Ik heb hier 6 pages, en 1 post op de 7e, geen idee hoeveel postsquote:Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar bij mij is een page 50 posts.
Ik denk het. Omdat die zich verdacht gedraagd. En hij is niet gestuurd, maar gevangen genomen door Rousseau.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik heb hier 6 pages, en 1 post op de 7e, geen idee hoeveel posts
Maar die (zogenaamde) ballonvaarder heh... Wie denk dat het een 'other' is?
Ik denk zelf van niet, the others weten waarschijnlijk wel beter nu, en sturen geen mensen meer weg voor infiltratie, zo zijn er al 2 van hun kapot gegaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Trancelocator op 05-03-2006 23:49:44 ]
Och ja goed punt... Kan nog wel eens waardevol zijn als het een other is, maar dan moeten ze hem wel verhoren en niet laten gaan als ze het lijk van z'n ''vrouw' vinden. Wat dat kan natuurlijk ook nog een overleden other zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik denk het. Omdat die zich verdacht gedraagd. En hij is niet gestuurd, maar gevangen genomen door Rousseau.
Haha, zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het op de manier van; wat doet hij op het eiland? Want hij zei tegen die man 'they know I wasnt on the plane'...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Jump het volgende:
[..]
Opo die vraag meot je terug kijken in het seizoen, daar waar Claire en Charlie meegenomen zijn door Ethan. Charlie wordt dan opgehangen teruggevonden.
Als je het echt niet weet
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef Dnl het volgende:
[..]
Haha, zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het op de manier van; wat doet hij op het eiland? Want hij zei tegen die man 'they know I wasnt on the plane'...
Dat is idd vreemd.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:13 schreef martijnisgek het volgende:
De vraag is nu hoe The Others weer een verkleedpartijtje gaan houden...
Ze hebben namelijk hun verkleedspullen laten liggen.
ind vreemd maar ik denk dat ze nog wel zelf wat kunnen maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:13 schreef martijnisgek het volgende:
De vraag is nu hoe The Others weer een verkleedpartijtje gaan houden...
Ze hebben namelijk hun verkleedspullen laten liggen.
Of ze moeten nog een setje kleren hebben...
Of ze zijn ze vergeten en komen ze het nog ophalen.
zelfde spul als ze bij claire in haar buik spoten, wat het is? niemand weet hetquote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef Scotix het volgende:
Ik keek gisteren naar een oude aflevering, Episode 1 Season 2.
daar spoot desmond een middel in zijn armen, wat was dat dan ?
Ik dacht dat hij een gedeelte had meegenomen, maar niet alles. Maar dan zou het dus nog ergens moeten liggen in de 'hatch'.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens sites is dat het vaccin/medicijn, maar ik weet niet meer of ze niet weten dat het er is of dat hij het meegenomen heeft oid.
Gesteriliseerd water?quote:Wat is het ingespoten spul?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een gedeelte had meegenomen, maar niet alles. Maar dan zou het dus nog ergens moeten liggen in de 'hatch'.
Ja, maar die heb ik al gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 09:36 schreef Smittend het volgende:
Jullie kunnen altijd nog ( om de tijd te verdrijven ) vrijdag op Net 5 naar Lost kijken.![]()
(tvp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |