abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35754464
Vorig deeltje:
'De Kunst van het loslaten van een ex'. Episode 36.

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.
pi_35754780
Oh, ik las laatst een boek dat het wel mooi beschreef: 'Een schitterend gebrek' van Arthur Japin.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:54:45 #3
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35760348
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef gurlie het volgende:
Oh, ik las laatst een boek dat het wel mooi beschreef: 'Een schitterend gebrek' van Arthur Japin.
Ik wou dat ik de rust kon vinden om eens een boek te lezen. Damn... ik ben eigenlijk al 2 a 3 jaar rusteloos.

Weer een nieuw topique... Niet echt gepast zo'n smile, maar goed....we motten blijven lachen. Toch??
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_35766730
2 a 3 jaar rusteloos? komtdah ?
  maandag 6 maart 2006 @ 10:44:42 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35766842
Traditiegetrouw kunst in Kunst veranderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35773836
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:39 schreef Kuuke2k5 het volgende:
2 a 3 jaar rusteloos? komtdah ?
Rusteloos klinkt misschien wat zwaar. Zit gewoon al een tijd niet zo lekker in mijn vel. Dit is dan ook een medeoorzaak van het verbreken van mijn relatie. Ben iig bezig om dat weer te verbeteren en daarna zien we wel weer verder.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:44:02 #7
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35931858
Nou toch maar eens een bericht posten.
Heb dit topic al een tijd gevolgt en is eigenlijk ook de rede dat ik me hier geregistreert voor heb.

Tis nu al een tijdje uit met me ex (sinds begin november) hadden een relatie voor 6 maanden ongeveer. Uit elkaar gaan ging voor mij erg moeilijk, we hadden wel onze ups en downs en het kwam ook niet verslagen als een verrassing maar hakte voor mij er toch wel best hard in. Echt helemaal hotel de botel was ik van haar.

Nu dus al een tijd uit elkaar en gaat wel steeds wat beter. Spreek dr haast niet meer en dat voelt fijn eerlijk gezegt. Zodra er ook maar een grintje contact is tussen ons twee dan lukt het gewoon niet om het oppervlakkig te houden en weer dingen ophalen van vervlogen tijden. Alhoewel ik het contact wel best mis.
Zonet even uit verveling weer wat sites afgestruimt (ze houd ook een weblog bij zeg maar) en om dan te lezen dat ze andere mannen in de gaten begint te krijgen e.d. doet me totaal niet goed.

En het frapante is.. Ik zit ook natuurlijk niet stil en toch stoor ik me eraan! Als ik het terug lees klinkt dat egocentrisch, maar toch zit nog zo'n gevoel van dat ik veel om dr geef. Houden van denk ik van niet.

Mensen die ervaring hebben hiermee?

Merk wel van mezelf dat ik nu stukken duidelijk weet wat ik zoek in een relatie en waar ik me prettig bij voel. Het is natuurlijk allemaal een leerweg om jezelf te kunnen ontwikkelen. Het blijft alleen jammer om zo hard geslagen te worden door de lessen (figuurlijk dan).
  zaterdag 11 maart 2006 @ 02:50:20 #8
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35931926
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 02:44 schreef Madski het volgende:
Nou toch maar eens een bericht posten.
Heb dit topic al een tijd gevolgt en is eigenlijk ook de rede dat ik me hier geregistreert voor heb.

Tis nu al een tijdje uit met me ex (sinds begin november) hadden een relatie voor 6 maanden ongeveer. Uit elkaar gaan ging voor mij erg moeilijk, we hadden wel onze ups en downs en het kwam ook niet verslagen als een verrassing maar hakte voor mij er toch wel best hard in. Echt helemaal hotel de botel was ik van haar.

Nu dus al een tijd uit elkaar en gaat wel steeds wat beter. Spreek dr haast niet meer en dat voelt fijn eerlijk gezegt. Zodra er ook maar een grintje contact is tussen ons twee dan lukt het gewoon niet om het oppervlakkig te houden en weer dingen ophalen van vervlogen tijden. Alhoewel ik het contact wel best mis.
Zonet even uit verveling weer wat sites afgestruimt (ze houd ook een weblog bij zeg maar) en om dan te lezen dat ze andere mannen in de gaten begint te krijgen e.d. doet me totaal niet goed.

En het frapante is.. Ik zit ook natuurlijk niet stil en toch stoor ik me eraan! Als ik het terug lees klinkt dat egocentrisch, maar toch zit nog zo'n gevoel van dat ik veel om dr geef. Houden van denk ik van niet.

Mensen die ervaring hebben hiermee?

Merk wel van mezelf dat ik nu stukken duidelijk weet wat ik zoek in een relatie en waar ik me prettig bij voel. Het is natuurlijk allemaal een leerweg om jezelf te kunnen ontwikkelen. Het blijft alleen jammer om zo hard geslagen te worden door de lessen (figuurlijk dan).
Enige vorm van herkenning in wat je schrijft. Zoals ik in het vorige deel van dit topic schreef is mijn relatie van 1,5 jaar 7 weken geleden verbroken. Afgelopen zondag heb ik tegen m'n ex gezegd dat ik voorlopig gewoon geen behoefte heb aan contact omdat ik me teveel laat beïnvloeden door wat hij zegt / denkt / doet / schrijft etc. Ik moet zeggen dat ik me in de afgelopen week beter heb gevoeld dan in de 6 weken ervoor (stiekem applausje voor mezelf ).

Ik moet er ook niet aan denken dat mijn ex met andere vrouwen omgaat (ondanks dat die *** dat na een week al bleek te doen...) maar zit idd zelf ook niet stil, kijk toch wel beetje om me heen.

Het laatste wat je schrijft, over weten wat je zoekt in een relatie heb ik nu ook. Afgelopen week beetje objectief naar de relatie gekeken en weet nu beter wat ik wel en niet wil in de toekomst. Idd kloten hoe je er achter komt maar het is toch weer een les voor de toekomst!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:00:01 #9
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932021
Zit dan ook wel weer een tegenstrijd in het wel contact willen, maar weten dat het eigenlijk niet goed voor je is.
Aan de ene kant ben je toch wel benieuwd hoe het met die persoon gaat, omdat je toch wel 6 maanden met haar hebt doorgebracht. En het gewoon zonde is om die tijd in principe weggegooit te hebben.

en aan de andere kant weet je gewoon dat het je niet goed doet als je weer contact ermee hebt! Je gaat dan weer twijfelen, leest tussen de regels door bij berichten, gaat dingen voor stellen om te koffieleuten terwijl je weet dat het slecht is! En dan ook toch wel weten dat de tijd niet is weggegooit, je een mooie tijd hebt gehad samen met veel mooie momenten en dat het z'n beste tijd gehad had.

Helemaal mee eens. Weet nu gewoon dat ik iemand wil waar ik goed mee in dialoog kan gaan. Serieus te nemen valt en ook mee kan geinen (mijn humor is soms te flauw voor woorden, maar als men dat waardeert doet het je toch goed) en prettig bij voel. Het prettig voelen bij een persoon merk je meestal binnen een korte tijd al.

Tis alleen oppassen dat je niet te snel vertrouwen in personen legt. Heb ook al gemerkt dat dit gebeurde bij een vriend en dat de vriendin daarvan dan weer misbruik ging maken door allemaal verwijten neer te leggen. Ze zeiden bijv dat ik teveel flirt met mensen. Kon het totaal niet waarderen.. Waarom als je met iemand staat te praten met de kroeg ben je dan automatisch aan het flirten? Ik noem het geinteresseerd in die persoon en nieuwe mensen leren kennen. Persona in kwestie noemt het flirten en wanhopig overkomen. Tis maar net hoe je het bekijkt en nog steeds mijn eigen zaak denk ik zo.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:04:01 #10
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_35932055
Voor mij is het nu ook al meer dan een half jaar over, ik hoorde vandaag dat ze een nieuw vriendje heeft.... en ja, het zal vast wel besproken zijn, het is toch even een lastig gevoel.

Geen jaloezie oid, maar ja je kent het wel.

De realtie verbreken is het beste wat ik in de recente geschiedenis gedaan heb
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:05:49 #11
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932070
Lastig gevoel? Tis gewoon ronduit pet/kut!
Zijn dingen die je totaal niet wilt weten eigenlijk, maar toch op een manier achter komt weer.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:09:42 #12
46231 johnplayer
pi_35932097
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 03:05 schreef Madski het volgende:
Lastig gevoel? Tis gewoon ronduit pet/kut!
Zijn dingen die je totaal niet wilt weten eigenlijk, maar toch op een manier achter komt weer.
Nou niet wil weten is het voor mij niet zo zeer.

Een maand geleden wou ze me nog terug. ik ben toen ook bij haar thuis geweest... en ja ik ben daar stom geweest. niet slim. ik was duidelijk. geen gevoelens gewoon praten als "vrienden"

ze vertelde me daar ook van een "vriend" die ze had, en ik vroeg dus is dat wat. nou daar zou ze nooit mee gaan lopen. "nou ja prima, al doe je het wel" was mijn reactie toen.

Maar nu is het denk ik toch meer van, zei nu wel, en ik (nog) niet.
Ook ik mis warmte.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:18:58 #13
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932167
Nee ok, jij bent duidelijk al op een punt beland waar het helemaal verwerkt is. Dat is wat ik eruit begrijp.
Maar ze zou er niet mee lopen? Daar doel je op dat ze er niet mee overstraat gaat?

Hmmm mja ik snap hem. Uiteindelijk komt het toch wel allemaal weer goed. Zij was er eerder over heen denk ik gewoon (klinkt hard, maar is de waarheid. zelf denk ik er nu ook over in mijn geval). Merk bijv ook bijmezelf dat ik er eigenlijk nog niet helemaal lekker bij voel om me alweer te gaan binden aan iemand en me daar helemaal voor te geven. Batterij is even leeg.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:25:56 #14
46231 johnplayer
pi_35932220
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 03:18 schreef Madski het volgende:
Nee ok, jij bent duidelijk al op een punt beland waar het helemaal verwerkt is. Dat is wat ik eruit begrijp.
Maar ze zou er niet mee lopen? Daar doel je op dat ze er niet mee overstraat gaat?
Lopen bedoel ik mee, een relatie beginnen. (spreektaal hier)

Maar er is bij ons ook best veel gebeurd. en eigenlijk hadden we er al een half jaar eerder een punt achter moeten zetten.

Maar soms op eenzame dagen is het erg lastig.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:32:19 #15
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932274
Hmm ok op die manier.
Het is naar mijn mening ook gewoon rekening houden dan met de ander. Om het leed te besparen. Natuurlijk kom je er op een of andere manier toch wel achter van de ander, maar dan is je ex in ieder geval niet de boosdoener geweest.

True wat die eenzame dagen betreft. Gewoon vrienden dan opzoeken en mooi uitgaan werkt altijd wel goed voor mij. Met bepaalde mensen erover praten werkt ook altijd goed, omdat je weet dat ze begrip kunnen opbrengen en nog zorgzaam met de informatie omspelen die ze krijgen.

Heb de laatste tijd het ook helemaal gehad met msn bijv. weet dat ik nog in dr msn lijst sta (heb haar verwijderd omdat anders de drang van het aanspreken te groot word en ik me gewoon totaal niet prettig ermeer bij voel) en ik ook geen zin meer heb om mensen te spreken over het interet. Hele internets gebeuren vind ik niks meer. Gewoon Face to Face praten over serieuze zaken is stukken prettiger. Je weet dan meteen wat voor persoon dat is.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:32:37 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35932278
Nergens last van eigenlijk.
Misschien de sex alleen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 11 maart 2006 @ 03:39:47 #17
143815 Madski
ad-rem galore
pi_35932319
De sex is dan juist weer iets wat ik niet mis. Dat is iets extra's (wel prettig natuurlijk).
Alleen dat gevoel van geborgenheid. Dat is het vooral.

Maar goed, nu slapen. Truste.
  maandag 13 maart 2006 @ 12:36:40 #18
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35987116
Ik zit er nu ook ff doorheen zeg maar. Zo fucking veel twijfels. Ik wil mijn ex aan de ene kant dolgraag terug, maar aan de andere kant denk ik niet dat zij nog terug wil komen. Er is erg veel gebeurd. Heb nu al een maand niets meer van haar vernomen... Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, tenminste... niet vanuit haar initiatief.

Ben de laatste paar weken erg veel over mezelf te weten gekomen. Dingen heb ik echt allemaal op een rijtje gekregen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg veel om die meid geef. Had dus nooit zo impulsief moeten handelen. Nu is ze dus erg kwaad en of het ooit nog goed komt...

Ik wil contact met haar zoeken, maar ben zo bang dat ik afgepoeierd ga worden. Ik zal haar iig niet bellen, wat via de telefoon kun je sowieso al redelijk makkelijk afgescheept worden.

Bijna 6 jaar relatie naar de klote geholpen. We woonden samen... en dat is nu allemaal kapot. Van haar moeder te horen gekregen dat ze me niet mist en dat ze opgelucht is. Nou heb ik mezelf ook beter voorgehouden dan dat ik me voel, dus misschien meende ze dat niet. Maar je weet het natuurlijk niet.

Damn zeg... ik zou haar zo graag een dikke knuffel geven en zeggen dat ik spijt heb van alles.
  maandag 13 maart 2006 @ 12:42:01 #19
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35987256
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik zit er nu ook ff doorheen zeg maar. Zo fucking veel twijfels. Ik wil mijn ex aan de ene kant dolgraag terug, maar aan de andere kant denk ik niet dat zij nog terug wil komen. Er is erg veel gebeurd. Heb nu al een maand niets meer van haar vernomen... Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, tenminste... niet vanuit haar initiatief.

Ben de laatste paar weken erg veel over mezelf te weten gekomen. Dingen heb ik echt allemaal op een rijtje gekregen en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel erg veel om die meid geef. Had dus nooit zo impulsief moeten handelen. Nu is ze dus erg kwaad en of het ooit nog goed komt...

Ik wil contact met haar zoeken, maar ben zo bang dat ik afgepoeierd ga worden. Ik zal haar iig niet bellen, wat via de telefoon kun je sowieso al redelijk makkelijk afgescheept worden.

Bijna 6 jaar relatie naar de klote geholpen. We woonden samen... en dat is nu allemaal kapot. Van haar moeder te horen gekregen dat ze me niet mist en dat ze opgelucht is. Nou heb ik mezelf ook beter voorgehouden dan dat ik me voel, dus misschien meende ze dat niet. Maar je weet het natuurlijk niet.

Damn zeg... ik zou haar zo graag een dikke knuffel geven en zeggen dat ik spijt heb van alles.
Klote dat je er even doorheen zit!
Ik zou niet te veel op de woorden van haar moeder afgaan. Ik zou ook niet willen dat mijn ex weet hoeveel pijn het soms nog doet, heb me ook heel lang groot gehouden. Als het gevoel van contact opnemen niet weg gaat zou ik haar een brief schrijven, gewoon netjes met de hand, en daarna afwachten. Zou het anders ook niet weten.
Sterkte!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:23:30 #20
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35988554
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Klote dat je er even doorheen zit!
Ik zou niet te veel op de woorden van haar moeder afgaan. Ik zou ook niet willen dat mijn ex weet hoeveel pijn het soms nog doet, heb me ook heel lang groot gehouden. Als het gevoel van contact opnemen niet weg gaat zou ik haar een brief schrijven, gewoon netjes met de hand, en daarna afwachten. Zou het anders ook niet weten.
Sterkte!
Thanks! Daar zit inderdaad wel wat in. Heb ook aan een brief gedacht, maar goed....ik vrees een beetje dat het allemaal niets uit zal halen. In die brief komen hele gevoelige zaken te staan... dingen die zij niet van mij weet...Ben bang dat ze de brief niet als persoonlijk zal beschouwen en hem aan de verkeerde personen laat lezen. Aan de ene kant zal dat voor haar misschien ook dingen ophelderen en kan ze misschien eens van haar boosheid afstappen.

Ik weet ook nog niet zeker of ik haar nu terug wil hoor. Ik mis haar wel verschrikkelijk. Afgelopen zaterdagnacht tijdens het stappen had ik weer zo'n ernstig gevoel van gemis en eenzaamheid. Echt raar, want ik was met een man of 30 op stap....en toch voelde ik me alleen.

Op dit moment idealiseer ik haar te veel denk ik, maar toch.... Ik denk toch dat ik nog heel veel van haar hou zeg maar.

Hoor mij nou lullen zeg.... wat een softie Ik laat me gewoon gek maken door een meid...
  maandag 13 maart 2006 @ 13:37:49 #21
46231 johnplayer
pi_35988997
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef jagermeister1 het volgende:

Hoor mij nou lullen zeg.... wat een softie Ik laat me gewoon gek maken door een meid...
Ach, dat hebben we allemaal.

En het zijn dooddoeners, tijd heelt/heeld alle wonden. en ook dat gevoel gaat over.

Ik heb het soms ook nog wel eens hoor. maar dan komt een maat van me langs en is het over ook.

je moet er niet bij neer gaat zitten. heb ik ook niet gedaan, ik heb me gestort op het opbouwen van mn bedrijf, en dat heeft geholpen.

Good Luck
  maandag 13 maart 2006 @ 13:54:47 #22
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35989537
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Ach, dat hebben we allemaal.

En het zijn dooddoeners, tijd heelt/heeld alle wonden. en ook dat gevoel gaat over.

Ik heb het soms ook nog wel eens hoor. maar dan komt een maat van me langs en is het over ook.

je moet er niet bij neer gaat zitten. heb ik ook niet gedaan, ik heb me gestort op het opbouwen van mn bedrijf, en dat heeft geholpen.

Good Luck
Thanks
Klopt, maar toch heb ik er spijt van dat ik het zover heb laten komen. Bovendien heb ik nog veel te zeggen waartoe ik tot nu toe de kans niet heb gehad.

Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf ga verlagen als ik toch weer toenadering ga zoeken. Zij heeft het waarschijnlijk al afgesloten en dan kom ik weer als een mak lammetje contact zoeken. Denk dat ze gewoon zegt
  maandag 13 maart 2006 @ 15:40:28 #23
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35992855
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Thanks
Klopt, maar toch heb ik er spijt van dat ik het zover heb laten komen. Bovendien heb ik nog veel te zeggen waartoe ik tot nu toe de kans niet heb gehad.

Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf ga verlagen als ik toch weer toenadering ga zoeken. Zij heeft het waarschijnlijk al afgesloten en dan kom ik weer als een mak lammetje contact zoeken. Denk dat ze gewoon zegt
Mak lammetje
Denk dat zij het op een heel andere manier verwerkt. Gewoon heel hard door gaan met een nieuw leven kan het tijdelijk makkelijk maken. Grote kans dat zij zich over een paar maanden pas bezig gaat houden met wat er was en wat er niet meer is. Dat ze nu er ook zelf van overtuigd is dat het goed gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat je een relatie van 6 jaar (zo even uit m'n hoofd) zomaar naast je neer zet.
Miauw
  maandag 13 maart 2006 @ 16:27:23 #24
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_35994334
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef Lips het volgende:

[..]

Mak lammetje
Denk dat zij het op een heel andere manier verwerkt. Gewoon heel hard door gaan met een nieuw leven kan het tijdelijk makkelijk maken. Grote kans dat zij zich over een paar maanden pas bezig gaat houden met wat er was en wat er niet meer is. Dat ze nu er ook zelf van overtuigd is dat het goed gaat. Maar je maakt mij niet wijs dat je een relatie van 6 jaar (zo even uit m'n hoofd) zomaar naast je neer zet.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Als ik logisch nadenk (en dat lukt me zo nu en dan gelukkig nog) dan lijkt het me inderdaad een beetje raar als je na practisch 6 jaar de boel zonder verdriet afsluit. Tenzij ze er voor zichzelf al een tijd mee bezig was. Maar in Januari had ze het nog over een huis kopen, dus dat lijkt me dan toch een beetje stug.

Zelf denk ik dat ze er ook flink doorheen zit op dit moment, maar dat ze absoluut niet wil dat ik dat te weten krijg. Als een soort van payback voor het feit dat ik zo hard ben geweest en dingen heb gezegd waar toch altijd wel een kern van waarheid in zit. Ook al bedoelde ik het een stuk genuanceerder dan dat het eruit kwam. Wat is er nou mooier om net te doen alsof je er al overheen bent en je je ex niet mist als wraak? Nog mooier als hij dan telkens toenadering blijft zoeken en jij hem iedere keer, zo ijskoud als je maar kunt, afpoeierd.

Ik denk wel dat zij het nu moeilijk heeft, maar het gewoon verborgen wil houden. Wat ik ook vrees is dat ze, hoeveel verdriet ze er ook om zal hebben, definitief heeft besloten nooit meer terug te komen.

Ik was net begonnen aan een brief, maar begin steeds meer te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. Ze zal die brief vast lezen, maar ik denk niet dat ze zich er iets van aan gaat trekken. Haar beslissing is genomen en die is niet meer te wijzigen. Nu niet iig.... wie weet over een half jaar of een jaar.... maar nu niet.
  maandag 13 maart 2006 @ 16:59:17 #25
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_35995371
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat zij het nu moeilijk heeft, maar het gewoon verborgen wil houden. Wat ik ook vrees is dat ze, hoeveel verdriet ze er ook om zal hebben, definitief heeft besloten nooit meer terug te komen.

Ik was net begonnen aan een brief, maar begin steeds meer te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. Ze zal die brief vast lezen, maar ik denk niet dat ze zich er iets van aan gaat trekken. Haar beslissing is genomen en die is niet meer te wijzigen. Nu niet iig.... wie weet over een half jaar of een jaar.... maar nu niet.
Als ik naar mezelf kijk heb ik me ook groot gehouden tegenover m'n ex. Heb hem vorige week wel verteld dat ik het soms heel moeilijk vind me niet te veel van hem aan te trekken. 2 dagen later heb ik gezegd dat ik geen contact meer wil. Als ik mezelf vergelijk met voordat ik het contact heb verbroken heb ik nu ook steeds meer de instelling "zoek het maar uit, ik doe lekker wel m'n eigen dingen en ik zie nog wel of ik zin heb in contact". Deze instelling is ook voor een groot stuk uit zelfbescherming.

Je zegt dat je denkt dat ze de brief toch niet zal lezen en dat ze haar beslissing heeft genomen. Ik heb de laatste maanden vaak 'woorden' gehad met mijn ex omdat hij voor mij dacht. Hij verzon mijn reacties en had een heel raar beeld van mijn persoontje in z'n hoofd. Probeer niet te veel voor haar te denken, ook om jezelf niet gek te maken. Dus wel aan haar denken, maar niet voor haar denken
Miauw
  maandag 13 maart 2006 @ 21:08:50 #26
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36003658
Mijn laatste actie was een brief te versturen, ca. 4 maanden geleden.

Geen reactie, geen contact.....................................*Loslaat*

Fases die volgden;
- 2 weken party party
- ontkenning
- neppe gewenning
- wanhoop
- frustratie
- eenzaamheid
- inkeer
- zelfbewustwording
- (ontmoet iemand anders)
- ........loslaat

Ik ga me niet meer druk maken om haar...ik ga verder en aan mezelf werken. Laat het los.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:28:22 #27
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36018741
Volgens mij ben ik nu op het punt beland van zelfbewustwording en lostlaten.
Alhoewel dat wel lastig te verzinnen is. Bij me eerste vriendin ging dat heel geleidelijk en was helemaal in 1x over toen ik me ex leerde kennen (laatse vriendin dus), maar nu is het toch een beetje anders.
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:02:15 #28
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36047441
Beetje jammer trouwens dat er zo weinig mensen reageren hier nu dit topic gestickied is onderaan ergens..

edit: bedankt mvr/mr mods

[ Bericht 36% gewijzigd door Madski op 15-03-2006 10:37:48 ]
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:48:23 #29
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_36064012
Volgens dat lijstje zit ik nu tussen eenzaamheid en inkeer in, denk ik. Het is bij mij ook 4 maanden geleden (begin november). De relatie duurde bijna 2 jaar, en 3 weken na het uit te maken had ze al een ander waar ze nu nog steeds bij is.

Ik krijg af en toe wel signalen via een gedeelde vriendin dat ze me wel mist, op een bepaalde manier. Zo zegt ze af en toe dat ze zou willen dat we gewoon vrienden konden zijn. Ook minder expliciet laat ze het merken, blijkbaar.

Het bovenstaande plus het feit dat ik gewoon goed bevriend ben met haar broertje maken het er niet gemakkelijker op om haar echt helemaal los te laten.

We hebben ondertussen al 3 maanden geen contact gehad.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_36078470
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreef Leer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:34:46 #31
46231 johnplayer
pi_36079414
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:52 schreef Carda het volgende:
Ach, door m'n vrienden ben ik nu lekker weer op dreef Leer weer andere, misschien wel leukere meiden kennen dan m'n ex! Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar maar ik word er niet meer warm of koud van
Same here,

Alléén soms mis ik "iemand" om me heen en dan heb je zo'n "moment". Ik zeg niet dat ik haar expliciet mis maar het is makkelijk om dan terug te denken aan die fijne momenten die je samen gehad hebt.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:47:42 #32
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36079783
Nu half jaar na de bewuste "het is over" mededeling na ruim 8 jaar samen.....

Snel nieuwe vriendin gekregen daarna, daar cgaat het geweldig mee..... contact met ex ook nog altijd super..... gister samen belasting 2005 geregeld..... emotioneel wel weer zwaar natuurlijk..... het meot slijten, stukje bij beetje kom je los van elkaar.....
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:51:30 #33
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36079896
Hm kut, bericht weg

Zit nu meer op een moment dat ik al het relationele gezeik helemaal zat ben. Dingen met ex-vriendin/vriendin en vrienden van me. Vrienden die hun vertrouwenspositie misbruikt hebben door informatie gewoon door te spelen en dat anderen daar dan misbruik van maken. En het in de steek gelaten voelen door vrienden/(ex)-vriendin.

Zou haast denken alles gewoon platonisch te houden zodat je nergens op afgerekent kan worden.

Zit ff in de emo/pissed stemming voor mensen die he tniet door hebben.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:55:30 #34
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36080027
Logische fase hoor......

Op een gegeven moment ben je al het gezeik/de herinneringen/de pijn helemaal zat, zou je het liefst verder willen gaan en afsluiten, maar zijn er altijd externe factoren die dit beletten.....
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:59:48 #35
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36080154
Wat voor externe factoren beletten dat dan volgens jou?

Enige wat mij belet is de drang om me helemaal uit te leven op iets. Opdrukken, hard rennen, tegen een bal schoppen. Hard in een auto rijden helpt voor mij niet.
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:04:46 #36
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36080299
Nou ja, je vrienden, de omgeving waar je in zit, de herinneringen door het zien/horen van dingen....
pi_36080468
de herinnering aan de genegenheid en de aandacht is het meest kutte. voor de rest kan me het geen zak meer schelen wat ze verder doet in dr dagelijks leven...
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:14:48 #38
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36080587
Nou had laatst alle dingen wat ik nog had van vriendinnen in een schoenendoos geduwt en onder me bed geflikkert zodat het niet meer in zicht was. Krijg zelf altijd een dejavu als ik met de trein ga langs dr woonplaats.

Misschien moet ik me kamer maar weer eens gaan verbouwen.
pi_36080626
Ik heb dat met een fotorolletje die ik nooit ontwikkeld heb... puur om de "herinnering" met die fotos te voorkomen
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:22:56 #40
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36080803
Heb alle foto's al verwijderd/verplaatst van me telefoon en diepverstopt in me pc. Moet het nog steeds wegschrijven samen met andere persoonlijke dingen naar een cd zodat ik het niet steeds zie.
pi_36084446
Bij mij is het nu ook iets meer dan een half jaar uit...en we gaan weer een keer afspreken, maar ik denk nog wel vaak aan haar, en het is een hele mooie meid. Dus geen idee wat er gaat gebeuren. Maar zij kwam er wel mee om weer's wat te gaan doen. Dus ik weet ook niet wat ik erover moet denken want we hebben elkaar nu denk ik een maand of...4 niet gezien.

Damn..wat een onsamenhangend verhaal!
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:42:14 #42
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_36084786
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
pi_36101865
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
pi_36102031
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Martijntj het volgende:
Ik mag mij hier officiëel inschrijven? Is inmiddels bijna 3 weken uit, na relatie van 8mnd en vriendschap van 3 jaar. net foto's gezien van haar zoenend met iemand anders. daar ging mijn hart.
leef met je mee, dan voel je je echt KUT... succes dr lopen betere rond
pi_36102175
Het voelt zó stom om te weten dat die jongen misschien wel alle momenten die ik met haar had gaat beleven. Naast haar wakker worden, haar tegen zich aan voelen, genieten van leven, lachen, huilen...
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:52:37 #46
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36103412
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:03:08 #47
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36103704
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:52 schreef Madski het volgende:
Buh niet prettig nee.
Komende 2-3 maanden geen contact meer hebben, geen foto's bekijken of weet ik het allemaal.
Nadenken van hoe goed het was mag wel eventjes. Daarna klaar en shift-delete. werkt het beste.
Samenvattend;

ZOEK geen contact
KIJK niet naar mails/foto's
LUISTER niet naar vrienden van hem/haar
0NEEM tijd voor jezelf
....probeer te genieten
....helaas is geen contact/aandacht de enige manier
Dit topic is universeel, ik weet zeker dat een ieder hier zich net zo KUT als ik me voel daarmee.
Want ik mis haar ook, nu na 4 maanden.

sterkte
Doom |
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:11:44 #48
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36103949
Nou.. ben ik ook weer ff. Tijdje niet gepost. Ben er nu achter dat mijn ex niets meer van me wil weten. Had haar een sms-je gestuurd met daarin de vraag hoe het nu na zo'n tijd zonder contact met haar ging en of ze misschien nu haar boosheid van zich af heeft kunnen zetten. Ook vroeg ik of we misschien eens konden afspreken om toch nog een net end aan onze relatie te breien.

Helaas dus... kreeg een aantal verwijten naar me toe geslingerd dat ik het zo gewild zou hebben en dat ik ook de verdeling van de spullen niet eerlijk geregeld zou hebben. Gevolgd door de tekst: "Ik heb niets meer te zeggen tegen jou"

(het mooie is dat ze zelf een lijst heeft samengesteld met de spullen die ze wilde hebben. Daar heb ik me aan gehouden en nu gaat ze zeiken. The bitch woont weer bij haar ouders, ze verdient bijna hetzelfde als ik... sparen is dus haar devies. Ik moet maar zien hoe ik iedere maand rond kom. Wat wil ze nou van me?)

Nou ... daar kon ik het niet bij laten natuurlijk. Heb via e-mail mijn zegje nog gedaan. Tot op heden nog geen reactie, maar ik vermoed dat ze hem ook nog niet gelezen heeft. Er staan dingen in, daar MOET ze wel op reageren. Maar goed... het is duidelijk end of story. Ik wil alleen mijn verhaal nog aan haar kwijt... zodat ze misschien die boosheid om kan zetten in begrip of wat dan ook.
pi_36120296
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef CleeJee het volgende:
@ fffan:
verre van onsamenhangend hoor.....wat is de reden dat jullie af gaan spreken?
wat verwacht jij van de ontmoeting?
uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.
jaja..tis allemaal wat
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:42:42 #50
46231 johnplayer
pi_36121277
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef fffan het volgende:

[..]

uhm, goede vraag. Ik sprak haar laatst even op het oh zo geweldige medium msn. en eerst even geluld over carnaval..en over school..je kent het wel, beetje slap geouwehoer. daarna over hoe ik me er nog over voelde (ze vroeg aan mij hoe het nu ECHT met me was)...dat ik der nog steeds een erg leuk meisje vond..(had ze niet verwacht zei ze) en dat ik haar graag weer een keer wil zien. Dus zegt ze: nou..doen we dat toch? dat is eigenlijk de reden.
Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .

Ik zeg. niet doen.

Maarrrrrr het is je eigen keus
pi_36122693
een jaar geleden is het uit gegaan.
eerste paar maanden was lastig daarna heb ik het erg druk gehad met werk en studie.
en soms misde ik der nog wel heel erg en dacht ik aan der maar nooit echt contact gezocht.
als ik der dan ergens tegen kwam toch wel weer een kut gevoel en dergelijke.

tot 2 weken geleden.
ik kwam een kroeg maatje van me tegen beetje met hem aan het babbelen. loopt zij opeens uit zijn huis. ze zag me ech schrok rende meteen weer naar binnen. dus ik zo tegen die gozer "is dat je vriendin?"
ja een paar maandjes. ohw leuk.zei ik. "ken je haar?" zegt die gozer ja via via zei ik!
maar nou is het zo die gozer is echt een ware pilleboer echt elk weekend aan de pillen en zo.
nou is het tussen mijn ex en mij uit gegaan omdat ik soms xct nam en we daar niet uit kwamen.

beetje hypocriet van der. dus bij deze weet ik zeker dat ik blij ben dat het uit is.
he buur!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:10:37 #52
46231 johnplayer
pi_36123753
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef tiez het volgende:
een jaar geleden is het uit gegaan.
eerste paar maanden was lastig daarna heb ik het erg druk gehad met werk en studie.
en soms misde ik der nog wel heel erg en dacht ik aan der maar nooit echt contact gezocht.
als ik der dan ergens tegen kwam toch wel weer een kut gevoel en dergelijke.

tot 2 weken geleden.
ik kwam een kroeg maatje van me tegen beetje met hem aan het babbelen. loopt zij opeens uit zijn huis. ze zag me ech schrok rende meteen weer naar binnen. dus ik zo tegen die gozer "is dat je vriendin?"
ja een paar maandjes. ohw leuk.zei ik. "ken je haar?" zegt die gozer ja via via zei ik!
maar nou is het zo die gozer is echt een ware pilleboer echt elk weekend aan de pillen en zo.
nou is het tussen mijn ex en mij uit gegaan omdat ik soms xct nam en we daar niet uit kwamen.

beetje hypocriet van der. dus bij deze weet ik zeker dat ik blij ben dat het uit is.
tja.... AWZH
pi_36126666
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Ach ik heb me ook ooit eens over laten halen om na 4 maanden totaal geen contact te hebben gehad er weer eens heen te gaan, om te "praten" .

Ik zeg. niet doen.

Maarrrrrr het is je eigen keus
`

Hoezo niet doen? tis best gezellig..en voordat we iets kregen waren we goede maatjes...dus waarom zou dat erna niet meer zo kunnen zijn? alhoewel er in 2,5 jaar best veel gebeurd is (veel leuke dingen off course) mss dat het daarom nooit meer als de tijd voordat we hadden kan zijn..maar waarom niet proberen? hele slechte ervaring mee gehad?
jaja..tis allemaal wat
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:22:33 #54
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36128815
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou.. ben ik ook weer ff. Tijdje niet gepost. Ben er nu achter dat mijn ex niets meer van me wil weten. Had haar een sms-je gestuurd met daarin de vraag hoe het nu na zo'n tijd zonder contact met haar ging en of ze misschien nu haar boosheid van zich af heeft kunnen zetten. Ook vroeg ik of we misschien eens konden afspreken om toch nog een net end aan onze relatie te breien.

Helaas dus... kreeg een aantal verwijten naar me toe geslingerd dat ik het zo gewild zou hebben en dat ik ook de verdeling van de spullen niet eerlijk geregeld zou hebben. Gevolgd door de tekst: "Ik heb niets meer te zeggen tegen jou"

(het mooie is dat ze zelf een lijst heeft samengesteld met de spullen die ze wilde hebben. Daar heb ik me aan gehouden en nu gaat ze zeiken. The bitch woont weer bij haar ouders, ze verdient bijna hetzelfde als ik... sparen is dus haar devies. Ik moet maar zien hoe ik iedere maand rond kom. Wat wil ze nou van me?)

Nou ... daar kon ik het niet bij laten natuurlijk. Heb via e-mail mijn zegje nog gedaan. Tot op heden nog geen reactie, maar ik vermoed dat ze hem ook nog niet gelezen heeft. Er staan dingen in, daar MOET ze wel op reageren. Maar goed... het is duidelijk end of story. Ik wil alleen mijn verhaal nog aan haar kwijt... zodat ze misschien die boosheid om kan zetten in begrip of wat dan ook.
Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat jij er echt heel opeens helemaal klaar mee bent. Wel kut dat het zo gelopen is, dat ze niet het fatsoen op kon brengen normaal op je te reageren...
Miauw
pi_36138915
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef Lips het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat jij er echt heel opeens helemaal klaar mee bent. Wel kut dat het zo gelopen is, dat ze niet het fatsoen op kon brengen normaal op je te reageren...
Nou... diep in mijn hart eigenlijk helemaal nog niet. Ben er nog veel te veel mee bezig.
Zij maakt het makkelijker door alle contact te verbreken en boos te blijven. Krijg nu een beetje een hekel aan haar. Kinderachtig gedrag na zo'n lange relatie, maar goed...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:10:19 #56
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36148454
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:10 schreef johnplayer het volgende:

[..]

tja.... AWZH
As The World Turns
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_36156788
alle wijven zijn hoeren ?
  zondag 19 maart 2006 @ 01:49:43 #58
103012 Nies
Die hekse
pi_36158914
Kerels........

Hij wil me trug...
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 19 maart 2006 @ 11:56:20 #59
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36163752
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:05 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nou... diep in mijn hart eigenlijk helemaal nog niet. Ben er nog veel te veel mee bezig.
Zij maakt het makkelijker door alle contact te verbreken en boos te blijven. Krijg nu een beetje een hekel aan haar. Kinderachtig gedrag na zo'n lange relatie, maar goed...
Is wel jammer ja! Ik heb nu 2 weken geen contact met m'n ex en ik mis 'm op het moment verschrikkelijk. Maar ik heb ook ergens het idee dat ik 'm helemaal niet meer ken. Tis nu bijna 2 maanden uit en ik weet helemaal niet waar hij mee bezig is en met wie hij om gaat. Zou wel willen weten of hij mij ook mist, maar wil niet horen dat ie me niet mist... Tis ff kut...
Miauw
  zondag 19 maart 2006 @ 12:39:10 #60
46231 johnplayer
pi_36164734
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:49 schreef Nies het volgende:
Kerels........

Hij wil me trug...
Ohw, jij hem niet zeker?
Hoe lang is het al over dan?
pi_36164816
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef Lips het volgende:

[..]

Is wel jammer ja! Ik heb nu 2 weken geen contact met m'n ex en ik mis 'm op het moment verschrikkelijk. Maar ik heb ook ergens het idee dat ik 'm helemaal niet meer ken. Tis nu bijna 2 maanden uit en ik weet helemaal niet waar hij mee bezig is en met wie hij om gaat. Zou wel willen weten of hij mij ook mist, maar wil niet horen dat ie me niet mist... Tis ff kut...
In 2 weken veranderd niemand echt hoor. Ik heb 4 maanden geen contact met mijn ex gehad, en toen we elkaar weer tegenkwamen was ze helemaal niks veranderd..alleen haar gevoelens natuurlijk , maar charactereigenschappen en dergelijke blijven altijd hetzelfde..daarom weet ik ook precies hoe het met haar is als ik in der ogen kijk. En zij bij mij. Je moet het gewoon even tijd geven..probeer wel contact te houden..door bijvoorbeeld 1x in de maand even een smsje te sturen..laat weten dat je nog wel aan hem denkt. Dat zal hij ook vast fijn vinden (ligt er ook aan hoe jullie uit elkaar zijn gegaan).
jaja..tis allemaal wat
  zondag 19 maart 2006 @ 12:47:11 #62
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36164952
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:42 schreef fffan het volgende:

[..]

In 2 weken veranderd niemand echt hoor. Ik heb 4 maanden geen contact met mijn ex gehad, en toen we elkaar weer tegenkwamen was ze helemaal niks veranderd..alleen haar gevoelens natuurlijk , maar charactereigenschappen en dergelijke blijven altijd hetzelfde..daarom weet ik ook precies hoe het met haar is als ik in der ogen kijk. En zij bij mij. Je moet het gewoon even tijd geven..probeer wel contact te houden..door bijvoorbeeld 1x in de maand even een smsje te sturen..laat weten dat je nog wel aan hem denkt. Dat zal hij ook vast fijn vinden (ligt er ook aan hoe jullie uit elkaar zijn gegaan).
Krijg zo'n dubbel gevoel bij m'n ex. Tuurlijk zal hij in basis niet veranderd zijn. Maar de weken nadat het uit was en we hadden wel contact kreeg ik niet echt hoogte en ik had het gevoel dat ik 'm niet kon vertrouwen... Ach, ergens wil ik gewoon horen dat ie me mist en veel aan me denkt enzo. Maar de reden dat ik geen contact meer wilde is omdat ik nog veelste veel met hem bezig was. Nu heb ik geen contact en ben ook al weer 2 dagen met 'm bezig.... Damn, ik wil ff me gevoel uitschakelen...
Miauw
  zondag 19 maart 2006 @ 13:30:40 #63
46231 johnplayer
pi_36166082
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef Lips het volgende:

[..]

Krijg zo'n dubbel gevoel bij m'n ex. Tuurlijk zal hij in basis niet veranderd zijn. Maar de weken nadat het uit was en we hadden wel contact kreeg ik niet echt hoogte en ik had het gevoel dat ik 'm niet kon vertrouwen... Ach, ergens wil ik gewoon horen dat ie me mist en veel aan me denkt enzo. Maar de reden dat ik geen contact meer wilde is omdat ik nog veelste veel met hem bezig was. Nu heb ik geen contact en ben ook al weer 2 dagen met 'm bezig.... Damn, ik wil ff me gevoel uitschakelen...
Tja, dan heb je dus het aloude gezegde...

Tijd heelt alle wonden. zeker als je bijv. vandaag alléén zit, dan denk je aan alle leuke en fijne momenten die je hebt gehad samen. dan is het erg lastig. ik weet er alles van.

Maar denk dan eens aan de redenen waarom het over is. bij mij was dat dat de sloten waren vervangen en mn spullen op straat stonden.. dat helpt erg goed kan ik je melden.
  zondag 19 maart 2006 @ 13:34:34 #64
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36166188
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:30 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Tja, dan heb je dus het aloude gezegde...

Tijd heelt alle wonden. zeker als je bijv. vandaag alléén zit, dan denk je aan alle leuke en fijne momenten die je hebt gehad samen. dan is het erg lastig. ik weet er alles van.

Maar denk dan eens aan de redenen waarom het over is. bij mij was dat dat de sloten waren vervangen en mn spullen op straat stonden.. dat helpt erg goed kan ik je melden.
Dat geloof ik dat dat meehelpt. Wij zijn eigenlijk als vrienden uit elkaar gegaan, ook geen grote ruzies ofzo. Maar ik kon die vriendschap niet meer opbrengen omdat ik nog zo veel voor hem voel(de). Het contact heb ik pas stopgezet nadat ik van hem hoorde dat hij na een week al met een oud vriendin van mij in bed lag... dat was me te veel op dat moment.
Miauw
  zondag 19 maart 2006 @ 13:42:06 #65
46231 johnplayer
pi_36166384
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:34 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat geloof ik dat dat meehelpt. Wij zijn eigenlijk als vrienden uit elkaar gegaan, ook geen grote ruzies ofzo. Maar ik kon die vriendschap niet meer opbrengen omdat ik nog zo veel voor hem voel(de). Het contact heb ik pas stopgezet nadat ik van hem hoorde dat hij na een week al met een oud vriendin van mij in bed lag... dat was me te veel op dat moment.
Dus daaaaaaag vriendschap.
Ik zeg kies voor jezelf en ga even met opgeheven hoofd die moeilijke periode tegemoet, des te sterker kom je er weer uit.
  zondag 19 maart 2006 @ 13:43:27 #66
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36166418
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:42 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Dus daaaaaaag vriendschap.
Ik zeg kies voor jezelf en ga even met opgeheven hoofd die moeilijke periode tegemoet, des te sterker kom je er weer uit.
Haha, ik doe ook heel hard m'n best, maar het is wel moeilijk. Voel me soms zo alleen en ik mis 'm toch wel...
Miauw
  zondag 19 maart 2006 @ 13:47:04 #67
46231 johnplayer
pi_36166490
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:43 schreef Lips het volgende:

[..]

Haha, ik doe ook heel hard m'n best, maar het is wel moeilijk. Voel me soms zo alleen en ik mis 'm toch wel...
Ik weet het, Ik weet het.

Maar uit het feid dat hij met een ander het nest induikt blijkt maar hoe hij jou mist...

Ik had mijn ex een maand of anderhalf ook nog aan de lijn, want ze miste me zo....
Nu heeft ze een ander. dus zo erg was het ook weer niet blijkbaar.

Ik denk dat contact zoeken niet iets is wat je moet overwegen, denk dat je er alleen maar slechter uitkomt.
  zondag 19 maart 2006 @ 15:22:39 #68
103012 Nies
Die hekse
pi_36169078
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Ohw, jij hem niet zeker?
Hoe lang is het al over dan?
Drie weken....
En ja, wil hem eigenlijk best wel

Nu snap ik er echt niets meer van
  zondag 19 maart 2006 @ 15:27:51 #69
46231 johnplayer
pi_36169193
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef Nies het volgende:

[..]

Drie weken....
En ja, wil hem eigenlijk best wel

Nu snap ik er echt niets meer van
Om Roxette te quoten. "Listen to youre heart when he is calling for you"
pi_36169485
Tja ik voeg me hier ook maar bij dan
3 Weken terug een topic aangemaakt omdat mijn relatie op het punt van breken stond. En een dag nadat ik dat topic had geopend was het ook echt zo. Mijn gevoel had dus gelijk.

En nu ben ik 3 weken verder. Ik probeer alles weer op te pakken. Ga uit met vrienden en ben veel bij hen en bij mijn ouders. Stage loopt ook lekker alleen school iets minder. Ik kan mezelf nu gewoon niet dwingen om mijn aandacht daarop te richten. Dat is gewoon nog even teveel.

Ondertussen wel contact met de jongen in kwestie gehouden, gewoon omdat wij allebei denken dat we elkaars beste maatjes nog steeds zijn. Afgelopen woensdag was hij nog hier en ik werd overspoeld door een golf van emoties en gevoel, ook van zijn kant. We hadden bijna gekust, iets wat ik op dat moment niet uit de weg zou willen gaan. Het was hem die op het laatste moment terugtrok, want dit hoorde niet omdat we niks meer hadden. Hij wil zo graag mara zijn gevoel zegt dat het niet mag omdat we nu niets meer hebben. Dus op die manier beschermt hij mij ook nog een beetje voor mezelf, want als het aan mij lag had ik me allang mee laten slepen door mijn gevoelens.

Ik wil hem zeker niet kwijt als gewone vriend.. maar ik ben wel wat nuchterder naar dingen gaan kijken. Ik mis hem, iedere dag. Maar krijg ook steeds meer het idee van: Dit heeft gewoon niet zo mogen zijn.

Ik hou nog heel veel van hem en als hij vanavond zou zeggen dat ie terug komt, dan zou ik hem met alle liefde ontvangen. Maar dat zit er voorlopig niet in. Hij wil, wat betreft een relatie, even alleen zijn. En ik probeer dat zoveel als ik kan te begrijpen, maar soms is het nog moeilijk.

Ik zie wel waar het schip strandt.. Ik ben blij dat ik in ieder geval niet vergeten ben hoe ik moet lachen. En in de afgelopen 3 weken is me maar weer eens duidelijk geworden wat voor fantastische vrienden ik heb die me er echt letterlijk en figuurlijk doorheen gesleurd hebben.

En dat wat betreft liefde niets is wat het lijkt. Ik heb een enorme knal opgelopen, en zal in de toekomst mezelf ook meer proberen te beschermen voor dit soort dingen.

Want ik denk dat emotionele pijn de zwaarste pijn is die een mens maar kan hebben.
Maar ik red me wel, ik heb lieve mensen om me heen. En nog veel meer dingen behalve hem die belangrijk voor me zijn. Maar ook ik ken zo momenten van eenzaamheid, en dan verlang ik naar hem.

Maar ik hoef voorlopig niemand anders in mijn bed. Tis of hij of niemand anders. En ik heb echt geen idee hoelang dat gevoel nog aan blijft houden. Ooit sta ik er misschien wel weer voor open...
  zondag 19 maart 2006 @ 15:47:26 #71
103012 Nies
Die hekse
pi_36169720
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:27 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Om Roxette te quoten. "Listen to youre heart when he is calling for you"
En dat is nu net het probleem...
Maar hart is al weg hoor.... Hem aan het zoeken vermoed ik
  zondag 19 maart 2006 @ 15:55:05 #72
46231 johnplayer
pi_36169899
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:47 schreef Nies het volgende:

[..]

En dat is nu net het probleem...
Maar hart is al weg hoor.... Hem aan het zoeken vermoed ik
Ja, ik weet het het is niet het makkelijkste om mee te maken.

Maar als ik dus naar mijzelf kijk, ik heb me dus op mn werk gestort en ik heb ook veel aan mn vrienden gehad, en dan blijkt maar hoe belangrijk die zijn in het leven. Iemand zei wel eens tegen mij "er zijn 100.000'en vrouwen op deze planeet maar 2 of 3 echt goede vrienden" en dat is een waarheid die klinkt als een klok.

En na een tijdje gaat het vanzelf beter en raak je steeds meer geintereseert in het andere geslacht.
pi_36172579
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef Lips het volgende:

[..]

Je zal altijd aan hem blijven denken op sommige momenten, dat blijft gewoon zo. Ik heb nu weer een klein beetje contact met mijn ex...en ik vind het een stuk prettiger dan toen we helemaal geen contact hebt. Maar het even geen contact hebben is gewoon wel nodig...om even rust in je hoofd te krijgen en zodat je alles even kan relativeren.Toen het 3 weken uitwas en ik sprak mijn ex zat ik echt te shaken. Nu praat ik weer gewoon normaal relaxed met haar. Dus het helpt echt!
jaja..tis allemaal wat
pi_36172691
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Tja ik voeg me hier ook maar bij dan
3 Weken terug een topic aangemaakt omdat mijn relatie op het punt van breken stond. En een dag nadat ik dat topic had geopend was het ook echt zo. Mijn gevoel had dus gelijk.

En nu ben ik 3 weken verder. Ik probeer alles weer op te pakken. Ga uit met vrienden en ben veel bij hen en bij mijn ouders. Stage loopt ook lekker alleen school iets minder. Ik kan mezelf nu gewoon niet dwingen om mijn aandacht daarop te richten. Dat is gewoon nog even teveel.

Ondertussen wel contact met de jongen in kwestie gehouden, gewoon omdat wij allebei denken dat we elkaars beste maatjes nog steeds zijn. Afgelopen woensdag was hij nog hier en ik werd overspoeld door een golf van emoties en gevoel, ook van zijn kant. We hadden bijna gekust, iets wat ik op dat moment niet uit de weg zou willen gaan. Het was hem die op het laatste moment terugtrok, want dit hoorde niet omdat we niks meer hadden. Hij wil zo graag mara zijn gevoel zegt dat het niet mag omdat we nu niets meer hebben. Dus op die manier beschermt hij mij ook nog een beetje voor mezelf, want als het aan mij lag had ik me allang mee laten slepen door mijn gevoelens.

Ik wil hem zeker niet kwijt als gewone vriend.. maar ik ben wel wat nuchterder naar dingen gaan kijken. Ik mis hem, iedere dag. Maar krijg ook steeds meer het idee van: Dit heeft gewoon niet zo mogen zijn.

Ik hou nog heel veel van hem en als hij vanavond zou zeggen dat ie terug komt, dan zou ik hem met alle liefde ontvangen. Maar dat zit er voorlopig niet in. Hij wil, wat betreft een relatie, even alleen zijn. En ik probeer dat zoveel als ik kan te begrijpen, maar soms is het nog moeilijk.

Ik zie wel waar het schip strandt.. Ik ben blij dat ik in ieder geval niet vergeten ben hoe ik moet lachen. En in de afgelopen 3 weken is me maar weer eens duidelijk geworden wat voor fantastische vrienden ik heb die me er echt letterlijk en figuurlijk doorheen gesleurd hebben.

En dat wat betreft liefde niets is wat het lijkt. Ik heb een enorme knal opgelopen, en zal in de toekomst mezelf ook meer proberen te beschermen voor dit soort dingen.

Want ik denk dat emotionele pijn de zwaarste pijn is die een mens maar kan hebben.
Maar ik red me wel, ik heb lieve mensen om me heen. En nog veel meer dingen behalve hem die belangrijk voor me zijn. Maar ook ik ken zo momenten van eenzaamheid, en dan verlang ik naar hem.

Maar ik hoef voorlopig niemand anders in mijn bed. Tis of hij of niemand anders. En ik heb echt geen idee hoelang dat gevoel nog aan blijft houden. Ooit sta ik er misschien wel weer voor open...
Je leert er inderdaad veel van ja, en jezelf weer openzetten is ook moeilijk. Maar je hebt toch niet persee verliefde gevoelens nodig? ik bedoel..ik vermaak me prima met meiden zonder dat ik er gevoelens bij hebt. mijn gevoelens liggen nog steeds bij mijn ex..en als ze (wat overigens niet gaat gebeuren denk ik zo) het weer opnieuw wil proberen zal ik geen moment twijfelen. Maar je moet jezelf geen dingen gaan onthouden omdat je je ex zo mist....want dan mis je ook veel lol.
jaja..tis allemaal wat
  zondag 19 maart 2006 @ 22:09:31 #75
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36183060
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef johnplayer het volgende:

[..]

Ja, ik weet het het is niet het makkelijkste om mee te maken.

Maar als ik dus naar mijzelf kijk, ik heb me dus op mn werk gestort en ik heb ook veel aan mn vrienden gehad, en dan blijkt maar hoe belangrijk die zijn in het leven. Iemand zei wel eens tegen mij "er zijn 100.000'en vrouwen op deze planeet maar 2 of 3 echt goede vrienden" en dat is een waarheid die klinkt als een klok.

En na een tijdje gaat het vanzelf beter en raak je steeds meer geintereseert in het andere geslacht.
Mee eens! Vrienden zijn heeeul belangrijk. Heb ook veel aan mijn vrienden gehad (nog steeds)! En je naaste familie moet je ook niet vergeten natuurlijk.

Ik zit momenteel weer erg in een dip. Mijn ex-vriendin kan gewoon het fatsoen niet opbrengen om te antwoorden op een mail die ik woensdag heb verstuurd waarin ik het e.e.a. uitleg. Het is gewoon een hele nette mail waarin ik zelfs nog aangeef hoe moeilijk ik het ermee heb. Gewoon keihard geen reactie he. Getuigt niet echt van volwassenheid. Ik begrijp best dat ze pissig is, maar dat ze zo koppig blijft....

5.5 years trough the drain!

Met mij is echt iets merkwaardigs aan de hand. Het is nu 2 maanden over. Ik weet gewoon dat dit het beste is, want vroeg of laat zouden we toch uit elkaar gaan, maar ik mis haar verschrikkelijk. Het is al 2 maanden over, maar het lijkt wel of het gemis steeds erger wordt. Echt vaag! Dat loslaten lukt me echt niet. Continu malen, malen en nog eens malen. Dit terwijl ik toch veel irritaties had en gewoon zeker wist dat ze niet de vrouw van mijn kinderen gaat worden. Wij zijn te verschillend. Ik kon bepaalde karaktertrekjes en andere dingen gewoon niet handelen. Ook zijn we al eerder uit elkaar geweest. We hebben heftige periodes van ruzie achter de rug. Gelukkig ook veel leuke dingen. Als ik het totaalplaatje bekijk, dan past ze gewoon écht niet bij me.

Hoe kan het dan toch dat ik haar zo mis?

Zou het komen doordat ze me doodzwijgt en dat ik de grip die ik altijd op haar had totaal kwijt ben? Natuurlijk hou ik van haar. Ik bedoel ... we zijn al lang samen, dus ze laat me niet koud. Zij daarentegen.... wil niets meer van me weten. Zou dat het zijn... het ongrijpbare? Of gewoon het gemis van genegenheid enzo?

Als ik terug denk aan onze vakanties enzo...
En dan denk ik..... kut... dat zit er dit jaar dus ff niet in!
  maandag 20 maart 2006 @ 01:33:26 #76
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36190003
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Met mij is echt iets merkwaardigs aan de hand. Het is nu 2 maanden over. Ik weet gewoon dat dit het beste is, want vroeg of laat zouden we toch uit elkaar gaan, maar ik mis haar verschrikkelijk. Het is al 2 maanden over, maar het lijkt wel of het gemis steeds erger wordt. Echt vaag! Dat loslaten lukt me echt niet. Continu malen, malen en nog eens malen. Dit terwijl ik toch veel irritaties had en gewoon zeker wist dat ze niet de vrouw van mijn kinderen gaat worden. Wij zijn te verschillend. Ik kon bepaalde karaktertrekjes en andere dingen gewoon niet handelen. Ook zijn we al eerder uit elkaar geweest. We hebben heftige periodes van ruzie achter de rug. Gelukkig ook veel leuke dingen. Als ik het totaalplaatje bekijk, dan past ze gewoon écht niet bij me.

Hoe kan het dan toch dat ik haar zo mis?

Zou het komen doordat ze me doodzwijgt en dat ik de grip die ik altijd op haar had totaal kwijt ben? Natuurlijk hou ik van haar. Ik bedoel ... we zijn al lang samen, dus ze laat me niet koud. Zij daarentegen.... wil niets meer van me weten. Zou dat het zijn... het ongrijpbare? Of gewoon het gemis van genegenheid enzo?

Als ik terug denk aan onze vakanties enzo...
En dan denk ik..... kut... dat zit er dit jaar dus ff niet in!
Misschien is het geen contact de enige oplossing voor haar. Vrouwen zijn daar misschien handiger in...... ?
Ik geloof er geen reet van dat het haar niks doet. Geen contact wil niet direct zeggen ik wil niks meer van je weten. Ik denk nogsteeds dat ze het doet om er aan te gewennen dat het afgelopen is.
Als je indd terug denkt aan vakanties en andere leuke herinneringen dan moet het haast wel zo zijn dat zij geen contact wil enkel voor de gewenning. Kan me niet voorstellen dat je na 4 jaar of 5,5 jaar samen die persoon never en nooit meer wilt zien.
Doom |
pi_36191059
quote:
Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef fffan het volgende:

[..]

Je leert er inderdaad veel van ja, en jezelf weer openzetten is ook moeilijk. Maar je hebt toch niet persee verliefde gevoelens nodig? ik bedoel..ik vermaak me prima met meiden zonder dat ik er gevoelens bij hebt. mijn gevoelens liggen nog steeds bij mijn ex..en als ze (wat overigens niet gaat gebeuren denk ik zo) het weer opnieuw wil proberen zal ik geen moment twijfelen. Maar je moet jezelf geen dingen gaan onthouden omdat je je ex zo mist....want dan mis je ook veel lol.
Juist, en dat heb ik de afgelopen 2 weken dus wel eens gedaan. Thuis gaan zitten kniezen en aan hem dneken, terwijl mijn vrienden weg waren en leuke dingen ondernamen. Maar het gaat steeds beter en ik ondervind steeds meer het plezier terug van dingen, met of zonder dat hij erbij is.

Gisteren moesten we optreden met mijn band (was een soort wedstrijd tussen 9 bands, heel spannend dus), en hij was daarbij. Hij heeft me opgehaald, ons aangemoedigd, na afloop gezegd dat het een super groot optreden was. En hij heeft mijn hand vastgehouden toen de prijsuitreiking kwam. En we knepen elkaar omdat het zo spannend was. Ik denk, dat als ik dat soort dingen met hem kan blijven done, zonder verder lichamelijk contact, dan kan ik daarmee leven. Ik ben hem niet kwijt gelukkig .. en ik wil hem ook zeker niet kwijt als vriend. Alleen zullen mijn gevoelens voor hem slijten (hoop ik).. Maar na gisteren voel ik me weer een stuk beter. Ook met mijn andere vrienden die erbij waren heb ik het super gehad. Dus ik kom er wel weer bovenop! Met of zonder hem ..
  maandag 20 maart 2006 @ 09:02:58 #78
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36191863
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:33 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Misschien is het geen contact de enige oplossing voor haar. Vrouwen zijn daar misschien handiger in...... ?
Ik geloof er geen reet van dat het haar niks doet. Geen contact wil niet direct zeggen ik wil niks meer van je weten. Ik denk nogsteeds dat ze het doet om er aan te gewennen dat het afgelopen is.
Als je indd terug denkt aan vakanties en andere leuke herinneringen dan moet het haast wel zo zijn dat zij geen contact wil enkel voor de gewenning. Kan me niet voorstellen dat je na 4 jaar of 5,5 jaar samen die persoon never en nooit meer wilt zien.
Zit zeker wat in. Uiteraard doet het haar wat. Alles wat we hebben opgebouwd is ze kwijt. Ze is weer terug bij af. Ze is nu gewoon verschrikkelijk kwaad. Ik heb in mijn wanhoop dingen gezegd die niet door de beugel kunnen. Dingen die ik niet eens meen, maar toch zei. Mede doordat zij ineens erg afstandelijk deed. Bijna zakelijk. Ik kon gewoon niet meer tot haar doordringen en ik voelde me daardoor machteloos. Ik kon dat niet verkroppen, want zo was ze nooit. Ik denk dat ze vanaf dag 1 na de breuk zeker wist dat het nooit meer goed zou komen waardoor ze zichzelf zo'n houding aan heeft gemeten.

Ik moet het nu maar uit mijn kop gaan zetten, want ik merk echt dat het een obsessie geworden is. Ik trek mezelf in een negatieve spiraal naar beneden. Kon ik dat maar doorbreken. Natuurlijk ga ik veel met vrienden weg en dan gaat het wel, maar als je dan weer alleen thuis zit...
  maandag 20 maart 2006 @ 11:31:39 #79
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36194849
Nja heb het met vrienden afgelopen weekend nog een keer over gehad over het gevoel wat er nog wel een beetje zit. Wat jullie hierboven ook al aangeven: het geen contact meer hebben met haar terwijl je toch een redelijke lange tijd bij haar bent samen geweest.

Ergens is het wel goed om geen contact meer te hebben: elk gaan nu onze eigen kant nu op. Maar daarin tegen toch ook wel weer benieuwd hoe het gaat (4 weken geleden toen ik haar kort gesproken had op msn, zij sprak mij aan even voor de record.) dus zit nu te twijfelen of ik nu wat van me moet laten horen of niet.
  maandag 20 maart 2006 @ 11:36:44 #80
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36195007
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:31 schreef Madski het volgende:
Nja heb het met vrienden afgelopen weekend nog een keer over gehad over het gevoel wat er nog wel een beetje zit. Wat jullie hierboven ook al aangeven: het geen contact meer hebben met haar terwijl je toch een redelijke lange tijd bij haar bent samen geweest.

Ergens is het wel goed om geen contact meer te hebben: elk gaan nu onze eigen kant nu op. Maar daarin tegen toch ook wel weer benieuwd hoe het gaat (4 weken geleden toen ik haar kort gesproken had op msn, zij sprak mij aan even voor de record.) dus zit nu te twijfelen of ik nu wat van me moet laten horen of niet.
Ach.. gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Heb ik ook gedaan. Ik kon niet langer op een houtje blijven bijten. Helaas heeft het mij niets opgeleverd, maar goed... misschien vindt ze wel dat ik nog niet genoeg moeite heb gedaan.
  maandag 20 maart 2006 @ 11:41:53 #81
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36195169
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ach.. gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Heb ik ook gedaan. Ik kon niet langer op een houtje blijven bijten. Helaas heeft het mij niets opgeleverd, maar goed... misschien vindt ze wel dat ik nog niet genoeg moeite heb gedaan.
In die paar maanden dat het uit was nog wel geregeld contact gehad. Maar kon me gevoelens niet bij me houden zeg maar en moest allemaal gevoelens weer opgaan ratelen. Dit was voor beide van ons natuurlijk niet prettig. Ook steeds het gevoel alsof er soort gespannen sfeer is als ik met dr praat.

En moeite ervoor doen.. het moet eigenlijk vanzelf gaan. Moeite doen om een vriendschap intact te houden of forseren werkt denk ik toch niet.

Misschien moet ik maar eens conclusies gaan trekken uit me eigen raad. Werkt stukken prettiger om zaken te relativeren als je het op papier zet dan in je hoofd laat.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:12:18 #82
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36196080
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef Madski het volgende:

[..]

In die paar maanden dat het uit was nog wel geregeld contact gehad. Maar kon me gevoelens niet bij me houden zeg maar en moest allemaal gevoelens weer opgaan ratelen. Dit was voor beide van ons natuurlijk niet prettig. Ook steeds het gevoel alsof er soort gespannen sfeer is als ik met dr praat.

En moeite ervoor doen.. het moet eigenlijk vanzelf gaan. Moeite doen om een vriendschap intact te houden of forseren werkt denk ik toch niet.

Misschien moet ik maar eens conclusies gaan trekken uit me eigen raad. Werkt stukken prettiger om zaken te relativeren als je het op papier zet dan in je hoofd laat.
Tja.. dat zou ik ook hebben. Ik ben een gevoelig persoon en laat me vaak ook teveel door die gevoelens lijden.

Moeite doen.. tja... paar keer toenadering gezocht, oprecht excuses voor bepaalde zaken aangeboden. Zelfs zwart op wit gezet... Wel ff genoeg moeite voor nu. Ze blijft boos en dat vind ik vreemd. Op een gegeven moment moet je boosheid toch overgaan in een ander gevoel? Van nature is ze wel erg koppig. Dat zal er vast ook mee te maken hebben.

Het gaat mij niet om een vriendschap in tact te houden. Ik kan dat toch niet. Wat ik wil is dat we gewoon met elkaar over het gebeurde kunnen praten en een net eind aan de relatie kunnen breien.
pi_36196163
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Tja.. dat zou ik ook hebben. Ik ben een gevoelig persoon en laat me vaak ook teveel door die gevoelens lijden.

Moeite doen.. tja... paar keer toenadering gezocht, oprecht excuses voor bepaalde zaken aangeboden. Zelfs zwart op wit gezet... Wel ff genoeg moeite voor nu. Ze blijft boos en dat vind ik vreemd. Op een gegeven moment moet je boosheid toch overgaan in een ander gevoel? Van nature is ze wel erg koppig. Dat zal er vast ook mee te maken hebben.

Het gaat mij niet om een vriendschap in tact te houden. Ik kan dat toch niet. Wat ik wil is dat we gewoon met elkaar over het gebeurde kunnen praten en een net eind aan de relatie kunnen breien.
Da's vaak een utopie en voor weinigen weg gelegd...
  maandag 20 maart 2006 @ 16:14:22 #84
46231 johnplayer
pi_36203166
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Eensch......
  maandag 20 maart 2006 @ 16:32:16 #85
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36203693
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Je laten lijden door je gevoelens is niks mis mee. Zelf had ik dat ik teveel gevoel/meeleefde met de ander waardoor ik niet meer aan mezelf ging denken en alleen maar ging denken: waar denkt zij toch aan?

Beetje zelfde verhaal als bij mij. Als ik er nu over nadenk genoeg aantal keren contact gezocht en niet gekregen wat ik echt wilde (emotioneel). Nu is het wel beter zo. Geen contact en zo min mogenlijk weten wat de ander uitvoert geeft veel rust.

Nja, vriendschap opbouwen is het dan voornamelijk. Weet niet of jij er nog sterk mee zit dat de relatie is stuk gelopen, maar om het weer op te gaan halen is meestal geen goed idee. Gewoon met dr om gaan als "een" vriendin. Zelf lukt mij het totaal niet bij exen. Zit nog een stukje gevoel bij die personen die ik erin heb gestoken wat ik er toch weer terug in zie. En dat is niet prettig. Dus dan maar niet.

Hopelijk een keertje rust in me kop.
pi_36208333
quote:
Op maandag 20 maart 2006 07:27 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Juist, en dat heb ik de afgelopen 2 weken dus wel eens gedaan. Thuis gaan zitten kniezen en aan hem dneken, terwijl mijn vrienden weg waren en leuke dingen ondernamen. Maar het gaat steeds beter en ik ondervind steeds meer het plezier terug van dingen, met of zonder dat hij erbij is.

Gisteren moesten we optreden met mijn band (was een soort wedstrijd tussen 9 bands, heel spannend dus), en hij was daarbij. Hij heeft me opgehaald, ons aangemoedigd, na afloop gezegd dat het een super groot optreden was. En hij heeft mijn hand vastgehouden toen de prijsuitreiking kwam. En we knepen elkaar omdat het zo spannend was. Ik denk, dat als ik dat soort dingen met hem kan blijven done, zonder verder lichamelijk contact, dan kan ik daarmee leven. Ik ben hem niet kwijt gelukkig .. en ik wil hem ook zeker niet kwijt als vriend. Alleen zullen mijn gevoelens voor hem slijten (hoop ik).. Maar na gisteren voel ik me weer een stuk beter. Ook met mijn andere vrienden die erbij waren heb ik het super gehad. Dus ik kom er wel weer bovenop! Met of zonder hem ..
Good! gewoon lol blijven maken is het beste..en je moet jezelf ook niet dom gaan vinden als je hem mist..want liefde is gewoon iets raars en kan je niet zomaar uitwissen. Wat voor bandje heb je trouwens?
jaja..tis allemaal wat
pi_36208401
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Developersrus het volgende:

[..]

hmmm..kan wel toch? ik en mijn ex hebben na een aantal maanden wel weer redelijk contact..mailen/smsen regelmatig weer met elkaar. En praat ook met haar over mijn gevoelens...dus ik denk dat het wel te doen is...echt 'goed' uit elkaar gaan.
jaja..tis allemaal wat
pi_36210868
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef fffan het volgende:

[..]

Good! gewoon lol blijven maken is het beste..en je moet jezelf ook niet dom gaan vinden als je hem mist..want liefde is gewoon iets raars en kan je niet zomaar uitwissen. Wat voor bandje heb je trouwens?
We schrijven onze eigen nummers .. je moet denk ik een beetje aan pop/rock denken, heeft een beetje weg van Live, om het mara ergens mee te vergelijken haha.

Pff kheb wat nieuwe nummers geschreven de afgelopen para weken voor onze band zeg.. gewoon uit pure frustratie. 's Nachts op me piano lopen rammen tot ik de juiste melodie te pakken had .. weet niet wat de buren dachten op die momenten of dat ze er gewoon doorheen sliepen
  maandag 20 maart 2006 @ 20:38:40 #89
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_36211612
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:32 schreef Madski het volgende:
Je laten lijden door je gevoelens is niks mis mee. Zelf had ik dat ik teveel gevoel/meeleefde met de ander waardoor ik niet meer aan mezelf ging denken en alleen maar ging denken: waar denkt zij toch aan?
Vervang zij door hij en het past in de categorie 'enorm herkenbaar'
Miauw
  maandag 20 maart 2006 @ 21:02:12 #90
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36212496
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:38 schreef Lips het volgende:

[..]

Vervang zij door hij en het past in de categorie 'enorm herkenbaar'
Voor mij ook. Je vraagt je continu af wat er in het koppie van je ex omgaat.
pi_36214575
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Voor mij ook. Je vraagt je continu af wat er in het koppie van je ex omgaat.
Jep..erg herkenbaar.

Of nog zoiets..nog steeds heel erg bezorgd om haar zijn!
jaja..tis allemaal wat
  maandag 20 maart 2006 @ 22:53:22 #92
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36216986
Hm ok dacht dat ik de enige was die last had daarvan. Ben blijkbaar niet alleen
  maandag 20 maart 2006 @ 23:56:20 #93
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36219314
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Madski het volgende:
Hm ok dacht dat ik de enige was die last had daarvan. Ben blijkbaar niet alleen
Ghehe..nee, dat is niet zo gek toch. Ik bedoel, je ziet en spreekt haar niet meer of in ieder geval heel weinig. Aan de andere kant hoor je wel weer dat ze praktisch een nieuw leven heeft. Logisch dat je dan gaat denken of ze nog wel eens aan jou denkt etc etc. Normale reactie, alleen ik ben / was daar een beetje in doorgeslagen. Het heeft mijn dagelijkse leven beheerst en zwaar ontregeld.

Gelukkig begin ik dat in te zien. Ik voel me sinds vanmiddag een stuk beter dan vanmorgen en de rest van het weekend. De zon van vanmiddag toen ik mijn werk verliet heeft me ook echt ff goed gedaan. Zag het ineens weer ff wat zonniger in allemaal. Tot op het moment van schrijven heb ik dat gevoel wel redelijk vast weten te houden. Heb vanavond zelfs betrekkelijk weinig aan mijn ex gedacht. Ik hoop dat dit niet zo'n zeldzaam up-moment is en dat ik morgen weer in een negatieve stemming terugval. Ik knok er iig voor!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:57:43 #94
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36220479
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ghehe..nee, dat is niet zo gek toch. Ik bedoel, je ziet en spreekt haar niet meer of in ieder geval heel weinig. Aan de andere kant hoor je wel weer dat ze praktisch een nieuw leven heeft. Logisch dat je dan gaat denken of ze nog wel eens aan jou denkt etc etc. Normale reactie, alleen ik ben / was daar een beetje in doorgeslagen. Het heeft mijn dagelijkse leven beheerst en zwaar ontregeld.

Gelukkig begin ik dat in te zien. Ik voel me sinds vanmiddag een stuk beter dan vanmorgen en de rest van het weekend. De zon van vanmiddag toen ik mijn werk verliet heeft me ook echt ff goed gedaan. Zag het ineens weer ff wat zonniger in allemaal. Tot op het moment van schrijven heb ik dat gevoel wel redelijk vast weten te houden. Heb vanavond zelfs betrekkelijk weinig aan mijn ex gedacht. Ik hoop dat dit niet zo'n zeldzaam up-moment is en dat ik morgen weer in een negatieve stemming terugval. Ik knok er iig voor!
Ik had (heb) daar ook nog wel eens last van. Indd laat de zon maar komen !
Elke keer als ik zo'n moment voel aankomen dan (heel triest maargoed) denk ik mezelf heel hard in; "nee nee nee niet nu , niet meer !" en vaak werkt het, niet alijd maar toch.
Maar dat duurt een tijdje voordat het wat minder wordt allemaal.
Hetzelfde alsdat ik het nu wat van me afpen. vaak veel herkenbare dingen hier en das ook wel fijn te weten dat je niet de enige bent.
Doom |
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:13:51 #95
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36224257
Haha, mja ongeveer hetzelfde. Ik zit dan hard met me kop te schudden als ik daar geen zin in heb.
Afgelopen nacht ook best brak geslapen. Was elke 2 uur wel wakker. Weet niet doordat dat kwam omdat ik de afgelopen paar dagen zo sterk heb lopen peinzen over van alles of dat ik gewoon grieperig ben.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:31:44 #96
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36224695
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef Madski het volgende:
Haha, mja ongeveer hetzelfde. Ik zit dan hard met me kop te schudden als ik daar geen zin in heb.
Afgelopen nacht ook best brak geslapen. Was elke 2 uur wel wakker. Weet niet doordat dat kwam omdat ik de afgelopen paar dagen zo sterk heb lopen peinzen over van alles of dat ik gewoon grieperig ben.
Ik slaap al tijden brak. Wordt praktisch iedere nacht rond 4 uur wakker en begin dan meteen met malen en woelen. Doe dan bijna geen oog meer dicht.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:50:19 #97
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36225128
Is wel zuur. Heb je nog een beetje afleiding? Ga zelf bijv vandaag eten bij vrienden en dan een filmpje kijken. Komende vrijdag waarschijnlijk weer magiccen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:04:00 #98
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36225575
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef Madski het volgende:
Is wel zuur. Heb je nog een beetje afleiding? Ga zelf bijv vandaag eten bij vrienden en dan een filmpje kijken. Komende vrijdag waarschijnlijk weer magiccen.
Jawel hoor. Ga ook regelmatig weg met vrienden en eet zo nu en dan weer eens bij mijn ouders. Is lekker makkelijk en ook gezellig

Bij mij komt het omdat ik al een jaar of 2 rondloop met wat probleempjes. Te lang mee blijven lopen en nu dit nog eens op mijn bord is gekomen, is de emmer overgelopen.
pi_36225639
voor een paar weken trug heb ik hier 2 weken heel hevig last van gehad... zo erg stressen dat ik er zelfs een week van aan de schijt ben geweest... maar het is nu weg, ook omdat het niet zo heel lang heeft geduurd denk ik... Probeer te denken dat het zonde van je tijd is om er zo lang bij stil te blijven staan, je heb je eigen leven en je verneukt je tijd zonder dat je er iets mee opschiet...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:17:27 #100
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36225952
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:04 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ga ook regelmatig weg met vrienden en eet zo nu en dan weer eens bij mijn ouders. Is lekker makkelijk en ook gezellig

Bij mij komt het omdat ik al een jaar of 2 rondloop met wat probleempjes. Te lang mee blijven lopen en nu dit nog eens op mijn bord is gekomen, is de emmer overgelopen.
Probleempjes zoals wat? Zijn bij mij ook wel wat dingen gebeurt in de tijd dat ouders gingen scheiden (7 jaar terug), maar daar sta ik niet zoveel meer bij stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')