Ik wou dat ik de rust kon vinden om eens een boek te lezen. Damn... ik ben eigenlijk al 2 a 3 jaar rusteloos.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
Oh, ik las laatst een boek dat het wel mooi beschreef: 'Een schitterend gebrek' van Arthur Japin.
Rusteloos klinkt misschien wat zwaar. Zit gewoon al een tijd niet zo lekker in mijn vel. Dit is dan ook een medeoorzaak van het verbreken van mijn relatie. Ben iig bezig om dat weer te verbeteren en daarna zien we wel weer verder.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:39 schreef Kuuke2k5 het volgende:
2 a 3 jaar rusteloos? komtdah ?
Enige vorm van herkenning in wat je schrijft. Zoals ik in het vorige deel van dit topic schreef is mijn relatie van 1,5 jaar 7 weken geleden verbroken. Afgelopen zondag heb ik tegen m'n ex gezegd dat ik voorlopig gewoon geen behoefte heb aan contact omdat ik me teveel laat beïnvloeden door wat hij zegt / denkt / doet / schrijft etc. Ik moet zeggen dat ik me in de afgelopen week beter heb gevoeld dan in de 6 weken ervoor (stiekem applausje voor mezelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:44 schreef Madski het volgende:
Nou toch maar eens een bericht posten.
Heb dit topic al een tijd gevolgt en is eigenlijk ook de rede dat ik me hier geregistreert voor heb.
Tis nu al een tijdje uit met me ex (sinds begin november) hadden een relatie voor 6 maanden ongeveer. Uit elkaar gaan ging voor mij erg moeilijk, we hadden wel onze ups en downs en het kwam ook niet verslagen als een verrassing maar hakte voor mij er toch wel best hard in. Echt helemaal hotel de botel was ik van haar.
Nu dus al een tijd uit elkaar en gaat wel steeds wat beter. Spreek dr haast niet meer en dat voelt fijn eerlijk gezegt. Zodra er ook maar een grintje contact is tussen ons twee dan lukt het gewoon niet om het oppervlakkig te houden en weer dingen ophalen van vervlogen tijden. Alhoewel ik het contact wel best mis.
Zonet even uit verveling weer wat sites afgestruimt (ze houd ook een weblog bij zeg maar) en om dan te lezen dat ze andere mannen in de gaten begint te krijgen e.d. doet me totaal niet goed.
En het frapante is.. Ik zit ook natuurlijk niet stil en toch stoor ik me eraan! Als ik het terug lees klinkt dat egocentrisch, maar toch zit nog zo'n gevoel van dat ik veel om dr geef. Houden van denk ik van niet.
Mensen die ervaring hebben hiermee?
Merk wel van mezelf dat ik nu stukken duidelijk weet wat ik zoek in een relatie en waar ik me prettig bij voel. Het is natuurlijk allemaal een leerweg om jezelf te kunnen ontwikkelen. Het blijft alleen jammer om zo hard geslagen te worden door de lessen (figuurlijk dan).
Nou niet wil weten is het voor mij niet zo zeer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:05 schreef Madski het volgende:
Lastig gevoel? Tis gewoon ronduit pet/kut!
Zijn dingen die je totaal niet wilt weten eigenlijk, maar toch op een manier achter komt weer.
Lopen bedoel ik mee, een relatie beginnen. (spreektaal hier)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:18 schreef Madski het volgende:
Nee ok, jij bent duidelijk al op een punt beland waar het helemaal verwerkt is. Dat is wat ik eruit begrijp.
Maar ze zou er niet mee lopen? Daar doel je op dat ze er niet mee overstraat gaat?
Klote dat je er even doorheen zit!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik zit er nu ook ff doorheen zeg maar. Zo fucking veel twijfels. Ik wil mijn ex aan de ene kant dolgraag terug, maar aan de andere kant denk ik niet dat zij nog terug wil komen. Er is erg veel gebeurd. Heb nu al een maand niets meer van haar vernomen... Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, tenminste... niet vanuit haar initiatief.
Ben de laatste paar weken erg veel over mezelf te weten gekomen. Dingen heb ik echt allemaal op een rijtje gekregen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg veel om die meid geef. Had dus nooit zo impulsief moeten handelen. Nu is ze dus erg kwaad en of het ooit nog goed komt...
Ik wil contact met haar zoeken, maar ben zo bang dat ik afgepoeierd ga worden. Ik zal haar iig niet bellen, wat via de telefoon kun je sowieso al redelijk makkelijk afgescheept worden.
Bijna 6 jaar relatie naar de klote geholpen. We woonden samen... en dat is nu allemaal kapot. Van haar moeder te horen gekregen dat ze me niet mist en dat ze opgelucht is. Nou heb ik mezelf ook beter voorgehouden dan dat ik me voel, dus misschien meende ze dat niet. Maar je weet het natuurlijk niet.
Damn zeg... ik zou haar zo graag een dikke knuffel geven en zeggen dat ik spijt heb van alles.![]()
Thanks! Daar zit inderdaad wel wat in. Heb ook aan een brief gedacht, maar goed....ik vrees een beetje dat het allemaal niets uit zal halen. In die brief komen hele gevoelige zaken te staan... dingen die zij niet van mij weet...Ben bang dat ze de brief niet als persoonlijk zal beschouwen en hem aan de verkeerde personen laat lezen. Aan de ene kant zal dat voor haar misschien ook dingen ophelderen en kan ze misschien eens van haar boosheid afstappen.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Klote dat je er even doorheen zit!
Ik zou niet te veel op de woorden van haar moeder afgaan. Ik zou ook niet willen dat mijn ex weet hoeveel pijn het soms nog doet, heb me ook heel lang groot gehouden. Als het gevoel van contact opnemen niet weg gaat zou ik haar een brief schrijven, gewoon netjes met de hand, en daarna afwachten. Zou het anders ook niet weten.
Sterkte!
Ach, dat hebben we allemaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef jagermeister1 het volgende:
Hoor mij nou lullen zeg.... wat een softieIk laat me gewoon gek maken door een meid...
Thanksquote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we allemaal.
En het zijn dooddoeners, tijd heelt/heeld alle wonden. en ook dat gevoel gaat over.
Ik heb het soms ook nog wel eens hoor. maar dan komt een maat van me langs en is het over ook.
je moet er niet bij neer gaat zitten. heb ik ook niet gedaan, ik heb me gestort op het opbouwen van mn bedrijf, en dat heeft geholpen.
Good Luck
Mak lammetjequote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Klopt, maar toch heb ik er spijt van dat ik het zover heb laten komen. Bovendien heb ik nog veel te zeggen waartoe ik tot nu toe de kans niet heb gehad.
Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf ga verlagen als ik toch weer toenadering ga zoeken. Zij heeft het waarschijnlijk al afgesloten en dan kom ik weer als een mak lammetje contact zoeken. Denk dat ze gewoon zegt![]()
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Als ik logisch nadenk (en dat lukt me zo nu en dan gelukkig nog) dan lijkt het me inderdaad een beetje raar als je na practisch 6 jaar de boel zonder verdriet afsluit. Tenzij ze er voor zichzelf al een tijd mee bezig was. Maar in Januari had ze het nog over een huis kopen, dus dat lijkt me dan toch een beetje stug.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Mak lammetje![]()
Denk dat zij het op een heel andere manier verwerkt. Gewoon heel hard door gaan met een nieuw leven kan het tijdelijk makkelijk maken. Grote kans dat zij zich over een paar maanden pas bezig gaat houden met wat er was en wat er niet meer is. Dat ze nu er ook zelf van overtuigd is dat het goed gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat je een relatie van 6 jaar (zo even uit m'n hoofd) zomaar naast je neer zet.
Als ik naar mezelf kijk heb ik me ook groot gehouden tegenover m'n ex. Heb hem vorige week wel verteld dat ik het soms heel moeilijk vind me niet te veel van hem aan te trekken. 2 dagen later heb ik gezegd dat ik geen contact meer wil. Als ik mezelf vergelijk met voordat ik het contact heb verbroken heb ik nu ook steeds meer de instelling "zoek het maar uit, ik doe lekker wel m'n eigen dingen en ik zie nog wel of ik zin heb in contact". Deze instelling is ook voor een groot stuk uit zelfbescherming.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij het nu moeilijk heeft, maar het gewoon verborgen wil houden. Wat ik ook vrees is dat ze, hoeveel verdriet ze er ook om zal hebben, definitief heeft besloten nooit meer terug te komen.
Ik was net begonnen aan een brief, maar begin steeds meer te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. Ze zal die brief vast lezen, maar ik denk niet dat ze zich er iets van aan gaat trekken. Haar beslissing is genomen en die is niet meer te wijzigen. Nu niet iig.... wie weet over een half jaar of een jaar.... maar nu niet.
Same here,quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:52 schreef Carda het volgende:
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreefLeer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
leef met je mee, dan voel je je echt KUT... succes dr lopen betere rondquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Martijntj het volgende:
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
Samenvattend;quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Madski het volgende:
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef CleeJee het volgende:
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef fffan het volgende:
[..]
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.![]()
tja.... AWZHquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef tiez het volgende:
een jaar geleden is het uit gegaan.
eerste paar maanden was lastig daarna heb ik het erg druk gehad met werk en studie.
en soms misde ik der nog wel heel erg en dacht ik aan der maar nooit echt contact gezocht.
als ik der dan ergens tegen kwam toch wel weer een kut gevoel en dergelijke.
tot 2 weken geleden.
ik kwam een kroeg maatje van me tegen beetje met hem aan het babbelen. loopt zij opeens uit zijn huis. ze zag me ech schrok rende meteen weer naar binnen. dus ik zo tegen die gozer "is dat je vriendin?"
ja een paar maandjes. ohw leuk.zei ik. "ken je haar?" zegt die gozer ja via via zei ik!
maar nou is het zo die gozer is echt een ware pilleboer echt elk weekend aan de pillen en zo.
nou is het tussen mijn ex en mij uit gegaan omdat ik soms xct nam en we daar niet uit kwamen.
beetje hypocriet van der. dus bij deze weet ik zeker dat ik blij ben dat het uit is.
`quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .
Ik zeg. niet doen.
Maarrrrrr het is je eigen keus
Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat jij er echt heel opeens helemaal klaar mee bent. Wel kut dat het zo gelopen is, dat ze niet het fatsoen op kon brengen normaal op je te reageren...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. ben ik ook weer ff. Tijdje niet gepost. Ben er nu achter dat mijn ex niets meer van me wil weten. Had haar een sms-je gestuurd met daarin de vraag hoe het nu na zo'n tijd zonder contact met haar ging en of ze misschien nu haar boosheid van zich af heeft kunnen zetten. Ook vroeg ik of we misschien eens konden afspreken om toch nog een net end aan onze relatie te breien.
Helaas dus... kreeg een aantal verwijten naar me toe geslingerd dat ik het zo gewild zou hebben en dat ik ook de verdeling van de spullen niet eerlijk geregeld zou hebben. Gevolgd door de tekst: "Ik heb niets meer te zeggen tegen jou"
(het mooie is dat ze zelf een lijst heeft samengesteld met de spullen die ze wilde hebben. Daar heb ik me aan gehouden en nu gaat ze zeiken. The bitch woont weer bij haar ouders, ze verdient bijna hetzelfde als ik... sparen is dus haar devies. Ik moet maar zien hoe ik iedere maand rond kom. Wat wil ze nou van me?)
Nou ... daar kon ik het niet bij laten natuurlijk. Heb via e-mail mijn zegje nog gedaan. Tot op heden nog geen reactie, maar ik vermoed dat ze hem ook nog niet gelezen heeft. Er staan dingen in, daar MOET ze wel op reageren. Maar goed... het is duidelijk end of story. Ik wil alleen mijn verhaal nog aan haar kwijt... zodat ze misschien die boosheid om kan zetten in begrip of wat dan ook.
Nou... diep in mijn hart eigenlijk helemaal nog niet. Ben er nog veel te veel mee bezig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat jij er echt heel opeens helemaal klaar mee bent. Wel kut dat het zo gelopen is, dat ze niet het fatsoen op kon brengen normaal op je te reageren...
As The World Turnsquote:
Is wel jammer ja! Ik heb nu 2 weken geen contact met m'n ex en ik mis 'm op het moment verschrikkelijk. Maar ik heb ook ergens het idee dat ik 'm helemaal niet meer ken. Tis nu bijna 2 maanden uit en ik weet helemaal niet waar hij mee bezig is en met wie hij om gaat. Zou wel willen weten of hij mij ook mist, maar wil niet horen dat ie me niet mist... Tis ff kut...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:05 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou... diep in mijn hart eigenlijk helemaal nog niet. Ben er nog veel te veel mee bezig.
Zij maakt het makkelijker door alle contact te verbreken en boos te blijven. Krijg nu een beetje een hekel aan haar. Kinderachtig gedrag na zo'n lange relatie, maar goed...
Ohw, jij hem niet zeker?quote:
In 2 weken veranderd niemand echt hoor. Ik heb 4 maanden geen contact met mijn ex gehad, en toen we elkaar weer tegenkwamen was ze helemaal niks veranderd..alleen haar gevoelens natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Is wel jammer ja! Ik heb nu 2 weken geen contact met m'n ex en ik mis 'm op het moment verschrikkelijk. Maar ik heb ook ergens het idee dat ik 'm helemaal niet meer ken. Tis nu bijna 2 maanden uit en ik weet helemaal niet waar hij mee bezig is en met wie hij om gaat. Zou wel willen weten of hij mij ook mist, maar wil niet horen dat ie me niet mist... Tis ff kut...
Krijg zo'n dubbel gevoel bij m'n ex. Tuurlijk zal hij in basis niet veranderd zijn. Maar de weken nadat het uit was en we hadden wel contact kreeg ik niet echt hoogte en ik had het gevoel dat ik 'm niet kon vertrouwen... Ach, ergens wil ik gewoon horen dat ie me mist en veel aan me denkt enzo. Maar de reden dat ik geen contact meer wilde is omdat ik nog veelste veel met hem bezig was. Nu heb ik geen contact en ben ook al weer 2 dagen met 'm bezig.... Damn, ik wil ff me gevoel uitschakelen...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:42 schreef fffan het volgende:
[..]
In 2 weken veranderd niemand echt hoor. Ik heb 4 maanden geen contact met mijn ex gehad, en toen we elkaar weer tegenkwamen was ze helemaal niks veranderd..alleen haar gevoelens natuurlijk, maar charactereigenschappen en dergelijke blijven altijd hetzelfde..daarom weet ik ook precies hoe het met haar is als ik in der ogen kijk. En zij bij mij. Je moet het gewoon even tijd geven..probeer wel contact te houden..door bijvoorbeeld 1x in de maand even een smsje te sturen..laat weten dat je nog wel aan hem denkt. Dat zal hij ook vast fijn vinden (ligt er ook aan hoe jullie uit elkaar zijn gegaan).
Tja, dan heb je dus het aloude gezegde...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Krijg zo'n dubbel gevoel bij m'n ex. Tuurlijk zal hij in basis niet veranderd zijn. Maar de weken nadat het uit was en we hadden wel contact kreeg ik niet echt hoogte en ik had het gevoel dat ik 'm niet kon vertrouwen... Ach, ergens wil ik gewoon horen dat ie me mist en veel aan me denkt enzo. Maar de reden dat ik geen contact meer wilde is omdat ik nog veelste veel met hem bezig was. Nu heb ik geen contact en ben ook al weer 2 dagen met 'm bezig.... Damn, ik wil ff me gevoel uitschakelen...
Dat geloof ik dat dat meehelpt. Wij zijn eigenlijk als vrienden uit elkaar gegaan, ook geen grote ruzies ofzo. Maar ik kon die vriendschap niet meer opbrengen omdat ik nog zo veel voor hem voel(de). Het contact heb ik pas stopgezet nadat ik van hem hoorde dat hij na een week al met een oud vriendin van mij in bed lag... dat was me te veel op dat moment.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Tja, dan heb je dus het aloude gezegde...
Tijd heelt alle wonden. zeker als je bijv. vandaag alléén zit, dan denk je aan alle leuke en fijne momenten die je hebt gehad samen. dan is het erg lastig. ik weet er alles van.
Maar denk dan eens aan de redenen waarom het over is. bij mij was dat dat de sloten waren vervangen en mn spullen op straat stonden.. dat helpt erg goed kan ik je melden.
Dusquote:Op zondag 19 maart 2006 13:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat geloof ik dat dat meehelpt. Wij zijn eigenlijk als vrienden uit elkaar gegaan, ook geen grote ruzies ofzo. Maar ik kon die vriendschap niet meer opbrengen omdat ik nog zo veel voor hem voel(de). Het contact heb ik pas stopgezet nadat ik van hem hoorde dat hij na een week al met een oud vriendin van mij in bed lag... dat was me te veel op dat moment.
Haha, ik doe ook heel hard m'n best, maar het is wel moeilijk. Voel me soms zo alleenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:42 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dusdaaaaaaag vriendschap.
Ik zeg kies voor jezelf en ga even met opgeheven hoofd die moeilijke periode tegemoet, des te sterker kom je er weer uit.
Ik weet het, Ik weet het.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, ik doe ook heel hard m'n best, maar het is wel moeilijk. Voel me soms zo alleenen ik mis 'm toch wel...
Drie weken....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ohw, jij hem niet zeker?
Hoe lang is het al over dan?
Om Roxette te quoten. "Listen to youre heart when he is calling for you"quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef Nies het volgende:
[..]
Drie weken....
En ja, wil hem eigenlijk best wel![]()
Nu snap ik er echt niets meer van
En dat is nu net het probleem...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:27 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Om Roxette te quoten. "Listen to youre heart when he is calling for you"
Ja, ik weet het het is niet het makkelijkste om mee te maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:47 schreef Nies het volgende:
[..]
En dat is nu net het probleem...
Maar hart is al weg hoor.... Hem aan het zoeken vermoed ik![]()
Je zal altijd aan hem blijven denken op sommige momenten, dat blijft gewoon zo. Ik heb nu weer een klein beetje contact met mijn ex...en ik vind het een stuk prettiger dan toen we helemaal geen contact hebt. Maar het even geen contact hebben is gewoon wel nodig...om even rust in je hoofd te krijgen en zodat je alles even kan relativeren.Toen het 3 weken uitwas en ik sprak mijn ex zat ik echt te shaken. Nu praat ik weer gewoon normaal relaxed met haar. Dus het helpt echt!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Krijg zo'n dubbel gevoel bij m'n ex. Tuurlijk zal hij in basis niet veranderd zijn. Maar de weken nadat het uit was en we hadden wel contact kreeg ik niet echt hoogte en ik had het gevoel dat ik 'm niet kon vertrouwen... Ach, ergens wil ik gewoon horen dat ie me mist en veel aan me denkt enzo. Maar de reden dat ik geen contact meer wilde is omdat ik nog veelste veel met hem bezig was. Nu heb ik geen contact en ben ook al weer 2 dagen met 'm bezig.... Damn, ik wil ff me gevoel uitschakelen...
Je leert er inderdaad veel van ja, en jezelf weer openzetten is ook moeilijk. Maar je hebt toch niet persee verliefde gevoelens nodig? ik bedoel..ik vermaak me prima met meiden zonder dat ik er gevoelens bij hebt. mijn gevoelens liggen nog steeds bij mijn ex..en als ze (wat overigens niet gaat gebeuren denk ik zo) het weer opnieuw wil proberen zal ik geen moment twijfelen. Maar je moet jezelf geen dingen gaan onthouden omdat je je ex zo mist....want dan mis je ook veel lol.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Tja ik voeg me hier ook maar bij dan
3 Weken terug een topic aangemaakt omdat mijn relatie op het punt van breken stond. En een dag nadat ik dat topic had geopend was het ook echt zo. Mijn gevoel had dus gelijk.
En nu ben ik 3 weken verder. Ik probeer alles weer op te pakken. Ga uit met vrienden en ben veel bij hen en bij mijn ouders. Stage loopt ook lekker alleen school iets minder. Ik kan mezelf nu gewoon niet dwingen om mijn aandacht daarop te richten. Dat is gewoon nog even teveel.
Ondertussen wel contact met de jongen in kwestie gehouden, gewoon omdat wij allebei denken dat we elkaars beste maatjes nog steeds zijn. Afgelopen woensdag was hij nog hier en ik werd overspoeld door een golf van emoties en gevoel, ook van zijn kant. We hadden bijna gekust, iets wat ik op dat moment niet uit de weg zou willen gaan. Het was hem die op het laatste moment terugtrok, want dit hoorde niet omdat we niks meer hadden. Hij wil zo graag mara zijn gevoel zegt dat het niet mag omdat we nu niets meer hebben. Dus op die manier beschermt hij mij ook nog een beetje voor mezelf, want als het aan mij lag had ik me allang mee laten slepen door mijn gevoelens.
Ik wil hem zeker niet kwijt als gewone vriend.. maar ik ben wel wat nuchterder naar dingen gaan kijken. Ik mis hem, iedere dag. Maar krijg ook steeds meer het idee van: Dit heeft gewoon niet zo mogen zijn.
Ik hou nog heel veel van hem en als hij vanavond zou zeggen dat ie terug komt, dan zou ik hem met alle liefde ontvangen. Maar dat zit er voorlopig niet in. Hij wil, wat betreft een relatie, even alleen zijn. En ik probeer dat zoveel als ik kan te begrijpen, maar soms is het nog moeilijk.
Ik zie wel waar het schip strandt.. Ik ben blij dat ik in ieder geval niet vergeten ben hoe ik moet lachen. En in de afgelopen 3 weken is me maar weer eens duidelijk geworden wat voor fantastische vrienden ik heb die me er echt letterlijk en figuurlijk doorheen gesleurd hebben.
En dat wat betreft liefde niets is wat het lijkt. Ik heb een enorme knal opgelopen, en zal in de toekomst mezelf ook meer proberen te beschermen voor dit soort dingen.
Want ik denk dat emotionele pijn de zwaarste pijn is die een mens maar kan hebben.
Maar ik red me wel, ik heb lieve mensen om me heen. En nog veel meer dingen behalve hem die belangrijk voor me zijn. Maar ook ik ken zo momenten van eenzaamheid, en dan verlang ik naar hem.
Maar ik hoef voorlopig niemand anders in mijn bed. Tis of hij of niemand anders. En ik heb echt geen idee hoelang dat gevoel nog aan blijft houden. Ooit sta ik er misschien wel weer voor open...
Mee eens! Vrienden zijn heeeul belangrijk. Heb ook veel aan mijn vrienden gehad (nog steeds)! En je naaste familie moet je ook niet vergeten natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het het is niet het makkelijkste om mee te maken.
Maar als ik dus naar mijzelf kijk, ik heb me dus op mn werk gestort en ik heb ook veel aan mn vrienden gehad, en dan blijkt maar hoe belangrijk die zijn in het leven. Iemand zei wel eens tegen mij "er zijn 100.000'en vrouwen op deze planeet maar 2 of 3 echt goede vrienden" en dat is een waarheid die klinkt als een klok.
En na een tijdje gaat het vanzelf beter en raak je steeds meer geintereseert in het andere geslacht.![]()
Misschien is het geen contact de enige oplossing voor haar. Vrouwen zijn daar misschien handiger in...... ?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Met mij is echt iets merkwaardigs aan de hand. Het is nu 2 maanden over. Ik weet gewoon dat dit het beste is, want vroeg of laat zouden we toch uit elkaar gaan, maar ik mis haar verschrikkelijk. Het is al 2 maanden over, maar het lijkt wel of het gemis steeds erger wordt. Echt vaag! Dat loslaten lukt me echt niet. Continu malen, malen en nog eens malen. Dit terwijl ik toch veel irritaties had en gewoon zeker wist dat ze niet de vrouw van mijn kinderen gaat worden. Wij zijn te verschillend. Ik kon bepaalde karaktertrekjes en andere dingen gewoon niet handelen. Ook zijn we al eerder uit elkaar geweest. We hebben heftige periodes van ruzie achter de rug. Gelukkig ook veel leuke dingen. Als ik het totaalplaatje bekijk, dan past ze gewoon écht niet bij me.
Hoe kan het dan toch dat ik haar zo mis?
Zou het komen doordat ze me doodzwijgt en dat ik de grip die ik altijd op haar had totaal kwijt ben? Natuurlijk hou ik van haar. Ik bedoel ... we zijn al lang samen, dus ze laat me niet koud. Zij daarentegen.... wil niets meer van me weten. Zou dat het zijn... het ongrijpbare? Of gewoon het gemis van genegenheid enzo?
Als ik terug denk aan onze vakanties enzo...![]()
En dan denk ik..... kut... dat zit er dit jaar dus ff niet in!
Juist, en dat heb ik de afgelopen 2 weken dus wel eens gedaan. Thuis gaan zitten kniezen en aan hem dneken, terwijl mijn vrienden weg waren en leuke dingen ondernamen. Maar het gaat steeds beter en ik ondervind steeds meer het plezier terug van dingen, met of zonder dat hij erbij is.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef fffan het volgende:
[..]
Je leert er inderdaad veel van ja, en jezelf weer openzetten is ook moeilijk. Maar je hebt toch niet persee verliefde gevoelens nodig? ik bedoel..ik vermaak me prima met meiden zonder dat ik er gevoelens bij hebt. mijn gevoelens liggen nog steeds bij mijn ex..en als ze (wat overigens niet gaat gebeuren denk ik zo) het weer opnieuw wil proberen zal ik geen moment twijfelen. Maar je moet jezelf geen dingen gaan onthouden omdat je je ex zo mist....want dan mis je ook veel lol.
Zit zeker wat in. Uiteraard doet het haar wat. Alles wat we hebben opgebouwd is ze kwijt. Ze is weer terug bij af. Ze is nu gewoon verschrikkelijk kwaad. Ik heb in mijn wanhoop dingen gezegd die niet door de beugel kunnen. Dingen die ik niet eens meen, maar toch zei. Mede doordat zij ineens erg afstandelijk deed. Bijna zakelijk. Ik kon gewoon niet meer tot haar doordringen en ik voelde me daardoor machteloos. Ik kon dat niet verkroppen, want zo was ze nooit. Ik denk dat ze vanaf dag 1 na de breuk zeker wist dat het nooit meer goed zou komen waardoor ze zichzelf zo'n houding aan heeft gemeten.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:33 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Misschien is het geen contact de enige oplossing voor haar. Vrouwen zijn daar misschien handiger in...... ?
Ik geloof er geen reet van dat het haar niks doet. Geen contact wil niet direct zeggen ik wil niks meer van je weten. Ik denk nogsteeds dat ze het doet om er aan te gewennen dat het afgelopen is.
Als je indd terug denkt aan vakanties en andere leuke herinneringen dan moet het haast wel zo zijn dat zij geen contact wil enkel voor de gewenning. Kan me niet voorstellen dat je na 4 jaar of 5,5 jaar samen die persoon never en nooit meer wilt zien.
Ach.. gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Heb ik ook gedaan. Ik kon niet langer op een houtje blijven bijten. Helaas heeft het mij niets opgeleverd, maar goed... misschien vindt ze wel dat ik nog niet genoeg moeite heb gedaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:31 schreef Madski het volgende:
Nja heb het met vrienden afgelopen weekend nog een keer over gehad over het gevoel wat er nog wel een beetje zit. Wat jullie hierboven ook al aangeven: het geen contact meer hebben met haar terwijl je toch een redelijke lange tijd bij haar bent samen geweest.
Ergens is het wel goed om geen contact meer te hebben: elk gaan nu onze eigen kant nu op. Maar daarin tegen toch ook wel weer benieuwd hoe het gaat (4 weken geleden toen ik haar kort gesproken had op msn, zij sprak mij aan even voor de record.) dus zit nu te twijfelen of ik nu wat van me moet laten horen of niet.
In die paar maanden dat het uit was nog wel geregeld contact gehad. Maar kon me gevoelens niet bij me houden zeg maar en moest allemaal gevoelens weer opgaan ratelen. Dit was voor beide van ons natuurlijk niet prettig. Ook steeds het gevoel alsof er soort gespannen sfeer is als ik met dr praat.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ach.. gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Heb ik ook gedaan. Ik kon niet langer op een houtje blijven bijten. Helaas heeft het mij niets opgeleverd, maar goed... misschien vindt ze wel dat ik nog niet genoeg moeite heb gedaan.
Tja.. dat zou ik ook hebben. Ik ben een gevoelig persoon en laat me vaak ook teveel door die gevoelens lijden.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef Madski het volgende:
[..]
In die paar maanden dat het uit was nog wel geregeld contact gehad. Maar kon me gevoelens niet bij me houden zeg maar en moest allemaal gevoelens weer opgaan ratelen. Dit was voor beide van ons natuurlijk niet prettig. Ook steeds het gevoel alsof er soort gespannen sfeer is als ik met dr praat.
En moeite ervoor doen.. het moet eigenlijk vanzelf gaan. Moeite doen om een vriendschap intact te houden of forseren werkt denk ik toch niet.
Misschien moet ik maar eens conclusies gaan trekken uit me eigen raad. Werkt stukken prettiger om zaken te relativeren als je het op papier zet dan in je hoofd laat.
Da's vaak een utopie en voor weinigen weg gelegd...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja.. dat zou ik ook hebben. Ik ben een gevoelig persoon en laat me vaak ook teveel door die gevoelens lijden.
Moeite doen.. tja... paar keer toenadering gezocht, oprecht excuses voor bepaalde zaken aangeboden. Zelfs zwart op wit gezet... Wel ff genoeg moeite voor nu. Ze blijft boos en dat vind ik vreemd. Op een gegeven moment moet je boosheid toch overgaan in een ander gevoel? Van nature is ze wel erg koppig. Dat zal er vast ook mee te maken hebben.
Het gaat mij niet om een vriendschap in tact te houden. Ik kan dat toch niet. Wat ik wil is dat we gewoon met elkaar over het gebeurde kunnen praten en een net eind aan de relatie kunnen breien.
Eensch......quote:Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Da's vaak een utopie en voor weinigen weg gelegd...
Je laten lijden door je gevoelens is niks mis mee. Zelf had ik dat ik teveel gevoel/meeleefde met de ander waardoor ik niet meer aan mezelf ging denken en alleen maar ging denken: waar denkt zij toch aan?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja.. dat zou ik ook hebben. Ik ben een gevoelig persoon en laat me vaak ook teveel door die gevoelens lijden.
Moeite doen.. tja... paar keer toenadering gezocht, oprecht excuses voor bepaalde zaken aangeboden. Zelfs zwart op wit gezet... Wel ff genoeg moeite voor nu. Ze blijft boos en dat vind ik vreemd. Op een gegeven moment moet je boosheid toch overgaan in een ander gevoel? Van nature is ze wel erg koppig. Dat zal er vast ook mee te maken hebben.
Het gaat mij niet om een vriendschap in tact te houden. Ik kan dat toch niet. Wat ik wil is dat we gewoon met elkaar over het gebeurde kunnen praten en een net eind aan de relatie kunnen breien.
Good! gewoon lol blijven maken is het beste..en je moet jezelf ook niet dom gaan vinden als je hem mist..want liefde is gewoon iets raars en kan je niet zomaar uitwissen. Wat voor bandje heb je trouwens?quote:Op maandag 20 maart 2006 07:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Juist, en dat heb ik de afgelopen 2 weken dus wel eens gedaan. Thuis gaan zitten kniezen en aan hem dneken, terwijl mijn vrienden weg waren en leuke dingen ondernamen. Maar het gaat steeds beter en ik ondervind steeds meer het plezier terug van dingen, met of zonder dat hij erbij is.
Gisteren moesten we optreden met mijn band (was een soort wedstrijd tussen 9 bands, heel spannend dus), en hij was daarbij. Hij heeft me opgehaald, ons aangemoedigd, na afloop gezegd dat het een super groot optreden was. En hij heeft mijn hand vastgehouden toen de prijsuitreiking kwam. En we knepen elkaar omdat het zo spannend was. Ik denk, dat als ik dat soort dingen met hem kan blijven done, zonder verder lichamelijk contact, dan kan ik daarmee leven. Ik ben hem niet kwijt gelukkig .. en ik wil hem ook zeker niet kwijt als vriend. Alleen zullen mijn gevoelens voor hem slijten (hoop ik).. Maar na gisteren voel ik me weer een stuk beter. Ook met mijn andere vrienden die erbij waren heb ik het super gehad. Dus ik kom er wel weer bovenop! Met of zonder hem ..
hmmm..kan wel toch? ik en mijn ex hebben na een aantal maanden wel weer redelijk contact..mailen/smsen regelmatig weer met elkaar. En praat ook met haar over mijn gevoelens...dus ik denk dat het wel te doen is...echt 'goed' uit elkaar gaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Da's vaak een utopie en voor weinigen weg gelegd...
We schrijven onze eigen nummers .. je moet denk ik een beetje aan pop/rock denken, heeft een beetje weg van Live, om het mara ergens mee te vergelijken haha.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef fffan het volgende:
[..]
Good! gewoon lol blijven maken is het beste..en je moet jezelf ook niet dom gaan vinden als je hem mist..want liefde is gewoon iets raars en kan je niet zomaar uitwissen. Wat voor bandje heb je trouwens?![]()
Vervang zij door hij en het past in de categorie 'enorm herkenbaar'quote:Op maandag 20 maart 2006 16:32 schreef Madski het volgende:
Je laten lijden door je gevoelens is niks mis mee. Zelf had ik dat ik teveel gevoel/meeleefde met de ander waardoor ik niet meer aan mezelf ging denken en alleen maar ging denken: waar denkt zij toch aan?
Voor mij ook. Je vraagt je continu af wat er in het koppie van je ex omgaat.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:38 schreef Lips het volgende:
[..]
Vervang zij door hij en het past in de categorie 'enorm herkenbaar'
Jep..erg herkenbaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Je vraagt je continu af wat er in het koppie van je ex omgaat.![]()
Ghehe..nee, dat is niet zo gek toch. Ik bedoel, je ziet en spreekt haar niet meer of in ieder geval heel weinig. Aan de andere kant hoor je wel weer dat ze praktisch een nieuw leven heeft. Logisch dat je dan gaat denken of ze nog wel eens aan jou denkt etc etc. Normale reactie, alleen ik ben / was daar een beetje in doorgeslagen. Het heeft mijn dagelijkse leven beheerst en zwaar ontregeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Madski het volgende:
Hm ok dacht dat ik de enige was die last had daarvan. Ben blijkbaar niet alleen![]()
Ik had (heb) daar ook nog wel eens last van. Indd laat de zon maar komen !quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ghehe..nee, dat is niet zo gek toch. Ik bedoel, je ziet en spreekt haar niet meer of in ieder geval heel weinig. Aan de andere kant hoor je wel weer dat ze praktisch een nieuw leven heeft. Logisch dat je dan gaat denken of ze nog wel eens aan jou denkt etc etc. Normale reactie, alleen ik ben / was daar een beetje in doorgeslagen. Het heeft mijn dagelijkse leven beheerst en zwaar ontregeld.
Gelukkig begin ik dat in te zien. Ik voel me sinds vanmiddag een stuk beter dan vanmorgen en de rest van het weekend. De zon van vanmiddag toen ik mijn werk verliet heeft me ook echt ff goed gedaan. Zag het ineens weer ff wat zonniger in allemaal. Tot op het moment van schrijven heb ik dat gevoel wel redelijk vast weten te houden. Heb vanavond zelfs betrekkelijk weinig aan mijn ex gedacht. Ik hoop dat dit niet zo'n zeldzaam up-moment is en dat ik morgen weer in een negatieve stemming terugval. Ik knok er iig voor!
Ik slaap al tijden brak. Wordt praktisch iedere nacht rond 4 uur wakker en begin dan meteen met malen en woelen. Doe dan bijna geen oog meer dicht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef Madski het volgende:
Haha, mja ongeveer hetzelfde. Ik zit dan hard met me kop te schudden als ik daar geen zin in heb.
Afgelopen nacht ook best brak geslapen. Was elke 2 uur wel wakker. Weet niet doordat dat kwam omdat ik de afgelopen paar dagen zo sterk heb lopen peinzen over van alles of dat ik gewoon grieperig ben.
Jawel hoor. Ga ook regelmatig weg met vrienden en eet zo nu en dan weer eens bij mijn ouders. Is lekker makkelijk en ook gezelligquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef Madski het volgende:
Is wel zuur. Heb je nog een beetje afleiding? Ga zelf bijv vandaag eten bij vrienden en dan een filmpje kijken. Komende vrijdag waarschijnlijk weer magiccen.
Probleempjes zoals wat? Zijn bij mij ook wel wat dingen gebeurt in de tijd dat ouders gingen scheiden (7 jaar terug), maar daar sta ik niet zoveel meer bij stil.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:04 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ga ook regelmatig weg met vrienden en eet zo nu en dan weer eens bij mijn ouders. Is lekker makkelijk en ook gezellig
Bij mij komt het omdat ik al een jaar of 2 rondloop met wat probleempjes. Te lang mee blijven lopen en nu dit nog eens op mijn bord is gekomen, is de emmer overgelopen.
Tja.. in de afgelopen jaren is er vrij veel gebeurd. 2 jaar geleden baan verloren, tijdje werkloos thuis gezeten. In een relatiecrisis belandt etc. etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:17 schreef Madski het volgende:
[..]
Probleempjes zoals wat? Zijn bij mij ook wel wat dingen gebeurt in de tijd dat ouders gingen scheiden (7 jaar terug), maar daar sta ik niet zoveel meer bij stil.
Succes Hilzallah. Zelf vind ik 6 maanden wel degelijk lang, maar dat komt misschien omdat ik nog niet langer gewent ben. Als je over dingen wilt praten. Ga vooral je gang.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Hilzillah het volgende:
verhaal
Weet natuurlijk niet helemaal het fijne ervan, maar ergens voorgaan (de relatie in kwestie) zie je wel vaker. Dat men zoveel energie erin steekt dat of die andere partner in kwestie geen lucht meer kan halen (figuurlijk) of dat jezelf gewoon mentaal opraakt en ik een zekere sleur raakt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:51 schreef Hilzillah het volgende:
Bedankt Mad. Het voelt vooral zo kut. Ik was echt gek op hem. Zag toekomst enz. Als ik eenmaal ergens voor ga is dat ook voor 3000% mensen zeggen dat wel vaker, maar ze menen het niet. Omdat ik gewoon geen vertrouwen in mensen heb, en dan toch besluit om iemand te vertrouwen komt dat extra hard aan denk ik. Hele tijd huilen. Niet alleen thuis zijn, maar ook geen zin om bij anderen over de vloer te komen. Er graag over willen praten. Maar als eenmaal het gesprek op gang gekomen is. wil je eigenlijk niet meer praten omdat je dan weer de hele tijd moet huilen.
Nu is dat waarschijnlijk iedereen heel erg verdrietig als iets verbroken wordt. Maar het voelt gewoon of je de enige bent.
Nu heb ik ook best een verantwoordelijke baan. Niet zodanig dat ik "verantwoordelijke" beslissingen moet nemen. Maar werk op grote hoogte. veel concentratie nodig, anders gebeuren er ongelukken. Ik kan me helaas niet ziek melden en MOET straks gewoon naar mijn werk. Lekker met rode ogen, en een "huilie" gezicht tussen de mannen
Dit was niet hel geval. Ondanks dat ik er helemaal voor wilde gaan heb ik heel rustig gedaan. Geen claim toestanden enz. Wilde hij met vrienden stappen prima! Ging ik met een vriendin weg. Hij was heel de week op de kazerne. en dat vond ik prima. Hij kwam zelf uit eigen beslissing af en toe door de weeks naar mij toe. Ik heb hem dat nooit gevraagd. Hij wilde me vrij snel voorstellen aan zijn vrienden en familie. Terwijl ik dat een beetje afgehouden heb met die van mij. Ik heb me geen seconde verstikt gevoeld. En hij zeker nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef Madski het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet helemaal het fijne ervan, maar ergens voorgaan (de relatie in kwestie) zie je wel vaker. Dat men zoveel energie erin steekt dat of die andere partner in kwestie geen lucht meer kan halen (figuurlijk) of dat jezelf gewoon mentaal opraakt en ik een zekere sleur raakt.
Hij vindt je gewoon niet meer leuk. Kan hij ook niets aan doen, dus zo fout heeft ie t niet aangepakt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Hilzillah het volgende:
Boehoe, zielig verhaal![]()
Nu wil ik hem niet meer zien, ook in de toekomst nooit meer. Daar is hij best verdrietig over geloof ik. Hij vind me lief en alles, Maar geloofde niet dat de relatie vooruitzicht had. Hij heeft me zo verschrikkelijk teleur gesteld. Ik had zo veel moeite iemand te vertrouwen. En dat wist hij. en toch heeft hij de compleet verkeerde manier van aanpak gebruikt
Jij kan zeker niet lezen... opflikkeren kut josti!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij vindt je gewoon niet meer leuk. Kan hij ook niets aan doen, dus zo fout heeft ie t niet aangepakt.
Omdat ik je niet zielig vind? Is de waarheid te hard voor je. Ik heb heel je tekst gelezen en kan rustig concluderen dat je het gewoon niet voor hem bent anders hield hij t toch wel aan hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jij kan zeker niet lezen... opflikkeren kut josti!
Dus jij gaf hem gewoon de ruimte die hij wilde. Je liet hem lekker zn ding doen. Deed weinig verkeerd. Helemaal goed van je. Waarom word je dan boos als ik zeg dat je gewoon niet leuk genoeg voor hem bent. Dat is dan toch de enige conclusie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:21 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit was niet hel geval. Ondanks dat ik er helemaal voor wilde gaan heb ik heel rustig gedaan. Geen claim toestanden enz. Wilde hij met vrienden stappen prima! Ging ik met een vriendin weg. Hij was heel de week op de kazerne. en dat vond ik prima. Hij kwam zelf uit eigen beslissing af en toe door de weeks naar mij toe. Ik heb hem dat nooit gevraagd. Hij wilde me vrij snel voorstellen aan zijn vrienden en familie. Terwijl ik dat een beetje afgehouden heb met die van mij. Ik heb me geen seconde verstikt gevoeld. En hij zeker niet
Zeg als je alleen maar hier komt om anderen af te kraken doe dat dan maar in andere topics aub.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik je niet zielig vind? Is de waarheid te hard voor je. Ik heb heel je tekst gelezen en kan rustig concluderen dat je het gewoon niet voor hem bent anders hield hij t toch wel aan he
Josti![]()
Ik kraak haar helemaal niet af. Het is toch gewoon de waarheid. Ze kan wel net alsof doen dat hij het verkeerd heeft gedaan, maar ik heb helemaal niets verkeerds van zijn kant gelezen. Of wel dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef Madski het volgende:
[..]
Zeg als je alleen maar hier komt om anderen af te kraken doe dat dan maar in andere topics aub.
Alvast bedankt.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kraak haar helemaal niet af. Het is toch gewoon de waarheid. Ze kan wel net alsof doen dat hij het verkeerd heeft gedaan, maar ik heb helemaal niets verkeerds van zijn kant gelezen. Of wel dan?
Verder is dit niet het grote huillie topic, dus past een andere mening er best in
Tsja ik geloof niet in donderslagen bij heldere hemel. Misschien wat vaker naar je partner kijken/luisteren. Verder viel er blijkbaar weinig voor hem te bespreken aangezien zijn gevoelens daar niet sterk genoeg voor waren. Als die gevoelens na 6! maanden! al voorbij zijn zegt dat genoeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:00 schreef Madski het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Hij heeft in principe ook niks fout gedaan. Hij heeft alleen een conclusie getrokken zonder dingen even te bespreken. Jij zou vast ook niet al te jofel zijn als je vriendin ineens de stekker eruit trekt als jij van geen kwaad bewust was.
I agree met je! Als je na 6 maanden het niet meer leuk vind is het gewoon over..punt uit. Dan zijn er nog geen verdere gevoelens als: Ik hou van je bla bla bla...dat krijg je pas na een veel langere tijd als het goed is. Dus dan valt er inderdaad weinig te bespreken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja ik geloof niet in donderslagen bij heldere hemel. Misschien wat vaker naar je partner kijken/luisteren. Verder viel er blijkbaar weinig voor hem te bespreken aangezien zijn gevoelens daar niet sterk genoeg voor waren. Als die gevoelens na 6! maanden! al voorbij zijn zegt dat genoeg.
Dat ik t zelf niet leuk zou vinden doet er niets aan af. ik zou iig wel de waarheid durven aan te kijken
Is inderdaad heel zuur..maar je moet weten dat alles wat jullie hadden weg is, en dat is het zwaarste...ze is niet meer je beste maatje..en dat zal hoogst waarschijnlijk ook nooit meer zo worden. Wat je kan proberen is gewoon nog contact te houden...want om elkaar helemaal te negeren na zo'n tijd is zonde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef meshuggah het volgende:
sinds kort kan ik me ook aansluiten.
Vorige week maandag is het na 19 maanden over. We kennen elkaar nu 2 jaar.
Een half jaar geleden twijvelde ze al een keer en toen kwam het weer goed.. maar 4 weken geleden is ze met een vriend naar t buitenland geweest 4 dagen (ze heeft altijd tegen me gezegd dat t nooit meer als vrienden kan worden).. en sinds ze terug is twijefelt ze..
ze wil vrijheid en vrijgezel zijn zeg maar. we hebben toen een week gehad wat kut was en 2 vrijdagen geleden toen hebben we gepraan en gehuild en toen zei ze ga je nog mee naar me moeder dit weekend? en dat heb ik gedaan om het nog een kans te geven tussen ons.
Die zondag avond in de trein heb ik het weer aangesneden en toen is het uitgegaan. Thuis bij mij nog verder gepraat. Dus niks aan de hand verder.. het was over ik had er wel een aardig goed gevoel bij.
Afgelopen donderdag in de coffeshop gezeten de hele avond was super gezellig gewoon als vrienden! Toen zag ik der zaterdag weer en toen had ze bij die vriend geslapen (deed ze al vaker).. nahja zondag deed ze achter mijn laptop op msn beetje geheimzinnig met die dude en toen vroeg ik is er meer.. en toen zei ze dat ze met hem gezoend had... terwijl ze zaterdag aan mij vroeg heb je met iemand gezoend en ik zei nee, en jij, toen zei ze ook nee. Dus toen had ze tegen me gelogen en nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. Of der nooit meer is geweest dan deze ene zoen of hoe het ook zit. Maarja ik vind het super moeilijk nu en weet niet hoe ik me moet voelen.
ik zou der graag als vriend blijven zien .. maar ze weet zelf niet wat ze wil met die dude en dat zei ze ook tegen mij... ik snap het gewoon niet ... ik weet dus ook niet of ik der nog kan blijven zien, het heeft me echt heel hard geraakt. Ik weet niet of ik der nog kan zien, omdat als ze verteld dat t meer word ze me nog harder raakt denk ik. Ik weet het dat t uit is, daar had ik vrede mee.. maar waarom precies hij waar ze altijd zei dat ze alleen vrienden zou blijven.. misschien blijven ze dat ook wel en bleef t bij die ene zoen maar ik kan t moeilijk verwerken. Het is/was me beste maatje, en dat is gewoon opeens weg...
Iemand suggesties wat ik het beste kan doen?
ja iedereen zegt gen contact .. maar tis zo moeilijk om dat niet te doen. Vanmiddag zei ze ook al tegen me dat ze me miste.. en aan de ene kant weet ik dat het beter zou zijn, maar me hard zegt van nee je moet der zien en proberen vrienden te blijven.quote:
Voorlopig even afstand nemen is het beste anders wordt je gek! Je hebt immers nog amoereuze gevoelens voor haar en die zwakken nu niet af. Consider yourself warned!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef meshuggah het volgende:
[..]
ja iedereen zegt gen contact .. maar tis zo moeilijk om dat niet te doen. Vanmiddag zei ze ook al tegen me dat ze me miste.. en aan de ene kant weet ik dat het beter zou zijn, maar me hard zegt van nee je moet der zien en proberen vrienden te blijven.
Vrijdag hebben we afgesproken, ookal weet ik niet of t slim is. Ze gaat morgen ook met die vriend chillen en naar de bios .. maar t zit me wel dwarz, normaal deden ze ook wel veel maar toen was het zo anders dan nu.
ik weet nu op t moment gewoon even niet hoe alles loopt. wist ik het maar.
Indd, don't go there,,,,,,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Voorlopig even afstand nemen is het beste anders wordt je gek! Je hebt immers nog amoereuze gevoelens voor haar en die zwakken nu niet af. Consider yourself warned!
Kloptquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Indd, don't go there,,,,,,
Geen contact is moeilijk maar je moet ergens doorheen bijten....
Zo loop je jezelf helemaal op te naaien en gek te maken.
erg makkelijk gezegd dan gedaan maar doe het niet.![]()
Ja idd het is moeilijk om er doorheen te bijten en ik weet ook dat het beter is maar ik kan het niet. Gisteren avond sprak ik der op msn en ze had het moeilijk met der vader en we hebben zeker 2 uur gepraat ofzo waarvan een halfuur/uur via de foon. Omdat ik der gewoon niet kan laten vallen op zulke momenten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Indd, don't go there,,,,,,
Geen contact is moeilijk maar je moet ergens doorheen bijten....
Zo loop je jezelf helemaal op te naaien en gek te maken.
erg makkelijk gezegd dan gedaan maar doe het niet.![]()
Het steun geven kan je nog altijd doen...maar elkaar even niet zien is echt het beste. En probeer het contact langzaam af te zwakken...quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef meshuggah het volgende:
[..]
Ja idd het is moeilijk om er doorheen te bijten en ik weet ook dat het beter is maar ik kan het niet. Gisteren avond sprak ik der op msn en ze had het moeilijk met der vader en we hebben zeker 2 uur gepraat ofzo waarvan een halfuur/uur via de foon. Omdat ik der gewoon niet kan laten vallen op zulke momenten.
Het voeld dan iig goed dat ik voor haar een steun kan zijn. Maar aan de andere kant voelt alles weer verkeerd. Was afscheid nemen maar makkelijk, normaal ben ik ook makkelijk maar dit is zo erg voor me dat ik me er niet zomaar overheen kan zetten. Maar daar is niks geks aan dat heeft iedereen en dat weet ik. Was het maar een stuk makkelijker.
Erg goed!! vind het knap van je dat je zoveel zelfreflectie heb 'getoond'. Misschien kan je haar later hetzelfde mailen wat je nu getypt hebt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:30 schreef jagermeister1 het volgende:
Het grappige is dat, nu ik zo'n 2 maanden van mijn vriendin af ben en ik heeeel veel tijd heb gehad om na te denken, ik tot allerlei inzichten over mezelf ben gekomen. Ben zelfs wel een beetje geschrokken van mijn eigen karakter (of buien)... Heb het mijn ex-vriendin toch wel erg moeilijk gemaakt in het verleden en ze heeft echt heel veel geduld met me gehad. Ik zal niet te veel in detail treden, maar ik zie wel in dat ik veel fouten heb gemaakt. Jammer dat het te laat is om dat haar duidelijk te maken. (nou ja... te laat om het duidelijk te maken is het niet natuurlijk. Het is wel te laat om de relatie te redden. En dat is misschien maar goed ook, want ik zie ook wel in dat we té verschillend zijn)
Ik vond tijdens het uitzoeken van papieren een brief van haar die ze me geschreven heeft tijdens een eerdere break-up. Daarin schreef ze al dat ze dacht dat ik niet lekker in mijn vel zat en dat ik daar iets aan moest doen. Mijn reactie was dat dat inderdaad zo is, maar dat ik dit zelf wel op kan lossen. Niet dus... een jaar verder is het alleen maar erger geworden... Heb inmiddels wel hulp gezocht hoor. Maar goed... ik heb het dat meisje wel erg moeilijk gemaakt en ik begin haar reactie toch wel meer te begrijpen. Natuurlijk heeft zij ook haar fouten, maar ik denk toch dat ik mezelf eens grondig moet gaan aanpakken voor ik me ooit weer in een nieuwe relatie stort.
Ik ben de beroerdste niet hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef fffan het volgende:
[..]
Erg goed!! vind het knap van je dat je zoveel zelfreflectie heb 'getoond'. Misschien kan je haar later hetzelfde mailen wat je nu getypt hebt.
Nou.. toch wel. Zij heeft er onder 'geleden' en moet van me weten dat ik nu meer begrip voor haar heb. Ik heb haar nooit begrepen en nu doe ik dat wel. Ook moet ze weten dat ik eindelijk op de goede manier met mezelf bezig ben... iets dat zij al een tijd van me verlangde.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef Madski het volgende:
Er is geen geschikt moment omdat het totaal geen doel heeft.
Het is zelfontplooing en zij heeft daar niks mee te maken.
In het kort: ze heeft gewoon als uitlaatklep voor jou gefungeerd, puur 1 richtingsverkeer dus wat op zich behoorlijk inhoudsloos is zonder repliek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou.. toch wel. Zij heeft er onder 'geleden' en moet van me weten dat ik nu meer begrip voor haar heb. Ik heb haar nooit begrepen en nu doe ik dat wel. Ook moet ze weten dat ik eindelijk op de goede manier met mezelf bezig ben... iets dat zij al een tijd van me verlangde.
Maar ze moet ook weten dat er opzich wel een verklaring voor te geven is waarom ik zo was. Of ze een boodschap aan dit alles heeft is de vraag. Ik denk van niet eigenlijk, maar ik heb het dan iig geprobeerd over te brengen.
Niet echt. Het is ook een soort van excuus voor alle narigheid die ik haar wil maken. Wat ze ermee gaat doen is volledig aan haar en heb ik niet in de hand natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:52 schreef Developersrus het volgende:
[..]
In het kort: ze heeft gewoon als uitlaatklep voor jou gefungeerd, puur 1 richtingsverkeer dus wat op zich behoorlijk inhoudsloos is zonder repliek.
Je klinkt lekker mannelijk. Gewoon rationaliseren die handel...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
Nou, update weer
Ik ben er klaar mee
op een positieve manier natuurlijk. Hij was er van de week...zat'm aan te kijken en er gebeurde niets..gewoon helemaal niets
Hoe het komt..geen id, al zit ik de laatste tijd wel in een mindframe waar ik weer heel veel verloren energie heb hervonden, maar het is ineens over.
Zo van de 1 op andere dag, is er geen greintje missen, frustratie of iets dergelijks meer over.
Ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik niet altijd goed voor hem ben geweest en dat ik heel wat fouten heb gemaakt...maar het schuldgevoel is echt weg. De mezelf aangepraatte ' liefde' is ook uit mijn hoofd.
Wij passen voor geen meter bij elkaar..nu niet en nooit niet.
Wij moeten ook vooral niet willen passen
En wij moeten al helemaal niet meer met elkaar rommelen
Het is eindelijk los
Ik hou nog wel van 'm , gewoon als vriend en dat zijn we natuurlijk nog wel.....maar ik moet er niet aan denken om iets met hem in relationele sfeer te doen. Sterker nog, de gedachte alleen vermoeit me al.
Gek he?
Zo gaat dat dus als je uit een lastige, lange relatie komt...op een gegeven moment, ben je er gewoon overheen
is er wel hoor...als je merkt dat zij weer 'het normale leventje' weer opgepakt heeft...kan een tijdje duren, maar je merkt vanzelf wel wanneer dat is. Ik denk dat ze dan op een positieve manier naar je mailtje kan kijken...quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet hoorIk durf uit te komen voor mijn eigen missers. Geen enkel punt.
Zat er ook al aan te denken om haar zoiets te mailen. Hetzij een stuk uitgebreider en onder het mom van... ik verwacht geen reactie, maar ik wil toch nog een boel aan je kwijt omdat ik bepaalde dingen over mezelf te weten ben gekomen... zoiets.
Alleen wat is het geschikte moment?
Rationalisren? We zijn al 1.5 jr uit elkaar en ik werd er gek van..ik ben blij dat ik zowel in hart als hoofd rust heb durven vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je klinkt lekker mannelijk. Gewoon rationaliseren die handel...ach..en dat hart stopt ook wel een keer met kloppen toch?
anderhalfjaar?! damn...tis nu 7 maanden uit..elkaar nu 5 maanden niet gezien en we gaan weer een keer afspreken, iets wat jij ook gedaan hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Rationalisren? We zijn al 1.5 jr uit elkaar en ik werd er gek van..ik ben blij dat ik zowel in hart als hoofd rust heb durven vinden
Tja... ik ben ook bang dat haar woede nog te diep zit als ik het nu stuur en het niet tot haar doordringt dat ik het echt meen. Aan de ene kant heb ik ook wel zoiets van... ach.. het is nu uit. We moeten allebei verder. Aan de andere kant zou ik het fijn vinden als ze ook begrip voor mijn situatie kan opbrengen. Dat kan alleen als ik haar het een en ander uitleg natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef fffan het volgende:
[..]
is er wel hoor...als je merkt dat zij weer 'het normale leventje' weer opgepakt heeft...kan een tijdje duren, maar je merkt vanzelf wel wanneer dat is. Ik denk dat ze dan op een positieve manier naar je mailtje kan kijken...
is zo..maar ze is nu te boos op je om rationeel te denken, dus ik zou er minimaal een maand mee wachten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja... ik ben ook bang dat haar woede nog te diep zit als ik het nu stuur en het niet tot haar doordringt dat ik het echt meen. Aan de ene kant heb ik ook wel zoiets van... ach.. het is nu uit. We moeten allebei verder. Aan de andere kant zou ik het fijn vinden als ze ook begrip voor mijn situatie kan opbrengen. Dat kan alleen als ik haar het een en ander uitleg natuurlijk.
Nu schrijven... kijken of ik er over een maand nog zo tegen aankijk... en dan sturen. Goed plan.....alleen of ik het geduld kan opbrengen. Over een maand heeft ze me nog verder uit haar leven verbannen dan nu.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef fffan het volgende:
[..]
is zo..maar ze is nu te boos op je om rationeel te denken, dus ik zou er minimaal een maand mee wachten.
nee..totaal niet! als ik mijn ervaringen erbij haal..we hadden elkaar 5 maanden niet gezien..en amper gesproken, toen kwamen we elkaar opeens tegen onder het stappen..wat erg pijnlijk was..omdat je het totaal niet verwacht...toch weer contact blijven houden. En nu gaan we weer een keer wat afspreken! gewoon als vrienden off course...maar toch het kan wel! het gevoel blijft altijd..dat verdwijnt niet binnen een maand...maar de boosheid en de kutte gedachtes over iemand wel. geloof me maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nu schrijven... kijken of ik er over een maand nog zo tegen aankijk... en dan sturen. Goed plan.....alleen of ik het geduld kan opbrengen. Over een maand heeft ze me nog verder uit haar leven verbannen dan nu.
Na een relatie van hoeveel jaar precies?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Rationalisren? We zijn al 1.5 jr uit elkaar en ik werd er gek van..ik ben blij dat ik zowel in hart als hoofd rust heb durven vinden
3quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Na een relatie van hoeveel jaar precies?
Zit wel wat in inderdaad. Alleen of het bij mijn ietwat koppige ex-vriendin ook zo is.... Ze is ook erg boos over het feit dat ze heel veel kwijt is geraakt. Zo'n beetje alles wat we samen hebben opgebouwd natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef fffan het volgende:
[..]
nee..totaal niet! als ik mijn ervaringen erbij haal..we hadden elkaar 5 maanden niet gezien..en amper gesproken, toen kwamen we elkaar opeens tegen onder het stappen..wat erg pijnlijk was..omdat je het totaal niet verwacht...toch weer contact blijven houden. En nu gaan we weer een keer wat afspreken! gewoon als vrienden off course...maar toch het kan wel! het gevoel blijft altijd..dat verdwijnt niet binnen een maand...maar de boosheid en de kutte gedachtes over iemand wel. geloof me maar
Wellicht is dat iets teveel voor hem geworden.... Zou er zelf een beetje voor terugdeinzen als een vrouw dit gedrag zou vertonen en ik denk vele mannen met mij...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef SHE het volgende:
Met mensen die ik leuk vind, ga ik altijd snel de diepte in![]()
Ik denk dat je het niet helemaal volgtquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Wellicht is dat iets teveel voor hem geworden.... Zou er zelf een beetje voor terugdeinzen als een vrouw dit gedrag zou vertonen en ik denk vele mannen met mij...
Pardon, niet goed ingelezen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal volgt
Het is uit gegaan omdat ik in die 3 jaar zo goed als geen teken van liefde of affectie heb getoond zijn kant op.
Ik werd pas verliefd toen hij het uitmaaktedacht ik..
Hmm... lijkt wel een beetje op mij. Natuurlijk heb ik wel liefde en affectie getoond, maar door de dingen die ik daarnaast ook tegen haar zei enzo zou ze ook het idee gehad kunnen hebben dat ik niet van haar hield of iig weinig respect had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is uit gegaan omdat ik in die 3 jaar zo goed als geen teken van liefde of affectie heb getoond zijn kant op.
Dan vraag ik me af waarom hij je niet veel eerder heeft verlaten dan....? Wat een softie! Geen affectie kunnen tonen betekend bij mij einde relatie gezien een relatie dan zonder inhoud is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar ik was soms wel lief hoor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom hij je niet veel eerder heeft verlaten dan....? Wat een softie! Geen affectie kunnen tonen betekend bij mij einde relatie gezien een relatie dan zonder inhoud is.
Dat je dan niet eerlijk bent geweest tegenover hem vind ik wel een kwalijke zaak. Dit had je wel eerder kunnen escaleren toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef SHE het volgende:
Mwah, ik had gewoon weinig respect denk ik...dat bleek uit mijn acties in elk geval.
Maar dat gold ook meer voor mezelf...het cliche is waar...je kan pas van iemand houden, als je van jezelf houd.
A lesson learned!
Genoeg not to love als ik je zo hoor.... De bottomline is: je verdiende hem gewoon niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar ik was soms wel lief hoor!
maar heel vaak niet, ongeinteresseerd, vervelend...etcetc
Hij is geen softie..in tegendeel, hij hield gewoon zielsveel van me
En laten we wel wezen...what's not to love ??![]()
Ghehe.... Jij bent het vrouwelijke evenbeeld van mijquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef SHE het volgende:
Mwah, ik had gewoon weinig respect denk ik...dat bleek uit mijn acties in elk geval.
Maar dat gold ook meer voor mezelf...het cliche is waar...je kan pas van iemand houden, als je van jezelf houd.
A lesson learned!
Als je niet in staat bent om te zien, dan klopt je bewering.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Genoeg not to love als ik je zo hoor.... De bottomline is: je verdiende hem gewoon niet!
Nou ja, je arrogantie siert je iig niet! Wellicht nog een muurtje hier en daar af te breken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om te zien, dan klopt je bewering.
Gelukkig omhelst de situatie meer dan een simpele zin op een forum.
You don't know me![]()
waarom?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dat je dan niet eerlijk bent geweest tegenover hem vind ik wel een kwalijke zaak. Dit had je wel eerder kunnen escaleren toch?
Ja, dat wist ik de eerste seconde dat ik hem zag.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef jagermeister1 het volgende:
@SHE: Heb jij niet altijd al geweten dat hij niet dé man voor jou zou zijn?
Het staat je vrij mij uit te leggen, waar je mijn vermeende arrogantie op baseertquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nou ja, je arrogantie siert je iig niet! Wellicht nog een muurtje hier en daar af te breken?![]()
Weet je zeker dat hij er nu ook zo over denkt...?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef SHE het volgende:
[..]
waarom?
liefhebben is een keuze hoor en ik ben niet verantwoordelijk voor zijn zielet beslissingen.
tuurlijk had ik hem pijn willen besparen..maar ook hij is erdoor gegroeid en heeft aan mij nu de meest toegewijde en betse vriendin die hij zich kan wensen.
zijn mateloze geduld, aandacht en respect hebben ervoor gezorgd dat ik in dit leven, hem altijd op nummer 2 heb staan. Onze band is onverwoestbaar.
Ik zie geen probleem, ik zie een winst, voor beiden partijen.
Hij heeft mij iets geleerd, ik hem....mooi is dat he, leven ?![]()
100%quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij er nu ook zo over denkt...?
en ik maar denken dat ik arrogant over kom op sommige mensen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Het staat je vrij mij uit te leggen, waar je mijn vermeende arrogantie op baseert
Ik hoef niets af te breken...hetgeen er staat is mooi genoeg
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:32 schreef SHE het volgende:
je hebt meer aan de vraag " waarom is het uit ? "
Waarom is het uit gegaan dan als alles gewoon pastte en klikte.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja
Maar ik weet dat ik bij die vraga niet naar mezelf of naar ons hoef te kijken. Want het ligt niet aan mij of aan ons. Want hoe wij met elkaar omspringen .. jah gewoon, dat past gewoon, dat klikt gewoon. Alsof het allemaal zo hoort te zijn.
En hijh heeft me gisteren niet 'gebruikt' omdat hij gewoon behoeftes had ofzo... dat was een en al gevoel van zijn (en mijn) kant.
Dus daarom heb k er nog altijd vertrouwen in dat het goed komt.
Vaak denken vrouwen dat er gevoel in het spel is terwijl dit helemaal niet het geval is...ik zou zeggen, zorg dat je het zeker weet en confronteer hem met jouw hypothese...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja
Maar ik weet dat ik bij die vraga niet naar mezelf of naar ons hoef te kijken. Want het ligt niet aan mij of aan ons. Want hoe wij met elkaar omspringen .. jah gewoon, dat past gewoon, dat klikt gewoon. Alsof het allemaal zo hoort te zijn.
En hijh heeft me gisteren niet 'gebruikt' omdat hij gewoon behoeftes had ofzo... dat was een en al gevoel van zijn (en mijn) kant.
Dus daarom heb k er nog altijd vertrouwen in dat het goed komt.
Het is wel over. Het is logisch dat het vertrouwd voelt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Tis niet over.
*moet ineens aan dat liedje van Marco B. en Do denken .. Voorbij ofzo?*
Dat denken mannen soms ook hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:26 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Vaak denken vrouwen dat er gevoel in het spel is terwijl dit helemaal niet het geval is...ik zou zeggen, zorg dat je het zeker weet en confronteer hem met jouw hypothese...
Ze was bang dat ik ze dan samen zou zien.. Het speelde zich na onze breuk in september vorig jaar af. Maar hoe langer ik er over denk, hoe meer ik de gedachte heb dat het toch al wel langer gaande was. En dat is vrij kut ja. En het feit dat je nu echt ingeruild bent zeg maarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:35 schreef Madski het volgende:
Vervelende bitches, zeg het dan niet ofzoiets.
Nope....maar, ik weet wel dat ze gaat reageren. Dat heb ik via via vernomen zeg maar. Dit weekend, dus ik ben benieuwd wat ze te melden heeft. Ik verwacht niet veel goeds!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:15 schreef Madski het volgende:
Ben benieuwd of je al reactie hebt gehad jagermeister1. Laat ff horen indien je wilt
Heerlijk he, bezigheidstherapie! Ben vanmorgen wezen sporten, nu aan het stofzuigen en wassen enzo (4e was zit al in de machine, nog een paar te gaan). Dalijk komt een vriendin eten en morgen krijg ik een collega over de vloer. Zelfs aankomend weekend zit voor een deel al vol. Heerlijk!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:27 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nope....maar, ik weet wel dat ze gaat reageren. Dat heb ik via via vernomen zeg maar. Dit weekend, dus ik ben benieuwd wat ze te melden heeft. Ik verwacht niet veel goeds!We zien wel.
Ok dan Lips! Je komt er wel doorheen. Zelf gaat het vandaag met mij ook wel aardig. Ben ff behang aan het afsteken... Ga de slaapkamerwanden ff structuren als een soort van bezigheidstherapie. Vanavond ga ik weer een stuk in mijn kraag zuipen
Zekers... muziek lekker hard aan en knallen maarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef Lips het volgende:
[..]
Heerlijk he, bezigheidstherapie! Ben vanmorgen wezen sporten, nu aan het stofzuigen en wassen enzo (4e was zit al in de machine, nog een paar te gaan). Dalijk komt een vriendin eten en morgen krijg ik een collega over de vloer. Zelfs aankomend weekend zit voor een deel al vol. Heerlijk!!
Betreffende jou ex, ga je niet druk zitten maken, je weet nu dat je een reactie krijgt, dat is beter dan maar wachten!
Doodgezwegen of helemaal geen reacties.............quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:47 schreef jagermeister1 het volgende:
Doodgezwegen worden maakt je gek..Ik hoop voor haar dat ze niet moedwillig met mijn gevoel speelt, want dat getuigt niet echt van karakter.
Why? Hebben jij en je ex dan ook totaal geen contact meer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:32 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Doodgezwegen of helemaal geen reacties.............
kvoel me na een gode periode van dik een maand zow kut gewoon weer![]()
Hoe lang is het bij jou al uit? Waarom wil je haar spreken, uit serieuse interesse, of omdat je nog hoop hebt?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:00 schreef VD het volgende:
Ik spreek mijn ex een paar keer per week. Gaat nog steeds goed..
Ik hou de dagen niet meer bij. Wat zal het zijn, nu een maand of 10.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Hoe lang is het bij jou al uit?
Zolang zij nog ademt en ik nog adem zal ik altijd ergens de deur op een kier hebben staan. God wat dramatisch.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Waarom wil je haar spreken, uit serieuse interesse, of omdat je nog hoop hebt?
Gelukkiger? Zo'n vaart loopt het niet. Maar het is prettig te horen als het goed met haar gaat.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Voel je je gelukkiger nadat je elkaar gesproken hebt? Ben je blij te horen dat het goed met haar gaat?
Nee, dat zou ik niet willen. Wil dat ze gelukkig is. Op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Hoor je niet liever dat ze zich zo ongelofelijk ellendig voelt zonder jou? Is het niet waar dat je hier iedere keer weer op hoopt?
Ben niet zo'n ego tripper. Ik moet me goed voelen bij het contact. That's enough.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Is het doel van een vriendschap niet dat je er zelf beter van wordt?
Zie niet in waarom. Het is prima zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Doe jezelf een plezier, en verbreek (voor nu) het contact. Als je serieus bent over vrienden worden, dan verbreek het contact voor een tijd.
Geen punt. Reageren is tofjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef SpagShaq het volgende:
Mijn excuses als dit helemaal niet van toepassign is op jouw situatie.
Even lief delen met je mede FOK!kers mag ook hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:37 schreef SpagShaq het volgende:
Ik heb er zelf 4 maanden geleden heel veel aan gehad. Dus, als je interesse hebt, mijn msn/email is m'n profiel.
Allé dan, daar komt ie:quote:Op zondag 26 maart 2006 00:41 schreef VD het volgende:
[..]
Even lief delen met je mede FOK!kers mag ook hoor.
nee sinds uitmaken helemaal niks meer van haar vernomen. Nu al 5 maanden uit, lijkt zo lang alweer. Gaat het een tijd goed en dan heb ik een soort van een wekelijkse dip. Alsof je na een maand weer een terugval beleefd binnen een week. Das wel vreemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Why? Hebben jij en je ex dan ook totaal geen contact meer?
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff ik ken die zwakke momenten.
Zoals nu. Wat zou hij aan het doen zijn??
Pfff help me
quote:
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.
Klinkt misschien hard maar zo zit het nou eenmaal.
Doe hetzelfde zou ik zeggen![]()
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aanquote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.
Hij is thuis in de tuin bezig (Woont nog bij zijn ouders, maar heeft de hele tuin overhoop gehaald dus moet ie nu ook weer terugbrengen nara oude staat)
Wat een opbeurende woorden hier.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aan
Daarvoor zijn we hier toch met zn allenquote:
Ja dat is ook wel zo. Blijven hangen heeft ook geen zin, dat maakt het einde alleen maar ingewikkelder.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we hier toch met zn allen![]()
Waarheid mag ook best gezegd worden.
Hij jankte of jijquote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef gurlie het volgende:
En dan opeens, op een helder moment, kijk je terug en bedenk je wat een enorme loser het eigenlijk was.Lees: jankend zijn moeder bellen als je ruzie hebt.
Je moet niet zo bang zijn dat je het fout doet. Als hij met je door wil komt hij wel terug, zo niet dan niet. Waarschijnlijk hebben jouw woorden daar nu weinig invloed op. Oh en ga niet oeverloos zitten wachten, dat werkt niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Verzonden ..
Kben zo bang dat ik hem voor het hoofd stoot.. want dat wil ik absoluut niet.
Maar hij moet gewoon weten dat we er zo allebei niets mee opschieten.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Gurlie... je kunt je posts ook editten![]()
Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:08 schreef gurlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met het meisje die dit gezeur nu ook mee moet gaan maken, net zoals ik en zijn ex voor mij.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturen![]()
Ben blij dat ik vanaaf mn overtollige hormonen weer kwijt kan
Join the clubquote:Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
En zo voel je je ff helemaal los, en zo spreek je dr op msn of hoor je dr over een andere gozer en ik ga weer ff hard trippen... verneukt me hele zondag zo kutzooi.... gek eigenlijk ik weet dat zonde van me tijd is .... tegen wie ik dit zeg week eigenlijk niet, moest t ff kwijt
Daarom zit ik dus bewust niet meer op msn en heb ik haar verwijderd uit me lijst. Echt totaal geen zin daarin.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
En zo voel je je ff helemaal los, en zo spreek je dr op msn of hoor je dr over een andere gozer en ik ga weer ff hard trippen... verneukt me hele zondag zo kutzooi.... gek eigenlijk ik weet dat zonde van me tijd is .... tegen wie ik dit zeg week eigenlijk niet, moest t ff kwijt
Lekker zuur inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Hoor d'r bij?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:56 schreef Kuuke2k5 het volgende:
die irritante stemmings/gevoels wisselingen zijn ff irritant... dan ben je ff lekker bezig en dan denk je ineens aan iets samen , in mijn geval, zucht ik word vermoeiend, het intieme, en dan hoppa! downwards we go! ...hoort dr bij he ... vrouwen!
Sorry ik was ff onduidelijk... Ik heb het over mn ex en het loslaten...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoor d'r bij?Dus je gaat er al bij voorbaat vanuit dat het stukloopt op den duur...
dit is geen bookmarkje maar een tvptjequote:Op maandag 27 maart 2006 09:46 schreef beestjuh het volgende:
Ik kan het ook niet hoor. Loslaten. Vandaar een bookmarkje hier, even meelezen hoe jullie ermee om gaan
misschien is t juist beter dat ze niet reageerd, anders blijven jullie met elkaar bezigquote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Pfff... nog steeds geen reactie op mijn e-mail. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze ook niet meer gaat reageren. Wat een ijskoud wijf is het eigenlijk zeg. Echt.. ik kan hier met mijn verstand niet bij.
Dat ik me zelf zo in de put help voor zo'n griet zeg.... Ze is het niet eens waard en toch blijf ik me kut voelen.
Kerel serieus. Echt geen aandacht meer aan schenken en laten vieren. Heb het na alles wat me dwars zat wat ik hier had gepost en had meegedeelt met vrienden ook laten zitten. De momemten dat ik er bijv nu nog aan denk zijn miniem en zeer kort van duur.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Pfff... nog steeds geen reactie op mijn e-mail. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze ook niet meer gaat reageren. Wat een ijskoud wijf is het eigenlijk zeg. Echt.. ik kan hier met mijn verstand niet bij.
Dat ik me zelf zo in de put help voor zo'n griet zeg.... Ze is het niet eens waard en toch blijf ik me kut voelen.
Omdat ik dan ff aan mn ex denk (ik ben man)quote:Op maandag 27 maart 2006 10:05 schreef Madski het volgende:
[..]
Ga jij downhill vanwege je gevoel omdat je vrouw bent of ga je downhill vanwege de vrouwen!
Haha ok. ff dat ik het duidelijk begrepen heb. Tja wat kan ik er van zeggen? Je hebt elk recht om je zo te voelen. Vrouwen zijn idd echt hopeloos soms.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:08 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Omdat ik dan ff aan mn ex denk (ik ben man)
Tja.. misschien ook wel, maar goed... ik heel mijn gevoel in een mail gezet. Ze zou dan toch wel enig fatsoen moeten kunnen opbrengen en die mail beantwoorden. Ook al is het antwoord niet het gene dat ik graag wil horen.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef donnahvh het volgende:
[..]
misschien is t juist beter dat ze niet reageerd, anders blijven jullie met elkaar bezig
Dat probeer ik ook weer, maar goed... alles herinnert me aan haar en dat maakt me gek. Ik blijf ook niet mailen hoor. Ik heb haar 3 mailtjes gestuurd waarop niet is geantwoord. Ik geef mijn gevoelens voor haar helemaal bloot en bovendien hebben wij na onze breuk niet normaal kunnen communiceren. Ik heb haar alles uitgelegd en heb alles tot in detail opgeschreven. Het is aan haar wat ze er nu mee gaat doen. Via via had ik gehoord dat ze afgelopen weekend zou reageren.... toch jammer dat dat niet is gebeurd. Valt me gewoon tegen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:03 schreef Kuuke2k5 het volgende:
ja, proberen je eigen dingen weer lekker te doen. Als je haar blijft mailen of doen vertoon je straks misschien nog stalk trekjes, das ook niet goed... Ik denk maar zo, ik kom straks gewoon een andere leuke meid tegen, en alle tijd die ik hier nog in steek is zonde!![]()
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:04 schreef Madski het volgende:
[..]
Kerel serieus. Echt geen aandacht meer aan schenken en laten vieren. Heb het na alles wat me dwars zat wat ik hier had gepost en had meegedeelt met vrienden ook laten zitten. De momemten dat ik er bijv nu nog aan denk zijn miniem en zeer kort van duur.
Moet je eens bier gaan sjikken in de bar en naar andere dames gaan kijken. Ben erachter gekomen dat aandacht krijgen op het station ook zeer relaxt is. Zie altijd wel mooie dames daarquote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.
misschien is dat voor haar ook te heftigquote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja.. misschien ook wel, maar goed... ik heel mijn gevoel in een mail gezet. Ze zou dan toch wel enig fatsoen moeten kunnen opbrengen en die mail beantwoorden. Ook al is het antwoord niet het gene dat ik graag wil horen.
[..]
Dat probeer ik ook weer, maar goed... alles herinnert me aan haar en dat maakt me gek. Ik blijf ook niet mailen hoor. Ik heb haar 3 mailtjes gestuurd waarop niet is geantwoord. Ik geef mijn gevoelens voor haar helemaal bloot en bovendien hebben wij na onze breuk niet normaal kunnen communiceren. Ik heb haar alles uitgelegd en heb alles tot in detail opgeschreven. Het is aan haar wat ze er nu mee gaat doen. Via via had ik gehoord dat ze afgelopen weekend zou reageren.... toch jammer dat dat niet is gebeurd. Valt me gewoon tegen eerlijk gezegd.
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.
Doe ik. R&P is voor mij nu toch wel ff een belangrijke uitlaatklep.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:32 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Blijf hier van je af lullen tot het beter gaat, voor een paar weken trug was ik zwaar naar de klote, doordat je dan ff hier wat neer kan pleuren is dat toch fijn.. kan moeilijk als ik smorgens zo op stage zit vrienden gaan bellen, die val ik savonds al lastig
Ga de laatste tijd weer redelijk vaak op stap, maar de dames kunnen me nog niet echt bekoren. Komt wel weer denk ik. Ex zit nu nog teveel in mijn kop.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:34 schreef Madski het volgende:
[..]
Moet je eens bier gaan sjikken in de bar en naar andere dames gaan kijken. Ben erachter gekomen dat aandacht krijgen op het station ook zeer relaxt is. Zie altijd wel mooie dames daar![]()
2 maanden valt ook nog wel mee. Ik was ongeveer hetzelfde na 2 maanden. Maar goed, nu 4 maanden verder en ik vind het wel genoeg geweest qua kniezen. Geef geen aandacht meer aan haar en zij niet meer aan mij. En vind het allemaal best zo. Ook al voelde we elkaar perfect aan, tis gewoon over/klaar.
Explain?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:41 schreef donnahvh het volgende:
[..]
misschien is dat voor haar ook te heftig![]()
zou t me iig voor kunnen stellen
Hmm... zou kunnen. Dat is dus het irritante he... je blijft maar in onzekerheid zitten. Ik hoop dat ik eerdaags gewoon het bericht krijg dat het écht over is. Dat er geen weg meer terug is, dat ze verder wil met haar eigen leven.... zoiets. Zal even zuur zijn, maar ik weet dan waar ik aan toe ben en dan kan ik het af gaan sluiten. Nu kan ik er gewoon geen zinnig woord over zeggen omdat ik vrijwel niets meer van haar vernomen heb.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:00 schreef Madski het volgende:
Wat donna bedoeld is dat je je ex overrompelt met gevoelens en geen idee heeft verder wat ze ermee aan moet.
Nja als je geen reactie van dr krijgt zou je vanzelf wel erover heen komen. Duurt misschien alleen iets langer.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Hmm... zou kunnen. Dat is dus het irritante he... je blijft maar in onzekerheid zitten. Ik hoop dat ik eerdaags gewoon het bericht krijg dat het écht over is. Dat er geen weg meer terug is, dat ze verder wil met haar eigen leven.... zoiets. Zal even zuur zijn, maar ik weet dan waar ik aan toe ben en dan kan ik het af gaan sluiten. Nu kan ik er gewoon geen zinnig woord over zeggen omdat ik vrijwel niets meer van haar vernomen heb.
Ik hoop het wel, want het beïnvloed mijn functioneren behoorlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Madski het volgende:
[..]
Nja als je geen reactie van dr krijgt zou je vanzelf wel erover heen komen. Duurt misschien alleen iets langer.
Anders bel je dr gewoon eens als je het echt niet meer trekt. Vraag je of ze je mailtje had ontvangen en laat je voor de rest op de vlakte.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:12 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, want het beïnvloed mijn functioneren behoorlijk.
Ghehe... laat ik dat maar niet doen. Ze poeierd me gelijk af, dat weet ik zeker. Echt waar hoor... die meid is zo boos en het feit dat ze ook nog eens zo koppig is, maakt het niet verstandig haar te bellen.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:13 schreef Madski het volgende:
[..]
Anders bel je dr gewoon eens als je het echt niet meer trekt. Vraag je of ze je mailtje had ontvangen en laat je voor de rest op de vlakte.
Tja... zo'n bericht is niet leuk, maar het maakt het wel makkelijker. Meteen die valse hoop uit je donder. Dat is hetgeen me nu langzaam opvreet. Die verdomde hoop. Ik neem nu inderdaad radiostilte in acht. Ik heb me al teveel laten gaan en heb veel te voel energie in haar gestoken. Ik zou die energie in mezelf moeten steken.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:28 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Ik snap je goed, ik heb het met een andere ex gehad, ik bleef gewoon smsen en bellen.. Totdat ik letterlijk een bericht kreeg van "nu moet je echt ff opdonderen voor een maand". Dat heeft heel verfrissend gewerkt kan ik je zeggen. Vervolgens is het contact met haar prima en gaf ze zelf aan dat het haar moeite heeft gekost om dat te sturen... Voor nu moet je echt ff radio stilte in acht nemen..
en zeg zelf, wil je nou weten wat ze allemaal doet? de kans dat je daar klote door gaat voelen is enorm...
Waarom wil jij dan niet meer praten met je ex? Zwijg jij hem ook dood?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef kopvoltwijfels het volgende:
Jagermeister je blijft hangen in verdriet omdat je er nog zelf geen streep onder heb gezet.
je blijft hoop houden. Je wilt van haar een teken om die hoop op te geven, of dat het nog een kans heeft.
Je moet daar niet op wachten. Jij moet die streep zetten. Je hebt drie mailtjes gestuurt waar je achter staat en nu je geen antwoord krijgt........streep er onder en doorgaan.
als je blijft wachten, hopen dat heeft geen zin.
(dit alles getypt door iemand die ook op haar tanden bijt om niet weer te willen praten met ex)
en aan de andere kant laat ze misschien niets horen zodat je idd geen hoop meer heeftquote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Hmm... zou kunnen. Dat is dus het irritante he... je blijft maar in onzekerheid zitten. Ik hoop dat ik eerdaags gewoon het bericht krijg dat het écht over is. Dat er geen weg meer terug is, dat ze verder wil met haar eigen leven.... zoiets. Zal even zuur zijn, maar ik weet dan waar ik aan toe ben en dan kan ik het af gaan sluiten. Nu kan ik er gewoon geen zinnig woord over zeggen omdat ik vrijwel niets meer van haar vernomen heb.
Jawel hoor. Het is echt officieel over. Al 2 maanden. Alleen ik had het gevoel dat we dit allebei eigenlijk niet wilden. Dat we te hard van stapel zijn gelopen. Ik dacht eigenlijk at zij het ook kut zou vinden dat het over was, maar dat ze vanwege haar koppigheid dit niet liet weten. Ook om geen gezichtsverlies te lijden zeg maar. Dus..op een gegeven moment had ik zoiets van... nou dan neem ik toch de stap. Ik zocht dus toenadering. Eerst via de telefoon, maar dat ontaarde in ruzie. Ze was furieus. Toen heb ik 4 weken niets meer laten horen. Na 4 weken dacht ik dat haar boosheid wel gezakt zou zijn... dus stuurde ik die mailtjes.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef donnahvh het volgende:
[..]
en aan de andere kant laat ze misschien niets horen zodat je idd geen hoop meer heeft
ieder bericht is er eentje![]()
en dan maakt de inhoud nog niet eens zoveel uit
eigenlijk is t heel liev dat ze niet reageerd , trek er lering uit en probeer ook verder te gaan
tis moeilijk .. geloof me ik kan t weten maar iedere x hoop hebben is helemaal kut
owjee ik zie dat ik je verhaal niet goed gelezen hebhet is nog niet officieel over tussen jullie?
nou ik denk niet dat dat afpoeieren nog gaat gebeuren als ik tzo lees, zou t toch maar proberen te vergeten allemaal ook al vind je t onfatsoenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is echt officieel over. Al 2 maanden. Alleen ik had het gevoel dat we dit allebei eigenlijk niet wilden. Dat we te hard van stapel zijn gelopen. Ik dacht eigenlijk at zij het ook kut zou vinden dat het over was, maar dat ze vanwege haar koppigheid dit niet liet weten. Ook om geen gezichtsverlies te lijden zeg maar. Dus..op een gegeven moment had ik zoiets van... nou dan neem ik toch de stap. Ik zocht dus toenadering. Eerst via de telefoon, maar dat ontaarde in ruzie. Ze was furieus. Toen heb ik 4 weken niets meer laten horen. Na 4 weken dacht ik dat haar boosheid wel gezakt zou zijn... dus stuurde ik die mailtjes.
Zo lief vind ik het niet van haar hoor. Als ze zegt: "Ik wil niks meer met je te maken hebben. Laat me met rust", dan kan ik verder. Snap je? Ik heb me helemaal blootgegeven in die mail. Niet fatsoenlijk om daar helemaal niets mee te doen, vind ik. Nu zit ik continu in de onzekerheid of ze nog op die mailtjes gaat reageren, wanneer ze dat dan eventueel zou doen en wat er dan in zou staan. Kortom, mij zou het meer helpen als ze me gewoon afpoeierd. Hoe kut dat dan ook is.
Sja.. ik vrees het ook. Maar toch heeft haar moeder gezegd dat ze zou reageren... tenzij ze natuurlijk van gedachte is veranderd. Anyway... ik ga het proberen los te laten. Ik zal wel moeten, want dit is niks zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat dat afpoeieren nog gaat gebeuren als ik tzo lees, zou t toch maar proberen te vergeten allemaal ook al vind je t onfatsoenlijk![]()
maar zelfs al zou ze nu op handen en knieeen terugkomen ,eerlijk zou je t dan nog willen?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Sja.. ik vrees het ook. Maar toch heeft haar moeder gezegd dat ze zou reageren... tenzij ze natuurlijk van gedachte is veranderd. Anyway... ik ga het proberen los te laten. Ik zal wel moeten, want dit is niks zo.
Ik denk van wel. We hadden het ook best leuk samen. Maar goed.. het gaat niet gebeuren, anders had ze wel eerder gereageerd. Als je iets graag wilt, dan doe je er alles aan om het te krijgen... toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
maar zelfs al zou ze nu op handen en knieeen terugkomen ,eerlijk zou je t dan nog willen?
ja maar als t zo moeizaam gaat dan heeft t niet veel zin , zelfs al zou ze nu weer verdergaan na je mail dan zal je samen heel veel moeten praten en er echt serieus voor 100%voor moeten gaan anders gaat t nooit neit werkenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:29 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk van wel. We hadden het ook best leuk samen. Maar goed.. het gaat niet gebeuren, anders had ze wel eerder gereageerd. Als je iets graag wilt, dan doe je er alles aan om het te krijgen... toch?
jullie relatie is over ... dat is toch duidelijk genoeg ? wat moet ze nog verduidelijken ?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:11 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is echt officieel over. Al 2 maanden. Alleen ik had het gevoel dat we dit allebei eigenlijk niet wilden. Dat we te hard van stapel zijn gelopen. Ik dacht eigenlijk at zij het ook kut zou vinden dat het over was, maar dat ze vanwege haar koppigheid dit niet liet weten. Ook om geen gezichtsverlies te lijden zeg maar. Dus..op een gegeven moment had ik zoiets van... nou dan neem ik toch de stap. Ik zocht dus toenadering. Eerst via de telefoon, maar dat ontaarde in ruzie. Ze was furieus. Toen heb ik 4 weken niets meer laten horen. Na 4 weken dacht ik dat haar boosheid wel gezakt zou zijn... dus stuurde ik die mailtjes.
Zo lief vind ik het niet van haar hoor. Als ze zegt: "Ik wil niks meer met je te maken hebben. Laat me met rust", dan kan ik verder. Snap je? Ik heb me helemaal blootgegeven in die mail. Niet fatsoenlijk om daar helemaal niets mee te doen, vind ik. Nu zit ik continu in de onzekerheid of ze nog op die mailtjes gaat reageren, wanneer ze dat dan eventueel zou doen en wat er dan in zou staan. Kortom, mij zou het meer helpen als ze me gewoon afpoeierd. Hoe kut dat dan ook is.
Zeker moeilijk, maar ik moet nu inderdaad verder. Ik heb toenadering gezocht en dat is in de wind geslagen. Ik moet nu eindelijk maar eens onder ogen gaan zien dat het definitief over is. Ik heb gewoon een gigantisch bord voor mijn kop. Mijn verstand weet het ook dat het over is, maar mijn gevoel he. Het gevoel wint het nog steeds van het verstand.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef kopvoltwijfels het volgende:
Jagermeister
Ik zwijg hem niet dood hoor!! Zou niet kunnen want op dit moment wonen we nog samen omdat ik op een huis moest wachten. gelukkig vrijdag een ander huisje
Maarik probeerde aan te geven dat ik he took moeilijk vind om los te laten. Ik bijt op m'n tanden, niet te praten in de way van: het goed te laten komen.
Heb m'n verhaal tijdje terug erop gezet(als je het leest begrijp je het) waarom ik niet meer wil /hoef te praten. Veranderen zal het niet
Maar ik heb het moeilijk.
Maar ik praat tegen mezelf hi hi Ik dwing mezelf om niet aan de weinig goede dingen te denken.
Het zit in jezelf en daar moet je mee dealen. Het maakt niet uit wat die ander doet het zal in jezelf z'n plek moeten vinden.
Maar moeiijk blijft het.
Dat was ook mijn doelstelling. Er keihard voor knokken en het niet zomaar weggooien.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar als t zo moeizaam gaat dan heeft t niet veel zin , zelfs al zou ze nu weer verdergaan na je mail dan zal je samen heel veel moeten praten en er echt serieus voor 100%voor moeten gaan anders gaat t nooit neit werken![]()
Dat zie ik ook wel, alleen ik kan die wijsheid vaak niet vasthouden. Nu denk ik zo... over 10 minuten zit ik weer te piekeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:42 schreef Madski het volgende:
Eindelijk, je begint zelf nu ook een trend te zienNiet voor haar denken, maar aan jezelf denken.
ja, ok ? ga je erop wachten, totdat zij weet of ze er uit is?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef jagermeister1 het volgende:
@Petit Lapin: Je hebt gelijk. Aan de andere kant... ze antwoordt niet. Misschien doet ze dat omdat ze er voor haar zelf ook nog niet uit is.
Tja.. wachten? Tot nu toe heb ik wel zitten wachten ja. Natuurlijk heb ik ook leuke dingen ondernomen met vrienden enzo, maar toch is die hoop altijd aanwezig. En ja... ik zal aan mezelf moeten gaan denken nu. Hoe meer ik er nu over nadenk, des te meer ik het besef krijg dat het geen zin heeft. Het is einde verhaal. Als zij terug had gewild, dan had ik dat allang van haar gehoord. Ze wil inderdaad totaal geen contact, daar lijkt het wel op iig.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, ok ? ga je erop wachten, totdat zij weet of ze er uit is?
en, moest ze echt zo twijfelen, zou ze je dat toch via mail kunnen zeggen. Als ze niet antwoordt is dat omdat ze niet wil. Ze wil blijkbaar geen contact, zeker op dit moment niet, dat is duidelijk ...
Ik doe mijn best om niet aan dat piekeren toe te geven. Het is alleen fucking moeilijk. Vooral op momenten dat je alleen bent. Zo'n todo lijstje is een goed plan, ware het niet dat ik me daar toch niet aan ga houden. Ik hou wel een lijstje met haar negatieve zaken bij.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef kopvoltwijfels het volgende:
jagermeister hiero presies hetzelfde, wijsheid vast houden. Niet aan dat piekeren toegeven.
Probeer jezelf bezig te houden, maak vannavond niet aleen een neg lijstje van je ex maar ook een doe lijstje voor jezelf .......voor waneer je weer gaat twijfelen/piekeren.
Ik ben blij dat ik zoveel moet regelen en dat ik zoveel energie in dat krijgen vna die woning moest steken. Dat heeft me over het eerste punt heen getrokken. En ik merk dat m'n kopvoltwifels toch ietsje minder wordt.
En wat me ook helpt is........dat je je lot niet kunt ontlopen, dus meegaan met de flow
suc 6
komaan zeg, je gaat je leven toch niet verspillen door te 'wachten' op iets dat waarschijnlijk nooit gaat komen ...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef jagermeister1 het volgende:
Tja.. wachten? Tot nu toe heb ik wel zitten wachten ja. Natuurlijk heb ik ook leuke dingen ondernomen met vrienden enzo, maar toch is die hoop altijd aanwezig. En ja... ik zal aan mezelf moeten gaan denken nu. Hoe meer ik er nu over nadenk, des te meer ik het besef krijg dat het geen zin heeft. Het is einde verhaal. Als zij terug had gewild, dan had ik dat allang van haar gehoord. Ze wil inderdaad totaal geen contact, daar lijkt het wel op iig.
Je hebt helemaal gelijk Petit.. het is zonde van mijn tijd en energie. Alleen het is zooo moeilijk om het los te laten. Maar ik MOET er gewoon aan werken en er doorheen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, je gaat je leven toch niet verspillen door te 'wachten' op iets dat waarschijnlijk nooit gaat komen ...
besef dat JIJ de belangrijkste persoon bent in je eigen leven, niet zij ... zet haar niet zo op een voetstuk aub. Zij wil geen contact met jou. Dat is haar verlies, blijkbaar vindt ze het niet erg, okay, dan moet jij je focussen op jezelf.
aangezien ze het heeft uitgemaakt, ziet ze het blijkbaar wel zitten om opnieuw te beginnen. Het spannende van een nieuwe relatie is ook wel leukquote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef jagermeister1 het volgende:
Ze komt er ooit nog wel achter denk ik. Ik denk dat ze over een tijd nog wel eens aan me terug zal denken, want wat wij hadden bouw je niet zomaar zo 1, 2, 3 met iemand anders weer op lijkt me. Dan is het iig te laat, want zodra ik mezelf op de rails heb, denk ik dat het nog wel eens een opluchting kan zijn dat het uit is tussen ons.
Nou.. ze is bij me weggegaan omdat ik twijfelde over onze toekomst samen. Toen ik zei dat ik twijfelde heeft ze na een week tegen mijn moeder en haar moeder gezegd dat ze bij me weg wilde. Ik kreeg dit te horen en vroeg haar of dat waar was. Toen begon ze een beetje terug te krabbelen, maar ik heb haar toch met m'n stomme kop toch gezegd dat ze maar beter weg kon gaan. Nou... dat viel dus niet in goede aard. Een hard dichtslaande buitendeur was het gevolg. Een paar dagen later ben ik nog stommer geweest. Ik heb haar een mailtje gestuurd met de vraag of ze zsm alle adreswijzigingen wil doorgeven en dat ze een lijst moest samenstellen met de spullen die ze wilde. Dit alles in de hoop dat ze zou terugkrabbelen.... dat deed ze dus ff niet en we raakten steeds verder uit elkaar. Tot we een keer ruzie kregen aan de telefoon en vanaf dat moment eigenlijk niets meer van haar vernomen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
aangezien ze het heeft uitgemaakt, ziet ze het blijkbaar wel zitten om opnieuw te beginnen. Het spannende van een nieuwe relatie is ook wel leuk.
27 and still looking goodquote:Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef Kuuke2k5 het volgende:
`Niet teveel druk op jezelf leggen inderdaad. eerst ff chillen en dan komt die meid die de ware is vanzelf... je bent niet nog hoog bejaard toch
Jagermen , kerel wat doe je,quote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
jagermeister, wat een lul ben jij zeg. gelukkig dat je ex slim genoeg is om al het contact te verbreken ... zeggen dat je het uitmaakt, en dan nog eens goed manipuleren. je mag trots op jezelf zijn![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik het uit zou maken. Ik zei dat ik het allemaal ff niet meer wist. Kan iedereen gebeuren. Tja.. als ik dan ineens te horen krijg van mijn moeder dat zij weg wil terwijl wij een bepaalde afspraak hadden, dan moet ze ook maar gaan ook. Achteraf had ik natuurlijk iets minder impulsief moeten zijn denk ik, maar eigenlijk ging het al tijden niet meer goed tussen ons. Vroeg of laat zouden we toch uit elkaar gaan. Neemt niet weg dat ik niet om haar geef en haar niet terug zou willen. Alleen... tja... als ik heel eerlijk ben en vanuit het verstand spreek, denk ik dat het beter is zo. Hoe fucked up moeilijk het ook is.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
jagermeister, wat een lul ben jij zeg. gelukkig dat je ex slim genoeg is om al het contact te verbreken ... zeggen dat je het uitmaakt, en dan nog eens goed manipuleren. je mag trots op jezelf zijn![]()
Ik heb direct met haar gecommuniceerd hoor. Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik dat niet gedaan zou hebben. Lijst sturen? Ik heb geen lijst gestuurd. Ik heb gewoon 3 mailtjes gestuurd waarin ik mezelf uit. Overigens heb ik meerdere malen verzocht om eens face-2-face te babbelen... dat wilde ze dus niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Jagermen , kerel wat doe je,
Twijfelen aan een toekomst met iemand ok, maar communicatie ?
Niet via andereren maar waarom niet direct aan haar adres ?
Nu heb je iets in werking gezet waardoor je haar kwijt bent...
Als je veel voor der voelt snap ik dat je af en toe rare sprongen maakt zoals zo'n lijst sturen om het te forceren maar je had deze hele sjit simpel in der gezicht kunnen vertellen ?
Ik snap dat ze pissed is en je niet terug wil. Ik veroordeel je echt niet, maar waarom ?
Nu ben je het kwijt, door wel/niet eigen toedoen --> tijd om je eigen business te regelen.....zij is er toch niet meer, heeft duidelijk haar keus gemaakt, eat it!
Mijn ex reageert al 5 maanden niet en ik ben godzijdank ook 4 maanden geleden gestopt met contact zoeken. Ik weet ergens dat het goed met haar gaat en dat zou voor mij ook moeten gelden, ben er hard mee bezig ! Mijn stinkende best voor mezelf. Gaan gaan gaan...
Ok , sorry ik las verkeerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik heb direct met haar gecommuniceerd hoor. Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik dat niet gedaan zou hebben. Lijst sturen? Ik heb geen lijst gestuurd. Ik heb gewoon 3 mailtjes gestuurd waarin ik mezelf uit. Overigens heb ik meerdere malen verzocht om eens face-2-face te babbelen... dat wilde ze dus niet meer.
Maakt niet uitquote:Op maandag 27 maart 2006 23:48 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Ok , sorry ik las verkeerd.
Maar je gaat er nu geen aandacht meer aan besteden naar haar toe?
Ga je verder?
Als iemand nog meer tips bij het "verder gaan" noem ze !!!
Ben bezig met het opknappen van de slaapkamer. Heb al in geen 2 maanden tijd meer aan mijn hobby's besteed. Heb er ook weinig trek in eerlijk gezegd. Quality time met vrienden doet goed, alleen kost vaak ook weer een hoop geld. Dat bewaar ik dus voor de weekenden. Ennuh.. mezelf verwennen met iets nieuws... tja..... ik zou wel willen, maar ik zit nu alleen in een huis en alles bij elkaar mag ik blij zijn als ik nog wat overhoud per maand. Het opknappen van die slaapkamer is opzich al iets toch? Daarna zien we wel weer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:16 schreef kopvoltwijfels het volgende:
Pak je sport/hobbie op, staat je kop er niet naar ga toch. Dwing jezelf er desnoods toe.
Geef jezelf half uur of 1 uurtje p dag om je jezelf zielig te voelen.
Ga chatten met andere mensen op het net, niet om relatie te zoeken maar gewoon afleiding.
Verwen jezelf eens met iets nieuws/ga iets doen wat je altijd al wilde
Nog niet, maar dat begint wel te komen. Lijkt me lekker om een hekel aan haar te krijgen. Des te makkelijker ik het kan afsluiten. Hoe zij de laatste tijd deed... zo kende ik haar nog niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef Madski het volgende:
Hebben jullie ook dat je een sterke afkeer hebt tegen alles wat je nog herinnert aan je vriend/vriendin? Zat zonet bijv op last.fm waar me ex nog bij vrienden staat.En kreeg meteen weer zo'n vaag ril gevoel door me maag heen. Had daarna de behoefte om haar weblog weer eens door te pluizen, maar had me nog kunnen weerhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |