Same here,quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:52 schreef Carda het volgende:
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreefLeer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
leef met je mee, dan voel je je echt KUT... succes dr lopen betere rondquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Martijntj het volgende:
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
Samenvattend;quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Madski het volgende:
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef CleeJee het volgende:
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef fffan het volgende:
[..]
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |