abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35757080

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon het standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas steken 'The Others' daar een stokje voor door hun vlot op te blazen en Walt te ontvoeren. Michael is op dit moment op een solo-missie in de jungle om Walt te vinden.

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, maar tijdens de tocht is hij ontvoerd door 'The Others'. Wat ze met hem van plan zijn en waar hij momenteel verblijft is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Ana-Lucia Cortez
Ana-Lucia is een van de overlevenden van het staartgedeelte. Ze is nogal opvliegend, wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht in haar werk als agente. Ze gaat graag solo, wat niet echt helpt bij de acceptatie van de groep.

Mr. Eko
Mr. Eko is nog een groot mysterie. Samen met Ana-Lucia is hij een van de weinigen die de crash in het staartstuk hebben overleefd. Er is nog weinig van hem bekend, behalve dat hij sterk is en open staat voor religieuze dingen.

Onbevestigde uitzendschema (Bron)
2.15 - 1 maart 06
2.16 - 22 maart 06
2.17 - 29 maart 06
2.18 - 5 april 06
2.19 - 26 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06 (Dubbele ep wordt verwacht)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
http://www.thefuselage.com

Informatieve sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TVToMe

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm (WMV format)
http://www.lostlinks.net/promo.htm (Real format)

De vorige topics:
  • Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
  • Lost season 1 @ USA (deel 2)
  • Lost @ USA (deel 3)
  • Lost @ USA (deel 4)
  • Lost : USA (deel 5).
  • Lost (USA) Deeltje 6
  • Lost (USA) Deeltje 7
  • Lost (USA) Deel 8
  • Lost (USA) deel 9
  • Lost (USA) deel 10
  • Lost (USA) deel 11
  • Lost (USA) Deel 12
  • Lost (USA) Deel 13: You All Everybody!
  • Lost (USA) deel 14 You all everybody
  • Lost (USA) Deel 15: Don't tell me what I can't do!
  • Lost (USA) Deel 16: Waar is die ijsbeer gebleven?!
  • Lost (USA) Deel 17: This is our island!
  • Lost (USA) Deel 18: Are you using again?!
  • Lost (USA) Deel 19: Don't I know you from somewhere
  • Lost (USA) Deel 20: There's a new sheriff in town!
  • Lost (USA) Deel 21: What is this place?!
  • Lost (USA) Deel 22: See another man lying

***Deze openingspost is hier te vinden!***
    ***Of hier***

Met dank aan InTre

TT zuigt, maar weet ook neit beter...
    TT ook nog vernuekt ook, deel 23...

modje??

[ Bericht 1% gewijzigd door vannilesoep op 05-03-2006 22:47:46 ]
  • pi_35757098
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Jump het volgende:

[..]

Dat logo op de haai was een foutje en zou er niet opgezeten mogen hebben. Op lost.cubit.net las ik ook dat er mogeliijk DHARMA opstaat in het midden.
    Ik dacht dat ze bedoelden dat het niet zo overduidelijk had moeten zijn.
    Dat het moeilijker had moeten zijn om te zien.

De afbeeldingen werken niet.

Edit: Dank
    pi_35757288
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze bedoelden dat het niet zo overduidelijk had moeten zijn.
    Dat het moeilijker had moeten zijn om te zien.

De afbeeldingen werken niet.
    Welles
    pi_35757436
    Ik mis de mooie nieuwe banner van de OP nog.
    Deze:
      zondag 5 maart 2006 @ 22:41:22 #5
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_35757646
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef vannilesoep het volgende:
    TT zuigt, maar weet ook neit beter...
    TT ook nog vernuekt ook, deel 23...

modje??
    Typo ook, tis allowed

Overigens is die drinkfles wel echt cool, was mij ook nog niet opgevallen .
    Nee jij trekt volle zalen!
    Mijn reviews op de FOK! Frontpage
    C'est le ton qui fait la musique
      Lieve Belg zondag 5 maart 2006 @ 22:42:48 #6
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35757713
    De TT aangepast
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      zondag 5 maart 2006 @ 22:45:40 #7
    41684 wadgem
    Vvvbwleargh.
    pi_35757837
    Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk worden. Natuurlijk kunnen ze de spanningsboog niet vasthouden, maar het is nu meer een soap met een gimmick dan een survival-thriller.
    Hopelijk komen ze met wat nieuwe plotwendingen die wél spannend zijn.
    Anatidaephobia
    The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
      zondag 5 maart 2006 @ 22:46:57 #8
    142998 Dnl
    FOK!sport crew
    pi_35757890
    Wie heeft afl. S2E15 al gezien? Er waren een paar dingen die mij opvielen, 'de nummers' waren terug te vinden op het flesje medicijnen die bij claire werden ingespoten, en wie is Ethan? En die andere man? Wat waren al die mannen in witten pakken? Heel vreemd allemaal...
    pi_35757916
    Heb de laatste ep nog steeds niet kunnen kijken. Morgen morgen moet het wel lukken.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      Lieve Belg zondag 5 maart 2006 @ 22:48:54 #10
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35757981
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:46 schreef Dnl het volgende:
    Wie heeft afl. S2E15 al gezien? Er waren een paar dingen die mij opvielen, 'de nummers' waren terug te vinden op het flesje medicijnen die bij claire werden ingespoten, en wie is Ethan? En die andere man? Wat waren al die mannen in witten pakken? Heel vreemd allemaal...
    Opo die vraag meot je terug kijken in het seizoen, daar waar Claire en Charlie meegenomen zijn door Ethan. Charlie wordt dan opgehangen teruggevonden.

Als je het echt niet weet
      zondag 5 maart 2006 @ 22:51:40 #11
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_35758104
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:46 schreef Dnl het volgende:
    Ethan is the other die in the nose camp geïnfeltreerd was en Claire en Charlie had ontvoerd. Later vangen ze Ethan en neemt Charlie wraak.
    Die andere man was baardmans aka Mr. Friendly oftewel de man die Jack, Locke, Sawyer en Kate waarschuwden met "This is our island." etc. En ook de man die Walt ontvoerde op de boot. Die andere mannen in witte pakken zijn ook allemaal others.
    pi_35758247
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:41 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

Typo ook, tis allowed

Overigens is die drinkfles wel echt cool, was mij ook nog niet opgevallen .
    Kwam ik ook achter, .5 seconden nadat ik op invoeren had gedrukt..

Maar wanneer is de volgende ep. nou? 22 maart toch?
    En waar gaat de volgende nou precies over?
      zondag 5 maart 2006 @ 22:56:14 #13
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_35758306
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

Kwam ik ook achter, .5 seconden nadat ik op invoeren had gedrukt..

Maar wanneer is de volgende ep. nou? 22 maart toch?
    http://txvoodoo.livejournal.com/tag/lost+promo+video
    pi_35758345
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ethan is the other die in the nose camp geïnfeltreerd was en Claire en Charlie had ontvoerd. Later vangen ze Ethan en neemt Charlie wraak.
    Die andere man was baardmans aka Mr. Friendly oftewel de man die Jack, Locke, Sawyer en Kate waarschuwden met "This is our island." etc. En ook de man die Walt ontvoerde op de boot. Die andere mannen in witte pakken zijn ook allemaal others.
    Hmmm wordt toch een soort van mysterie opgelost nu. Ik vond het wel wat hebben dat Ethan misschien iemand anders was dan van Dharma
    [14.gif]
    pi_35758374
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef vannilesoep het volgende:
    Afleveringbeschrijving van ABC, eigenlijk hetzelfde als wat je in die promo ziet:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 5 maart 2006 @ 22:58:50 #16
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_35758421
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Chen het volgende:

[..]

Hmmm wordt toch een soort van mysterie opgelost nu. Ik vond het wel wat hebben dat Ethan misschien iemand anders was dan van Dharma
    Dharma en the others zijn toch een hetzelfde. Lijkt me niet dat er twee teams uitvinders op het eiland zitten.
    pi_35758534
    quote:
    Sun

Ik dacht vandaag nog toen ik in een oude ep. Jin en Sun weer bij elkaar zag komen van; die zullen ook wel een eigen hutje hebben, rousseau en bernard ook, de rest niet
    pi_35758660
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dharma en the others zijn toch een hetzelfde. Lijkt me niet dat er twee teams uitvinders op het eiland zitten.
    Wel... er was wel eerst een ander team Rousseau haar team toch? Of was dat ook Dharma?
    [14.gif]
    pi_35758718
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Chen het volgende:

[..]

Mysterie? Wat gaf je het idee dat er drie partijen op het eiland zijn dan?
    Powered by Janetje®
      zondag 5 maart 2006 @ 23:07:30 #20
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_35758740
    Tering, deze topics gaan echt debiel hard...
    22 is 4 dagen open geweest
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zondag 5 maart 2006 @ 23:07:38 #21
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_35758744
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Chen het volgende:

[..]

Wel... er was wel eerst een ander team Rousseau haar team toch? Of was dat ook Dharma?
    Die waren ook gestrand. En niet daar om bunkers te bouwen etc.
    pi_35758755
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Chen het volgende:

[..]

Rousseau is met haar boot en crew gestrand op het eiland, dat vertelde ze toch wel erg duidelijk tegen Sayid in seizoen 1 toen ze hem gevangen had.
    Powered by Janetje®
    pi_35758789
    Ja je weet maar nooit met lost
    [14.gif]
    pi_35758837
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:09 schreef Chen het volgende:
    Ja je weet maar nooit met lost
    Je kan op z'n minst de dingen weten die uitgezonden zijn
    Powered by Janetje®
    pi_35758863
    Ja true.. maar ja het is al laat he... nou.. ok... gewoon dom even niet bij de les.
    [14.gif]
      zondag 5 maart 2006 @ 23:24:17 #26
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35759290
    Het gaat rap met de topics.
      zondag 5 maart 2006 @ 23:29:00 #27
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_35759440
    Damn...promising promo weer. Henry zal in de volgende aflevering met meer mensen mindgames gaan spelen en zodoende een breuk willen forceren in het kamp, denk ik. Net zoals al bij Locke is gelukt, concluderend uit de promo.
    Weisst
    pi_35759556
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Jij wel ja, maar bij mij is een page 50 posts.
    Ik heb hier 6 pages, en 1 post op de 7e, geen idee hoeveel posts
    Maar die (zogenaamde) ballonvaarder heh... Wie denk dat het een 'other' is?
    Ik denk zelf van niet, the others weten waarschijnlijk wel beter nu, en sturen geen mensen meer weg voor infiltratie, zo zijn er al 2 van hun kapot gegaan
    pi_35759605
    Hmm misschie niet een Other, maar wat dan wel? Want helemaal normaal vind ik hem niet en dat lieten ze ook wel duidelijk zien in ep. 15. Hij hoort alles?!
    [14.gif]
      zondag 5 maart 2006 @ 23:34:42 #30
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_35759641
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

Ik heb hier 6 pages, en 1 post op de 7e, geen idee hoeveel posts
    Maar die (zogenaamde) ballonvaarder heh... Wie denk dat het een 'other' is?
    Ik denk zelf van niet, the others weten waarschijnlijk wel beter nu, en sturen geen mensen meer weg voor infiltratie, zo zijn er al 2 van hun kapot gegaan
    Ik denk het. Omdat die zich verdacht gedraagd. En hij is niet gestuurd, maar gevangen genomen door Rousseau.
      zondag 5 maart 2006 @ 23:37:08 #31
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35759725
    In een van de voorgaande topics werd een link naar een plaatje gepost dat met Henry te maken had.....
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Trancelocator op 05-03-2006 23:49:44 ]
    pi_35759738
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik denk het. Omdat die zich verdacht gedraagd. En hij is niet gestuurd, maar gevangen genomen door Rousseau.
    Och ja goed punt... Kan nog wel eens waardevol zijn als het een other is, maar dan moeten ze hem wel verhoren en niet laten gaan als ze het lijk van z'n ''vrouw' vinden. Wat dat kan natuurlijk ook nog een overleden other zijn
    pi_35760501
    Sawyer .
      maandag 6 maart 2006 @ 00:06:07 #34
    142998 Dnl
    FOK!sport crew
    pi_35760736
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Jump het volgende:

[..]

Opo die vraag meot je terug kijken in het seizoen, daar waar Claire en Charlie meegenomen zijn door Ethan. Charlie wordt dan opgehangen teruggevonden.

Als je het echt niet weet
    Haha, zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het op de manier van; wat doet hij op het eiland? Want hij zei tegen die man 'they know I wasnt on the plane'...
      maandag 6 maart 2006 @ 00:43:49 #35
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35761615
    te kut dat je nu 2 weken moet wachten
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_35762835
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef Dnl het volgende:

[..]

Haha, zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het op de manier van; wat doet hij op het eiland? Want hij zei tegen die man 'they know I wasnt on the plane'...

waarschijnlijk met de rest van hetzelfde team van wetenschappers(others) mee. of op het eiland geboren ofzo. maar ethan is kapot en wss waardeloos voor de rest van het verhaal
      maandag 6 maart 2006 @ 03:13:22 #37
    37723 martijnisgek
    gek hoezo gek?
    pi_35763393
    De vraag is nu hoe The Others weer een verkleedpartijtje gaan houden...
    Ze hebben namelijk hun verkleedspullen laten liggen.

Of ze moeten nog een setje kleren hebben...
    Of ze zijn ze vergeten en komen ze het nog ophalen.
    pi_35764266
    Komen er de laatste tijd geen CTV previews meer uit? Al 3x niet nu..
    -
      maandag 6 maart 2006 @ 08:52:15 #39
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_35764871
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 03:13 schreef martijnisgek het volgende:
    Dat is idd vreemd.

(tvp )
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_35765521
    Jullie kunnen altijd nog ( om de tijd te verdrijven ) vrijdag op Net 5 naar Lost kijken.
    (tvp)
      maandag 6 maart 2006 @ 09:46:14 #41
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_35765682
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 03:13 schreef martijnisgek het volgende:

Of ze moeten nog een setje kleren hebben...
    Of ze zijn ze vergeten en komen ze het nog ophalen.
    ind vreemd maar ik denk dat ze nog wel zelf wat kunnen maken.
    "Veni, vidi, vici."
    pi_35766028
    Ik keek gisteren naar een oude aflevering, Episode 1 Season 2.
    daar spoot desmond een middel in zijn armen, wat was dat dan ?
      maandag 6 maart 2006 @ 10:22:31 #43
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_35766386
    Volgens sites is dat het vaccin/medicijn, maar ik weet niet meer of ze niet weten dat het er is of dat hij het meegenomen heeft oid.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      maandag 6 maart 2006 @ 10:38:54 #44
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35766725
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef Scotix het volgende:
    Ik keek gisteren naar een oude aflevering, Episode 1 Season 2.
    daar spoot desmond een middel in zijn armen, wat was dat dan ?
    zelfde spul als ze bij claire in haar buik spoten, wat het is? niemand weet het
      maandag 6 maart 2006 @ 11:14:02 #45
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_35767548
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
    Volgens sites is dat het vaccin/medicijn, maar ik weet niet meer of ze niet weten dat het er is of dat hij het meegenomen heeft oid.
    Ik dacht dat hij een gedeelte had meegenomen, maar niet alles. Maar dan zou het dus nog ergens moeten liggen in de 'hatch'.
      maandag 6 maart 2006 @ 11:14:39 #46
    38530 Shedfire
    Zwaar Metaal
    pi_35767570
    quote:
    Wat is het ingespoten spul?
    Gesteriliseerd water?
    (tvp)
    Ik wordt trouwens een beetje moe van al die series die om de haverklap worden onderbroken...
    Eigenlijk alles wat ik volg doe dat (Family Guy, American Dad, My Name is Earl, Smallville en Lost)
    Bertje en Henk
    pi_35767593
    Zou Rousseau nog ooit worden 'opgenomen' worden in het kamp?
    Of zou ze altijd maar wat dwalen door de jungle...
    pi_35767779
    Rousseau wil niet bij het kamp in... Misschien dat er eerst iets moet gebeuren voordat ze dat wel wil.

En dat medicijn is waarschijnlijk een vaccin dat voorkomt dat je ziek word, besmet door'een of ander virus. Kan zijn dat dat een deel van het beveilegingssysteem is? Zodat mensen die niet thuishoren op het eiland doodgaan en dat het Dharma institute zootje rustig zijn werk kan doen?
    Mja dat kan ook niet eigenlijk want die andere vent in the hatch (die bij desmond was) werd ook ziek en ging ook dood...

Ik vraag me trouwens af hoe het met Desmond is. Of zou die ook ergens in een bos een hutje maken net als rousseau?

ksnap er steeds minder van
      maandag 6 maart 2006 @ 11:33:06 #49
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_35768123
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij een gedeelte had meegenomen, maar niet alles. Maar dan zou het dus nog ergens moeten liggen in de 'hatch'.
    Dat dacht ik ook ja.

Het zou kunnen dat het vaccin een placebo is en het gehele experiment, inclusief die klok, niet werkelijk is. Maar dat verklaart niet het Beest e.d.

Het zou kunnen dat Kelvin dood is gegaan omdat hij zijn vaccin niet meer in wilde nemen, in geval het echt is. Of dat hij dood is omdat hij niet meer mee werkte. Of Desmond heeft met vermoord.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      maandag 6 maart 2006 @ 11:50:57 #50
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_35768758
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 09:36 schreef Smittend het volgende:
    Jullie kunnen altijd nog ( om de tijd te verdrijven ) vrijdag op Net 5 naar Lost kijken.
    (tvp)
    Ja, maar die heb ik al gezien .
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
    pi_35769712
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ja, maar die heb ik al gezien .
    Nou en......
    pi_35770136
    Ik vind Lost een beetje gaan tegenvallen eigenlijk.
    In het eerste seizoen lag de nadruk veel meer op de "monsters" en vreemde dieren/verschijningen op het eiland. In het 2e seizoen gaat de nadruk veel te veel op de verhoudingen onderling liggen en Dharma. Ik hoop nog steeds op de terugkeer van zo'n grote ijsbeer ofzo, want waarom zie je die nu niet meer? Of zijn die ijsberen er niet meer sinds Nethan dood is? linkje ziet?
    Zo had ik ook verwacht dat ze wat langer door zouden breien op de bijzondere gave van dat kleine donkere jochie (ben ff z'n naam kwijt). In een van de afleveringen was duidelijk dat hij iets speciaals kon door eraan te denken. Dit is volgens mij trouwens ook de reden dat the others zoveel interesse voor hem hadden.
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_35770237
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
    Ik vind Lost een beetje gaan tegenvallen eigenlijk.
    In het eerste seizoen lag de nadruk veel meer op de "monsters" en vreemde dieren/verschijningen op het eiland. In het 2e seizoen gaat de nadruk veel te veel op de verhoudingen onderling liggen en Dharma. Ik hoop nog steeds op de terugkeer van zo'n grote ijsbeer ofzo, want waarom zie je die nu niet meer? Of zijn die ijsberen er niet meer sinds Nethan dood is? linkje ziet?
    Zo had ik ook verwacht dat ze wat langer door zouden breien op de bijzondere gave van dat kleine donkere jochie (ben ff z'n naam kwijt). In een van de afleveringen was duidelijk dat hij iets speciaals kon door eraan te denken. Dit is volgens mij trouwens ook de reden dat the others zoveel interesse voor hem hadden.
    Ik heb wat gemist denk ik
    pi_35770320
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik heb wat gemist denk ik
    Een van de afleveringen ging over hem en z'n vader. Hierin keek hij naar een plaatje in een boek, waarna er een vogel zoals op het plaatje tegen het raam vloog.
    Ik meen ook dat z'n stiefvader van hem af wilde omdat er rare dingen met hem gebeurde.
    Dat jochie zat (volgens mij in het vliegtuig) een comic te lezen met daarin ook hele grote ijsberen, dat zou de reden van de grote ijsberen op het eiland kunnen zijn.
    Fiets
    pi_35771086
    Ik merk wel dat een hoop mensen hier echt totaal niet op letten tijdens het kijken, wat een hoop vragen zeg die al zo uit de treuren behandeld zijn

Nu wat nieuws. Mr. Eko is al een tijdje bomen aan het makeren met een zwart kruis, de afgelopen aflevering zag je zelfs dat hij zo'n boom aan het omhakken was.

Als die die bomen nodig had om een hut te maken zou die wel willekeurige bomen omhakken en niet speciaal bomen makeren en die om hakken.

Iemand een idee waarom hij precies deze bomen uit kiest ? Zou hij misschien ook van plan zijn om een vlot te gaan maken ?
      maandag 6 maart 2006 @ 13:11:59 #56
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_35771529
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef C_V_S het volgende:
    Ik merk wel dat een hoop mensen hier echt totaal niet op letten tijdens het kijken, wat een hoop vragen zeg die al zo uit de treuren behandeld zijn

Nu wat nieuws. Mr. Eko is al een tijdje bomen aan het makeren met een zwart kruis, de afgelopen aflevering zag je zelfs dat hij zo'n boom aan het omhakken was.

Als die die bomen nodig had om een hut te maken zou die wel willekeurige bomen omhakken en niet speciaal bomen makeren en die om hakken.

Iemand een idee waarom hij precies deze bomen uit kiest ? Zou hij misschien ook van plan zijn om een vlot te gaan maken ?
    Ik zat meer te denkean aan een soort bewakings-, versperring- en/of, beschermingssysteem dat die geleerd heeft in de Nigeriaanse bushbush. Het leek of die de bomen heel strategisch en tactisch uit koos.
    pi_35771646
    quote:

jah, dat viel me inderdaad ook op. Eigenlijk verder niet over nagedacht wat het zou kunnen zijn.

Ik vraag me trouwens ook af, waarom hij z'n sikje afsneed toen hij met the other aan het kletsen was.
    Fiets
    pi_35772097
    Ik dacht eigenlijk dat Mr. Eko een kerk aan het bouwen was.
    In de volgende aflevering zijn ze ook iets aan het bouwen, maar ik weet niet of dat iets met Eko te maken heeft.
    plaatje
    pi_35772637
    SPOILER
    pi_35773121
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef Symer het volgende:
    Ik dacht eigenlijk dat Mr. Eko een kerk aan het bouwen was.
    In de volgende aflevering zijn ze ook iets aan het bouwen, maar ik weet niet of dat iets met Eko te maken heeft.
    plaatje
    Een kerk zou inderdaad goed kunnen, hij beweert immers dominee te zijn/ is geworden.

Maar dat verklaart nog niet echt, waarom hij de bomen eerst van een zwart kruis verziet en ze daarna pas gaat kappen. Je kunt ze toch ook gewoon meteen tegen de vlakte gooien?
    Fiets
      Lieve Belg maandag 6 maart 2006 @ 14:07:19 #61
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35773165
    Ik vraag me af waar ze die bijl en zaag gehaald hebben.

Uit het vliegtuig lijkt het me niet te zijn. Uit de bunker ook niet, want die was quarantaine. Daar waren ze dus niks met een bijl.
      maandag 6 maart 2006 @ 14:17:27 #62
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_35773494
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef Jump het volgende:
    Ik vraag me af waar ze die bijl en zaag gehaald hebben.

Uit het vliegtuig lijkt het me niet te zijn. Uit de bunker ook niet, want die was quarantaine. Daar waren ze dus niks met een bijl.
    Eko kwam toch echt de bunker binnen de afgelopen aflevering en zei toen iets als 'I need to borrow a saw'. (Viel me nog op omdat die acteur die Henry Gale speelt, ook in SAW speelde )
      Lieve Belg maandag 6 maart 2006 @ 14:19:05 #63
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35773550
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

Eko kwam toch echt de bunker binnen de afgelopen aflevering en zei toen iets als 'I need to borrow a saw'. (Viel me nog op omdat die acteur die Henry Gale speelt, ook in SAW speelde )
    Dan heb ik weer half liggen slapen tijdens het kijken
    pi_35773900
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja.

Het zou kunnen dat het vaccin een placebo is en het gehele experiment, inclusief die klok, niet werkelijk is. Maar dat verklaart niet het Beest e.d.

Het zou kunnen dat Kelvin dood is gegaan omdat hij zijn vaccin niet meer in wilde nemen, in geval het echt is. Of dat hij dood is omdat hij niet meer mee werkte. Of Desmond heeft met vermoord.
    Ik weet niet of het al vaststaat maar volgens mij is er geen 'beest'.
    -De ijsberen werden opgeroepen door Walt.
    -De omvallende bomen en het geluid was (waarschijnlijk) het mechanische defencie systeem, het doet verder niks anders als angst aanjagen.
    -De piloot is ontvoerd door die 'kinderen others' zeg maar, het geluid wat je hoort is het defencie systeem wat op datzelfde moment in werking is.
    -Het enigste echte monster achtige ding is de rook maar die maakt geen geluid (behalve in combinatie met het defencie systeem).

Ik vraag me trouwens wel af of in de eko? charly? aflevering die ontploffing door de rook veroorzaakt werden of door het defencie systeem, maar terwijl ik dit typ moet ik denken aan dit animated gif van de rook uit de 1e aflevering die de motor opblaast.

Volgens mij is die rook gewoon een uitdehand gelopen verzamling nanobots die het hele eiland in zijn greep heeft inclusief de others en die proberen nu met alle macht het ding enigzins onder controle te krijgen.. mja, kut theorie, ik weet het.
    -
    pi_35773936
    Wat die kruizen van eko betreft, het was met niet erg opgevallen maar zou het niet kunnen zijn dat hij dode/zieke bomen markeert om later om te hakken? Of eventueel dat het een soort ritueel is van hem zodat hij een gezonde boom mag omhakken voor het een of ander.
    -
    pi_35774243
    quote:
    Ik ben gewoon vergeetachtig

Maar nu weet ik het weer ja
    pi_35774415
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef splendor het volgende:
    terwijl ik dit typ moet ik denken aan dit animated gif van de rook uit de 1e aflevering die de motor opblaast.
    Die motor werd opgeblazen doordat er een man ingezogen werd, het rook monster kwam niet voor in de 1e aflevering.
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef splendor het volgende:
    Volgens mij is die rook gewoon een uitdehand gelopen verzamling nanobots...
    mja, kut theorie, ik weet het.
    Bovendien is die theorie al ontkracht door de makers.
      maandag 6 maart 2006 @ 14:50:37 #68
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35774503
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik ben gewoon vergeetachtig

Maar nu weet ik het weer ja
    Ach we moeten toch wat deze paar weken. Alle tijd om alles wat achter ons ligt weer uitgebreid de revue te laten passeren. Laten we bij het begin beginnen: Er was eens een vliegtuig...

(Zijn de drie weken al bijna om?)
    pi_35774894
    Ow, enne
    SPOILER
    pi_35774922
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:02 schreef dapluiz het volgende:
    Ow, enne
    SPOILER
    Dat zal wel de climax worden aan het einde van het seizoen.
    -
    pi_35774976
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef Symer het volgende:

[..]

Die motor werd opgeblazen doordat er een man ingezogen werd, het rook monster kwam niet voor in de 1e aflevering.
    [..]

Bovendien is die theorie al ontkracht door de makers.
    Bekijk die aflevering nog maar eens heel goed dan, je ziet duidelijk iets zwarts over de motor heenvliegen waarna hij ontploft. Er is een discussie gaande of dit gewoon toevallig iets was of daadwerkelijk de rook, maar ik geloof in dat laatste.
    -
    pi_35775819
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef splendor het volgende:
    Bekijk die aflevering nog maar eens heel goed dan, je ziet duidelijk iets zwarts over de motor heenvliegen waarna hij ontploft.
    Als je die aflevering inderdaad zou bekijken zou je zien dat er van alles rondvliegt:
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef splendor het volgende:
    Er is een discussie gaande of dit gewoon toevallig iets was of daadwerkelijk de rook
    Die discussie is een paar maanden geleden opgehouden toen het één van de makers gevraagd werd, zijn antwoord was dat het rookmonster niet voorkomt in de 1e aflevering.
      maandag 6 maart 2006 @ 15:38:58 #73
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35776129
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Als je die aflevering inderdaad zou bekijken zou je zien dat er van alles rondvliegt:
    [afbeelding]
    [..]

Die discussie is een paar maanden geleden opgehouden toen het één van de makers gevraagd werd, zijn antwoord was dat het rookmonster niet voorkomt in de 1e aflevering.
    Ik heb me nog niet echt gemengd in deze "Rook in aflevering 1"-discussie, maar er stond op het strand natuurlijk het een en ander in de fik, dus dan is het logisch dat er rook is.
    pi_35776200
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Symer het volgende:

[..]

[afbeelding]
    [..]

Hierover heb ik het, dat die vent erin wordt gezogen klopt maar dat is de discussie niet.
    Ik heb de dvd er net even ingedaan omdat ik aan mezelf begon te twijfelen maar het is erg duidelijk te zien, als je het niet gelooft dan steeds pauze+play drukken vanaf het moment dat die vent erin wordt gezogen en rechts boven Jack's hoofd kijken.

Dat het al onkracht was door de makers dat is me niet bekent, in dat geval is het een beetje raar om er zoiets in te stoppen, het is overduidelijk geen stukje rotzooi wat toevallig even voorbij kwam waaien. Misschien dat de makers er in eerste instantie wel iets mee wilde maar later toch weer niet, en het er voor de zekerheid hebben ingedaan.
    -
    pi_35776660
    Eko bouwt een kerk of iets in die richting, vast en zeker

Dat hij z'n sikje afsneed kan er wel eens mee te maken heeft dat hij nu genoeg heeft geboet voor die 2 others die hij gedood heeft. Maar hij heeft nog een sikje, nog een zonde begaan dan?
      maandag 6 maart 2006 @ 15:56:19 #76
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35776694
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef splendor het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hierover heb ik het, dat die vent erin wordt gezogen klopt maar dat is de discussie niet.
    Ik heb de dvd er net even ingedaan omdat ik aan mezelf begon te twijfelen maar het is erg duidelijk te zien, als je het niet gelooft dan steeds pauze+play drukken vanaf het moment dat die vent erin wordt gezogen en rechts boven Jack's hoofd kijken.

Dat het al onkracht was door de makers dat is me niet bekent, in dat geval is het een beetje raar om er zoiets in te stoppen, het is overduidelijk geen stukje rotzooi wat toevallig even voorbij kwam waaien. Misschien dat de makers er in eerste instantie wel iets mee wilde maar later toch weer niet, en het er voor de zekerheid hebben ingedaan.
    Het is gewoon een middel om te laten zien hoe heftig de explosie wel niet is. Dat kleedje werd naar de turbine toegezogen en weer weggeblazen door de explosie. Big deal!
    pi_35777333
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 15:56 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Het is gewoon een middel om te laten zien hoe heftig de explosie wel niet is. Dat kleedje werd naar de turbine toegezogen en weer weggeblazen door de explosie. Big deal!
    nee... nee... ik geloof dat dus niet.. dat is toch geen kleedje... en denk je dat zoiets er zo in het echt uit zal zien?
      maandag 6 maart 2006 @ 16:16:08 #78
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35777419
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

nee... nee... ik geloof dat dus niet.. dat is toch geen kleedje... en denk je dat zoiets er zo in het echt uit zal zien?
    Er zijn wel meer CGI-dingen in Lost die er niet realistisch uit zien.
    pi_35777544
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

volgens mij zit Alladin op dat kleedje.
    Tri State. Tri State. !
    pi_35777575
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Er zijn wel meer CGI-dingen in Lost die er niet realistisch uit zien.
    Dat weet ik zo niet, maar dat kleedje zou wel ontzettend lelijk zijn, plus je ziet het zowat niet als je de ep. op normale snelheid afspeelt. Ik zet in op smoke oid.. geen kleedje iig
      maandag 6 maart 2006 @ 16:22:07 #81
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35777647
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

Dat weet ik zo niet, maar dat kleedje zou wel ontzettend lelijk zijn, plus je ziet het zowat niet als je de ep. op normale snelheid afspeelt. Ik zet in op smoke oid.. geen kleedje iig
    Ach joh, de CGI in Lost is af en toe niet om over naar huis te schrijven. Niets nieuws onder de zon.
    pi_35777675
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ach joh, de CGI in Lost is af en toe niet om over naar huis te schrijven. Niets nieuws onder de zon.
    Wat is CGI
    Fiets
      Lieve Belg maandag 6 maart 2006 @ 16:26:14 #83
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_35777794
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat is CGI
    Computer Generated Images.

Als Sayid gevangen is op de basis kan je duidelijk zien dat het CGI is, net zoals het rookmonster.
      maandag 6 maart 2006 @ 16:26:45 #84
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35777817
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat is CGI
    Computer Generated Imagery, oftewel computer graphics.
      maandag 6 maart 2006 @ 16:29:09 #85
    19284 B
    van benbenieuwd
      maandag 6 maart 2006 @ 16:38:35 #86
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35778229
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef vannilesoep het volgende:
    Ik zet in op smoke oid..
    En wat kan je er mee winnen dan?
    pi_35778331
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:38 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

En wat kan je er mee winnen dan?
    Oneindige roem, eer en een vermelding in de OP van het volgende Lost topic!
    -
    pi_35778333
    Mr. Eko had twee kleine vlechtjes aan zijn baard. Dit was voor de twee mensen die hij vermoord had. Nu hij gebiecht heeft bij Henry mogen ze er af. Is gewoon erg religieus van hem voor de rest niks bijzonders.

Dat Mr. Eko een kerk bouwt zou best kunnen. Waar Charly mee bezig is lijkt me meer iets voor het leger waar Jack en Ana Lucie mee bezig zijn.
      maandag 6 maart 2006 @ 16:45:53 #89
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_35778496
    Dit viel mij op tijdens de episode:

Dan bedoel ik de tekening die aan de muur hangt .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 6 maart 2006 @ 16:50:26 #90
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_35778657
    Ik denk dat men een muur aan het bouwen is van palisades... Kerk, op een eiland, voel je je wel OK?
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_35778696
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef C_V_S het volgende:

Dat Mr. Eko een kerk bouwt zou best kunnen. Waar Charly mee bezig is lijkt me meer iets voor het leger waar Jack en Ana Lucie mee bezig zijn.
    Leger? Wat heb ik nu weer gemist?
    Fiets
    pi_35778763
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Bullet-tooth het volgende:

[afbeelding]

Dat schilderijtje met die boot?
    waarom?
    Fiets
      maandag 6 maart 2006 @ 16:54:50 #93
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35778819
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

het einde van die jackisode als ze terug komen van the others...
    pi_35778825
    Ik vraag me af waar Micheal uithangt.
      maandag 6 maart 2006 @ 16:55:03 #95
    12888 Skull-splitter
    pi_35778831
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dude, pay attention...

Als Jack aan Anna Lucia vraagt: "how long would it take to train an army?" dan zou er een belletje mogen rinkelen
    pi_35778879
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dude, pay attention...

Als Jack aan Anna Lucia vraagt: "how long would it take to train an army?" dan zou er een belletje mogen rinkelen
    hahh, nu begint me weer iets te dagen.
    Fiets
      maandag 6 maart 2006 @ 16:57:31 #97
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35778912
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dude, pay attention...

"how long would it take to train an army?" - Heel lang dus!
    pi_35778991
    Ik heb gedroomd over Walt!

Slechte TVP.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2006 17:00:36 ]
    pi_35779285
    ik gok dat we micheal vanzelf weer terug zien, hij komt gewoon verward de jungle uit ofzo
      maandag 6 maart 2006 @ 17:12:22 #100
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35779406
    Ik zet in op "Michael heeft een andere bunker gevonden en kan niet weg totdat hij door iemand anders gevonden wordt."
    pi_35780092
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef Trancelocator het volgende:
    Ik zet in op "Michael heeft een andere bunker gevonden en kan niet weg totdat hij door iemand anders gevonden wordt."
    En daar zit hij achter een computer waar hij met Walt aan het chatten is En Walt zegt dat Michael 4 8 15 16 23 42 moet intikken, elke 108 minuten Maar in werkelijkheid is het Desmond die weer in een andere bunker zit

slechte tvp
      maandag 6 maart 2006 @ 17:55:03 #102
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_35780678
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat schilderijtje met die boot?
    waarom?
    Vind hem op de boot van de Others lijken die Walt meenemen
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_35784213
    Wat ik me nu net opeens afvraag he.. Paar afleveringen geleden werd sun 'ontvoerd', is het eigenlijk bewezen dat ana lucia dat gedaan had? Bedenk me dat het zou kunnen dat ze echt ontvoerd is, en verkracht door The Others(die hebben een kind nodig, en het schiet niet echt op met kate enzo ) en zodoende zwanger geworden...
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
      maandag 6 maart 2006 @ 19:28:08 #104
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_35784287
    Dat was Charlie. Duh, lag er echt heel dik bovenop . 100% zeker.
    2000 light years from home
      maandag 6 maart 2006 @ 19:29:06 #105
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_35784337
    1 dagje niet kijken en je mist alweer 4 paginas en een nieuw topic...

Ik denk dat michael 1 aparte aflevering krijgt waarin je weer terug gaat naar het moment waarop hij er vandoor gaat en dan alles krijgt te zien incl. wat flashbacks.... Dus flashbacks in een flashback
    Nobody likes us.We Don't Care
      maandag 6 maart 2006 @ 19:35:53 #106
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35784639
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Proper_fucked het volgende:
    Wat ik me nu net opeens afvraag he.. Paar afleveringen geleden werd sun 'ontvoerd', is het eigenlijk bewezen dat ana lucia dat gedaan had? Bedenk me dat het zou kunnen dat ze echt ontvoerd is, en verkracht door The Others(die hebben een kind nodig, en het schiet niet echt op met kate enzo ) en zodoende zwanger geworden...
    Of ze krijgt een kind en vraagt zich af waarom het zo op Charlie lijkt.
    pi_35784883
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Merkie het volgende:
    Dat was Charlie. Duh, lag er echt heel dik bovenop . 100% zeker.
    was het charlie ja? kan het me niet meer herinneren eigenlijk..
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
    pi_35785439
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

was het charlie ja? kan het me niet meer herinneren eigenlijk..
    Da's nog maar 2 afleveringen geleden ofzo .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_35785478
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Da's nog maar 2 afleveringen geleden ofzo .
    Maar toch bijna een maand geleden ofzo.
      maandag 6 maart 2006 @ 20:19:10 #110
    12888 Skull-splitter
    pi_35786512
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef tonks het volgende:

[..]

Maar toch bijna een maand geleden ofzo.
    Maar je hebt echt je kop in je reet zitten als je het laatste gesprek gewoon niet meer gevolgd hebt, wat niet voor niets op het eind zat, zodat het "oh hoooh " effect groter was
    pi_35787078
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar je hebt echt je kop in je reet zitten als je het laatste gesprek gewoon niet meer gevolgd hebt, wat niet voor niets op het eind zat, zodat het "oh hoooh " effect groter was
    Het is tonks.
      maandag 6 maart 2006 @ 21:02:35 #112
    12888 Skull-splitter
    pi_35788378
    Twas proper_fucked, al denk ik dat ie in zijn oor geboord is
    pi_35793147
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Bullet-tooth het volgende:

[afbeelding]

Wat valt je er precies aan op dan?
    Powered by Janetje®
      maandag 6 maart 2006 @ 22:51:02 #114
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_35793419
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

fuck ja...daar herkende ik die gast dus van. Hij speelde Zip in Saw1, schiet me ineens te binnen
    Weisst
    pi_35797225
    Bij mij is lost een beetje uitgewerkt, het kan me niet echt meer boeien. Ze hadden er een mooi eind aan moeten maken na seizoen 1
    pi_35797279
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 00:43 schreef VrAnqZ het volgende:
    Bij mij is lost een beetje uitgewerkt, het kan me niet echt meer boeien. Ze hadden er een mooi eind aan moeten maken na seizoen 1
    Toch zul je blijven kijken.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 08:06:31 #117
    125844 Votz
    Petomaan
    pi_35799710
    quote:
    Dan had je een ongelofelijk kuteinde gehad en vele vragen ongeantwoord gelaten. Laten maar lekker doorlopen de serie. Er gebeurt teveel in seizoen 1, dan kun je dit niet zomaar afkappen, door The Others uit de jungle laten verschijnen met toeters en hoedjes schreeuwend: SURPRISE!!!!!
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
    pi_35800771
    Gewoon met die aap die het hele verhaal gaat uitleggen
    Dat hebben ze gehad als alternatief als het gecancelled zou worden
      dinsdag 7 maart 2006 @ 11:03:12 #119
    12888 Skull-splitter
    pi_35802420
    quote:
    Mooi man, geduld in de moderne wereld

Ik vind het juist wel lekker lopen, en de mensen die zeiken dat s1 beter in elkaar zat: ja, leuk tot de helft wellicht, daarna moesten ze gaan touwtrekken om het gat dicht te krijgen en pas de laatste 4 afleveringen waren weer echt boeiend... Nu loopt het juist lekker door, al moet je tussendoor wachten.
    En bij elke ontwikkeling waarbij je iets te weten komt, teasen ze (bij mij althans) zo enorm mijn nieuwsgierigheid dat ik meer wil weten...

PS:
    als iedereen nu eens leest, dan gaat dit topic niet zo absurd hard... Vorige topic heb ik in zijn geheel over geslagen omdat het gewoon gevuld was met herhaling, en de eerste helft hier zit ook al vol met onzin...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 12:38:14 #120
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35805216
    quote:
    Ik vind het ook een kutserie. Moet het zeker weer zeven seizoenen duren terwijl het ook gewoon in een seizoen kan.

Joh!
      dinsdag 7 maart 2006 @ 13:40:59 #121
    12888 Skull-splitter
    pi_35807236
    Kom dan hier ook niet meer en tief op zou ik zeggen. Je HOEFT niet te kijken. als echt ALLES in 1 seizoen zou zitten dan wordt ik ook gek, ik vind het wel cool als het echt een serie is ipv een miniserie van 24 afleveringen, waar alles er zomaar doorheen geduwd wordt en er geen ruimte is om subplots te laten lopen. Lost doet het briljant
    pi_35807268
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
    Kom dan hier ook niet meer en tief op zou ik zeggen. Je HOEFT niet te kijken. als echt ALLES in 1 seizoen zou zitten dan wordt ik ook gek, ik vind het wel cool als het echt een serie is ipv een miniserie van 24 afleveringen, waar alles er zomaar doorheen geduwd wordt en er geen ruimte is om subplots te laten lopen. Lost doet het briljant
    Lost ís briljant.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:01:38 #123
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35808002
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
    Het was ook ironisch bedoeld.
    pi_35808157
    Weet iemand hoeveel seizoenen ze nog door willen gaan dan?
    pi_35808242
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Nuna het volgende:
    Weet iemand hoeveel seizoenen ze nog door willen gaan dan?
    er is materiaal voor 6 seizoen (correct me if i'm wrong?)
    maar ligt natuurlijk aan het succes van de serie hoelang ze door gaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door Scotix op 07-03-2006 14:09:12 (Typo :P) ]
    pi_35808305
    9 Of 10 seizoenen konden er zeker gemaakt worden volgens de makers (mss ook wel 12 ofzo, weet niet meer precies) dus voorlopig nog wel wat kijkplezier ^^
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:36:06 #127
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35809250
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef vannilesoep het volgende:
    9 Of 10 seizoenen konden er zeker gemaakt worden volgens de makers (mss ook wel 12 ofzo, weet niet meer precies) dus voorlopig nog wel wat kijkplezier ^^
    Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen doen, zonder alles onnodig te rekken.
    pi_35809499
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe ze dat dan willen doen, zonder alles onnodig te rekken.
    Exactly my toughts, ze mogen dan wel een groot aantal vragen beantwoorden, nieuwe opmerkelijke mysteries bedenken en eventueel een flinke draai aan het verhaal geven
      dinsdag 7 maart 2006 @ 14:49:20 #129
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35809756
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

Exactly my toughts, ze mogen dan wel een groot aantal vragen beantwoorden, nieuwe opmerkelijke mysteries bedenken en eventueel een flinke draai aan het verhaal geven
    Of ze gaan vanaf volgend seizoen 12 afleveringen in een seizoen gooien en consequent met tussenpozen van 3 weken uitzenden.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:06:31 #130
    12888 Skull-splitter
    pi_35810394
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Het was ook ironisch bedoeld.
    Ik gok dat je sarcasme bedoelt, aangezien ik er geen ironie in kan ontdekken
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:12:57 #131
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35810632
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik gok dat je sarcasme bedoelt, aangezien ik er geen ironie in kan ontdekken
    Ik haal ze altijd door elkaar. Maar sarcasme wordt ook wel bijtende ironie genoemd, dus met "ironisch" zit je meestal wel goed.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:14:47 #132
    122987 japzooi
    Whining Pirate of Tortuga
    pi_35810708
    9 of 10 seizoenen? Ik hoop het niet. Hoe goed ik Lost ook vind (en da's echt goed), laat het alsjeblieft na 3 of 4 seizoen eindigen en bedenk dan gewoon een nieuwe goeie serie. Als je 9 of 10 seizoenen kunt bedenken kun je vast ook wel iets anders verzinnen. Lost heeft iig imo teveel kwaliteit om er een melkkoe van te maken. En ik kan enkel maar hopen dat meneer Abrahams het met me eens is.

OT: Was een goeie aflevering. Ik kreeg enkel een beetje een hekel aan Claire. Eigenwijze trut. Dat ze de 'zwerver' vermommingen van de Others vonden was wel weer errug cool. En Sayid: Bad-Ass met een vleugje labiel.
    "God is a kid with an antfarm..."
    "King Kong ain't got shit on me!!"
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:21:05 #133
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35810942
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef japzooi het volgende:
    9 of 10 seizoenen? Ik hoop het niet. Hoe goed ik Lost ook vind (en da's echt goed), laat het alsjeblieft na 3 of 4 seizoen eindigen en bedenk dan gewoon een nieuwe goeie serie. Als je 9 of 10 seizoenen kunt bedenken kun je vast ook wel iets anders verzinnen. Lost heeft iig imo teveel kwaliteit om er een melkkoe van te maken. En ik kan enkel maar hopen dat meneer Abrahams het met me eens is.
    Of ze moeten van plan zijn om straks een cruiseschip in de buurt van het eiland te laten zinken. Zo krijg je weer heel veel nieuwe personages erbij, flashbacks etc.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:32:35 #134
    122987 japzooi
    Whining Pirate of Tortuga
    pi_35811354
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Of ze moeten van plan zijn om straks een cruiseschip in de buurt van het eiland te laten zinken. Zo krijg je weer heel veel nieuwe personages erbij, flashbacks etc.
    Krijgen we de flashbacks van Captain Stubing, Gofer en Doc. Ik kan haast niet wachten.
    "God is a kid with an antfarm..."
    "King Kong ain't got shit on me!!"
    pi_35811417
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Niet erg origineel he
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:38:40 #136
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35811553
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef Nuna het volgende:

[..]

Niet erg origineel he
    Nee, dan zou ik ook zeker afhaken.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:47:38 #137
    42466 EdPowers
    Professional Pervert
    pi_35811854
    Het probleem is dat zelfs de makers niet helemaal weten hoe de vork in de steel zit. Dat word gaandeweg verzonnen! Ik hoop dus dat ze ook echt met een satisfying end komen.

Daarnaast is het te hopen dat in bijv S3 de kijkcijfers instorten en de show word geschrapt zonder enige uitleg waar het nou over ging of dat er een flauw Stephen King achtig einde aan wordt gebreid.

"Het was allemaal een droom van Kate..." ofzo
      dinsdag 7 maart 2006 @ 15:59:27 #138
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_35812265
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mooi man, geduld in de moderne wereld

Ik vind het juist wel lekker lopen, en de mensen die zeiken dat s1 beter in elkaar zat: ja, leuk tot de helft wellicht, daarna moesten ze gaan touwtrekken om het gat dicht te krijgen en pas de laatste 4 afleveringen waren weer echt boeiend... Nu loopt het juist lekker door, al moet je tussendoor wachten.
    En bij elke ontwikkeling waarbij je iets te weten komt, teasen ze (bij mij althans) zo enorm mijn nieuwsgierigheid dat ik meer wil weten...

PS:
    als iedereen nu eens leest, dan gaat dit topic niet zo absurd hard... Vorige topic heb ik in zijn geheel over geslagen omdat het gewoon gevuld was met herhaling, en de eerste helft hier zit ook al vol met onzin...
    Nu doen ze het heel anders inderdaad. Eerst drie leuke afleveringen, daarna 10x bagger, en dan ineens wat leuks.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:01:52 #139
    12888 Skull-splitter
    pi_35812348
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef EdPowers het volgende:
    Het probleem is dat zelfs de makers niet helemaal weten hoe de vork in de steel zit. Dat word gaandeweg verzonnen! Ik hoop dus dat ze ook echt met een satisfying end komen.
    Krijg je dit weer... Luister vent, er wordt gewoon een hoofdverhaal (Eiland, vage dingen, Dharma) als leidraad gebruikt, en daar worden dan alle subplots aan opgehangen. Dat kun je in principe lang rekken. ERG lang. Maar het moet wel bruikbaar blijven natuurlijk.
    quote:
    Daarnaast is het te hopen dat in bijv S3 de kijkcijfers instorten en de show word geschrapt zonder enige uitleg waar het nou over ging of dat er een flauw Stephen King achtig einde aan wordt gebreid.

Is dat werkelijk te hopen? Nee, niet echt. ABC heeft er nu zo'n hit mee dat er iig een seizoen wordt afgemaakt, en het is voor het eerst sinds zo'n beetje the Xfiles dat er zo lang een serie meedraait die boeiend blijft, en die ging WEL 9 seizoenen oid mee...

Tis geen Fox, die na 11 afleveringen Firefly van de buis trekt omdat ze het zelf te slecht promoten en programmeren, waardoor er geen hond kijkt...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:03:33 #140
    12888 Skull-splitter
    pi_35812411
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nu doen ze het heel anders inderdaad. Eerst drie leuke afleveringen, daarna 10x bagger, en dan ineens wat leuks.
    dat deden ze in S1, in s2 heb ik nog geen verveling gehad moet ik zeggen...
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:06:31 #141
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35812516
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

dat deden ze in S1, in s2 heb ik nog geen verveling gehad moet ik zeggen...
    Precies. Als je de afleveringen van S2 allemaal achter elkaar kijkt, zul je merken dat er eigenlijk meer vaart in zit dan in S1.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:13:12 #142
    12888 Skull-splitter
    pi_35812766
    Het is iig beter uitgesmeerd en minder op een hoopje, en de ontwikkelingen volgen elkaar langzaam sneller op, opbouwend tot de climax van dit seizoen.
    pi_35812775
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef EdPowers het volgende:

Erg grote spoiler van heel Lost

dinsdag 7 maart 2006 @ 16:18:34 #144
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35812960
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:13 schreef SweetLakeFlasher het volgende:

[..]

Erg grote spoiler van heel Lost

Dat is nog niet alles. Kate wordt wakker en kijkt recht in het gezicht van Morpheus die vervolgens zegt: "Welcome to the Real World."
      dinsdag 7 maart 2006 @ 16:24:56 #145
    12888 Skull-splitter
    pi_35813217
    waarop ze dan weer zegt "I know tofu"
    pi_35817510
    en waardoor ze later versierd wordt door Sawyer
      dinsdag 7 maart 2006 @ 20:50:15 #147
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_35822036
    Toffe aflevering! Eindelijk een beetje meer inzicht in wat er met Claire is gebeurd. Nou snap ik ook een beetje die droom die ze had waarin haar baby dood in de kribbe lag (freaky shit). Beste aflevering van het 2e seizoen wat mij betreft.

Is die man met die baard (other) eigenlijk dezelfde die met Ethan stond te praten? Volgens mij wel.

[ Bericht 18% gewijzigd door Erwtensoep op 07-03-2006 21:28:35 ]
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:36:10 #148
    12888 Skull-splitter
    pi_35823804
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
    Is die man met die baard (other) eigenlijk dezelfde die met Ethan stond te praten? Volgens mij wel.
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
    PS:
      dinsdag 7 maart 2006 @ 21:41:46 #149
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_35824083
    Lekker boeiend wat jij vind
    Houd van een lijntje.
    pi_35824197
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ja, dat is dezelfde man, maar dan in het net.

"The Others" doen zich voor als een stel verwilderde bosjesmannen, maar zijn gewoon een stel geschifte wetenschappers die zichzelf een "family" noemen.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:02:29 #151
    12888 Skull-splitter
    pi_35828710
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik kan ook gewoon 20x achter elkaar vragen hoe ze er neergestort zijn, maar als het antwoord duidelijk is dan zou je ook gewoon even kunnen lezen.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:04:12 #152
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_35828813
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kan ook gewoon 20x achter elkaar vragen hoe ze er neergestort zijn, maar als het antwoord duidelijk is dan zou je ook gewoon even kunnen lezen.
    Ik had in deze topic speciaal gekeken of er iets over stond. Dat het in het vorige stond kwam ik pas later achter.
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 7 maart 2006 @ 23:06:04 #153
    12888 Skull-splitter
    pi_35828916
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik had in deze topic speciaal gekeken of er iets over stond. Dat het in het vorige stond kwam ik pas later achter.
    Ik wist dat het al 2 topics terug tot in den treure herhaald was...
    pi_35835136
    Dus,,, 'The Others'
    pi_35835436
    Is hier al bekend dat het liedje dat speelde toen Claire die mobiel aanzette, hetzelfde liedje is dat haar vader altijd voor haar zong toen ze klein was (Catch a Falling Star)?
      woensdag 8 maart 2006 @ 10:01:13 #156
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_35836708
    Damn zeg, 4 pagina's met alleen maar tvp's. We kunnen dit net zo goed stoppen totdat er weer een nieuwe aflevering is geweest, want in het huidige tempo gooien we zo nog 3 topics vol voordat er een nieuwe aflevering is geweest, om nog maar te zwijgen over alle "yes, nog maar 10 dagen tot de volgende aflevering" "nu nog 24 uur" "nog 23, 22, 21" enzovoorts

Er worden nu alleen maar dingen besproken die allang beantwoord zijn (zoek anders eerst even op internet, er is op dit moment geen enkele serie die zo goed gedocumenteerd is als Lost) of allemaal off-topic geneuzel.
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_35836749
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:01 schreef Molluck het volgende:
    Damn zeg, 4 pagina's met alleen maar tvp's. We kunnen dit net zo goed stoppen totdat er weer een nieuwe aflevering is geweest, want in het huidige tempo gooien we zo nog 3 topics vol voordat er een nieuwe aflevering is geweest, om nog maar te zwijgen over alle "yes, nog maar 10 dagen tot de volgende aflevering" "nu nog 24 uur" "nog 23, 22, 21" enzovoorts

Er worden nu alleen maar dingen besproken die allang beantwoord zijn (zoek anders eerst even op internet, er is op dit moment geen enkele serie die zo goed gedocumenteerd is als Lost) of allemaal off-topic geneuzel.
    nou dan kom je hier toch niet meer.
    Fiets
      woensdag 8 maart 2006 @ 10:04:47 #158
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_35836782
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nou dan kom je hier toch niet meer.
    Je begrijpt mijn punt niet helemaal he? Ik discussieer juist graag over Lost, maar als er in een topic 300 tvp's staan dan valt er weinig te bepraten. Het heeft weinig zin om nog 4-5 topics met tvp's te vullen als er niets nieuws is om over te praten.
    pi_35836839
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Molluck het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn punt niet helemaal he? Ik discussieer juist graag over Lost, maar als er in een topic 300 tvp's staan dan valt er weinig te bepraten. Het heeft weinig zin om nog 4-5 topics met tvp's te vullen als er niets nieuws is om over te praten.
    En het heeft ook weinig zin om hierover te gaan lopen klagen. Zo is fok! nou eenmaal, veel onzin en soms wat inhoud.
    Fiets
    pi_35838008
    Zal ik dit topic dan maar weer de inhoudelijke kant opsturen?

The Others weten dus dat Claire's vader 'Catch a Falling Star' voor Claire zong toen ze klein was en dat ze het belangrijk vind dat haar kind dat liedje ook hoort. Hoe kunnen ze dat weten? Nou, Claire heeft gezegd hoe belangrijk dat liedje voor haar is toen ze haar kind wou afstaan.

Wie waren daarbij? Arlene en Joseph (het stel dat het kind wou hebben) en de adoptie advocaat. Dus één van die 3 mensen moet contact hebben met Dharma.
    Ik denk dat het de advocaat is (ook omdat die advocaat Claire alleen maar lege pennen gaf om het contract te ondertekenen).

Zoals al eerder gezegd ergens in deze topics was het advocatenkantoor waar Claire was hetzelfde kantoor als waar Michael was voor Walt. Michaels vrouw werkt daar ook en werkt dus indirect voor Dharma. Dat betekent dat Dharma een wereldwijde organisatie is (wat min of meer ook aangeduid werd in het Orientation filmpje), want Susan reisde de hele wereld over (wat bij mijn weten nogal ongewoon is voor een advocaat).

Dit alles betekent dat Dharma ook in Nederland zit! (Susan werkte namelijk ook even in Amsterdam)

Wat denken jullie ervan? Te ver gezocht of loop ik nu allerlei open deuren in te trappen?
    pi_35838195
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Symer het volgende:
    Zal ik dit topic dan maar weer de inhoudelijke kant opsturen?

The Others weten dus dat Claire's vader 'Catch a Falling Star' voor Claire zong toen ze klein was en dat ze het belangrijk vind dat haar kind dat liedje ook hoort. Hoe kunnen ze dat weten? Nou, Claire heeft gezegd hoe belangrijk dat liedje voor haar is toen ze haar kind wou afstaan.

Wie waren daarbij? Arlene en Joseph (het stel dat het kind wou hebben) en de adoptie advocaat. Dus één van die 3 mensen moet contact hebben met Dharma.
    Ik denk dat het de advocaat is (ook omdat die advocaat Claire alleen maar lege pennen gaf om het contract te ondertekenen).

Zoals al eerder gezegd ergens in deze topics was het advocatenkantoor waar Claire was hetzelfde kantoor als waar Michael was voor Walt. Michaels vrouw werkt daar ook en werkt dus indirect voor Dharma. Dat betekent dat Dharma een wereldwijde organisatie is (wat min of meer ook aangeduid werd in het Orientation filmpje), want Susan reisde de hele wereld over (wat bij mijn weten nogal ongewoon is voor een advocaat).

Dit alles betekent dat Dharma ook in Nederland zit! (Susan werkte namelijk ook even in Amsterdam)

Wat denken jullie ervan? Te ver gezocht of loop ik nu allerlei open deuren in te trappen?
    Dat zou betekenen dat de psychic, die Claire op het vliegtuig zetten, ook van Dharma is. Want die adoptie advocaten wilden iets totaal anders... Zo niet, wordt het verhaal wel erg ongeloofwaardig.
    En catch a falling star is wel een ontzettend bekend liedje En vergis ik mij als ik zeg dat Claire niet echt reageerde met, oh ja, dat nummer, joepie? Drong het sowieso wel door?

[ Bericht 3% gewijzigd door innepin op 08-03-2006 11:11:14 ]
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
      Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 11:05:04 #162
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_35838254
    Hoop zooi verwijderd (offtopic posts, tvp's). Dit topic is bedoeld voor discussies over Lost, slap ouwehoeren doe je maar in een slowchattopic in GC ofzo.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_35839191
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat de psychic, die Claire op het vliegtuig zetten, ook van Dharma is. Want die adoptie advocaten wilden iets totaal anders... Zo niet, wordt het verhaal wel erg ongeloofwaardig.
    En catch a falling star is wel een ontzettend bekend liedje En vergis ik mij als ik zeg dat Claire niet echt reageerde met, oh ja, dat nummer, joepie? Drong het sowieso wel door?
    en de psychic zei dat claire op flight 815 moest stappen! het kon niet anders.
    pi_35839547
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat de psychic, die Claire op het vliegtuig zetten, ook van Dharma is. Want die adoptie advocaten wilden iets totaal anders...
    Waarschijnlijk wel ja, en die advocaat leek niet echt iets te willen, hij lepelde alleen de regels op dat Claire de baby nooit meer mocht zien enzo. Het enige waar enigszins intenties naar voren kwam, waren al die lege pennen (om Claire het gevoel te geven dat het lot tegenwerkt, waar Claire gevoelig voor is aangezien ze ook naar mediums gaat).
    quote:
    In plaats van een "Ohw, how nice" stond Claire behoorlijk verbaasd te kijken, bovendien stond ze strak van de drugs.
      woensdag 8 maart 2006 @ 12:29:48 #165
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35840719
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 11:53 schreef Symer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja, en die advocaat leek niet echt iets te willen, hij lepelde alleen de regels op dat Claire de baby nooit meer mocht zien enzo. Het enige waar enigszins intenties naar voren kwam, waren al die lege pennen (om Claire het gevoel te geven dat het lot tegenwerkt, waar Claire gevoelig voor is aangezien ze ook naar mediums gaat).
    [..]

In plaats van een "Ohw, how nice" stond Claire behoorlijk verbaasd te kijken, bovendien stond ze strak van de drugs.
    [afbeelding]
    4 ronddraaiende vliegtuigen zou ik ook vreemd vinden
    pi_35840988
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

4 ronddraaiende vliegtuigen zou ik ook vreemd vinden
    Is niet heel ongewoon hoor, half minuutje op google leverde dit al op:

woensdag 8 maart 2006 @ 12:46:39 #167
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35841197
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Symer het volgende:

[..]

Is niet heel ongewoon hoor, half minuutje op google leverde dit al op:

[afbeelding]
    het waren 4 vliegtuigen waar ze mee "geland" is.
    Mischien herrinerde ze zich wat ondanks dat ze drugged was
    pi_35841466
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ja precies het waren vliegtuigen van die airline.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      woensdag 8 maart 2006 @ 13:00:29 #169
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_35841631
    Ik dacht in eerste instantie dat het dat vliegtuigje van Kate was, in ieder geval zo'n zelfde.
    Wat betekende dat nou ook alweer precies voor haar? Want het was voor haar aanleiding om die gast in die kluis neer te schieten toch?
    pi_35841720
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Molluck het volgende:
    Ik dacht in eerste instantie dat het dat vliegtuigje van Kate was, in ieder geval zo'n zelfde.
    Wat betekende dat nou ook alweer precies voor haar? Want het was voor haar aanleiding om die gast in die kluis neer te schieten toch?
    Jeugdherinnering; had haar beste vriend in hun gezamenlijke 'vriendendoosje' gestopt dat ze hadden begraven... Ze is na haar misdaden 1x teruggeweest, hadden het opgegraven. Toen moest ze vluchten van de politie, waarbij die vriend is overleden.
    pi_35841784
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Bovendien kwam wat ze zag rechtstreeks uit de droom die ze daarvoor had gehad, het is dus idd heel goed mogelijk dat ze daardoor verbaasd reageerde.
    Het viel mij alleen op dat ze zo de nadruk op dat liedje legde in seizoen 1 en dat het nu weer terugkomt.
    Maar zoals Innepin zei, het is een veelvoorkomend liedje dus kan het gewoon toeval zijn.

Toch denk ik dat het wat met elkaar te maken heeft.
    pi_35842778
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef Symer het volgende:

[..]

* Jaytonism deelt die mening.
    pi_35843983
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef Symer het volgende:

[..]

Bovendien kwam wat ze zag rechtstreeks uit de droom die ze daarvoor had gehad, het is dus idd heel goed mogelijk dat ze daardoor verbaasd reageerde.
    Het viel mij alleen op dat ze zo de nadruk op dat liedje legde in seizoen 1 en dat het nu weer terugkomt.
    Maar zoals Innepin zei, het is een veelvoorkomend liedje dus kan het gewoon toeval zijn.

In lost is (bijna) niks toeval
    pi_35863812
    Het viel mij op dat er van de vier vliegtuigjes één was die met de neus naar beneden was gericht, terwijl de andere drie met de neus omhoog draaiden. Ik vond het in ieder geval verdacht opvallend in beeld komen
      woensdag 8 maart 2006 @ 23:26:51 #175
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_35864044
    Dat was wel duidelijk ja.
    Houd van een lijntje.
      woensdag 8 maart 2006 @ 23:44:33 #176
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35864602
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 23:20 schreef Carport het volgende:
    Het viel mij op dat er van de vier vliegtuigjes één was die met de neus naar beneden was gericht, terwijl de andere drie met de neus omhoog draaiden. Ik vond het in ieder geval verdacht opvallend in beeld komen

woensdag 8 maart 2006 @ 23:46:59 #177
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_35864674
    Claire

Aan deze plaatjes kan ik het niet zien trouwens, maar er was een duidelijk shot waarin het te zien was.
    Houd van een lijntje.
    pi_35865765
    Net episode 12,13,14 en 15 gezien. 15 vond ik goed, de rest eigenlijk niet. Er zit gewoon totaal geen vaart in deze serie, er gebeurt niks.
    Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
      donderdag 9 maart 2006 @ 07:08:48 #179
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_35868658
    nog twee weken
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      donderdag 9 maart 2006 @ 09:14:14 #180
    19284 B
    van benbenieuwd
    pi_35869655
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
    Claire

Aan deze plaatjes kan ik het niet zien trouwens, maar er was een duidelijk shot waarin het te zien was.
    ik had het ok gezien , op de bovensteplaatje zie je het,
    pi_35874417
    Wat me trouwens op viel:

Desmond, die gast uit de hatch, gebruikte hetzelfde medicijn wat Claire ingespoten kreeg in de laatste aflevering:

Aflevering 1 van seizoen 2:

Aflevering 15 van seizoen 2:

Uiteraard zijn de etiketten weer voorzien van the numbers :V
    // Last.fm
      donderdag 9 maart 2006 @ 12:52:06 #182
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35874930
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 12:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
    Wat me trouwens op viel:

Desmond, die gast uit de hatch, gebruikte hetzelfde medicijn wat Claire ingespoten kreeg in de laatste aflevering:

Aflevering 1 van seizoen 2:
    [afbeelding]

Aflevering 15 van seizoen 2:
    [afbeelding]

Uiteraard zijn de etiketten weer voorzien van the numbers :V
    *zucht*

Wat aan de andere kant interessanter is zijn de andere vaccins die een ander kleurtje hebben. Tegen andere ziektes?

[ Bericht 4% gewijzigd door Trancelocator op 09-03-2006 13:07:42 ]
    pi_35875146
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 12:52 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

*zucht*

Wat aan de andere interessanter is zijn de andere vaccins die een ander kleurtje hebben. Tegen andere ziektes?
    offtopic: omdat die man zoveel all1 is heeft hij ook een potje GHB gekregen

ontopic: ik ben meer beniewd waar het vaccin voor was wat desmond gebruikte? voor een ziekte? maar dan moet de hele groep al ziek zijn ja?
    pi_35875195
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Scotix het volgende:

[..]

offtopic: omdat die man zoveel all1 is heeft hij ook een potje GHB gekregen

ontopic: ik ben meer beniewd waar het vaccin voor was wat desmond gebruikte? voor een ziekte? maar dan moet de hele groep al ziek zijn ja?
    Het had natuurlijk ook gewoon een middeltje kunnen zijn om gigantisch scherp te zijn, en niet snel moe te worden.

Kán.
      donderdag 9 maart 2006 @ 13:06:23 #185
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_35875350
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
    Claire

Dat shot moet je in beweging zien, met cappen zag je het niet goed
      donderdag 9 maart 2006 @ 13:27:19 #186
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_35876030
    Eehm, behalve de zinloze posts zijn ook de zeer zinvolle tvp's verwijderd? * was het topic ineens kwijt *

Ik zag op een bepaalde site 2.16 staan, maar het lijkt mij sterk, die zou toch pas over 2 week komen?
    Seriously!?
    pi_35876032
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Krijg je dit weer... Luister vent, er wordt gewoon een hoofdverhaal (Eiland, vage dingen, Dharma) als leidraad gebruikt, en daar worden dan alle subplots aan opgehangen. Dat kun je in principe lang rekken. ERG lang. Maar het moet wel bruikbaar blijven natuurlijk.
    [..]

Is dat werkelijk te hopen? Nee, niet echt. ABC heeft er nu zo'n hit mee dat er iig een seizoen wordt afgemaakt, en het is voor het eerst sinds zo'n beetje the Xfiles dat er zo lang een serie meedraait die boeiend blijft, en die ging WEL 9 seizoenen oid mee...

Tis geen Fox, die na 11 afleveringen Firefly van de buis trekt omdat ze het zelf te slecht promoten en programmeren, waardoor er geen hond kijkt...
    *zucht* .... Firefly ....

donderdag 9 maart 2006 @ 13:38:15 #188
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_35876428
    damn, nog twee weken wachten...

voor de goede orde:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    Season 2

25.   2- 1        201     21 Sep 05   Man of Science, Man of Faith
     26.   2- 2        202     28 Sep 05   Adrift
     27.   2- 3        203      5 Oct 05   Orientation
     28.   2- 4        204     12 Oct 05   Everybody Hates Hugo
     29.   2- 5        205     19 Oct 05   ...And Found
     30.   2- 6        206      9 Nov 05   Abandoned
     31.   2- 7        207     16 Nov 05   The Other 48 Days
     32.   2- 8        208     23 Nov 05   Collision (a.k.a. Old Habits)
     33.   2- 9        209     30 Nov 05   What Kate Did
     34.   2-10        210     11 Jan 06   The 23rd Psalm
     35.   2-11        211     18 Jan 06   The Hunting Party
     36.   2-12        212     25 Jan 06   Fire + Water
     37.   2-13        213      8 Feb 06   The Long Con
     38.   2-14        214     15 Feb 06   One of Them
     39.   2-15        215      1 Mar 06   Maternity Leave
     40.   2-16        216     22 Mar 06   The Whole Truth
     41.   2-17        217     29 Mar 06   Lockdown

bron

ik ben benieuwd wanneer ep 18 t/m 24 (?) worden uitgezonden...
      donderdag 9 maart 2006 @ 13:44:54 #189
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_35876655
    WTF waarom nou weer wachten
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 9 maart 2006 @ 13:46:40 #190
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35876716
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef remlof het volgende:
    damn, nog twee weken wachten...

voor de goede orde:
    [ code verwijderd ]

bron

Ik was de hele tijd in de veronderstelling dat ook tussen 2x16 en 2x17 drie weken zou zitten. Dat valt dan wel weer mee.
    pi_35877731
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef remlof het volgende:
    Dat staat in de OP:

2.18 - 5 april 06
    2.19 - 26 april 06
    2.20 - 3 mei 06
    2.21 - 10 mei 06
    2.22 - 17 mei 06
    2.23 - 24 mei 06

maar dat kan nog veranderd worden.
      donderdag 9 maart 2006 @ 15:06:05 #192
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_35879614
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 14:17 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat staat in de OP:

2.18 - 5 april 06
    2.19 - 26 april 06
    2.20 - 3 mei 06
    2.21 - 10 mei 06
    2.22 - 17 mei 06
    2.23 - 24 mei 06

maar dat kan nog veranderd worden.
    oh ja
    die OP is ook zóóó lang
      donderdag 9 maart 2006 @ 15:23:19 #193
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_35880303
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef Myers het volgende:
    Net episode 12,13,14 en 15 gezien. 15 vond ik goed, de rest eigenlijk niet. Er zit gewoon totaal geen vaart in deze serie, er gebeurt niks.
    Idd. Alhoewel wel 14 ook wel tof was.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_35888123
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Het had natuurlijk ook gewoon een middeltje kunnen zijn om gigantisch scherp te zijn, en niet snel moe te worden.

Kán.
    Misschien zit er wel (een soort van) adrenaline in ofzo Want die oude vent (baardmans ) zag er nou niet zó sportief uit toen ie emt Ethan stond te praten.
      donderdag 9 maart 2006 @ 19:26:28 #195
    12888 Skull-splitter
    pi_35888186
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef Myers het volgende:
    Tis idd geen 24 waar de ene ontwikkeling in 1 zucht doorgaat in de volgende... maar dat is juist de kracht van deze serie, want ondanks dat boeit ie me nog steeds...
    pi_35888239
    Ik heb eigenlijk nog niet 1 aflevering gezien die ik niet leuk vond. De ene is interessanter dan de andere, maar er gebeurd altijd wel iets wat nieuwe vragen op roept.
    Houd van een lijntje.
    pi_35888365
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik heb eigenlijk nog niet 1 aflevering gezien die ik niet leuk vond. De ene is interessanter dan de andere, maar er gebeurd altijd wel iets wat nieuwe vragen op roept.
    Eensch, hoewel er soms we héél weinig gebeurd, van één aflevering baalde ik echt toen ie afgelopen was. Wat was dat nou weer? Weet niet meer welke, maar Lost trek nu weer meer aandacht bij me dan een poosje trug
    pi_35905038
    Ik heb het al eens gevraagd maar er kwam geen antwoord op, of ik ben het gewoon vergeten.
    Toen ana+groep en micheal/jin/sawyer door het bos op weg waren naar het kamp werden ze onderweg aangevallen door others(?) en ineens was die stewardes verdwenen, op het moment dat ze allemaal de berg op klommen. Is die ontvoerd door die kinderen of is daar later nog iets over gezegd?
    -
    pi_35905259
    Daar is niks meer over gezegd. De actrice zelf zei dit erover:
    quote:
    Joseph is confident this won't be the last we have seen of Cindy.
    "I'm fairly certain and have heard rumours that I will probably be back before the end of the season," she says.
    "It would be very unlikely that they not tie up that loose end - I'm going to get a phone call at some stage I'm sure."
    Ik zie trouwens net dat Darren Aronofsky toch geen aflevering gaat regiseren.
    Link
    pi_35907359
    Cindy vinden ze binnenkort ergens in de rimboe

Is al ergens verteld zoek maar terug in één van de topics
      vrijdag 10 maart 2006 @ 12:34:06 #201
    53267 TC03
    pi_35907464
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis idd geen 24 waar de ene ontwikkeling in 1 zucht doorgaat in de volgende... maar dat is juist de kracht van deze serie, want ondanks dat boeit ie me nog steeds...
    Lijkt mij juist de zwakte van de serie als je ziet hoeveel vragen er opgeroept worden maar niet beantwoord worden. Jij stelt dat de traagheid van Lost de kracht van de serie is, dat zou alleen zo zijn als de focus véél meer op de drama lag dan op de mysteries. Ik denk dat 70% van de Lost-kijkers verslaafd is geraakt omdat er zoveel rare dingen gebeurden en ze nieuwsgierig waren. Als je dat dan traag opLost, is dat naar mijn mening juist een zwakte en geen sterk punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 10-03-2006 12:58:44 ]
    pi_35908037
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:30 schreef C_V_S het volgende:
    Cindy vinden ze binnenkort ergens in de rimboe

Is al ergens verteld zoek maar terug in één van de topics
    Gevonden:
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef FCDB het volgende:
    Wat kom ik nou weer tegen? (over aflevering 13)
    SPOILER
    Bron: http://www.inekeberghuis.nl/Lost/lost2_2.html
    Deze spoiler gaat in zijn geheel over aflevering 13 en volgens mij staat er niet één zin in die klopt met wat er echt gebeurde in afl. 13.

Op die site van Ineke Berhuis staan trouwens ook wat intressante foto's uit de vorige aflevering (die over Eko met zijn bomen). Blijkbaar hebben ze dat verhaallijntje geschrapt?
    http://www.inekeberghuis.nl/Lost/lost2_15.html
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:34 schreef TC03 het volgende:
    Als je dat dan traag op Lost is dat naar mijn mening juist een zwakte en geen sterk punt.
    pi_35909693
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Symer het volgende:

[..]

Gevonden:
    [..]

Deze spoiler gaat in zijn geheel over aflevering 13 en volgens mij staat er niet één zin in die klopt met wat er echt gebeurde in afl. 13.
    Ik wilde net zeggen, dat niets wat in die spoiler staat mij bekend voorkomt. Dacht even dat het weer aan mij lag.
    Fiets
      vrijdag 10 maart 2006 @ 13:50:32 #204
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35909880
    Op de site van Ineke staan wel meer dingen die je met een korreltje zout moet nemen, zo kwamen we al eerder achter.
    pi_35912892
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef Trancelocator het volgende:
    Op de site van Ineke staan wel meer dingen die je met een korreltje zout moet nemen, zo kwamen we al eerder achter.
    Mijn naam is Ineke, aka Big Sista.

Wát een flopmokkel.

Offtopic:
    @Symer...Leuke Colin avatar heb je.

[ Bericht 18% gewijzigd door -Mo- op 10-03-2006 15:50:44 ]
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:09:24 #206
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_35914053
    Zij is toch ook dat wijf dat toen zei dat er geen mysteries waren? Dat dat allemaal een complot van de evil John Locke was?
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:14:22 #207
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35914208
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:09 schreef Molluck het volgende:
    Zij is toch ook dat wijf dat toen zei dat er geen mysteries waren? Dat dat allemaal een complot van de evil John Locke was?
    Klopt, zij had dat vage interview op haar site. Maar ja, Locke komt de laatste paar afleveringen wel gefrustreerd over, alsof alles niet volgens zijn plan loopt....
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:15:49 #208
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_35914254
    Weet er iemand nog dat Lost dagboek? Het schijnt dat dat inmiddels is opgepikt door een andere eilandbewoner, die zegt dat de gevangene zijn/haar broer is.

Het dagboek is een officiëel ding van ABC. Dus.
    O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:16:07 #209
    53267 TC03
    pi_35914263
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:14 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Klopt, zij had dat vage interview op haar site. Maar ja, Locke komt de laatste paar afleveringen wel gefrustreerd over, alsof alles niet volgens zijn plan loopt....
    Het is niet zo'n hele gekke theorie maar toch wel een kleeeeeeein beetje vergezocht (ahum). Vooral ook omdat ze bij sommige mysteries zei dat daar geen antwoord op was.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:23:49 #210
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_35914524
    Dagboek gevonden:
    http://abc.go.com/primetime/lost/diary/104157.html

Heeft er iemand tijd om bij te lezen en er achter te komen door wie dit is geschreven? Een other of een lid van de groep? Dat eerste lijkt me logisch, maar voor de zekerheid.

"This is not their island." .

Edit: ik heb even rondegelezen en ik begrijp er echt geen hol van. .
    O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
      vrijdag 10 maart 2006 @ 16:25:55 #211
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_35914601
    Lijkt me een Other .
      vrijdag 10 maart 2006 @ 17:22:49 #212
    90197 soul114
    Flac is the new Mp3!
    pi_35916461
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:23 schreef Sai het volgende:
    Dagboek gevonden:
    http://abc.go.com/primetime/lost/diary/104157.html

Heeft er iemand tijd om bij te lezen en er achter te komen door wie dit is geschreven? Een other of een lid van de groep? Dat eerste lijkt me logisch, maar voor de zekerheid.

"This is not their island." .

Edit: ik heb even rondegelezen en ik begrijp er echt geen hol van. .
    Eerst werd het bij gehouden door iemand van de groep (geloof ik).

Nu lees ik dat iemand het dagboek gevonden heeft:
    quote:
    "Found this journal down at the beach it was half burried in the sand I though that somebody probably wanted it back but can't figure out who it belongs to."
    http://abc.go.com/primetime/lost/diary/095534.html

Op de pages daarvoor schijft die andere persoon nog.

Blijkbaar is de vinder de broer/zus van Henry, want op de -nu nog?- laatste page staat:
    quote:
    "I've just learned my brother is being held in the hatch as a suspected other."
    ..maar dat had je denk zelf al gelezen.
    pi_35916768
    Hier staat dat de schrijver niks wist van de hatch.

Dan doe je toch je werk niet goed als other zijnde.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 18:05:17 #214
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35917581
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 17:22 schreef soul114 het volgende:
    Blijkbaar is de vinder de broer/zus van Henry, want op de -nu nog?- laatste page staat:

"I've just learned my brother is being held in the hatch as a suspected other."
    Iemand die nogal vaak "brother" zei was Desmond.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 19:49:39 #215
    53267 TC03
    pi_35920526
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 18:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Iemand die nogal vaak "brother" zei was Desmond.
    Meer in de zin van 'vriend' ofzo. Hier gaat het echt om een bloedsverwant.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 19:57:30 #216
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35920804
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Meer in de zin van 'vriend' ofzo. Hier gaat het echt om een bloedsverwant.
    Dat het om een bloedverwant gaat is ook niet echt zeker...

Het zou goed kunnen dat de mensen van Dharma elkaar ook gewoon als broeders zien.
    pi_35921971
    Hij noemt in dat dagboek Jack & co redelijk vaak, er valt uit te halen dat hij wel bij de groep hoort. En dan later ineens 'this is not their island' en dat soort ongein. Snap het niet...
      vrijdag 10 maart 2006 @ 20:40:19 #218
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_35922059
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 20:37 schreef innepin het volgende:
    Hij noemt in dat dagboek Jack & co redelijk vaak, er valt uit te halen dat hij wel bij de groep hoort. En dan later ineens 'this is not their island' en dat soort ongein. Snap het niet...
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 16:15 schreef Sai het volgende:
    Weet er iemand nog dat Lost dagboek? Het schijnt dat dat inmiddels is opgepikt door een andere eilandbewoner, die zegt dat de gevangene zijn/haar broer is.

Het dagboek is een officiëel ding van ABC. Dus.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 22:27:14 #219
    12888 Skull-splitter
    pi_35925319
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 12:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Lijkt mij juist de zwakte van de serie als je ziet hoeveel vragen er opgeroept worden maar niet beantwoord worden. Jij stelt dat de traagheid van Lost de kracht van de serie is, dat zou alleen zo zijn als de focus véél meer op de drama lag dan op de mysteries. Ik denk dat 70% van de Lost-kijkers verslaafd is geraakt omdat er zoveel rare dingen gebeurden en ze nieuwsgierig waren. Als je dat dan traag opLost, is dat naar mijn mening juist een zwakte en geen sterk punt.
    Goed. Heb jij tijdens je lessen Nederlands opgelet? Dan zou je moeten weten wat de schrijftechnieken zijn in boeken, die je door kunt trekken naar toneel, televisie en film. Een van de sterkste technieken om een publiek geboeid te houden is de spanningsboog, die je oproept door slechts mondjesmaat informatie te laten doorsijpelen, waardoor het publiek zelf stukje bij beetje de rode draad oppakt.
    Bij Lost is dit tot in de puntjes verzorgd, bij een serie als 24 duurt 1 spanningsboog slechts een aflevering of 3 voor het verdraaid in een volgende. Bij Lost echter lopen er meerdere paralel langs elkaar, en als kijker mag je daar zelf orde in scheppen. Nu is er echter voor jou klaarblijkelijk te weinig informatie om het spannend te houden.

Lost is een dramaserie, heeft ook niet voor niets er een Emmy voor gekregen. De combinatie tussen goed gespeeld drama en de mysteries grijpen de kijker blijkbaar prima.
    Dat de mysteries langzaamaan worden opgelost zorgt voor een enorm sterke spanningsboog, maar omdat jouw geest dat niet gewend is (kan ik me voorstellen, alles gaat snel snel snel tegenwoordig) vind je er niets aan. Dus vind je het een zwakte, omdat jij je info niet rap genoeg krijgt.

Het is gewoon een verschil van perceptie, ik zie Lost als 1 groot geheel, een boek waarvan we nu pas halverwege het 2e hoofdstuk zijn, jij ziet het als een serie waarin de antwoorden op ontstane vragen niet snel genoeg worden gegeven, waardoor het saai overkomt.
      vrijdag 10 maart 2006 @ 22:28:35 #220
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_35925373
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef wadgem het volgende:
    Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk worden. Natuurlijk kunnen ze de spanningsboog niet vasthouden, maar het is nu meer een soap met een gimmick dan een survival-thriller.
    Hopelijk komen ze met wat nieuwe plotwendingen die wél spannend zijn.
    Mijn oplossing: kijk 3 afleveringen tegelijk!
    Ik heb 13, 14 en 15 eergisteren gekeken. Dan schiet het een beetje op. Jammer dat het 2 maanden heeft gekost om deze 3 afleveringen uitgezonden te krijgen.
    censuur :O
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:05:32 #221
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_35928607
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Dat het om een bloedverwant gaat is ook niet echt zeker...

[afbeelding]

Het zou goed kunnen dat de mensen van Dharma elkaar ook gewoon als broeders zien.
    Ethan zegt niet voor niets "We're a family" in de vorige ep.
    pi_35928972
    Incest familie denk ik
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:22:37 #223
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_35929151

Lost number 8 zit erin: 8 ster-punten.
    Tros is een anagram van Rots: Black Rock.
    Hier zit meer achter.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 00:28:03 #224
    12888 Skull-splitter
    pi_35929316
    John de Mol is miljardair en Nederlander...
    pi_35929430
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 20:40 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

[..]
    Ja, dat heb ik wel gelezen... maar.... Er zijn duidelijk twee verschillende handschriften in het dagboek. Fijn. De eerste is absoluut zeker bij de groep die gecrasht is, maar bij de tweede zijn er ook vaak verwijzingen naar personen uit de groep en wat ze die dag gedaan hebben enzo, op een manier waarop je nog steeds denkt, oh, die zat ook in 815. Bijvoorbeeld 'what a feast! Hurley handed out a bunch of food from the hatch tonight...' etcetera.
    En dan ineens my brother blabla our island blahblah... Op zich zitten er wel meer hints in dat hij niet bij de groep hoort, maar hoe komt hij dan in godesnaam aan dat eten, de namen, etc?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 01:08:18 #226
    12888 Skull-splitter
    pi_35930485
    Observatie?
      zaterdag 11 maart 2006 @ 17:12:25 #227
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_35943801
    quote:
    Op donderdag 9 maart 2006 13:01 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Kán.
    Volgens mij was dat ook gewoon tegen de 'ziekte', want Desmond vroeg toen nog of er niemand ziek was geworden daarbuiten.
    Ben trouwens benieuwd waar Desmond uithangt
      zaterdag 11 maart 2006 @ 17:17:32 #228
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_35943933
    Degene van het dagboek lijkt me wel een van de groep, maar dan iemand die totaal nog niet op de voorgrond is geweest. Hij/zij was ook pas laat (als ik het zo lees) voor het eerst bij 'the hatch' geweest..
      zaterdag 11 maart 2006 @ 19:05:06 #229
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_35947279
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 17:12 schreef Noca het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook gewoon tegen de 'ziekte', want Desmond vroeg toen nog of er niemand ziek was geworden daarbuiten.
    Ben trouwens benieuwd waar Desmond uithangt
    The Others zijn dus duidelijk Dharma wetenschappers, dus hoort Desmond daar ook bij. Genoeg mogelijkheden dus...hoewel, als hij bij hun is geweest, moet hij dus verteld hebben dat de survivors tot die Swan Station zijn doorgedrongen en ik neem aan dat Zij daar dan toch wel iets aan gedaan zouden hebben?
    pi_35947876
    Hoe verspreid die ziekte zich eigenlijk? Het moet ergens vandaan komen, misschien van Dharma?
    pi_35961550
    Wanneeris de volgende ep eigenlijk?
      zondag 12 maart 2006 @ 11:55:44 #232
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_35961726
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:

[..]

The Others zijn dus duidelijk Dharma wetenschappers, dus hoort Desmond daar ook bij. Genoeg mogelijkheden dus...hoewel, als hij bij hun is geweest, moet hij dus verteld hebben dat de survivors tot die Swan Station zijn doorgedrongen en ik neem aan dat Zij daar dan toch wel iets aan gedaan zouden hebben?
    Denk niet dat Desmond daarbij hoorde. Die was immers aan het zeilen? over de oceaan en op het eiland terecht gekomen. Niet al wetenschapper van Dharma iig.
    pi_35962302
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:55 schreef Noca het volgende:

[..]

Denk niet dat Desmond daarbij hoorde. Die was immers aan het zeilen? over de oceaan en op het eiland terecht gekomen. Niet al wetenschapper van Dharma iig.
    Denk het ook niet, hij werd ineens de hatch mee in genomen door een vreemde die uit de jungle kwam rennen. Die Kelvin zal hem ook wel verteld hebben over de ziekte en dat hij zichzelf elke dag een injectie moet geven.
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:04 schreef dfens het volgende:
    Wanneeris de volgende ep eigenlijk?
    22 maart
    pi_35998095
    22 maart
      maandag 13 maart 2006 @ 19:20:32 #235
    53267 TC03
    pi_35999489
    quote:
    Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goed. Heb jij tijdens je lessen Nederlands opgelet? Dan zou je moeten weten wat de schrijftechnieken zijn in boeken, die je door kunt trekken naar toneel, televisie en film. Een van de sterkste technieken om een publiek geboeid te houden is de spanningsboog, die je oproept door slechts mondjesmaat informatie te laten doorsijpelen, waardoor het publiek zelf stukje bij beetje de rode draad oppakt.
    Bij Lost is dit tot in de puntjes verzorgd, bij een serie als 24 duurt 1 spanningsboog slechts een aflevering of 3 voor het verdraaid in een volgende. Bij Lost echter lopen er meerdere paralel langs elkaar, en als kijker mag je daar zelf orde in scheppen. Nu is er echter voor jou klaarblijkelijk te weinig informatie om het spannend te houden.
    De spanningsboog is gewoon iets te groot. Er moet wel een beetje wat gebeuren in de serie, dit gebeurt, op de laatste aflevering na, gewoon niet. Een aflevering lijkt soms meer een dekmantel om wat meer informatie te geven. De spanningsboog is gewoon té groot.
    quote:

[..]

Lost is een dramaserie, heeft ook niet voor niets er een Emmy voor gekregen. De combinatie tussen goed gespeeld drama en de mysteries grijpen de kijker blijkbaar prima.
    Dat de mysteries langzaamaan worden opgelost zorgt voor een enorm sterke spanningsboog, maar omdat jouw geest dat niet gewend is (kan ik me voorstellen, alles gaat snel snel snel tegenwoordig) vind je er niets aan. Dus vind je het een zwakte, omdat jij je info niet rap genoeg krijgt.
    Ach ja, feit blijft dat er per aflevering gemiddeld vrijwel niks gebeurt, dat is gewoonweg saai.
    quote:

[..]

Het is gewoon een verschil van perceptie, ik zie Lost als 1 groot geheel, een boek waarvan we nu pas halverwege het 2e hoofdstuk zijn, jij ziet het als een serie waarin de antwoorden op ontstane vragen niet snel genoeg worden gegeven, waardoor het saai overkomt.
    Nogal logisch, het is een serie. Anders hadden ze een film trilogie moeten maken ofzo.
    pi_36000243
    Je hoeft toch niet te kijken? Als je het saai vind dan kijk je toch niet?
      maandag 13 maart 2006 @ 19:41:35 #237
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36000402
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:
    Nogal logisch, het is een serie. Anders hadden ze een film trilogie moeten maken ofzo.
    Je zegt het zelf, het is een serie.

Hoe kan je trouwens beweren dat er in een aflevering over het algemeen niets gebeurt? Vorig seizoen eindigde met het opblazen van de hatch. Nu hebben we het over Dharma, bunkers, timers, wetenschappers en een gevangen genomen vreemdeling. Bovendien zijn er nieuwe personages bijgekomen. En dan zeg jij dat er niets gebeurt?
      maandag 13 maart 2006 @ 19:41:41 #238
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36000406
    ik vind het absoluut niet saai. De mysterie en de vele vragen vind ik juist het sterkste punt van de serie.
    Houd van een lijntje.
      maandag 13 maart 2006 @ 19:51:03 #239
    53267 TC03
    pi_36000780
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Je zegt het zelf, het is een serie.

Hoe kan je trouwens beweren dat er in een aflevering over het algemeen niets gebeurt? Vorig seizoen eindigde met het opblazen van de hatch. Nu hebben we het over Dharma, bunkers, timers, wetenschappers en een gevangen genomen vreemdeling. Bovendien zijn er nieuwe personages bijgekomen. En dan zeg jij dat er niets gebeurt?
    Alles wat gerelateerd is aan Dharma is in de eerste drie afleveringen voorbij gekomen. Toen was seizoen 2 nog goed. Die nieuwe personages zijn leuk maar hebben verder ook niks toegevoegd ofzo. Gewoon een nieuwe verhaallijn, verder niks. Pas de laatste twee afleveringen is er weer wat gebeurd.
    pi_36000802
    Nee, ik ook niet In elke aflevering gebeurd er wel zoiets van
      maandag 13 maart 2006 @ 20:30:37 #241
    12888 Skull-splitter
    pi_36002197
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

De spanningsboog is gewoon iets te groot. Er moet wel een beetje wat gebeuren in de serie, dit gebeurt, op de laatste aflevering na, gewoon niet. Een aflevering lijkt soms meer een dekmantel om wat meer informatie te geven. De spanningsboog is gewoon té groot.
    [..]

Ach ja, feit blijft dat er per aflevering gemiddeld vrijwel niks gebeurt, dat is gewoonweg saai.
    [..]

Moet je gewoon leuk een andere serie gaan kijken waar WEL aan het eind de antwoorden komen, Murder She Wrote ofzo...
      maandag 13 maart 2006 @ 20:33:03 #242
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36002291
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alles wat gerelateerd is aan Dharma is in de eerste drie afleveringen voorbij gekomen. Toen was seizoen 2 nog goed. Die nieuwe personages zijn leuk maar hebben verder ook niks toegevoegd ofzo. Gewoon een nieuwe verhaallijn, verder niks. Pas de laatste twee afleveringen is er weer wat gebeurd.
    Ik dacht dat ik ongeduldig was, maar er zijn kennelijk mensen waarbij het nog erger is. Ik snap niet hoe je überhaupt door het eerste seizoen bent gekomen, dat bij vlagen veel minder boeiend was dan het tweede.

Het hele Dharma-verhaal is aan het begin van seizoen 2 goed neergezet. Daarna heeft het als een rode lijn door alle afleveringen gelopen. En passant gebeuren er genoeg ingrijpende dingen, zoals de dood van Shannon, de steeds verder oplopende spanningen tussen de personages en confrontaties met the Others. En wat de nieuwe personages betreft, die waren het antwoord op de niet onbelangrijke vraag of er meer overlevenden waren.

En dit alles in slechts 15 afleveringen. Nu jij weer, of moet ik nog meer gebeurtenissen opsommen?
      maandag 13 maart 2006 @ 20:36:56 #243
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36002444
    Ik word zo moe van die TC03 he. Elke week komt hij verkondigen dat Lost zo traag is en dat het zo'n slechte serie is geworden en dat het bij andere series zoals 24 niet zo is.

Tief dan op uit dit topic en bespaar jezelf de moeite elke week die nieuwe aflevering te downloaden.
      maandag 13 maart 2006 @ 20:38:29 #244
    53267 TC03
    pi_36002504
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ongeduldig was, maar er zijn kennelijk mensen waarbij het nog erger is. Ik snap niet hoe je überhaupt door het eerste seizoen bent gekomen, dat bij vlagen veel minder boeiend was dan het tweede.

Het hele Dharma-verhaal is aan het begin van seizoen 2 goed neergezet. Daarna heeft het als een rode lijn door alle afleveringen gelopen. En passant gebeuren er genoeg ingrijpende dingen, zoals de dood van Shannon, de steeds verder oplopende spanningen tussen de personages en confrontaties met the Others. En wat de nieuwe personages betreft, die waren het antwoord op de niet onbelangrijke vraag of er meer overlevenden waren.

En dit alles in slechts 15 afleveringen. Nu jij weer, of moet ik nog meer gebeurtenissen opsommen?
    Seizoen 1 heb ik grotendeels achter elkaar gekeken, misschien verklaart dat het een en ander. Er zijn zóveel afleveringen geweest waarbij er gewoon niks boeiends gebeurde, dat ik na afloop dacht dat er niks boeiends gebeurd was. De eerste drie afleveringen waren goed. In 'slechts' 15 afleveringen zijn er maar een handjevol boeiende dingen gebeurd. De overige 10 afleveringen waren meer opvulling die niks met het verhaal te maken hadden. Na de eerste drie afleveringen hebben we alleen de andere bewoners gezien, en voor de rest... Ja wat eigenlijk? Tot de afgelopen twee afleveringen was er gewoon echt niks gebeurd. Ohja, vijf minuten een nietszeggend gesprekje met The Others en een zwart wolkje wat 20 seconde in beeld kwam.
      maandag 13 maart 2006 @ 20:39:18 #245
    53267 TC03
    pi_36002538
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:36 schreef Molluck het volgende:
    Ik word zo moe van die TC03 he. Elke week komt hij verkondigen dat Lost zo traag is en dat het zo'n slechte serie is geworden en dat het bij andere series zoals 24 niet zo is.

Tief dan op uit dit topic en bespaar jezelf de moeite elke week die nieuwe aflevering te downloaden.
    Hoe kom je daar nou bij? Ik post zelden in de Lost topics en meestal reageer ik alleen op wat anderen zeggen. Over 24 lul ik ook haast nooit in het Lost topic. Alleen als mensen zeggen "woeeeeeee vette aflevering " als er vijf minuten een zwart wolkje is geweest of als er na een face-to-face gesprek met The Others gewoon verder níks verteld wordt dan wil ik weleens wat negatiever zijn ja.
      maandag 13 maart 2006 @ 20:40:19 #246
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36002575
    quote:

Alex
    Houd van een lijntje.
    pi_36002701
    quote:
    Ik moet ineens weer denken aan Matthijst.

Waar is die eigelijk gebleven? Eindelijk gestopt met kijken?
      maandag 13 maart 2006 @ 20:43:39 #248
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36002718
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Seizoen 1 heb ik grotendeels achter elkaar gekeken, misschien verklaart dat het een en ander. Er zijn zóveel afleveringen geweest waarbij er gewoon niks boeiends gebeurde, dat ik na afloop dacht dat er niks boeiends gebeurd was. De eerste drie afleveringen waren goed. In 'slechts' 15 afleveringen zijn er maar een handjevol boeiende dingen gebeurd. De overige 10 afleveringen waren meer opvulling die niks met het verhaal te maken hadden. Na de eerste drie afleveringen hebben we alleen de andere bewoners gezien, en voor de rest... Ja wat eigenlijk? Tot de afgelopen twee afleveringen was er gewoon echt niks gebeurd. Ohja, vijf minuten een nietszeggend gesprekje met The Others en een zwart wolkje wat 20 seconde in beeld kwam.
    Baantjer is zeker je lievelingsserie? Gevuld met een handvol platgeslagen flat-characters en altijd antwoorden op je vragen aan het eind van iedere aflevering,
      maandag 13 maart 2006 @ 20:51:35 #249
    53267 TC03
    pi_36003015
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Baantjer is zeker je lievelingsserie? Gevuld met een handvol platgeslagen flat-characters en altijd antwoorden op je vragen aan het eind van iedere aflevering,
    Er hoeven geen antwoorden te komen zolang er maar vaker naartoe gewerkt wordt. Nu is het bij Lost meer zo dat er eerst vier afleveringen niks gebeurt en dan één aflevering ineens wel. Al doen ze er nog een seizoen over om die teller op 0 te krijgen, mij best! Zolang ze maar wel uitzoeken wat die hatch is en wat die teller doet. Zoals Sayid die het had over dat beton, daar zijn ze ook nooit meer op teruggekomen. Als ze nou de hoofdvragen een beetje zouden onderverdelen in kleine subplots zou het veel spannender zijn maar dan worden er echt niet meer vragen gegeven.

Overigens suggereer je nu dat er alleen karakteruitdieping kan plaatsvinden op de manier zoals Lost dat doet. Ook met een verhaal met veel tempo kan je karakters uitdiepen zonder ze specifiek toe te lichten. Niet dat ik vind dat dat niet moet gebeuren... Overigens valt het wel mee met die karakterontwikkeling, t.o.v het begin van seizoen 1 vind ik niet dat er echt veel verandering is bij de karakters.
      maandag 13 maart 2006 @ 21:08:42 #250
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36003652
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 20:51 schreef TC03 het volgende:
    Overigens valt het wel mee met die karakterontwikkeling, t.o.v het begin van seizoen 1 vind ik niet dat er echt veel verandering is bij de karakters.
    Ongelooflijk...
    pi_36003986
    de mensen zijn de manier waarop deze serie zich onthult niet gewent
    het is gewoon even wennen:D
      maandag 13 maart 2006 @ 21:27:43 #252
    53267 TC03
    pi_36004341
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ongelooflijk...
    Wou je anders beweren dan? Alleen Locke heeft ontwikkeling door gemaakt. En Jack misschien een beetje. Niet dat ik dát nou erg vind hoor, een serie hoeft niet van mij per sé een über karakterontwikkeling te hebben hoor, laat dat even helder zijn.
    pi_36021204
    TC03 stop lekker met posten hier je bent de hele tijd off topic bezig in mijn ogen

Als je nu gewoon post wanneer je weer iets inhoudelijks over de serie te melden hebt, daar hebben we een stuk meer in.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 14:47:17 #254
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_36023081
    (Met het gevaar dat deze vraag al gesteld is)

Is het een vaste interval dat er om de week een aflevering wordt uitgezonden?
    pi_36023518
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 14:47 schreef twentemeisje het volgende:
    (Met het gevaar dat deze vraag al gesteld is)

Is het een vaste interval dat er om de week een aflevering wordt uitgezonden?
    Er zit totaal geen logica in de uitzendingen, zie OP.
    -Rabia Al-Basri
      dinsdag 14 maart 2006 @ 15:39:39 #256
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_36024917
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

Er zit totaal geen logica in de uitzendingen, zie OP.
    Die had ik op z'n minst kunnen lezen

Thanks!
      dinsdag 14 maart 2006 @ 16:51:22 #257
    53267 TC03
    pi_36027338
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 13:51 schreef C_V_S het volgende:
    TC03 stop lekker met posten hier je bent de hele tijd off topic bezig in mijn ogen

Als je nu gewoon post wanneer je weer iets inhoudelijks over de serie te melden hebt, daar hebben we een stuk meer in.
    Rot op zeg, ik reageer alleen op wat anderen zeggen hoor. We reageren gewoon op elkaar. Of moeten zij dan ook stoppen met posten? Gezeik altijd.
      Lieve Belg dinsdag 14 maart 2006 @ 16:52:31 #258
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_36027377
    quote:
    Op woensdag 8 maart 2006 11:05 schreef Mike het volgende:
    Hoop zooi verwijderd (offtopic posts, tvp's). Dit topic is bedoeld voor discussies over Lost, slap ouwehoeren doe je maar in een slowchattopic in GC ofzo.
    Even nadruk hier terug opleggen
      dinsdag 14 maart 2006 @ 17:01:58 #259
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36027705
    Ach, zie TC03 als de Sawyer van dit gezelschap. Een beetje dwarsliggen en mensen uit de tent lokken. Geheel in de geest van Lost, niet waar?

Ik vind het helemaal niet erg om met TC03 in discussie te gaan. Het is nu toch een lange Lostpauze en ik kan er af en toe aardig de tijd mee volmaken.
      dinsdag 14 maart 2006 @ 17:22:58 #260
    66435 Erwtensoep
    Acht - Eén
    pi_36028364
    voor diegene die niet kunnen wachten, op de imdb message boards staat een topic met spoilers tot en met episode 21

Ik heb zelf niet gekeken
    Houd van een lijntje.
    pi_36030671
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef Erwtensoep het volgende:
    voor diegene die niet kunnen wachten, op de imdb message boards staat een topic met spoilers tot en met episode 21

Ik heb zelf niet gekeken
    URL ?
      dinsdag 14 maart 2006 @ 18:54:50 #262
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36030741
    quote:
    Op dinsdag 14 maart 2006 18:52 schreef C_V_S het volgende:

[..]

URL ?
    http://www.imdb.com/rg/ti(...)11008/board/threads/

Wel even registreren als je wilt lezen.
    pi_36049091
    Nog zooo lang wachten op de volgende uitzending
    pfft
    ** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
    pi_36049533
    http://uk.imdb.com/title/tt0411008/board/flat/37697682
    Deze is wel aardig bizar, hoe goed kan je opletten op sommige dingen
    pi_36053259
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef Virus3000 het volgende:
    Nog zooo lang wachten op de volgende uitzending
    pfft
    Ah joh, das volgende week al.
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:25:09 #266
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_36053355
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ah joh, das volgende week al.
    Ik ben ondertussen al bijna volledig afgekickt, dus dan kan die week er ook nog wel bij.
      woensdag 15 maart 2006 @ 13:47:05 #267
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_36054297
    Mwah, na het openen van het eerste topic dat me opviel (over Libby, ingegraven tot haar middel, terwijl ze gewoon op haar knieën zat ) hoef ik de rest al niet meer te lezen daar eigenlijk...

Ik ben even op vakantie geweest, maar heb ondertussen de txt-file voor de OP weer aangepast!
    Ben vooral blij met de nieuwe banner, dus bedankt Jump (:@ jij had hem toch gemaakt?)

Heb de twee topics even doorgelezen die jullie vol hebben gepost toen ik in de zon zat, maar ik ben het toch wel met de verschillende users eens die stellen dat er veel onzin en onnodige (verkapte) tvp worden gepost, gebruik dan gewoon de bookmark functie en post pas als je ook echt iets te melden hebt...
      donderdag 16 maart 2006 @ 07:11:32 #268
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_36076781
    verdomme, ben er weer ingetrapt.....

geen lost
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      donderdag 16 maart 2006 @ 12:42:14 #269
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_36082944
    Wat me opvald is dat de cijfers hier anders worden gescheiden:
    1 4-81516-23  42
    zie ook onder de streepjes code
    Met een reden?

[ Bericht 26% gewijzigd door t-x-m op 16-03-2006 12:47:25 ]
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_36084817
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 12:42 schreef t-x-m het volgende:
    Wat me opvald is dat de cijfers hier anders worden gescheiden:
    [ code verwijderd ]

zie ook onder de streepjes code
    Met een reden?
    Misschien is het inderdaad gewoon achteraf dé cure, het antwoord: Codering van het medicijn wat mensen niet ziek maakt.
    pi_36084934
    Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken

Zou mij niet verbazen als de makers zelf niet eens weten waar het allemaal over gaat
    Houd van een lijntje.
    pi_36086294
    Je hebt het over de nummers ? want if so
    SPOILER
    pi_36091736
    Geweldige serie dit, kan niet wachten tot volgende week Weet iemand hier eigenlijk of er hierna nog een seizoen komt?
    pi_36091807
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 17:46 schreef Green_eye het volgende:
    Geweldige serie dit, kan niet wachten tot volgende week Weet iemand hier eigenlijk of er hierna nog een seizoen komt?
    Ik denk dat er mimimaal 4 seizoenen zullen zijn, ze hadden stof voor veel meer. En het was al bekend dat Season 2 weer met een grote episode zou afsluiten, en zal de dus ook een seizoen 3 komen
    pi_36091854
    Ja dat wist ik dus niet.. Maar bedankt
    pi_36092661
    iemand die weet hoe die dochter van die franse vrouw in het echt heet?
    bijzonder mooie chick
    pi_36093359
    Tania Raymonde

ook te zien in Malcolm in the Middle
    Houd van een lijntje.
    pi_36093373
      donderdag 16 maart 2006 @ 19:02:21 #279
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_36093797

Jammer dat die mooie blauwe ogen niet echt zijn.

edit: ik had hem al een aantal keren geplaatst, maar hier is ze nog een keer.
    pi_36094021
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 17:51 schreef Green_eye het volgende:
    Ja dat wist ik dus niet.. Maar bedankt
    Dat wist je echt wel, hoe denk je anders dat ze al die mysteries nog op tijd kunnen oplossen/verklaren?

Verkap je tvp's iets subtieler
    SPOILER
    pi_36146754
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef Molluck het volgende:

Jammer dat die mooie blauwe ogen niet echt zijn.

edit: ik had hem al een aantal keren geplaatst, maar hier is ze nog een keer.
    [afbeelding]
    Vind je dat blauw?
    pi_36146841
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 13:47 schreef Miguel het volgende:
    Mwah, na het openen van het eerste topic dat me opviel (over Libby, ingegraven tot haar middel, terwijl ze gewoon op haar knieën zat ) hoef ik de rest al niet meer te lezen daar eigenlijk...

Ik ben even op vakantie geweest, maar heb ondertussen de txt-file voor de OP weer aangepast!
    Ben vooral blij met de nieuwe banner, dus bedankt Jump (:@ jij had hem toch gemaakt?)

Heb de twee topics even doorgelezen die jullie vol hebben gepost toen ik in de zon zat, maar ik ben het toch wel met de verschillende users eens die stellen dat er veel onzin en onnodige (verkapte) tvp worden gepost, gebruik dan gewoon de bookmark functie en post pas als je ook echt iets te melden hebt...
    Ik heb de banner gefixt, jump heeft heb om de fok space gezet zodat hij niet kwijt raakt
    Ik vroeg me al af wie de OP host aangezien die dus aangepast moest worden