abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35754464
Vorig deeltje:
'De Kunst van het loslaten van een ex'. Episode 36.

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.
pi_35754780
Oh, ik las laatst een boek dat het wel mooi beschreef: 'Een schitterend gebrek' van Arthur Japin.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:54:45 #3
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35760348
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
Oh, ik las laatst een boek dat het wel mooi beschreef: 'Een schitterend gebrek' van Arthur Japin.
Ik wou dat ik de rust kon vinden om eens een boek te lezen. Damn... ik ben eigenlijk al 2 a 3 jaar rusteloos.

Weer een nieuw topique... Niet echt gepast zo'n smile, maar goed....we motten blijven lachen. Toch??
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_35766730
2 a 3 jaar rusteloos? komtdah ?
  maandag 6 maart 2006 @ 10:44:42 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35766842
Traditiegetrouw kunst in Kunst veranderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35773836
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:39 schreef Kuuke2k5 het volgende:
2 a 3 jaar rusteloos? komtdah ?
Rusteloos klinkt misschien wat zwaar. Zit gewoon al een tijd niet zo lekker in mijn vel. Dit is dan ook een medeoorzaak van het verbreken van mijn relatie. Ben iig bezig om dat weer te verbeteren en daarna zien we wel weer verder.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:44:02 #7
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35931858
Nou toch maar eens een bericht posten.
Heb dit topic al een tijd gevolgt en is eigenlijk ook de rede dat ik me hier geregistreert voor heb.

Tis nu al een tijdje uit met me ex (sinds begin november) hadden een relatie voor 6 maanden ongeveer. Uit elkaar gaan ging voor mij erg moeilijk, we hadden wel onze ups en downs en het kwam ook niet verslagen als een verrassing maar hakte voor mij er toch wel best hard in. Echt helemaal hotel de botel was ik van haar.

Nu dus al een tijd uit elkaar en gaat wel steeds wat beter. Spreek dr haast niet meer en dat voelt fijn eerlijk gezegt. Zodra er ook maar een grintje contact is tussen ons twee dan lukt het gewoon niet om het oppervlakkig te houden en weer dingen ophalen van vervlogen tijden. Alhoewel ik het contact wel best mis.
Zonet even uit verveling weer wat sites afgestruimt (ze houd ook een weblog bij zeg maar) en om dan te lezen dat ze andere mannen in de gaten begint te krijgen e.d. doet me totaal niet goed.

En het frapante is.. Ik zit ook natuurlijk niet stil en toch stoor ik me eraan! Als ik het terug lees klinkt dat egocentrisch, maar toch zit nog zo'n gevoel van dat ik veel om dr geef. Houden van denk ik van niet.

Mensen die ervaring hebben hiermee?

Merk wel van mezelf dat ik nu stukken duidelijk weet wat ik zoek in een relatie en waar ik me prettig bij voel. Het is natuurlijk allemaal een leerweg om jezelf te kunnen ontwikkelen. Het blijft alleen jammer om zo hard geslagen te worden door de lessen (figuurlijk dan).
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:50:20 #8
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35931926
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 02:44 schreef Madski het volgende:
Nou toch maar eens een bericht posten.
Heb dit topic al een tijd gevolgt en is eigenlijk ook de rede dat ik me hier geregistreert voor heb.

Tis nu al een tijdje uit met me ex (sinds begin november) hadden een relatie voor 6 maanden ongeveer. Uit elkaar gaan ging voor mij erg moeilijk, we hadden wel onze ups en downs en het kwam ook niet verslagen als een verrassing maar hakte voor mij er toch wel best hard in. Echt helemaal hotel de botel was ik van haar.

Nu dus al een tijd uit elkaar en gaat wel steeds wat beter. Spreek dr haast niet meer en dat voelt fijn eerlijk gezegt. Zodra er ook maar een grintje contact is tussen ons twee dan lukt het gewoon niet om het oppervlakkig te houden en weer dingen ophalen van vervlogen tijden. Alhoewel ik het contact wel best mis.
Zonet even uit verveling weer wat sites afgestruimt (ze houd ook een weblog bij zeg maar) en om dan te lezen dat ze andere mannen in de gaten begint te krijgen e.d. doet me totaal niet goed.

En het frapante is.. Ik zit ook natuurlijk niet stil en toch stoor ik me eraan! Als ik het terug lees klinkt dat egocentrisch, maar toch zit nog zo'n gevoel van dat ik veel om dr geef. Houden van denk ik van niet.

Mensen die ervaring hebben hiermee?

Merk wel van mezelf dat ik nu stukken duidelijk weet wat ik zoek in een relatie en waar ik me prettig bij voel. Het is natuurlijk allemaal een leerweg om jezelf te kunnen ontwikkelen. Het blijft alleen jammer om zo hard geslagen te worden door de lessen (figuurlijk dan).
Enige vorm van herkenning in wat je schrijft. Zoals ik in het vorige deel van dit topic schreef is mijn relatie van 1,5 jaar 7 weken geleden verbroken. Afgelopen zondag heb ik tegen m'n ex gezegd dat ik voorlopig gewoon geen behoefte heb aan contact omdat ik me teveel laat beïnvloeden door wat hij zegt / denkt / doet / schrijft etc. Ik moet zeggen dat ik me in de afgelopen week beter heb gevoeld dan in de 6 weken ervoor (stiekem applausje voor mezelf ).

Ik moet er ook niet aan denken dat mijn ex met andere vrouwen omgaat (ondanks dat die *** dat na een week al bleek te doen...) maar zit idd zelf ook niet stil, kijk toch wel beetje om me heen.

Het laatste wat je schrijft, over weten wat je zoekt in een relatie heb ik nu ook. Afgelopen week beetje objectief naar de relatie gekeken en weet nu beter wat ik wel en niet wil in de toekomst. Idd kloten hoe je er achter komt maar het is toch weer een les voor de toekomst!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:00:01 #9
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932021
Zit dan ook wel weer een tegenstrijd in het wel contact willen, maar weten dat het eigenlijk niet goed voor je is.
Aan de ene kant ben je toch wel benieuwd hoe het met die persoon gaat, omdat je toch wel 6 maanden met haar hebt doorgebracht. En het gewoon zonde is om die tijd in principe weggegooit te hebben.

en aan de andere kant weet je gewoon dat het je niet goed doet als je weer contact ermee hebt! Je gaat dan weer twijfelen, leest tussen de regels door bij berichten, gaat dingen voor stellen om te koffieleuten terwijl je weet dat het slecht is! En dan ook toch wel weten dat de tijd niet is weggegooit, je een mooie tijd hebt gehad samen met veel mooie momenten en dat het z'n beste tijd gehad had.

Helemaal mee eens. Weet nu gewoon dat ik iemand wil waar ik goed mee in dialoog kan gaan. Serieus te nemen valt en ook mee kan geinen (mijn humor is soms te flauw voor woorden, maar als men dat waardeert doet het je toch goed) en prettig bij voel. Het prettig voelen bij een persoon merk je meestal binnen een korte tijd al.

Tis alleen oppassen dat je niet te snel vertrouwen in personen legt. Heb ook al gemerkt dat dit gebeurde bij een vriend en dat de vriendin daarvan dan weer misbruik ging maken door allemaal verwijten neer te leggen. Ze zeiden bijv dat ik teveel flirt met mensen. Kon het totaal niet waarderen.. Waarom als je met iemand staat te praten met de kroeg ben je dan automatisch aan het flirten? Ik noem het geinteresseerd in die persoon en nieuwe mensen leren kennen. Persona in kwestie noemt het flirten en wanhopig overkomen. Tis maar net hoe je het bekijkt en nog steeds mijn eigen zaak denk ik zo.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:04:01 #10
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_35932055
Voor mij is het nu ook al meer dan een half jaar over, ik hoorde vandaag dat ze een nieuw vriendje heeft.... en ja, het zal vast wel besproken zijn, het is toch even een lastig gevoel.

Geen jaloezie oid, maar ja je kent het wel.

De realtie verbreken is het beste wat ik in de recente geschiedenis gedaan heb
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:05:49 #11
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932070
Lastig gevoel? Tis gewoon ronduit pet/kut!
Zijn dingen die je totaal niet wilt weten eigenlijk, maar toch op een manier achter komt weer.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:09:42 #12
46231 johnplayer
pi_35932097
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 03:05 schreef Madski het volgende:
Lastig gevoel? Tis gewoon ronduit pet/kut!
Zijn dingen die je totaal niet wilt weten eigenlijk, maar toch op een manier achter komt weer.
Nou niet wil weten is het voor mij niet zo zeer.

Een maand geleden wou ze me nog terug. ik ben toen ook bij haar thuis geweest... en ja ik ben daar stom geweest. niet slim. ik was duidelijk. geen gevoelens gewoon praten als "vrienden"

ze vertelde me daar ook van een "vriend" die ze had, en ik vroeg dus is dat wat. nou daar zou ze nooit mee gaan lopen. "nou ja prima, al doe je het wel" was mijn reactie toen.

Maar nu is het denk ik toch meer van, zei nu wel, en ik (nog) niet.
Ook ik mis warmte.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:18:58 #13
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932167
Nee ok, jij bent duidelijk al op een punt beland waar het helemaal verwerkt is. Dat is wat ik eruit begrijp.
Maar ze zou er niet mee lopen? Daar doel je op dat ze er niet mee overstraat gaat?

Hmmm mja ik snap hem. Uiteindelijk komt het toch wel allemaal weer goed. Zij was er eerder over heen denk ik gewoon (klinkt hard, maar is de waarheid. zelf denk ik er nu ook over in mijn geval). Merk bijv ook bijmezelf dat ik er eigenlijk nog niet helemaal lekker bij voel om me alweer te gaan binden aan iemand en me daar helemaal voor te geven. Batterij is even leeg.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:25:56 #14
46231 johnplayer
pi_35932220
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 03:18 schreef Madski het volgende:
Nee ok, jij bent duidelijk al op een punt beland waar het helemaal verwerkt is. Dat is wat ik eruit begrijp.
Maar ze zou er niet mee lopen? Daar doel je op dat ze er niet mee overstraat gaat?
Lopen bedoel ik mee, een relatie beginnen. (spreektaal hier)

Maar er is bij ons ook best veel gebeurd. en eigenlijk hadden we er al een half jaar eerder een punt achter moeten zetten.

Maar soms op eenzame dagen is het erg lastig.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:32:19 #15
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932274
Hmm ok op die manier.
Het is naar mijn mening ook gewoon rekening houden dan met de ander. Om het leed te besparen. Natuurlijk kom je er op een of andere manier toch wel achter van de ander, maar dan is je ex in ieder geval niet de boosdoener geweest.

True wat die eenzame dagen betreft. Gewoon vrienden dan opzoeken en mooi uitgaan werkt altijd wel goed voor mij. Met bepaalde mensen erover praten werkt ook altijd goed, omdat je weet dat ze begrip kunnen opbrengen en nog zorgzaam met de informatie omspelen die ze krijgen.

Heb de laatste tijd het ook helemaal gehad met msn bijv. weet dat ik nog in dr msn lijst sta (heb haar verwijderd omdat anders de drang van het aanspreken te groot word en ik me gewoon totaal niet prettig ermeer bij voel) en ik ook geen zin meer heb om mensen te spreken over het interet. Hele internets gebeuren vind ik niks meer. Gewoon Face to Face praten over serieuze zaken is stukken prettiger. Je weet dan meteen wat voor persoon dat is.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:32:37 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35932278
Nergens last van eigenlijk.
Misschien de sex alleen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:39:47 #17
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932319
De sex is dan juist weer iets wat ik niet mis. Dat is iets extra's (wel prettig natuurlijk).
Alleen dat gevoel van geborgenheid. Dat is het vooral.

Maar goed, nu slapen. Truste.
  maandag 13 maart 2006 @ 12:36:40 #18
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35987116
Ik zit er nu ook ff doorheen zeg maar. Zo fucking veel twijfels. Ik wil mijn ex aan de ene kant dolgraag terug, maar aan de andere kant denk ik niet dat zij nog terug wil komen. Er is erg veel gebeurd. Heb nu al een maand niets meer van haar vernomen... Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, tenminste... niet vanuit haar initiatief.

Ben de laatste paar weken erg veel over mezelf te weten gekomen. Dingen heb ik echt allemaal op een rijtje gekregen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg veel om die meid geef. Had dus nooit zo impulsief moeten handelen. Nu is ze dus erg kwaad en of het ooit nog goed komt...

Ik wil contact met haar zoeken, maar ben zo bang dat ik afgepoeierd ga worden. Ik zal haar iig niet bellen, wat via de telefoon kun je sowieso al redelijk makkelijk afgescheept worden.

Bijna 6 jaar relatie naar de klote geholpen. We woonden samen... en dat is nu allemaal kapot. Van haar moeder te horen gekregen dat ze me niet mist en dat ze opgelucht is. Nou heb ik mezelf ook beter voorgehouden dan dat ik me voel, dus misschien meende ze dat niet. Maar je weet het natuurlijk niet.

Damn zeg... ik zou haar zo graag een dikke knuffel geven en zeggen dat ik spijt heb van alles.
  maandag 13 maart 2006 @ 12:42:01 #19
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35987256
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik zit er nu ook ff doorheen zeg maar. Zo fucking veel twijfels. Ik wil mijn ex aan de ene kant dolgraag terug, maar aan de andere kant denk ik niet dat zij nog terug wil komen. Er is erg veel gebeurd. Heb nu al een maand niets meer van haar vernomen... Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, tenminste... niet vanuit haar initiatief.

Ben de laatste paar weken erg veel over mezelf te weten gekomen. Dingen heb ik echt allemaal op een rijtje gekregen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg veel om die meid geef. Had dus nooit zo impulsief moeten handelen. Nu is ze dus erg kwaad en of het ooit nog goed komt...

Ik wil contact met haar zoeken, maar ben zo bang dat ik afgepoeierd ga worden. Ik zal haar iig niet bellen, wat via de telefoon kun je sowieso al redelijk makkelijk afgescheept worden.

Bijna 6 jaar relatie naar de klote geholpen. We woonden samen... en dat is nu allemaal kapot. Van haar moeder te horen gekregen dat ze me niet mist en dat ze opgelucht is. Nou heb ik mezelf ook beter voorgehouden dan dat ik me voel, dus misschien meende ze dat niet. Maar je weet het natuurlijk niet.

Damn zeg... ik zou haar zo graag een dikke knuffel geven en zeggen dat ik spijt heb van alles.
Klote dat je er even doorheen zit!
Ik zou niet te veel op de woorden van haar moeder afgaan. Ik zou ook niet willen dat mijn ex weet hoeveel pijn het soms nog doet, heb me ook heel lang groot gehouden. Als het gevoel van contact opnemen niet weg gaat zou ik haar een brief schrijven, gewoon netjes met de hand, en daarna afwachten. Zou het anders ook niet weten.
Sterkte!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:23:30 #20
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35988554
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Klote dat je er even doorheen zit!
Ik zou niet te veel op de woorden van haar moeder afgaan. Ik zou ook niet willen dat mijn ex weet hoeveel pijn het soms nog doet, heb me ook heel lang groot gehouden. Als het gevoel van contact opnemen niet weg gaat zou ik haar een brief schrijven, gewoon netjes met de hand, en daarna afwachten. Zou het anders ook niet weten.
Sterkte!
Thanks! Daar zit inderdaad wel wat in. Heb ook aan een brief gedacht, maar goed....ik vrees een beetje dat het allemaal niets uit zal halen. In die brief komen hele gevoelige zaken te staan... dingen die zij niet van mij weet...Ben bang dat ze de brief niet als persoonlijk zal beschouwen en hem aan de verkeerde personen laat lezen. Aan de ene kant zal dat voor haar misschien ook dingen ophelderen en kan ze misschien eens van haar boosheid afstappen.

Ik weet ook nog niet zeker of ik haar nu terug wil hoor. Ik mis haar wel verschrikkelijk. Afgelopen zaterdagnacht tijdens het stappen had ik weer zo'n ernstig gevoel van gemis en eenzaamheid. Echt raar, want ik was met een man of 30 op stap....en toch voelde ik me alleen.

Op dit moment idealiseer ik haar te veel denk ik, maar toch.... Ik denk toch dat ik nog heel veel van haar hou zeg maar.

Hoor mij nou lullen zeg.... wat een softie Ik laat me gewoon gek maken door een meid...
  maandag 13 maart 2006 @ 13:37:49 #21
46231 johnplayer
pi_35988997
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef jagermeister1 het volgende:

Hoor mij nou lullen zeg.... wat een softie Ik laat me gewoon gek maken door een meid...
Ach, dat hebben we allemaal.

En het zijn dooddoeners, tijd heelt/heeld alle wonden. en ook dat gevoel gaat over.

Ik heb het soms ook nog wel eens hoor. maar dan komt een maat van me langs en is het over ook.

je moet er niet bij neer gaat zitten. heb ik ook niet gedaan, ik heb me gestort op het opbouwen van mn bedrijf, en dat heeft geholpen.

Good Luck
  maandag 13 maart 2006 @ 13:54:47 #22
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35989537
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Ach, dat hebben we allemaal.

En het zijn dooddoeners, tijd heelt/heeld alle wonden. en ook dat gevoel gaat over.

Ik heb het soms ook nog wel eens hoor. maar dan komt een maat van me langs en is het over ook.

je moet er niet bij neer gaat zitten. heb ik ook niet gedaan, ik heb me gestort op het opbouwen van mn bedrijf, en dat heeft geholpen.

Good Luck
Thanks
Klopt, maar toch heb ik er spijt van dat ik het zover heb laten komen. Bovendien heb ik nog veel te zeggen waartoe ik tot nu toe de kans niet heb gehad.

Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf ga verlagen als ik toch weer toenadering ga zoeken. Zij heeft het waarschijnlijk al afgesloten en dan kom ik weer als een mak lammetje contact zoeken. Denk dat ze gewoon zegt
  maandag 13 maart 2006 @ 15:40:28 #23
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35992855
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Thanks
Klopt, maar toch heb ik er spijt van dat ik het zover heb laten komen. Bovendien heb ik nog veel te zeggen waartoe ik tot nu toe de kans niet heb gehad.

Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf ga verlagen als ik toch weer toenadering ga zoeken. Zij heeft het waarschijnlijk al afgesloten en dan kom ik weer als een mak lammetje contact zoeken. Denk dat ze gewoon zegt
Mak lammetje
Denk dat zij het op een heel andere manier verwerkt. Gewoon heel hard door gaan met een nieuw leven kan het tijdelijk makkelijk maken. Grote kans dat zij zich over een paar maanden pas bezig gaat houden met wat er was en wat er niet meer is. Dat ze nu er ook zelf van overtuigd is dat het goed gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat je een relatie van 6 jaar (zo even uit m'n hoofd) zomaar naast je neer zet.
Miauw
  maandag 13 maart 2006 @ 16:27:23 #24
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35994334
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef Lips het volgende:

[..]

Mak lammetje
Denk dat zij het op een heel andere manier verwerkt. Gewoon heel hard door gaan met een nieuw leven kan het tijdelijk makkelijk maken. Grote kans dat zij zich over een paar maanden pas bezig gaat houden met wat er was en wat er niet meer is. Dat ze nu er ook zelf van overtuigd is dat het goed gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat je een relatie van 6 jaar (zo even uit m'n hoofd) zomaar naast je neer zet.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Als ik logisch nadenk (en dat lukt me zo nu en dan gelukkig nog) dan lijkt het me inderdaad een beetje raar als je na practisch 6 jaar de boel zonder verdriet afsluit. Tenzij ze er voor zichzelf al een tijd mee bezig was. Maar in Januari had ze het nog over een huis kopen, dus dat lijkt me dan toch een beetje stug.

Zelf denk ik dat ze er ook flink doorheen zit op dit moment, maar dat ze absoluut niet wil dat ik dat te weten krijg. Als een soort van payback voor het feit dat ik zo hard ben geweest en dingen heb gezegd waar toch altijd wel een kern van waarheid in zit. Ook al bedoelde ik het een stuk genuanceerder dan dat het eruit kwam. Wat is er nou mooier om net te doen alsof je er al overheen bent en je je ex niet mist als wraak? Nog mooier als hij dan telkens toenadering blijft zoeken en jij hem iedere keer, zo ijskoud als je maar kunt, afpoeierd.

Ik denk wel dat zij het nu moeilijk heeft, maar het gewoon verborgen wil houden. Wat ik ook vrees is dat ze, hoeveel verdriet ze er ook om zal hebben, definitief heeft besloten nooit meer terug te komen.

Ik was net begonnen aan een brief, maar begin steeds meer te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. Ze zal die brief vast lezen, maar ik denk niet dat ze zich er iets van aan gaat trekken. Haar beslissing is genomen en die is niet meer te wijzigen. Nu niet iig.... wie weet over een half jaar of een jaar.... maar nu niet.
  maandag 13 maart 2006 @ 16:59:17 #25
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35995371
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat zij het nu moeilijk heeft, maar het gewoon verborgen wil houden. Wat ik ook vrees is dat ze, hoeveel verdriet ze er ook om zal hebben, definitief heeft besloten nooit meer terug te komen.

Ik was net begonnen aan een brief, maar begin steeds meer te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. Ze zal die brief vast lezen, maar ik denk niet dat ze zich er iets van aan gaat trekken. Haar beslissing is genomen en die is niet meer te wijzigen. Nu niet iig.... wie weet over een half jaar of een jaar.... maar nu niet.
Als ik naar mezelf kijk heb ik me ook groot gehouden tegenover m'n ex. Heb hem vorige week wel verteld dat ik het soms heel moeilijk vind me niet te veel van hem aan te trekken. 2 dagen later heb ik gezegd dat ik geen contact meer wil. Als ik mezelf vergelijk met voordat ik het contact heb verbroken heb ik nu ook steeds meer de instelling "zoek het maar uit, ik doe lekker wel m'n eigen dingen en ik zie nog wel of ik zin heb in contact". Deze instelling is ook voor een groot stuk uit zelfbescherming.

Je zegt dat je denkt dat ze de brief toch niet zal lezen en dat ze haar beslissing heeft genomen. Ik heb de laatste maanden vaak 'woorden' gehad met mijn ex omdat hij voor mij dacht. Hij verzon mijn reacties en had een heel raar beeld van mijn persoontje in z'n hoofd. Probeer niet te veel voor haar te denken, ook om jezelf niet gek te maken. Dus wel aan haar denken, maar niet voor haar denken
Miauw
  maandag 13 maart 2006 @ 21:08:50 #26
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36003658
Mijn laatste actie was een brief te versturen, ca. 4 maanden geleden.

Geen reactie, geen contact.....................................*Loslaat*

Fases die volgden;
- 2 weken party party
- ontkenning
- neppe gewenning
- wanhoop
- frustratie
- eenzaamheid
- inkeer
- zelfbewustwording
- (ontmoet iemand anders)
- ........loslaat

Ik ga me niet meer druk maken om haar...ik ga verder en aan mezelf werken. Laat het los.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:28:22 #27
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36018741
Volgens mij ben ik nu op het punt beland van zelfbewustwording en lostlaten.
Alhoewel dat wel lastig te verzinnen is. Bij me eerste vriendin ging dat heel geleidelijk en was helemaal in 1x over toen ik me ex leerde kennen (laatse vriendin dus), maar nu is het toch een beetje anders.
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:02:15 #28
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36047441
Beetje jammer trouwens dat er zo weinig mensen reageren hier nu dit topic gestickied is onderaan ergens..

edit: bedankt mvr/mr mods

[ Bericht 36% gewijzigd door Madski op 15-03-2006 10:37:48 ]
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:48:23 #29
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_36064012
Volgens dat lijstje zit ik nu tussen eenzaamheid en inkeer in, denk ik. Het is bij mij ook 4 maanden geleden (begin november). De relatie duurde bijna 2 jaar, en 3 weken na het uit te maken had ze al een ander waar ze nu nog steeds bij is.

Ik krijg af en toe wel signalen via een gedeelde vriendin dat ze me wel mist, op een bepaalde manier. Zo zegt ze af en toe dat ze zou willen dat we gewoon vrienden konden zijn. Ook minder expliciet laat ze het merken, blijkbaar.

Het bovenstaande plus het feit dat ik gewoon goed bevriend ben met haar broertje maken het er niet gemakkelijker op om haar echt helemaal los te laten.

We hebben ondertussen al 3 maanden geen contact gehad.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_36078470
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreef Leer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:34:46 #31
46231 johnplayer
pi_36079414
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:52 schreef Carda het volgende:
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreef Leer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
Same here,

Alléén soms mis ik "iemand" om me heen en dan heb je zo'n "moment". Ik zeg niet dat ik haar expliciet mis maar het is makkelijk om dan terug te denken aan die fijne momenten die je samen gehad hebt.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:47:42 #32
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36079783
Nu half jaar na de bewuste "het is over" mededeling na ruim 8 jaar samen.....

Snel nieuwe vriendin gekregen daarna, daar cgaat het geweldig mee..... contact met ex ook nog altijd super..... gister samen belasting 2005 geregeld..... emotioneel wel weer zwaar natuurlijk..... het meot slijten, stukje bij beetje kom je los van elkaar.....
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:51:30 #33
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36079896
Hm kut, bericht weg

Zit nu meer op een moment dat ik al het relationele gezeik helemaal zat ben. Dingen met ex-vriendin/vriendin en vrienden van me. Vrienden die hun vertrouwenspositie misbruikt hebben door informatie gewoon door te spelen en dat anderen daar dan misbruik van maken. En het in de steek gelaten voelen door vrienden/(ex)-vriendin.

Zou haast denken alles gewoon platonisch te houden zodat je nergens op afgerekent kan worden.

Zit ff in de emo/pissed stemming voor mensen die he tniet door hebben.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:55:30 #34
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36080027
Logische fase hoor......

Op een gegeven moment ben je al het gezeik/de herinneringen/de pijn helemaal zat, zou je het liefst verder willen gaan en afsluiten, maar zijn er altijd externe factoren die dit beletten.....
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:59:48 #35
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36080154
Wat voor externe factoren beletten dat dan volgens jou?

Enige wat mij belet is de drang om me helemaal uit te leven op iets. Opdrukken, hard rennen, tegen een bal schoppen. Hard in een auto rijden helpt voor mij niet.
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:04:46 #36
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36080299
Nou ja, je vrienden, de omgeving waar je in zit, de herinneringen door het zien/horen van dingen....
pi_36080468
de herinnering aan de genegenheid en de aandacht is het meest kutte. voor de rest kan me het geen zak meer schelen wat ze verder doet in dr dagelijks leven...
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:14:48 #38
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36080587
Nou had laatst alle dingen wat ik nog had van vriendinnen in een schoenendoos geduwt en onder me bed geflikkert zodat het niet meer in zicht was. Krijg zelf altijd een dejavu als ik met de trein ga langs dr woonplaats.

Misschien moet ik me kamer maar weer eens gaan verbouwen.
pi_36080626
Ik heb dat met een fotorolletje die ik nooit ontwikkeld heb... puur om de "herinnering" met die fotos te voorkomen
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:22:56 #40
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36080803
Heb alle foto's al verwijderd/verplaatst van me telefoon en diepverstopt in me pc. Moet het nog steeds wegschrijven samen met andere persoonlijke dingen naar een cd zodat ik het niet steeds zie.
pi_36084446
Bij mij is het nu ook iets meer dan een half jaar uit...en we gaan weer een keer afspreken, maar ik denk nog wel vaak aan haar, en het is een hele mooie meid. Dus geen idee wat er gaat gebeuren. Maar zij kwam er wel mee om weer's wat te gaan doen. Dus ik weet ook niet wat ik erover moet denken want we hebben elkaar nu denk ik een maand of...4 niet gezien.

Damn..wat een onsamenhangend verhaal!
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:42:14 #42
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36084786
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
pi_36101865
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
pi_36102031
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Martijntj het volgende:
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
leef met je mee, dan voel je je echt KUT... succes dr lopen betere rond
pi_36102175
Het voelt zó stom om te weten dat die jongen misschien wel alle momenten die ik met haar had gaat beleven. Naast haar wakker worden, haar tegen zich aan voelen, genieten van leven, lachen, huilen...
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:52:37 #46
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36103412
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:03:08 #47
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36103704
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Madski het volgende:
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
Samenvattend;

ZOEK geen contact
KIJK niet naar mails/foto's
LUISTER niet naar vrienden van hem/haar
0NEEM tijd voor jezelf
....probeer te genieten
....helaas is geen contact/aandacht de enige manier
Dit topic is universeel, ik weet zeker dat een ieder hier zich net zo KUT als ik me voel daarmee.
Want ik mis haar ook, nu na 4 maanden.

sterkte
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:11:44 #48
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36103949
Nou.. ben ik ook weer ff. Tijdje niet gepost. Ben er nu achter dat mijn ex niets meer van me wil weten. Had haar een sms-je gestuurd met daarin de vraag hoe het nu na zo'n tijd zonder contact met haar ging en of ze misschien nu haar boosheid van zich af heeft kunnen zetten. Ook vroeg ik of we misschien eens konden afspreken om toch nog een net end aan onze relatie te breien.

Helaas dus... kreeg een aantal verwijten naar me toe geslingerd dat ik het zo gewild zou hebben en dat ik ook de verdeling van de spullen niet eerlijk geregeld zou hebben. Gevolgd door de tekst: "Ik heb niets meer te zeggen tegen jou"

(het mooie is dat ze zelf een lijst heeft samengesteld met de spullen die ze wilde hebben. Daar heb ik me aan gehouden en nu gaat ze zeiken. The bitch woont weer bij haar ouders, ze verdient bijna hetzelfde als ik... sparen is dus haar devies. Ik moet maar zien hoe ik iedere maand rond kom. Wat wil ze nou van me?)

Nou ... daar kon ik het niet bij laten natuurlijk. Heb via e-mail mijn zegje nog gedaan. Tot op heden nog geen reactie, maar ik vermoed dat ze hem ook nog niet gelezen heeft. Er staan dingen in, daar MOET ze wel op reageren. Maar goed... het is duidelijk end of story. Ik wil alleen mijn verhaal nog aan haar kwijt... zodat ze misschien die boosheid om kan zetten in begrip of wat dan ook.
pi_36120296
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef CleeJee het volgende:
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.
jaja..tis allemaal wat
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:42:42 #50
46231 johnplayer
pi_36121277
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef fffan het volgende:

[..]

uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.
Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .

Ik zeg. niet doen.

Maarrrrrr het is je eigen keus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')