abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:21:24 #101
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36226073
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:17 schreef Madski het volgende:

[..]

Probleempjes zoals wat? Zijn bij mij ook wel wat dingen gebeurt in de tijd dat ouders gingen scheiden (7 jaar terug), maar daar sta ik niet zoveel meer bij stil.
Tja.. in de afgelopen jaren is er vrij veel gebeurd. 2 jaar geleden baan verloren, tijdje werkloos thuis gezeten. In een relatiecrisis belandt etc. etc.

Bovendien heb ik nogal wat last van stress waardoor ik nu met burn-out klachten rondloop. Ben nu iig weer aan het werk en dat gaat redelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door jagermeister1 op 21-03-2006 11:36:36 ]
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36226197
Ook ik kan mee praten in dit topic.
Ben afgelopen vrijdag aan de kant geschoven na een relatie van 6 maanden.
Opzich is het vrij kort, maar door de situatie lijkt het veel langer.

De man (35) in kwestie kwam me vrijdag avond vertellen dat hij het niet meer zag zitten. Als hij op de kazerne was dan wilde hij bij mij zijn, maar als hij bij mij was wilde hij niet bij mij zijn.

Hij vond ons te verschillend, en dacht dat we alle twee andere dingen in het leven wilde.
Dat had hij helemaal zelf uitgedacht, zonder mij daarvan op de hoogte te brengen tijdens de relatie. Dus daardoor had het geen zin mij op de bewuste avond te verdedigen. Hij heeft me ook geen kans gegeven te veranderen (voor zover je KAN veranderen) Hij had het uitgedacht, zonder eerder IETS te zeggen. en ik moest daar maar genoegen mee nemen.

Toen we net iets kregen heeft hij heel erg zijn best moeten doen. Mijn vorige relatie is heel heel erg kut verlopen, en ben heel erg bang geweest voor relaties, intimiteit enz. Ik durfde gewoon niemand meer in mijn leven te vertrouwen. Een gezamelijke vriendin heeft hem dat toen verteld. Hij wist ook niet wat hij met mij aan moest. Ik heb hem ook het een en ander verteld wat er aan de gang is geweest tijdens (manipulatie) en na die relatie. (midernachtelijke telefoontjes, stalking enz.)

Op een gegeven moment heb ik hem verteld dat ik er voor wilde gaan, en het wel aan durfde met hem. Hij was helemaal gelukkig. Van vrienden hoorde ik laatst dat hij ze gek heeft gemaakt met sms'jes. Dat hij zo verliefd was, en hoe geweldig ik wel niet was. En toch zet hij me na 6 maanden aan de kant. Zo'n korte tijd nadat ik volgens hem zo geweldig was.

Wel is hij in zijn vorige relatie (van 5 jaar) bedrogen door zijn vriendin. Hij weet dat ik zo niet ben. en dat nooit zou doen. Omdat ik weet hoe zo iets voelt.

Nu wil ik hem niet meer zien, ook in de toekomst nooit meer. Daar is hij best verdrietig over geloof ik. Hij vind me lief en alles, Maar geloofde niet dat de relatie vooruitzicht had. Hij heeft me zo verschrikkelijk teleur gesteld. Ik had zo veel moeite iemand te vertrouwen. En dat wist hij. en toch heeft hij de compleet verkeerde manier van aanpak gebruikt
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:38:29 #103
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36226578
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Hilzillah het volgende:
verhaal
Succes Hilzallah. Zelf vind ik 6 maanden wel degelijk lang, maar dat komt misschien omdat ik nog niet langer gewent ben. Als je over dingen wilt praten. Ga vooral je gang.

Wat het bovenstaande betreft.. Tis jammer als je al moeite hebt met vertrouwen in iemand te liggen (vorige ervaringen) dat mensen het dan alsnog presteren om dat te beschadigen.

Kan zelf alleen maar bedenken om het rustig aan te doen, dingen te ondernemen en veel met andere mensen om te gaan. Helpt misschien meteen met vertrouwen krijgen in anderen. Het niet willen zien van je ex heb je ook volkomen recht op. Je ex moet maar niet miepen.
pi_36226956
Bedankt Mad. Het voelt vooral zo kut. Ik was echt gek op hem. Zag toekomst enz. Als ik eenmaal ergens voor ga is dat ook voor 3000% mensen zeggen dat wel vaker, maar ze menen het niet. Omdat ik gewoon geen vertrouwen in mensen heb, en dan toch besluit om iemand te vertrouwen komt dat extra hard aan denk ik. Hele tijd huilen. Niet alleen thuis zijn, maar ook geen zin om bij anderen over de vloer te komen. Er graag over willen praten. Maar als eenmaal het gesprek op gang gekomen is. wil je eigenlijk niet meer praten omdat je dan weer de hele tijd moet huilen.

Nu is dat waarschijnlijk iedereen heel erg verdrietig als iets verbroken wordt. Maar het voelt gewoon of je de enige bent.

Nu heb ik ook best een verantwoordelijke baan. Niet zodanig dat ik "verantwoordelijke" beslissingen moet nemen. Maar werk op grote hoogte. veel concentratie nodig, anders gebeuren er ongelukken. Ik kan me helaas niet ziek melden en MOET straks gewoon naar mijn werk. Lekker met rode ogen, en een "huilie" gezicht tussen de mannen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:59:00 #105
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36227214
Tja.. Hilzillah... kan me voorstellen hoe je je voelt. Vertrouwen is een kostbaar iets. Ooit kom ook jij iemand tegen die jouw vertrouwen ook gewoon echt verdiend.

6 maanden is inderdaad niet zo lang, maar in die 6 maanden kun je wel heel veel om iemand gaan geven en kun je voor jezelf al een toekomstbeeld hebben geschetst samen met die persoon. Als dat ineens rigoreus wordt beïndigd, kun je je knap rot voelen. Ziek zelfs. Ook na 6 maanden.

Werk is in iedergeval een goede afleiding. Probeer gewoon je werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren en vertel je collega's gewoon hoe je je voelt. Ik heb gemerkt dat men er toch wel begrip voor op kan brengen als je op sommige momenten ff iets minder presteert.

Suuk6 en het verdriet wordt minder! Het kost tijd, maar het wordt miinder.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:07:41 #106
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36227494
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:51 schreef Hilzillah het volgende:
Bedankt Mad. Het voelt vooral zo kut. Ik was echt gek op hem. Zag toekomst enz. Als ik eenmaal ergens voor ga is dat ook voor 3000% mensen zeggen dat wel vaker, maar ze menen het niet. Omdat ik gewoon geen vertrouwen in mensen heb, en dan toch besluit om iemand te vertrouwen komt dat extra hard aan denk ik. Hele tijd huilen. Niet alleen thuis zijn, maar ook geen zin om bij anderen over de vloer te komen. Er graag over willen praten. Maar als eenmaal het gesprek op gang gekomen is. wil je eigenlijk niet meer praten omdat je dan weer de hele tijd moet huilen.

Nu is dat waarschijnlijk iedereen heel erg verdrietig als iets verbroken wordt. Maar het voelt gewoon of je de enige bent.

Nu heb ik ook best een verantwoordelijke baan. Niet zodanig dat ik "verantwoordelijke" beslissingen moet nemen. Maar werk op grote hoogte. veel concentratie nodig, anders gebeuren er ongelukken. Ik kan me helaas niet ziek melden en MOET straks gewoon naar mijn werk. Lekker met rode ogen, en een "huilie" gezicht tussen de mannen
Weet natuurlijk niet helemaal het fijne ervan, maar ergens voorgaan (de relatie in kwestie) zie je wel vaker. Dat men zoveel energie erin steekt dat of die andere partner in kwestie geen lucht meer kan halen (figuurlijk) of dat jezelf gewoon mentaal opraakt en ik een zekere sleur raakt.

En alleen sta je echt niet. Zijn vast wel vrienden die je opkunnen vangen en waar je mee kunt praten dacht ik zo. En als je geen behoefte hebt om te praten dan doe je het gewoon niet.Janken mag ook, schouder om op te huilen is er ook wel.

Rode ogen en huillie gezicht is geen probleem. Was vanochtend ook een wrak omdat ik brak geslapen had, maar geen mens die het merkt. Zonnebril op achter het stuur is altijd flex

Zat me zonet nog te bedenken of wij (mensen in dit topic) nou goed met gevoelens om kunnen gaan , en andere mensen daar gewoon luchtig over doen alsof alles om de sex draait.

(moet ook eens wat minder vaak posten en meer werken aan stagen )
pi_36227971
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef Madski het volgende:

[..]

Weet natuurlijk niet helemaal het fijne ervan, maar ergens voorgaan (de relatie in kwestie) zie je wel vaker. Dat men zoveel energie erin steekt dat of die andere partner in kwestie geen lucht meer kan halen (figuurlijk) of dat jezelf gewoon mentaal opraakt en ik een zekere sleur raakt.
Dit was niet hel geval. Ondanks dat ik er helemaal voor wilde gaan heb ik heel rustig gedaan. Geen claim toestanden enz. Wilde hij met vrienden stappen prima! Ging ik met een vriendin weg. Hij was heel de week op de kazerne. en dat vond ik prima. Hij kwam zelf uit eigen beslissing af en toe door de weeks naar mij toe. Ik heb hem dat nooit gevraagd. Hij wilde me vrij snel voorstellen aan zijn vrienden en familie. Terwijl ik dat een beetje afgehouden heb met die van mij. Ik heb me geen seconde verstikt gevoeld. En hij zeker niet
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:46:28 #108
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36228692
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Hilzillah het volgende:
Boehoe, zielig verhaal

Nu wil ik hem niet meer zien, ook in de toekomst nooit meer. Daar is hij best verdrietig over geloof ik. Hij vind me lief en alles, Maar geloofde niet dat de relatie vooruitzicht had. Hij heeft me zo verschrikkelijk teleur gesteld. Ik had zo veel moeite iemand te vertrouwen. En dat wist hij. en toch heeft hij de compleet verkeerde manier van aanpak gebruikt
Hij vindt je gewoon niet meer leuk. Kan hij ook niets aan doen, dus zo fout heeft ie t niet aangepakt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:47:01 #109
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36228711
Nja, dat valt dan nog mee.

Ben ff door me woorden heen.
pi_36228782
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij vindt je gewoon niet meer leuk. Kan hij ook niets aan doen, dus zo fout heeft ie t niet aangepakt.
Jij kan zeker niet lezen... opflikkeren kut josti!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:51:24 #111
88139 JoeyT
pi_36228862
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Jij kan zeker niet lezen... opflikkeren kut josti!
Omdat ik je niet zielig vind? Is de waarheid te hard voor je. Ik heb heel je tekst gelezen en kan rustig concluderen dat je het gewoon niet voor hem bent anders hield hij t toch wel aan he

Josti
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:53:03 #112
88139 JoeyT
pi_36228904
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:21 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dit was niet hel geval. Ondanks dat ik er helemaal voor wilde gaan heb ik heel rustig gedaan. Geen claim toestanden enz. Wilde hij met vrienden stappen prima! Ging ik met een vriendin weg. Hij was heel de week op de kazerne. en dat vond ik prima. Hij kwam zelf uit eigen beslissing af en toe door de weeks naar mij toe. Ik heb hem dat nooit gevraagd. Hij wilde me vrij snel voorstellen aan zijn vrienden en familie. Terwijl ik dat een beetje afgehouden heb met die van mij. Ik heb me geen seconde verstikt gevoeld. En hij zeker niet
Dus jij gaf hem gewoon de ruimte die hij wilde. Je liet hem lekker zn ding doen. Deed weinig verkeerd. Helemaal goed van je. Waarom word je dan boos als ik zeg dat je gewoon niet leuk genoeg voor hem bent. Dat is dan toch de enige conclusie.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:53:57 #113
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36228931
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat ik je niet zielig vind? Is de waarheid te hard voor je. Ik heb heel je tekst gelezen en kan rustig concluderen dat je het gewoon niet voor hem bent anders hield hij t toch wel aan he

Josti
Zeg als je alleen maar hier komt om anderen af te kraken doe dat dan maar in andere topics aub.
Alvast bedankt.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:55:15 #114
88139 JoeyT
pi_36228962
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef Madski het volgende:

[..]

Zeg als je alleen maar hier komt om anderen af te kraken doe dat dan maar in andere topics aub.
Alvast bedankt.
Ik kraak haar helemaal niet af. Het is toch gewoon de waarheid. Ze kan wel net alsof doen dat hij het verkeerd heeft gedaan, maar ik heb helemaal niets verkeerds van zijn kant gelezen. Of wel dan?

Verder is dit niet het grote huillie topic, dus past een andere mening er best in
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:00:38 #115
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36229090
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik kraak haar helemaal niet af. Het is toch gewoon de waarheid. Ze kan wel net alsof doen dat hij het verkeerd heeft gedaan, maar ik heb helemaal niets verkeerds van zijn kant gelezen. Of wel dan?

Verder is dit niet het grote huillie topic, dus past een andere mening er best in
Dat is jouw mening.
Hij heeft in principe ook niks fout gedaan. Hij heeft alleen een conclusie getrokken zonder dingen even te bespreken. Jij zou vast ook niet al te jofel zijn als je vriendin ineens de stekker eruit trekt als jij van geen kwaad bewust was.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:03:29 #116
88139 JoeyT
pi_36229181
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:00 schreef Madski het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Hij heeft in principe ook niks fout gedaan. Hij heeft alleen een conclusie getrokken zonder dingen even te bespreken. Jij zou vast ook niet al te jofel zijn als je vriendin ineens de stekker eruit trekt als jij van geen kwaad bewust was.
Tsja ik geloof niet in donderslagen bij heldere hemel. Misschien wat vaker naar je partner kijken/luisteren. Verder viel er blijkbaar weinig voor hem te bespreken aangezien zijn gevoelens daar niet sterk genoeg voor waren. Als die gevoelens na 6! maanden! al voorbij zijn zegt dat genoeg.
Dat ik t zelf niet leuk zou vinden doet er niets aan af. ik zou iig wel de waarheid durven aan te kijken
pi_36229612
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja ik geloof niet in donderslagen bij heldere hemel. Misschien wat vaker naar je partner kijken/luisteren. Verder viel er blijkbaar weinig voor hem te bespreken aangezien zijn gevoelens daar niet sterk genoeg voor waren. Als die gevoelens na 6! maanden! al voorbij zijn zegt dat genoeg.
Dat ik t zelf niet leuk zou vinden doet er niets aan af. ik zou iig wel de waarheid durven aan te kijken
I agree met je! Als je na 6 maanden het niet meer leuk vind is het gewoon over..punt uit. Dan zijn er nog geen verdere gevoelens als: Ik hou van je bla bla bla...dat krijg je pas na een veel langere tijd als het goed is. Dus dan valt er inderdaad weinig te bespreken.
jaja..tis allemaal wat
pi_36241121
sinds kort kan ik me ook aansluiten.
Vorige week maandag is het na 19 maanden over. We kennen elkaar nu 2 jaar.
Een half jaar geleden twijvelde ze al een keer en toen kwam het weer goed.. maar 4 weken geleden is ze met een vriend naar t buitenland geweest 4 dagen (ze heeft altijd tegen me gezegd dat t nooit meer als vrienden kan worden).. en sinds ze terug is twijefelt ze..
ze wil vrijheid en vrijgezel zijn zeg maar. we hebben toen een week gehad wat kut was en 2 vrijdagen geleden toen hebben we gepraan en gehuild en toen zei ze ga je nog mee naar me moeder dit weekend? en dat heb ik gedaan om het nog een kans te geven tussen ons.
Die zondag avond in de trein heb ik het weer aangesneden en toen is het uitgegaan. Thuis bij mij nog verder gepraat. Dus niks aan de hand verder.. het was over ik had er wel een aardig goed gevoel bij.

Afgelopen donderdag in de coffeshop gezeten de hele avond was super gezellig gewoon als vrienden! Toen zag ik der zaterdag weer en toen had ze bij die vriend geslapen (deed ze al vaker).. nahja zondag deed ze achter mijn laptop op msn beetje geheimzinnig met die dude en toen vroeg ik is er meer.. en toen zei ze dat ze met hem gezoend had... terwijl ze zaterdag aan mij vroeg heb je met iemand gezoend en ik zei nee, en jij, toen zei ze ook nee. Dus toen had ze tegen me gelogen en nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. Of der nooit meer is geweest dan deze ene zoen of hoe het ook zit. Maarja ik vind het super moeilijk nu en weet niet hoe ik me moet voelen.

ik zou der graag als vriend blijven zien .. maar ze weet zelf niet wat ze wil met die dude en dat zei ze ook tegen mij... ik snap het gewoon niet ... ik weet dus ook niet of ik der nog kan blijven zien, het heeft me echt heel hard geraakt. Ik weet niet of ik der nog kan zien, omdat als ze verteld dat t meer word ze me nog harder raakt denk ik. Ik weet het dat t uit is, daar had ik vrede mee.. maar waarom precies hij waar ze altijd zei dat ze alleen vrienden zou blijven.. misschien blijven ze dat ook wel en bleef t bij die ene zoen maar ik kan t moeilijk verwerken. Het is/was me beste maatje, en dat is gewoon opeens weg...

Iemand suggesties wat ik het beste kan doen?
pi_36241658
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef meshuggah het volgende:
sinds kort kan ik me ook aansluiten.
Vorige week maandag is het na 19 maanden over. We kennen elkaar nu 2 jaar.
Een half jaar geleden twijvelde ze al een keer en toen kwam het weer goed.. maar 4 weken geleden is ze met een vriend naar t buitenland geweest 4 dagen (ze heeft altijd tegen me gezegd dat t nooit meer als vrienden kan worden).. en sinds ze terug is twijefelt ze..
ze wil vrijheid en vrijgezel zijn zeg maar. we hebben toen een week gehad wat kut was en 2 vrijdagen geleden toen hebben we gepraan en gehuild en toen zei ze ga je nog mee naar me moeder dit weekend? en dat heb ik gedaan om het nog een kans te geven tussen ons.
Die zondag avond in de trein heb ik het weer aangesneden en toen is het uitgegaan. Thuis bij mij nog verder gepraat. Dus niks aan de hand verder.. het was over ik had er wel een aardig goed gevoel bij.

Afgelopen donderdag in de coffeshop gezeten de hele avond was super gezellig gewoon als vrienden! Toen zag ik der zaterdag weer en toen had ze bij die vriend geslapen (deed ze al vaker).. nahja zondag deed ze achter mijn laptop op msn beetje geheimzinnig met die dude en toen vroeg ik is er meer.. en toen zei ze dat ze met hem gezoend had... terwijl ze zaterdag aan mij vroeg heb je met iemand gezoend en ik zei nee, en jij, toen zei ze ook nee. Dus toen had ze tegen me gelogen en nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. Of der nooit meer is geweest dan deze ene zoen of hoe het ook zit. Maarja ik vind het super moeilijk nu en weet niet hoe ik me moet voelen.

ik zou der graag als vriend blijven zien .. maar ze weet zelf niet wat ze wil met die dude en dat zei ze ook tegen mij... ik snap het gewoon niet ... ik weet dus ook niet of ik der nog kan blijven zien, het heeft me echt heel hard geraakt. Ik weet niet of ik der nog kan zien, omdat als ze verteld dat t meer word ze me nog harder raakt denk ik. Ik weet het dat t uit is, daar had ik vrede mee.. maar waarom precies hij waar ze altijd zei dat ze alleen vrienden zou blijven.. misschien blijven ze dat ook wel en bleef t bij die ene zoen maar ik kan t moeilijk verwerken. Het is/was me beste maatje, en dat is gewoon opeens weg...

Iemand suggesties wat ik het beste kan doen?
Is inderdaad heel zuur..maar je moet weten dat alles wat jullie hadden weg is, en dat is het zwaarste...ze is niet meer je beste maatje..en dat zal hoogst waarschijnlijk ook nooit meer zo worden. Wat je kan proberen is gewoon nog contact te houden...want om elkaar helemaal te negeren na zo'n tijd is zonde.

Aan de andere kant..je weet maar nooit..mss komt het ooit nog wel weer goed tussen jullie. Wat ik je nu aan kan raden is even geen contact met haar. Is voor beiden het beste...jij kan dan rust in je hoofd maken..en zij kan ook rustig nadenken over wat ze precies wilt.
jaja..tis allemaal wat
pi_36249030
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:46 schreef fffan het volgende:

[..]
ja iedereen zegt gen contact .. maar tis zo moeilijk om dat niet te doen. Vanmiddag zei ze ook al tegen me dat ze me miste.. en aan de ene kant weet ik dat het beter zou zijn, maar me hard zegt van nee je moet der zien en proberen vrienden te blijven.

Vrijdag hebben we afgesproken, ookal weet ik niet of t slim is. Ze gaat morgen ook met die vriend chillen en naar de bios .. maar t zit me wel dwarz, normaal deden ze ook wel veel maar toen was het zo anders dan nu.

ik weet nu op t moment gewoon even niet hoe alles loopt. wist ik het maar.
pi_36249197
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef meshuggah het volgende:

[..]

ja iedereen zegt gen contact .. maar tis zo moeilijk om dat niet te doen. Vanmiddag zei ze ook al tegen me dat ze me miste.. en aan de ene kant weet ik dat het beter zou zijn, maar me hard zegt van nee je moet der zien en proberen vrienden te blijven.

Vrijdag hebben we afgesproken, ookal weet ik niet of t slim is. Ze gaat morgen ook met die vriend chillen en naar de bios .. maar t zit me wel dwarz, normaal deden ze ook wel veel maar toen was het zo anders dan nu.

ik weet nu op t moment gewoon even niet hoe alles loopt. wist ik het maar.
Voorlopig even afstand nemen is het beste anders wordt je gek! Je hebt immers nog amoereuze gevoelens voor haar en die zwakken nu niet af. Consider yourself warned!
  woensdag 22 maart 2006 @ 00:31:23 #122
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36252283
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Voorlopig even afstand nemen is het beste anders wordt je gek! Je hebt immers nog amoereuze gevoelens voor haar en die zwakken nu niet af. Consider yourself warned!
Indd, don't go there,,,,,,
Geen contact is moeilijk maar je moet ergens doorheen bijten....
Zo loop je jezelf helemaal op te naaien en gek te maken.
erg makkelijk gezegd dan gedaan maar doe het niet.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  woensdag 22 maart 2006 @ 08:49:49 #123
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_36254869
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Klopt
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_36254889
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:31 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Ja idd het is moeilijk om er doorheen te bijten en ik weet ook dat het beter is maar ik kan het niet. Gisteren avond sprak ik der op msn en ze had het moeilijk met der vader en we hebben zeker 2 uur gepraat ofzo waarvan een halfuur/uur via de foon. Omdat ik der gewoon niet kan laten vallen op zulke momenten.

Het voeld dan iig goed dat ik voor haar een steun kan zijn. Maar aan de andere kant voelt alles weer verkeerd. Was afscheid nemen maar makkelijk, normaal ben ik ook makkelijk maar dit is zo erg voor me dat ik me er niet zomaar overheen kan zetten. Maar daar is niks geks aan dat heeft iedereen en dat weet ik. Was het maar een stuk makkelijker.
pi_36255752
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:51 schreef meshuggah het volgende:

[..]

Ja idd het is moeilijk om er doorheen te bijten en ik weet ook dat het beter is maar ik kan het niet. Gisteren avond sprak ik der op msn en ze had het moeilijk met der vader en we hebben zeker 2 uur gepraat ofzo waarvan een halfuur/uur via de foon. Omdat ik der gewoon niet kan laten vallen op zulke momenten.

Het voeld dan iig goed dat ik voor haar een steun kan zijn. Maar aan de andere kant voelt alles weer verkeerd. Was afscheid nemen maar makkelijk, normaal ben ik ook makkelijk maar dit is zo erg voor me dat ik me er niet zomaar overheen kan zetten. Maar daar is niks geks aan dat heeft iedereen en dat weet ik. Was het maar een stuk makkelijker.
Het steun geven kan je nog altijd doen...maar elkaar even niet zien is echt het beste. En probeer het contact langzaam af te zwakken...
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:24:42 #126
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36256676
Zoals men hierboven zegt. Ben het er volkomen mee eens. Zoveel mogenlijk het contact aflaten zwakken. Merk zelf dat zo min mogenlijk contact het beste is.
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:30:14 #127
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36256821
Het grappige is dat, nu ik zo'n 2 maanden van mijn vriendin af ben en ik heeeel veel tijd heb gehad om na te denken, ik tot allerlei inzichten over mezelf ben gekomen. Ben zelfs wel een beetje geschrokken van mijn eigen karakter (of buien)... Heb het mijn ex-vriendin toch wel erg moeilijk gemaakt in het verleden en ze heeft echt heel veel geduld met me gehad. Ik zal niet te veel in detail treden, maar ik zie wel in dat ik veel fouten heb gemaakt. Jammer dat het te laat is om dat haar duidelijk te maken. (nou ja... te laat om het duidelijk te maken is het niet natuurlijk. Het is wel te laat om de relatie te redden. En dat is misschien maar goed ook, want ik zie ook wel in dat we té verschillend zijn)

Ik vond tijdens het uitzoeken van papieren een brief van haar die ze me geschreven heeft tijdens een eerdere break-up. Daarin schreef ze al dat ze dacht dat ik niet lekker in mijn vel zat en dat ik daar iets aan moest doen. Mijn reactie was dat dat inderdaad zo is, maar dat ik dit zelf wel op kan lossen. Niet dus... een jaar verder is het alleen maar erger geworden... Heb inmiddels wel hulp gezocht hoor. Maar goed... ik heb het dat meisje wel erg moeilijk gemaakt en ik begin haar reactie toch wel meer te begrijpen. Natuurlijk heeft zij ook haar fouten, maar ik denk toch dat ik mezelf eens grondig moet gaan aanpakken voor ik me ooit weer in een nieuwe relatie stort.

[ Bericht 1% gewijzigd door jagermeister1 op 22-03-2006 12:01:27 ]
pi_36261630
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:30 schreef jagermeister1 het volgende:
Het grappige is dat, nu ik zo'n 2 maanden van mijn vriendin af ben en ik heeeel veel tijd heb gehad om na te denken, ik tot allerlei inzichten over mezelf ben gekomen. Ben zelfs wel een beetje geschrokken van mijn eigen karakter (of buien)... Heb het mijn ex-vriendin toch wel erg moeilijk gemaakt in het verleden en ze heeft echt heel veel geduld met me gehad. Ik zal niet te veel in detail treden, maar ik zie wel in dat ik veel fouten heb gemaakt. Jammer dat het te laat is om dat haar duidelijk te maken. (nou ja... te laat om het duidelijk te maken is het niet natuurlijk. Het is wel te laat om de relatie te redden. En dat is misschien maar goed ook, want ik zie ook wel in dat we té verschillend zijn)

Ik vond tijdens het uitzoeken van papieren een brief van haar die ze me geschreven heeft tijdens een eerdere break-up. Daarin schreef ze al dat ze dacht dat ik niet lekker in mijn vel zat en dat ik daar iets aan moest doen. Mijn reactie was dat dat inderdaad zo is, maar dat ik dit zelf wel op kan lossen. Niet dus... een jaar verder is het alleen maar erger geworden... Heb inmiddels wel hulp gezocht hoor. Maar goed... ik heb het dat meisje wel erg moeilijk gemaakt en ik begin haar reactie toch wel meer te begrijpen. Natuurlijk heeft zij ook haar fouten, maar ik denk toch dat ik mezelf eens grondig moet gaan aanpakken voor ik me ooit weer in een nieuwe relatie stort.
Erg goed!! vind het knap van je dat je zoveel zelfreflectie heb 'getoond'. Misschien kan je haar later hetzelfde mailen wat je nu getypt hebt.
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:17:26 #129
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36261802
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:11 schreef fffan het volgende:

[..]

Erg goed!! vind het knap van je dat je zoveel zelfreflectie heb 'getoond'. Misschien kan je haar later hetzelfde mailen wat je nu getypt hebt.
Ik ben de beroerdste niet hoor Ik durf uit te komen voor mijn eigen missers. Geen enkel punt.

Zat er ook al aan te denken om haar zoiets te mailen. Hetzij een stuk uitgebreider en onder het mom van... ik verwacht geen reactie, maar ik wil toch nog een boel aan je kwijt omdat ik bepaalde dingen over mezelf te weten ben gekomen... zoiets.

Alleen wat is het geschikte moment?
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:32:07 #130
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36262241
Er is geen geschikt moment omdat het totaal geen doel heeft.
Het is zelfontplooing en zij heeft daar niks mee te maken.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:49:11 #131
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36262689
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef Madski het volgende:
Er is geen geschikt moment omdat het totaal geen doel heeft.
Het is zelfontplooing en zij heeft daar niks mee te maken.
Nou.. toch wel. Zij heeft er onder 'geleden' en moet van me weten dat ik nu meer begrip voor haar heb. Ik heb haar nooit begrepen en nu doe ik dat wel. Ook moet ze weten dat ik eindelijk op de goede manier met mezelf bezig ben... iets dat zij al een tijd van me verlangde.

Maar ze moet ook weten dat er opzich wel een verklaring voor te geven is waarom ik zo was. Of ze een boodschap aan dit alles heeft is de vraag. Ik denk van niet eigenlijk, maar ik heb het dan iig geprobeerd over te brengen.
pi_36262783
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nou.. toch wel. Zij heeft er onder 'geleden' en moet van me weten dat ik nu meer begrip voor haar heb. Ik heb haar nooit begrepen en nu doe ik dat wel. Ook moet ze weten dat ik eindelijk op de goede manier met mezelf bezig ben... iets dat zij al een tijd van me verlangde.

Maar ze moet ook weten dat er opzich wel een verklaring voor te geven is waarom ik zo was. Of ze een boodschap aan dit alles heeft is de vraag. Ik denk van niet eigenlijk, maar ik heb het dan iig geprobeerd over te brengen.
In het kort: ze heeft gewoon als uitlaatklep voor jou gefungeerd, puur 1 richtingsverkeer dus wat op zich behoorlijk inhoudsloos is zonder repliek.
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:02:20 #133
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36263065
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:52 schreef Developersrus het volgende:

[..]

In het kort: ze heeft gewoon als uitlaatklep voor jou gefungeerd, puur 1 richtingsverkeer dus wat op zich behoorlijk inhoudsloos is zonder repliek.
Niet echt. Het is ook een soort van excuus voor alle narigheid die ik haar wil maken. Wat ze ermee gaat doen is volledig aan haar en heb ik niet in de hand natuurlijk.
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:05:39 #134
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36263180
Nou, update weer

Ik ben er klaar mee
op een positieve manier natuurlijk. Hij was er van de week...zat'm aan te kijken en er gebeurde niets..gewoon helemaal niets
Hoe het komt..geen id, al zit ik de laatste tijd wel in een mindframe waar ik weer heel veel verloren energie heb hervonden, maar het is ineens over.
Zo van de 1 op andere dag, is er geen greintje missen, frustratie of iets dergelijks meer over.
Ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik niet altijd goed voor hem ben geweest en dat ik heel wat fouten heb gemaakt...maar het schuldgevoel is echt weg. De mezelf aangepraatte ' liefde' is ook uit mijn hoofd.
Wij passen voor geen meter bij elkaar..nu niet en nooit niet.
Wij moeten ook vooral niet willen passen
En wij moeten al helemaal niet meer met elkaar rommelen

Het is eindelijk los
Ik hou nog wel van 'm , gewoon als vriend en dat zijn we natuurlijk nog wel.....maar ik moet er niet aan denken om iets met hem in relationele sfeer te doen. Sterker nog, de gedachte alleen vermoeit me al.
Gek he?

Zo gaat dat dus als je uit een lastige, lange relatie komt...op een gegeven moment, ben je er gewoon overheen
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:06:34 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36263208
Goed zo, SHE!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36263454
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef SHE het volgende:
Nou, update weer

Ik ben er klaar mee
op een positieve manier natuurlijk. Hij was er van de week...zat'm aan te kijken en er gebeurde niets..gewoon helemaal niets
Hoe het komt..geen id, al zit ik de laatste tijd wel in een mindframe waar ik weer heel veel verloren energie heb hervonden, maar het is ineens over.
Zo van de 1 op andere dag, is er geen greintje missen, frustratie of iets dergelijks meer over.
Ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik niet altijd goed voor hem ben geweest en dat ik heel wat fouten heb gemaakt...maar het schuldgevoel is echt weg. De mezelf aangepraatte ' liefde' is ook uit mijn hoofd.
Wij passen voor geen meter bij elkaar..nu niet en nooit niet.
Wij moeten ook vooral niet willen passen
En wij moeten al helemaal niet meer met elkaar rommelen

Het is eindelijk los
Ik hou nog wel van 'm , gewoon als vriend en dat zijn we natuurlijk nog wel.....maar ik moet er niet aan denken om iets met hem in relationele sfeer te doen. Sterker nog, de gedachte alleen vermoeit me al.
Gek he?

Zo gaat dat dus als je uit een lastige, lange relatie komt...op een gegeven moment, ben je er gewoon overheen
Je klinkt lekker mannelijk. Gewoon rationaliseren die handel... ach..en dat hart stopt ook wel een keer met kloppen toch?
pi_36265125
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:17 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik ben de beroerdste niet hoor Ik durf uit te komen voor mijn eigen missers. Geen enkel punt.

Zat er ook al aan te denken om haar zoiets te mailen. Hetzij een stuk uitgebreider en onder het mom van... ik verwacht geen reactie, maar ik wil toch nog een boel aan je kwijt omdat ik bepaalde dingen over mezelf te weten ben gekomen... zoiets.

Alleen wat is het geschikte moment?
is er wel hoor...als je merkt dat zij weer 'het normale leventje' weer opgepakt heeft...kan een tijdje duren, maar je merkt vanzelf wel wanneer dat is. Ik denk dat ze dan op een positieve manier naar je mailtje kan kijken...
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:03:30 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36265206
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Je klinkt lekker mannelijk. Gewoon rationaliseren die handel... ach..en dat hart stopt ook wel een keer met kloppen toch?
Rationalisren? We zijn al 1.5 jr uit elkaar en ik werd er gek van..ik ben blij dat ik zowel in hart als hoofd rust heb durven vinden
pi_36265393
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Rationalisren? We zijn al 1.5 jr uit elkaar en ik werd er gek van..ik ben blij dat ik zowel in hart als hoofd rust heb durven vinden
anderhalfjaar?! damn...tis nu 7 maanden uit..elkaar nu 5 maanden niet gezien en we gaan weer een keer afspreken, iets wat jij ook gedaan hebt?
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:09:14 #140
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36265437
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef fffan het volgende:

[..]

is er wel hoor...als je merkt dat zij weer 'het normale leventje' weer opgepakt heeft...kan een tijdje duren, maar je merkt vanzelf wel wanneer dat is. Ik denk dat ze dan op een positieve manier naar je mailtje kan kijken...
Tja... ik ben ook bang dat haar woede nog te diep zit als ik het nu stuur en het niet tot haar doordringt dat ik het echt meen. Aan de ene kant heb ik ook wel zoiets van... ach.. het is nu uit. We moeten allebei verder. Aan de andere kant zou ik het fijn vinden als ze ook begrip voor mijn situatie kan opbrengen. Dat kan alleen als ik haar het een en ander uitleg natuurlijk.
pi_36265548
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tja... ik ben ook bang dat haar woede nog te diep zit als ik het nu stuur en het niet tot haar doordringt dat ik het echt meen. Aan de ene kant heb ik ook wel zoiets van... ach.. het is nu uit. We moeten allebei verder. Aan de andere kant zou ik het fijn vinden als ze ook begrip voor mijn situatie kan opbrengen. Dat kan alleen als ik haar het een en ander uitleg natuurlijk.
is zo..maar ze is nu te boos op je om rationeel te denken, dus ik zou er minimaal een maand mee wachten.
jaja..tis allemaal wat
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:13:54 #142
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36265600
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef fffan het volgende:

[..]

is zo..maar ze is nu te boos op je om rationeel te denken, dus ik zou er minimaal een maand mee wachten.
Nu schrijven... kijken of ik er over een maand nog zo tegen aankijk... en dan sturen. Goed plan.....alleen of ik het geduld kan opbrengen. Over een maand heeft ze me nog verder uit haar leven verbannen dan nu.
pi_36265769
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nu schrijven... kijken of ik er over een maand nog zo tegen aankijk... en dan sturen. Goed plan.....alleen of ik het geduld kan opbrengen. Over een maand heeft ze me nog verder uit haar leven verbannen dan nu.
nee..totaal niet! als ik mijn ervaringen erbij haal..we hadden elkaar 5 maanden niet gezien..en amper gesproken, toen kwamen we elkaar opeens tegen onder het stappen..wat erg pijnlijk was..omdat je het totaal niet verwacht...toch weer contact blijven houden. En nu gaan we weer een keer wat afspreken! gewoon als vrienden off course...maar toch het kan wel! het gevoel blijft altijd..dat verdwijnt niet binnen een maand...maar de boosheid en de kutte gedachtes over iemand wel. geloof me maar
jaja..tis allemaal wat
pi_36265833
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Na een relatie van hoeveel jaar precies?
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:22:39 #145
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36265925
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Na een relatie van hoeveel jaar precies?
3
pi_36265993
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef SHE het volgende:

[..]

3
Da's behoorlijk heftig.. na zo'n korte tijd al een behoorlijke emotionele band opbouwen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:31:33 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36266246
Met mensen die ik leuk vind, ga ik altijd snel de diepte in
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:32:52 #148
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36266293
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef fffan het volgende:

[..]

nee..totaal niet! als ik mijn ervaringen erbij haal..we hadden elkaar 5 maanden niet gezien..en amper gesproken, toen kwamen we elkaar opeens tegen onder het stappen..wat erg pijnlijk was..omdat je het totaal niet verwacht...toch weer contact blijven houden. En nu gaan we weer een keer wat afspreken! gewoon als vrienden off course...maar toch het kan wel! het gevoel blijft altijd..dat verdwijnt niet binnen een maand...maar de boosheid en de kutte gedachtes over iemand wel. geloof me maar
Zit wel wat in inderdaad. Alleen of het bij mijn ietwat koppige ex-vriendin ook zo is.... Ze is ook erg boos over het feit dat ze heel veel kwijt is geraakt. Zo'n beetje alles wat we samen hebben opgebouwd natuurlijk.

Verder heb ik een aantal dagen nadat ze weg is gegaan een mailtje gestuurd waarin ik schreef dat ik alle papierwerk en overdracht van spullen meteen ging regelen. Ik heb het hele process dus vesneld zonder ons een kans te geven tot rust te komen (ja ik was ook boos ). Zij liet zich niet kennen en deed hier dus zonder tegenstribbelen aan mee, maar dit zal wel de druppel geweest zijn (Ik denk dat ik stiekum verwachtte dat ze zou tegensputteren). Op een gegeven moment kwamen we op het punt dat de spullen verdeeld werden en door haar vader opgehaald.... Het was niet mijn bedoeling om het zover te laten komen. Grrr... ik ook altijd met mijn impulsieve gedrag

Ik denk zelfs... als ik niet zo impulsief alles doorgedrukt had... we nu weer bij elkaar zouden zijn of in iedergeval snel hadden gekomen.

Dit ben ik ->> <<-- Dit ben ik ook
pi_36266381
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef SHE het volgende:
Met mensen die ik leuk vind, ga ik altijd snel de diepte in
Wellicht is dat iets teveel voor hem geworden.... Zou er zelf een beetje voor terugdeinzen als een vrouw dit gedrag zou vertonen en ik denk vele mannen met mij...
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:38:44 #150
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36266527
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Wellicht is dat iets teveel voor hem geworden.... Zou er zelf een beetje voor terugdeinzen als een vrouw dit gedrag zou vertonen en ik denk vele mannen met mij...
Ik denk dat je het niet helemaal volgt

Het is uit gegaan omdat ik in die 3 jaar zo goed als geen teken van liefde of affectie heb getoond zijn kant op.

Ik werd pas verliefd toen hij het uitmaakte dacht ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')