nee sinds uitmaken helemaal niks meer van haar vernomen. Nu al 5 maanden uit, lijkt zo lang alweer. Gaat het een tijd goed en dan heb ik een soort van een wekelijkse dip. Alsof je na een maand weer een terugval beleefd binnen een week. Das wel vreemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Why? Hebben jij en je ex dan ook totaal geen contact meer?
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff ik ken die zwakke momenten.
Zoals nu. Wat zou hij aan het doen zijn??
Pfff help me
quote:
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.
Klinkt misschien hard maar zo zit het nou eenmaal.
Doe hetzelfde zou ik zeggen![]()
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aanquote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.
Hij is thuis in de tuin bezig (Woont nog bij zijn ouders, maar heeft de hele tuin overhoop gehaald dus moet ie nu ook weer terugbrengen nara oude staat)
Wat een opbeurende woorden hier.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aan
Daarvoor zijn we hier toch met zn allenquote:
Ja dat is ook wel zo. Blijven hangen heeft ook geen zin, dat maakt het einde alleen maar ingewikkelder.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we hier toch met zn allen![]()
Waarheid mag ook best gezegd worden.
Hij jankte of jijquote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef gurlie het volgende:
En dan opeens, op een helder moment, kijk je terug en bedenk je wat een enorme loser het eigenlijk was.Lees: jankend zijn moeder bellen als je ruzie hebt.
Je moet niet zo bang zijn dat je het fout doet. Als hij met je door wil komt hij wel terug, zo niet dan niet. Waarschijnlijk hebben jouw woorden daar nu weinig invloed op. Oh en ga niet oeverloos zitten wachten, dat werkt niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Verzonden ..
Kben zo bang dat ik hem voor het hoofd stoot.. want dat wil ik absoluut niet.
Maar hij moet gewoon weten dat we er zo allebei niets mee opschieten.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Gurlie... je kunt je posts ook editten![]()
Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:08 schreef gurlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met het meisje die dit gezeur nu ook mee moet gaan maken, net zoals ik en zijn ex voor mij.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturen![]()
Ben blij dat ik vanaaf mn overtollige hormonen weer kwijt kan
Join the clubquote:Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
En zo voel je je ff helemaal los, en zo spreek je dr op msn of hoor je dr over een andere gozer en ik ga weer ff hard trippen... verneukt me hele zondag zo kutzooi.... gek eigenlijk ik weet dat zonde van me tijd is .... tegen wie ik dit zeg week eigenlijk niet, moest t ff kwijt
Daarom zit ik dus bewust niet meer op msn en heb ik haar verwijderd uit me lijst. Echt totaal geen zin daarin.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
En zo voel je je ff helemaal los, en zo spreek je dr op msn of hoor je dr over een andere gozer en ik ga weer ff hard trippen... verneukt me hele zondag zo kutzooi.... gek eigenlijk ik weet dat zonde van me tijd is .... tegen wie ik dit zeg week eigenlijk niet, moest t ff kwijt
Lekker zuur inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Hoor d'r bij?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:56 schreef Kuuke2k5 het volgende:
die irritante stemmings/gevoels wisselingen zijn ff irritant... dan ben je ff lekker bezig en dan denk je ineens aan iets samen , in mijn geval, zucht ik word vermoeiend, het intieme, en dan hoppa! downwards we go! ...hoort dr bij he ... vrouwen!
Sorry ik was ff onduidelijk... Ik heb het over mn ex en het loslaten...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hoor d'r bij?Dus je gaat er al bij voorbaat vanuit dat het stukloopt op den duur...
dit is geen bookmarkje maar een tvptjequote:Op maandag 27 maart 2006 09:46 schreef beestjuh het volgende:
Ik kan het ook niet hoor. Loslaten. Vandaar een bookmarkje hier, even meelezen hoe jullie ermee om gaan
misschien is t juist beter dat ze niet reageerd, anders blijven jullie met elkaar bezigquote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Pfff... nog steeds geen reactie op mijn e-mail. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze ook niet meer gaat reageren. Wat een ijskoud wijf is het eigenlijk zeg. Echt.. ik kan hier met mijn verstand niet bij.
Dat ik me zelf zo in de put help voor zo'n griet zeg.... Ze is het niet eens waard en toch blijf ik me kut voelen.
Kerel serieus. Echt geen aandacht meer aan schenken en laten vieren. Heb het na alles wat me dwars zat wat ik hier had gepost en had meegedeelt met vrienden ook laten zitten. De momemten dat ik er bijv nu nog aan denk zijn miniem en zeer kort van duur.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Pfff... nog steeds geen reactie op mijn e-mail. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze ook niet meer gaat reageren. Wat een ijskoud wijf is het eigenlijk zeg. Echt.. ik kan hier met mijn verstand niet bij.
Dat ik me zelf zo in de put help voor zo'n griet zeg.... Ze is het niet eens waard en toch blijf ik me kut voelen.
Omdat ik dan ff aan mn ex denk (ik ben man)quote:Op maandag 27 maart 2006 10:05 schreef Madski het volgende:
[..]
Ga jij downhill vanwege je gevoel omdat je vrouw bent of ga je downhill vanwege de vrouwen!
Haha ok. ff dat ik het duidelijk begrepen heb. Tja wat kan ik er van zeggen? Je hebt elk recht om je zo te voelen. Vrouwen zijn idd echt hopeloos soms.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:08 schreef Kuuke2k5 het volgende:
[..]
Omdat ik dan ff aan mn ex denk (ik ben man)
Tja.. misschien ook wel, maar goed... ik heel mijn gevoel in een mail gezet. Ze zou dan toch wel enig fatsoen moeten kunnen opbrengen en die mail beantwoorden. Ook al is het antwoord niet het gene dat ik graag wil horen.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef donnahvh het volgende:
[..]
misschien is t juist beter dat ze niet reageerd, anders blijven jullie met elkaar bezig
Dat probeer ik ook weer, maar goed... alles herinnert me aan haar en dat maakt me gek. Ik blijf ook niet mailen hoor. Ik heb haar 3 mailtjes gestuurd waarop niet is geantwoord. Ik geef mijn gevoelens voor haar helemaal bloot en bovendien hebben wij na onze breuk niet normaal kunnen communiceren. Ik heb haar alles uitgelegd en heb alles tot in detail opgeschreven. Het is aan haar wat ze er nu mee gaat doen. Via via had ik gehoord dat ze afgelopen weekend zou reageren.... toch jammer dat dat niet is gebeurd. Valt me gewoon tegen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:03 schreef Kuuke2k5 het volgende:
ja, proberen je eigen dingen weer lekker te doen. Als je haar blijft mailen of doen vertoon je straks misschien nog stalk trekjes, das ook niet goed... Ik denk maar zo, ik kom straks gewoon een andere leuke meid tegen, en alle tijd die ik hier nog in steek is zonde!![]()
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:04 schreef Madski het volgende:
[..]
Kerel serieus. Echt geen aandacht meer aan schenken en laten vieren. Heb het na alles wat me dwars zat wat ik hier had gepost en had meegedeelt met vrienden ook laten zitten. De momemten dat ik er bijv nu nog aan denk zijn miniem en zeer kort van duur.
Moet je eens bier gaan sjikken in de bar en naar andere dames gaan kijken. Ben erachter gekomen dat aandacht krijgen op het station ook zeer relaxt is. Zie altijd wel mooie dames daarquote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.
misschien is dat voor haar ook te heftigquote:Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Tja.. misschien ook wel, maar goed... ik heel mijn gevoel in een mail gezet. Ze zou dan toch wel enig fatsoen moeten kunnen opbrengen en die mail beantwoorden. Ook al is het antwoord niet het gene dat ik graag wil horen.
[..]
Dat probeer ik ook weer, maar goed... alles herinnert me aan haar en dat maakt me gek. Ik blijf ook niet mailen hoor. Ik heb haar 3 mailtjes gestuurd waarop niet is geantwoord. Ik geef mijn gevoelens voor haar helemaal bloot en bovendien hebben wij na onze breuk niet normaal kunnen communiceren. Ik heb haar alles uitgelegd en heb alles tot in detail opgeschreven. Het is aan haar wat ze er nu mee gaat doen. Via via had ik gehoord dat ze afgelopen weekend zou reageren.... toch jammer dat dat niet is gebeurd. Valt me gewoon tegen eerlijk gezegd.
[..]
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |