Die wil ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet het wel lukken
Ja, mag je dan ook in de pit staan? Dan heb je genoeg pitpoezen om uit te kiezen.
ik ben er nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben te moe om te signaleren. Daarom is TF er nu ook
ik hoop dat TF er een maakt en je voor isquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
neen. als deze zo vol is, pleur ik gewoon de volgende neer. maar ik kan je vertellen dat er vleugels aan zitten.
als dat niet goed is pleurt men hem maar dicht
Ach, misschien stiekem een tripje richting Monaco per jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Die wil ik nietik wil jouw. maar jij wilt mij niet meer
Nee, is gewoon een ingenieurs bureau wat onderdelen in samenwerking maakt. Dus die kans is klein
Hydrofoil?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
neen. als deze zo vol is, pleur ik gewoon de volgende neer. maar ik kan je vertellen dat er vleugels aan zitten.
als dat niet goed is pleurt men hem maar dicht
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo tandenknars.... van mij... VAN MIJ!!![]()
gelukkig was 860 weer eens een mooie bouwmachienquote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
veel vliegtuigfapper sc's de laatste tijd
geen flikker aan.
Maak zelf een OP dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
veel vliegtuigfapper sc's de laatste tijd
geen flikker aan.
moi zo, scheelt M5 weer werk.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
heb een geile bak voor de volgende slowchat
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
heb een geile bak voor de volgende slowchat
Tot je op vakantie gaat, dan ben je stik blij dat er mensen zoals ik zijn die een fatsoenlijk vliegtuig kunnen ontwerpen zodat je veilig aan de andere kant van de wereld van je vakantie kan genieten zonder eerst 6 weken op een bananenboot te zittenquote:
vliegvakanties zijn voor paupers.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Tot je op vakantie gaat, dan ben je stik blij dat er mensen zoals ik zijn die een fatsoenlijk vliegtuig kunnen ontwerpen zodat je veilig aan de andere kant van de wereld van je vakantie kan genieten zonder eerst 6 weken op een bananenboot te zitten
Was je eten aangebrand ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Tot je op vakantie gaat, dan ben je stik blij dat er mensen zoals ik zijn die een fatsoenlijk vliegtuig kunnen ontwerpen zodat je veilig aan de andere kant van de wereld van je vakantie kan genieten zonder eerst 6 weken op een bananenboot te zitten
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
* gaat met de muis naar de rechter boven hoek en klikt
* Dangel geeft een scheermesje aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
* gaat met de muis naar de rechter boven hoek en klikt
Boehoequote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Ben het gemekker op vliegtuigen zat. en nee m'n eten was perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |