quote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik vind Lost een beetje gaan tegenvallen eigenlijk.
In het eerste seizoen lag de nadruk veel meer op de "monsters" en vreemde dieren/verschijningen op het eiland. In het 2e seizoen gaat de nadruk veel te veel op de verhoudingen onderling liggen en Dharma. Ik hoop nog steeds op de terugkeer van zo'n grote ijsbeer ofzo, want waarom zie je die nu niet meer? Of zijn die ijsberen er niet meer sinds Nethan dood is? linkje ziet?
Zo had ik ook verwacht dat ze wat langer door zouden breien op de bijzondere gave van dat kleine donkere jochie (ben ff z'n naam kwijt). In een van de afleveringen was duidelijk dat hij iets speciaals kon door eraan te denken. Dit is volgens mij trouwens ook de reden dat the others zoveel interesse voor hem hadden.
Een van de afleveringen ging over hem en z'n vader. Hierin keek hij naar een plaatje in een boek, waarna er een vogel zoals op het plaatje tegen het raam vloog.quote:
Ik zat meer te denkean aan een soort bewakings-, versperring- en/of, beschermingssysteem dat die geleerd heeft in de Nigeriaanse bushbush.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef C_V_S het volgende:
Ik merk wel dat een hoop mensen hier echt totaal niet op letten tijdens het kijken, wat een hoop vragen zeg die al zo uit de treuren behandeld zijn![]()
Nu wat nieuws. Mr. Eko is al een tijdje bomen aan het makeren met een zwart kruis, de afgelopen aflevering zag je zelfs dat hij zo'n boom aan het omhakken was.
Als die die bomen nodig had om een hut te maken zou die wel willekeurige bomen omhakken en niet speciaal bomen makeren en die om hakken.
Iemand een idee waarom hij precies deze bomen uit kiest ? Zou hij misschien ook van plan zijn om een vlot te gaan maken ?
jah, dat viel me inderdaad ook op. Eigenlijk verder niet over nagedacht wat het zou kunnen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef C_V_S het volgende:
Ik merk wel dat een hoop mensen hier echt totaal niet op letten tijdens het kijken, wat een hoop vragen zeg die al zo uit de treuren behandeld zijn![]()
Nu wat nieuws. Mr. Eko is al een tijdje bomen aan het makeren met een zwart kruis, de afgelopen aflevering zag je zelfs dat hij zo'n boom aan het omhakken was.
Als die die bomen nodig had om een hut te maken zou die wel willekeurige bomen omhakken en niet speciaal bomen makeren en die om hakken.
Iemand een idee waarom hij precies deze bomen uit kiest ? Zou hij misschien ook van plan zijn om een vlot te gaan maken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kerk zou inderdaad goed kunnen, hij beweert immers dominee te zijn/ is geworden.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef Symer het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Mr. Eko een kerk aan het bouwen was.
In de volgende aflevering zijn ze ook iets aan het bouwen, maar ik weet niet of dat iets met Eko te maken heeft.
plaatje
Eko kwam toch echt de bunker binnen de afgelopen aflevering en zei toen iets als 'I need to borrow a saw'. (Viel me nog op omdat die acteur die Henry Gale speelt, ook in SAW speeldequote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef Jump het volgende:
Ik vraag me af waar ze die bijl en zaag gehaald hebben.
Uit het vliegtuig lijkt het me niet te zijn. Uit de bunker ook niet, want die was quarantaine. Daar waren ze dus niks met een bijl.
Dan heb ik weer half liggen slapen tijdens het kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Eko kwam toch echt de bunker binnen de afgelopen aflevering en zei toen iets als 'I need to borrow a saw'. (Viel me nog op omdat die acteur die Henry Gale speelt, ook in SAW speelde)
Ik weet niet of het al vaststaat maar volgens mij is er geen 'beest'.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Het zou kunnen dat het vaccin een placebo is en het gehele experiment, inclusief die klok, niet werkelijk is. Maar dat verklaart niet het Beest e.d.
Het zou kunnen dat Kelvin dood is gegaan omdat hij zijn vaccin niet meer in wilde nemen, in geval het echt is. Of dat hij dood is omdat hij niet meer mee werkte. Of Desmond heeft met vermoord.
Ik ben gewoon vergeetachtigquote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef C_V_S het volgende:
Die motor werd opgeblazen doordat er een man ingezogen werd, het rook monster kwam niet voor in de 1e aflevering.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef splendor het volgende:
terwijl ik dit typ moet ik denken aan dit animated gif van de rook uit de 1e aflevering die de motor opblaast.
Bovendien is die theorie al ontkracht door de makers.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef splendor het volgende:
Volgens mij is die rook gewoon een uitdehand gelopen verzamling nanobots...
mja, kut theorie, ik weet het.
Ach we moeten toch wat deze paar weken. Alle tijd om alles wat achter ons ligt weer uitgebreid de revue te laten passeren. Laten we bij het begin beginnen: Er was eens een vliegtuig...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vergeetachtig
Maar nu weet ik het weer ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:02 schreef dapluiz het volgende:
Ow, enneDat zal wel de climax worden aan het einde van het seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Bekijk die aflevering nog maar eens heel goed dan, je ziet duidelijk iets zwarts over de motor heenvliegen waarna hij ontploft. Er is een discussie gaande of dit gewoon toevallig iets was of daadwerkelijk de rook, maar ik geloof in dat laatste.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Die motor werd opgeblazen doordat er een man ingezogen werd, het rook monster kwam niet voor in de 1e aflevering.
[..]
Bovendien is die theorie al ontkracht door de makers.
Als je die aflevering inderdaad zou bekijken zou je zien dat er van alles rondvliegt:quote:Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef splendor het volgende:
Bekijk die aflevering nog maar eens heel goed dan, je ziet duidelijk iets zwarts over de motor heenvliegen waarna hij ontploft.
Die discussie is een paar maanden geleden opgehouden toen het één van de makers gevraagd werd, zijn antwoord was dat het rookmonster niet voorkomt in de 1e aflevering.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef splendor het volgende:
Er is een discussie gaande of dit gewoon toevallig iets was of daadwerkelijk de rook
Ik heb me nog niet echt gemengd in deze "Rook in aflevering 1"-discussie, maar er stond op het strand natuurlijk het een en ander in de fik, dus dan is het logisch dat er rook is.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Als je die aflevering inderdaad zou bekijken zou je zien dat er van alles rondvliegt:
[afbeelding]
[..]
Die discussie is een paar maanden geleden opgehouden toen het één van de makers gevraagd werd, zijn antwoord was dat het rookmonster niet voorkomt in de 1e aflevering.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Als je die aflevering inderdaad zou bekijken zou je zien dat er van alles rondvliegt:
[afbeelding]
[..]
Die discussie is een paar maanden geleden opgehouden toen het één van de makers gevraagd werd, zijn antwoord was dat het rookmonster niet voorkomt in de 1e aflevering.
Het is gewoon een middel om te laten zien hoe heftig de explosie wel niet is. Dat kleedje werd naar de turbine toegezogen en weer weggeblazen door de explosie. Big deal!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef splendor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hierover heb ik het, dat die vent erin wordt gezogen klopt maar dat is de discussie niet.
Ik heb de dvd er net even ingedaan omdat ik aan mezelf begon te twijfelen maar het is erg duidelijk te zien, als je het niet gelooft dan steeds pauze+play drukken vanaf het moment dat die vent erin wordt gezogen en rechts boven Jack's hoofd kijken.
Dat het al onkracht was door de makers dat is me niet bekent, in dat geval is het een beetje raar om er zoiets in te stoppen, het is overduidelijk geen stukje rotzooi wat toevallig even voorbij kwam waaien. Misschien dat de makers er in eerste instantie wel iets mee wilde maar later toch weer niet, en het er voor de zekerheid hebben ingedaan.
nee... nee... ik geloof dat dus niet.. dat is toch geen kleedje... en denk je dat zoiets er zo in het echt uit zal zien?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is gewoon een middel om te laten zien hoe heftig de explosie wel niet is. Dat kleedje werd naar de turbine toegezogen en weer weggeblazen door de explosie. Big deal!
Er zijn wel meer CGI-dingen in Lost die er niet realistisch uit zien.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
nee... nee... ik geloof dat dus niet.. dat is toch geen kleedje... en denk je dat zoiets er zo in het echt uit zal zien?![]()
volgens mij zit Alladin op dat kleedje.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
nee... nee... ik geloof dat dus niet.. dat is toch geen kleedje... en denk je dat zoiets er zo in het echt uit zal zien?![]()
Dat weet ik zo niet, maar dat kleedje zou wel ontzettend lelijk zijn, plus je ziet het zowat niet als je de ep. op normale snelheid afspeelt. Ik zet in op smoke oid.. geen kleedje iigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er zijn wel meer CGI-dingen in Lost die er niet realistisch uit zien.
Ach joh, de CGI in Lost is af en toe niet om over naar huis te schrijven. Niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, maar dat kleedje zou wel ontzettend lelijk zijn, plus je ziet het zowat niet als je de ep. op normale snelheid afspeelt. Ik zet in op smoke oid.. geen kleedje iig
Wat is CGIquote:Op maandag 6 maart 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach joh, de CGI in Lost is af en toe niet om over naar huis te schrijven. Niets nieuws onder de zon.![]()
Computer Generated Images.quote:
En wat kan je er mee winnen dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef vannilesoep het volgende:
Ik zet in op smoke oid..
Oneindige roem, eer en een vermelding in de OP van het volgende Lost topic!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En wat kan je er mee winnen dan?![]()
Leger? Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef C_V_S het volgende:
Dat Mr. Eko een kerk bouwt zou best kunnen. Waar Charly mee bezig is lijkt me meer iets voor het leger waar Jack en Ana Lucie mee bezig zijn.
Dat schilderijtje met die boot?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit viel mij op tijdens de episode:
[afbeelding]
Dan bedoel ik de tekening die aan de muur hangt.
het einde van die jackisode als ze terug komen van the others...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leger? Wat heb ik nu weer gemist?
Dude, pay attention...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leger? Wat heb ik nu weer gemist?
hahh, nu begint me weer iets te dagen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, pay attention...
Als Jack aan Anna Lucia vraagt: "how long would it take to train an army?" dan zou er een belletje mogen rinkelen
"how long would it take to train an army?" - Heel lang dus!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, pay attention...
Als Jack aan Anna Lucia vraagt: "how long would it take to train an army?" dan zou er een belletje mogen rinkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |