abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36369973
Hey, die hebben we hier al eens gezien man. Ja god, of ik ben weer aan het ijlen. Maar ik denk het niet aangezien ik hier al een tijdje zit.
pi_36370135
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef donnahvh het volgende:
los eindelijk ....hopelijik
Gezien dat 'hopelijk' dus een 'nee'? .
  zondag 26 maart 2006 @ 01:48:51 #203
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_36370241
Ja VD, dat zei ik al. Daarom wilde ik het in eerste instantie niet weer in zijn geheel posten :p
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_36370512
quote:
Op zondag 26 maart 2006 01:41 schreef VD het volgende:

[..]

Gezien dat 'hopelijk' dus een 'nee'? .
nou paar x te "zwak"geweest door omstandigheden
  zondag 26 maart 2006 @ 12:09:39 #205
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36373767
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Why? Hebben jij en je ex dan ook totaal geen contact meer?
nee sinds uitmaken helemaal niks meer van haar vernomen. Nu al 5 maanden uit, lijkt zo lang alweer. Gaat het een tijd goed en dan heb ik een soort van een wekelijkse dip. Alsof je na een maand weer een terugval beleefd binnen een week. Das wel vreemd.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_36377297
Pff ik ken die zwakke momenten.
Tis nu een maand uit en doordeweeks als ik druk bezig ben met school en vrienden, dan gaat het wel.

Maar in het weekend was hij altijd hier en die weekenden dat ik nu alleen ben zijn echt moordend. Ik probeer sterk te zijn maar zo af en toe bekruipt me weer het gevoel hoe fijn het zou zijn als hij naast me zou liggen in bed, als ik naast hem weer kon wakker worden enzow.

Er zijn afgelopen woensdag ook wat dingen gebeurd tussen ons dus dat maakt het er allemaal ook niet echt gemakkelijker op.

Ik probeer echt sterk voor mezelf te zijn en te denken: Mo.. just go on with your life. Forget him.
Maar ik mis hem zo erg.. zo erg. Ik houd zoveel van die jongen.
Het gevoel is minder geworden en het verdriet ook, ik huil niet meer zo vaak. Maar af en toe.. dan voel ik me zo alleen.

Zoals nu. Wat zou hij aan het doen zijn?? Ik weet dat ik hem altijd mag smsen.. we hebben opzich nog heel goed contact met elkaar. Maar de achterliggende gedachte van mijn sms weet ik ook .. en ik weet ook dat hij daar nog niet aan toe is. Dus smsen heeft in dat opzicht dan ook geen zin.

Ik probeer mezelf telkens af te vragen als de neiging groot is om te bellen of te smsen.. waarom wil ik dat dan zo graag? Meestal komt dat omdat ik hem zo godsgruwelijk mis. En dan bel/sms ik uiteindelijk maar niet ..

Pfff help me
pi_36378263
Ik ben blij dat ik van hem af ben.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:07:14 #208
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36378385
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff ik ken die zwakke momenten.

Zoals nu. Wat zou hij aan het doen zijn??

Pfff help me
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.

Klinkt misschien hard maar zo zit het nou eenmaal.

Doe hetzelfde zou ik zeggen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 26 maart 2006 @ 15:07:52 #209
88139 JoeyT
pi_36378408
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:00 schreef gurlie het volgende:
Ik ben blij dat ik van hem af ben.
pi_36379007
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.

Klinkt misschien hard maar zo zit het nou eenmaal.

Doe hetzelfde zou ik zeggen
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.
Hij is thuis in de tuin bezig (Woont nog bij zijn ouders, maar heeft de hele tuin overhoop gehaald dus moet ie nu ook weer terugbrengen nara oude staat)

Wilde vanavond langs komen maar ik heb hem gezegd dat ik hem pas weer wilde zien als hij wist wat hij wilde. Want als hij vanavond zou komen, dan weet ik toch dat het moeiljk is om van elkaar af te blijven. En dan krijg je achteraf weer smsjes van hem ... wat was het fijn om je weer te zien.. ik mis je blabla.

Dus ik ben wel zo sterk om tegen hem te zeggen dat ie thuis moet blijven totdat ie vindt dat ie rust genoeg voor zichzelf heeft gehad.

Da;s al heel wat voor mij.
Want vanbinnen schreeuwt mijn hart: Laat hem komen laat hem komen want dan ben je weer even bij hem....
Maar mijn verstand zegt dat het niet goed is.

Godver ik haat me leven
  zondag 26 maart 2006 @ 15:33:51 #211
88139 JoeyT
pi_36379061
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.
Hij is thuis in de tuin bezig (Woont nog bij zijn ouders, maar heeft de hele tuin overhoop gehaald dus moet ie nu ook weer terugbrengen nara oude staat)
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aan
pi_36379320
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aan
Wat een opbeurende woorden hier.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:48:23 #213
88139 JoeyT
pi_36379376
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:45 schreef gurlie het volgende:

[..]

Wat een opbeurende woorden hier.
Daarvoor zijn we hier toch met zn allen

Waarheid mag ook best gezegd worden.
pi_36379401
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Daarvoor zijn we hier toch met zn allen

Waarheid mag ook best gezegd worden.
Ja dat is ook wel zo. Blijven hangen heeft ook geen zin, dat maakt het einde alleen maar ingewikkelder.
pi_36379503
En dan opeens, op een helder moment, kijk je terug en bedenk je wat een enorme loser het eigenlijk was. Lees: jankend zijn moeder bellen als je ruzie hebt.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:58:44 #216
88139 JoeyT
pi_36379591
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef gurlie het volgende:
En dan opeens, op een helder moment, kijk je terug en bedenk je wat een enorme loser het eigenlijk was. Lees: jankend zijn moeder bellen als je ruzie hebt.
Hij jankte of jij
pi_36379614
Misschien dat ik dat ooit ook nog wel ga denken.
Ik weet in ieder geval voor in de toekomst wel beter wat ik wil. Ik heb heel veel van hem geleerd. Misschien komt dat omdat dit mijn eerste echte, vaste, serieuze, langere relatie is.
Voorheen had ik wel verkering maar dan was het lang niet zo serieus als met hem.

Krijg net nog een smsje van hem ... Wil je echt niet dat ik kom?
Kheb nog niet gereageerd.. zit nu te verzinnen hoe ik ga reageren....
Vanbinnen schreeuw ik: Kom alsjeblieft wel.. alsjeblieft.. kwil zo graag weer knuffelen en doen net als vroeger

Maar me verstand zegt: Blijf alsjeblieft thuis en ga voor jezelf eens op een rijtje zetten wat jij nu wil in je leven...

Een van die twee dingen ga ik naar hem smsen.. neig het meest naar het eerste, maar verstandiger zou zijn het tweede...... dus toch maar het tweede
pi_36379627
Verzonden ..
Kben zo bang dat ik hem voor het hoofd stoot.. want dat wil ik absoluut niet.
Maar hij moet gewoon weten dat we er zo allebei niets mee opschieten.
pi_36379670
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij jankte of jij
Hij, ik maak geen grapje.
pi_36379713
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Verzonden ..
Kben zo bang dat ik hem voor het hoofd stoot.. want dat wil ik absoluut niet.
Maar hij moet gewoon weten dat we er zo allebei niets mee opschieten.
Je moet niet zo bang zijn dat je het fout doet. Als hij met je door wil komt hij wel terug, zo niet dan niet. Waarschijnlijk hebben jouw woorden daar nu weinig invloed op. Oh en ga niet oeverloos zitten wachten, dat werkt niet.
pi_36379798
En dan kwam the godmother hierheen, want haar arme zoon zou zichzelf toch wat aandoen dus die kon niet meer rijden hoor. Want hij hield toch wel o zo veel van mij, maar had wel meteen een nieuwe vriendin, hij zal wel niet zonder kunnen.
pi_36379829
Ik heb wel medelijden met het meisje die dit gezeur nu ook mee moet gaan maken, net zoals ik en zijn ex voor mij.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:04:19 #223
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36381386
Gurlie... je kunt je posts ook editten
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36383519
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Gurlie... je kunt je posts ook editten
Waarom zou ik?
Ohja, 4 op een rij.
  zondag 26 maart 2006 @ 19:29:43 #225
88139 JoeyT
pi_36385097
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:08 schreef gurlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met het meisje die dit gezeur nu ook mee moet gaan maken, net zoals ik en zijn ex voor mij.
Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturen

Ben blij dat ik vanaaf mn overtollige hormonen weer kwijt kan
pi_36387684
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturen

Ben blij dat ik vanaaf mn overtollige hormonen weer kwijt kan
!
pi_36389056
En zo voel je je ff helemaal los, en zo spreek je dr op msn of hoor je dr over een andere gozer en ik ga weer ff hard trippen... verneukt me hele zondag zo kutzooi.... gek eigenlijk ik weet dat zonde van me tijd is .... tegen wie ik dit zeg week eigenlijk niet, moest t ff kwijt
  zondag 26 maart 2006 @ 21:46:56 #228
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36389194
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:42 schreef Kuuke2k5 het volgende:
En zo voel je je ff helemaal los, en zo spreek je dr op msn of hoor je dr over een andere gozer en ik ga weer ff hard trippen... verneukt me hele zondag zo kutzooi.... gek eigenlijk ik weet dat zonde van me tijd is .... tegen wie ik dit zeg week eigenlijk niet, moest t ff kwijt
Join the club
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  zondag 26 maart 2006 @ 22:47:01 #229
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36390983
quote:
Daarom zit ik dus bewust niet meer op msn en heb ik haar verwijderd uit me lijst. Echt totaal geen zin daarin.
  zondag 26 maart 2006 @ 23:14:59 #230
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36391807
quote:
Lekker zuur inderdaad

Ik hoop niet dat mijn ex-vriendin een andere gast heeft... ik denk niet dat ik dat trek. Nog niet iig. Zelf was ik ook na een maand met een andere ex het nest ingedoken, maar achteraf vond ik dat toch niet zo'n slimme zet. Was eigenlijk revenge sex zeg maar.... Zo van... jij stappen en misschien wel met andere gasten klooien.... ik andere wijven neuken.

Mocht het straks toch weer goed gaan komen tussen ons, dan zal ik dit toch moeten gaan vertellen vrees ik, want dit soort dingen komen altijd wel uit. Tuurlijk.. we waren uitelkaar...maar toch, voor haar zou dat toch wel een domper zijn denk ik.
pi_36396301
die irritante stemmings/gevoels wisselingen zijn ff irritant... dan ben je ff lekker bezig en dan denk je ineens aan iets samen , in mijn geval, zucht ik word vermoeiend, het intieme, en dan hoppa! downwards we go! ...hoort dr bij he ... vrouwen!
  maandag 27 maart 2006 @ 09:10:38 #232
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36396433
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:56 schreef Kuuke2k5 het volgende:
... vrouwen!
wie jij of je vriendin?
pi_36396779
ik vat em ff nie?
pi_36396824
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:56 schreef Kuuke2k5 het volgende:
die irritante stemmings/gevoels wisselingen zijn ff irritant... dan ben je ff lekker bezig en dan denk je ineens aan iets samen , in mijn geval, zucht ik word vermoeiend, het intieme, en dan hoppa! downwards we go! ...hoort dr bij he ... vrouwen!
Hoor d'r bij? Dus je gaat er al bij voorbaat vanuit dat het stukloopt op den duur...
pi_36396914
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:36 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Hoor d'r bij? Dus je gaat er al bij voorbaat vanuit dat het stukloopt op den duur...
Sorry ik was ff onduidelijk... Ik heb het over mn ex en het loslaten...
  maandag 27 maart 2006 @ 09:46:38 #236
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_36396997
Ik kan het ook niet hoor. Loslaten. Vandaar een bookmarkje hier, even meelezen hoe jullie ermee om gaan
power to the people
pi_36397021
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:46 schreef beestjuh het volgende:
Ik kan het ook niet hoor. Loslaten. Vandaar een bookmarkje hier, even meelezen hoe jullie ermee om gaan
dit is geen bookmarkje maar een tvptje
  maandag 27 maart 2006 @ 09:59:00 #238
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36397233
Pfff... nog steeds geen reactie op mijn e-mail. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze ook niet meer gaat reageren. Wat een ijskoud wijf is het eigenlijk zeg. Echt.. ik kan hier met mijn verstand niet bij.

Dat ik me zelf zo in de put help voor zo'n griet zeg.... Ze is het niet eens waard en toch blijf ik me kut voelen.
pi_36397275
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Pfff... nog steeds geen reactie op mijn e-mail. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ze ook niet meer gaat reageren. Wat een ijskoud wijf is het eigenlijk zeg. Echt.. ik kan hier met mijn verstand niet bij.

Dat ik me zelf zo in de put help voor zo'n griet zeg.... Ze is het niet eens waard en toch blijf ik me kut voelen.
misschien is t juist beter dat ze niet reageerd, anders blijven jullie met elkaar bezig
pi_36397333
ja, proberen je eigen dingen weer lekker te doen. Als je haar blijft mailen of doen vertoon je straks misschien nog stalk trekjes, das ook niet goed... Ik denk maar zo, ik kom straks gewoon een andere leuke meid tegen, en alle tijd die ik hier nog in steek is zonde!
  maandag 27 maart 2006 @ 10:04:39 #241
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36397350
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef jagermeister1 het volgende:

Kerel serieus. Echt geen aandacht meer aan schenken en laten vieren. Heb het na alles wat me dwars zat wat ik hier had gepost en had meegedeelt met vrienden ook laten zitten. De momemten dat ik er bijv nu nog aan denk zijn miniem en zeer kort van duur.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:05:45 #242
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36397375
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef Kuuke2k5 het volgende:
ik vat em ff nie?
Ga jij downhill vanwege je gevoel omdat je vrouw bent of ga je downhill vanwege de vrouwen!
pi_36397415
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:05 schreef Madski het volgende:

[..]

Ga jij downhill vanwege je gevoel omdat je vrouw bent of ga je downhill vanwege de vrouwen!
Omdat ik dan ff aan mn ex denk (ik ben man)
  maandag 27 maart 2006 @ 10:13:27 #244
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36397504
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:08 schreef Kuuke2k5 het volgende:

[..]

Omdat ik dan ff aan mn ex denk (ik ben man)
Haha ok. ff dat ik het duidelijk begrepen heb. Tja wat kan ik er van zeggen? Je hebt elk recht om je zo te voelen. Vrouwen zijn idd echt hopeloos soms.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:22:14 #245
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36397679
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef donnahvh het volgende:

[..]

misschien is t juist beter dat ze niet reageerd, anders blijven jullie met elkaar bezig
Tja.. misschien ook wel, maar goed... ik heel mijn gevoel in een mail gezet. Ze zou dan toch wel enig fatsoen moeten kunnen opbrengen en die mail beantwoorden. Ook al is het antwoord niet het gene dat ik graag wil horen.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:03 schreef Kuuke2k5 het volgende:
ja, proberen je eigen dingen weer lekker te doen. Als je haar blijft mailen of doen vertoon je straks misschien nog stalk trekjes, das ook niet goed... Ik denk maar zo, ik kom straks gewoon een andere leuke meid tegen, en alle tijd die ik hier nog in steek is zonde!
Dat probeer ik ook weer, maar goed... alles herinnert me aan haar en dat maakt me gek. Ik blijf ook niet mailen hoor. Ik heb haar 3 mailtjes gestuurd waarop niet is geantwoord. Ik geef mijn gevoelens voor haar helemaal bloot en bovendien hebben wij na onze breuk niet normaal kunnen communiceren. Ik heb haar alles uitgelegd en heb alles tot in detail opgeschreven. Het is aan haar wat ze er nu mee gaat doen. Via via had ik gehoord dat ze afgelopen weekend zou reageren.... toch jammer dat dat niet is gebeurd. Valt me gewoon tegen eerlijk gezegd.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:04 schreef Madski het volgende:

[..]

Kerel serieus. Echt geen aandacht meer aan schenken en laten vieren. Heb het na alles wat me dwars zat wat ik hier had gepost en had meegedeelt met vrienden ook laten zitten. De momemten dat ik er bijv nu nog aan denk zijn miniem en zeer kort van duur.
Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.
pi_36397890
Blijf hier van je af lullen tot het beter gaat, voor een paar weken trug was ik zwaar naar de klote, doordat je dan ff hier wat neer kan pleuren is dat toch fijn.. kan moeilijk als ik smorgens zo op stage zit vrienden gaan bellen, die val ik savonds al lastig
  maandag 27 maart 2006 @ 10:34:21 #247
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36397928
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik wou dat ik zo kon denken. Ik ben gvd al ruim 2 maanden verder, maar voel me nog steeds zwaar depressed. Natuurlijk heb ik ook betere dagen er tussen, maar over het algemeen is het nog goed kut.
Moet je eens bier gaan sjikken in de bar en naar andere dames gaan kijken. Ben erachter gekomen dat aandacht krijgen op het station ook zeer relaxt is. Zie altijd wel mooie dames daar

2 maanden valt ook nog wel mee. Ik was ongeveer hetzelfde na 2 maanden. Maar goed, nu 4 maanden verder en ik vind het wel genoeg geweest qua kniezen. Geef geen aandacht meer aan haar en zij niet meer aan mij. En vind het allemaal best zo. Ook al voelde we elkaar perfect aan, tis gewoon over/klaar.
pi_36398105
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:22 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tja.. misschien ook wel, maar goed... ik heel mijn gevoel in een mail gezet. Ze zou dan toch wel enig fatsoen moeten kunnen opbrengen en die mail beantwoorden. Ook al is het antwoord niet het gene dat ik graag wil horen.
[..]

Dat probeer ik ook weer, maar goed... alles herinnert me aan haar en dat maakt me gek. Ik blijf ook niet mailen hoor. Ik heb haar 3 mailtjes gestuurd waarop niet is geantwoord. Ik geef mijn gevoelens voor haar helemaal bloot en bovendien hebben wij na onze breuk niet normaal kunnen communiceren. Ik heb haar alles uitgelegd en heb alles tot in detail opgeschreven. Het is aan haar wat ze er nu mee gaat doen. Via via had ik gehoord dat ze afgelopen weekend zou reageren.... toch jammer dat dat niet is gebeurd. Valt me gewoon tegen eerlijk gezegd.
[..]

misschien is dat voor haar ook te heftig
zou t me iig voor kunnen stellen
pi_36398210
irritante eigenschap die ik nog heb, op het moment dat ik me over zoiets zo klote voel dan gun ik ander het geluk ook niet. Als ik dan ergens ben of loop en ik zie mensen samen dan trek ik dat echt slecht... Tering eigenschap probeer t ook te veranderen, komt dit iemand beken voor ?
  maandag 27 maart 2006 @ 10:51:08 #250
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36398308
Niet echt. Ik ga die mensen meestal afkraken dat ze te klef zijn.

Maar goed, ik kraak mensen wel vaker af.

edit: of ik ga gewoon zelf met andere mensen praten zodat ik er niet naar hoef te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')