Ik wou dat ik de rust kon vinden om eens een boek te lezen. Damn... ik ben eigenlijk al 2 a 3 jaar rusteloos.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
Oh, ik las laatst een boek dat het wel mooi beschreef: 'Een schitterend gebrek' van Arthur Japin.
Rusteloos klinkt misschien wat zwaar. Zit gewoon al een tijd niet zo lekker in mijn vel. Dit is dan ook een medeoorzaak van het verbreken van mijn relatie. Ben iig bezig om dat weer te verbeteren en daarna zien we wel weer verder.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:39 schreef Kuuke2k5 het volgende:
2 a 3 jaar rusteloos? komtdah ?
Enige vorm van herkenning in wat je schrijft. Zoals ik in het vorige deel van dit topic schreef is mijn relatie van 1,5 jaar 7 weken geleden verbroken. Afgelopen zondag heb ik tegen m'n ex gezegd dat ik voorlopig gewoon geen behoefte heb aan contact omdat ik me teveel laat beïnvloeden door wat hij zegt / denkt / doet / schrijft etc. Ik moet zeggen dat ik me in de afgelopen week beter heb gevoeld dan in de 6 weken ervoor (stiekem applausje voor mezelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:44 schreef Madski het volgende:
Nou toch maar eens een bericht posten.
Heb dit topic al een tijd gevolgt en is eigenlijk ook de rede dat ik me hier geregistreert voor heb.
Tis nu al een tijdje uit met me ex (sinds begin november) hadden een relatie voor 6 maanden ongeveer. Uit elkaar gaan ging voor mij erg moeilijk, we hadden wel onze ups en downs en het kwam ook niet verslagen als een verrassing maar hakte voor mij er toch wel best hard in. Echt helemaal hotel de botel was ik van haar.
Nu dus al een tijd uit elkaar en gaat wel steeds wat beter. Spreek dr haast niet meer en dat voelt fijn eerlijk gezegt. Zodra er ook maar een grintje contact is tussen ons twee dan lukt het gewoon niet om het oppervlakkig te houden en weer dingen ophalen van vervlogen tijden. Alhoewel ik het contact wel best mis.
Zonet even uit verveling weer wat sites afgestruimt (ze houd ook een weblog bij zeg maar) en om dan te lezen dat ze andere mannen in de gaten begint te krijgen e.d. doet me totaal niet goed.
En het frapante is.. Ik zit ook natuurlijk niet stil en toch stoor ik me eraan! Als ik het terug lees klinkt dat egocentrisch, maar toch zit nog zo'n gevoel van dat ik veel om dr geef. Houden van denk ik van niet.
Mensen die ervaring hebben hiermee?
Merk wel van mezelf dat ik nu stukken duidelijk weet wat ik zoek in een relatie en waar ik me prettig bij voel. Het is natuurlijk allemaal een leerweg om jezelf te kunnen ontwikkelen. Het blijft alleen jammer om zo hard geslagen te worden door de lessen (figuurlijk dan).
Nou niet wil weten is het voor mij niet zo zeer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:05 schreef Madski het volgende:
Lastig gevoel? Tis gewoon ronduit pet/kut!
Zijn dingen die je totaal niet wilt weten eigenlijk, maar toch op een manier achter komt weer.
Lopen bedoel ik mee, een relatie beginnen. (spreektaal hier)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:18 schreef Madski het volgende:
Nee ok, jij bent duidelijk al op een punt beland waar het helemaal verwerkt is. Dat is wat ik eruit begrijp.
Maar ze zou er niet mee lopen? Daar doel je op dat ze er niet mee overstraat gaat?
Klote dat je er even doorheen zit!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik zit er nu ook ff doorheen zeg maar. Zo fucking veel twijfels. Ik wil mijn ex aan de ene kant dolgraag terug, maar aan de andere kant denk ik niet dat zij nog terug wil komen. Er is erg veel gebeurd. Heb nu al een maand niets meer van haar vernomen... Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, tenminste... niet vanuit haar initiatief.
Ben de laatste paar weken erg veel over mezelf te weten gekomen. Dingen heb ik echt allemaal op een rijtje gekregen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg veel om die meid geef. Had dus nooit zo impulsief moeten handelen. Nu is ze dus erg kwaad en of het ooit nog goed komt...
Ik wil contact met haar zoeken, maar ben zo bang dat ik afgepoeierd ga worden. Ik zal haar iig niet bellen, wat via de telefoon kun je sowieso al redelijk makkelijk afgescheept worden.
Bijna 6 jaar relatie naar de klote geholpen. We woonden samen... en dat is nu allemaal kapot. Van haar moeder te horen gekregen dat ze me niet mist en dat ze opgelucht is. Nou heb ik mezelf ook beter voorgehouden dan dat ik me voel, dus misschien meende ze dat niet. Maar je weet het natuurlijk niet.
Damn zeg... ik zou haar zo graag een dikke knuffel geven en zeggen dat ik spijt heb van alles.![]()
Thanks! Daar zit inderdaad wel wat in. Heb ook aan een brief gedacht, maar goed....ik vrees een beetje dat het allemaal niets uit zal halen. In die brief komen hele gevoelige zaken te staan... dingen die zij niet van mij weet...Ben bang dat ze de brief niet als persoonlijk zal beschouwen en hem aan de verkeerde personen laat lezen. Aan de ene kant zal dat voor haar misschien ook dingen ophelderen en kan ze misschien eens van haar boosheid afstappen.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Klote dat je er even doorheen zit!
Ik zou niet te veel op de woorden van haar moeder afgaan. Ik zou ook niet willen dat mijn ex weet hoeveel pijn het soms nog doet, heb me ook heel lang groot gehouden. Als het gevoel van contact opnemen niet weg gaat zou ik haar een brief schrijven, gewoon netjes met de hand, en daarna afwachten. Zou het anders ook niet weten.
Sterkte!
Ach, dat hebben we allemaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef jagermeister1 het volgende:
Hoor mij nou lullen zeg.... wat een softieIk laat me gewoon gek maken door een meid...
Thanksquote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ach, dat hebben we allemaal.
En het zijn dooddoeners, tijd heelt/heeld alle wonden. en ook dat gevoel gaat over.
Ik heb het soms ook nog wel eens hoor. maar dan komt een maat van me langs en is het over ook.
je moet er niet bij neer gaat zitten. heb ik ook niet gedaan, ik heb me gestort op het opbouwen van mn bedrijf, en dat heeft geholpen.
Good Luck
Mak lammetjequote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Klopt, maar toch heb ik er spijt van dat ik het zover heb laten komen. Bovendien heb ik nog veel te zeggen waartoe ik tot nu toe de kans niet heb gehad.
Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf ga verlagen als ik toch weer toenadering ga zoeken. Zij heeft het waarschijnlijk al afgesloten en dan kom ik weer als een mak lammetje contact zoeken. Denk dat ze gewoon zegt![]()
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Als ik logisch nadenk (en dat lukt me zo nu en dan gelukkig nog) dan lijkt het me inderdaad een beetje raar als je na practisch 6 jaar de boel zonder verdriet afsluit. Tenzij ze er voor zichzelf al een tijd mee bezig was. Maar in Januari had ze het nog over een huis kopen, dus dat lijkt me dan toch een beetje stug.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Mak lammetje![]()
Denk dat zij het op een heel andere manier verwerkt. Gewoon heel hard door gaan met een nieuw leven kan het tijdelijk makkelijk maken. Grote kans dat zij zich over een paar maanden pas bezig gaat houden met wat er was en wat er niet meer is. Dat ze nu er ook zelf van overtuigd is dat het goed gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat je een relatie van 6 jaar (zo even uit m'n hoofd) zomaar naast je neer zet.
Als ik naar mezelf kijk heb ik me ook groot gehouden tegenover m'n ex. Heb hem vorige week wel verteld dat ik het soms heel moeilijk vind me niet te veel van hem aan te trekken. 2 dagen later heb ik gezegd dat ik geen contact meer wil. Als ik mezelf vergelijk met voordat ik het contact heb verbroken heb ik nu ook steeds meer de instelling "zoek het maar uit, ik doe lekker wel m'n eigen dingen en ik zie nog wel of ik zin heb in contact". Deze instelling is ook voor een groot stuk uit zelfbescherming.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij het nu moeilijk heeft, maar het gewoon verborgen wil houden. Wat ik ook vrees is dat ze, hoeveel verdriet ze er ook om zal hebben, definitief heeft besloten nooit meer terug te komen.
Ik was net begonnen aan een brief, maar begin steeds meer te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. Ze zal die brief vast lezen, maar ik denk niet dat ze zich er iets van aan gaat trekken. Haar beslissing is genomen en die is niet meer te wijzigen. Nu niet iig.... wie weet over een half jaar of een jaar.... maar nu niet.
Same here,quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:52 schreef Carda het volgende:
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreefLeer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
leef met je mee, dan voel je je echt KUT... succes dr lopen betere rondquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Martijntj het volgende:
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
Samenvattend;quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Madski het volgende:
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef CleeJee het volgende:
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef fffan het volgende:
[..]
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |