat kan ik ook nog precies mijn handje op jouw handje leggen
wat een baggerzooiquote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen ik zojuist even zat te zappen.
Ned 1 voetbal
Ned 2 saai
Ned 3 voetbal
RTL 4 reclame
RTL 5 reclame
SBS 6 reclame
RTL 7 voetbal
enz enz enz![]()
![]()
Toen de TV uitgezapt
Je hebt eindelijk een machtsfunctie kunnen vergaren?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier in de SC kun je geowon zeggen dat het wachtwoord mattenset is. En als een niet PTA SC-er zich aanmeld kan ik hem of haar er zo weer uitwippen
Dat doe ik ook telkensquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als je eroverheen gaat kan ik ook nog precies mijn handje op jouw handje leggen
Nee ik dacht laat ik eens een leuke PTA SC subleage starten, en doordat ik hem gestart heb, heb ik ook knopjesquote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een machtsfunctie kunnen vergaren?
als het maar een auto isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
862 is bijna af
Een baan bij de F1 kun je niet plannen geloof ikquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zit dat in de planning dan? Dat zou wel stoer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |