abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 13:42:06 #276
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36402950
Eindelijk, je begint zelf nu ook een trend te zien Niet voor haar denken, maar aan jezelf denken.
  maandag 27 maart 2006 @ 13:44:23 #277
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36403018
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:42 schreef Madski het volgende:
Eindelijk, je begint zelf nu ook een trend te zien Niet voor haar denken, maar aan jezelf denken.
Dat zie ik ook wel, alleen ik kan die wijsheid vaak niet vasthouden. Nu denk ik zo... over 10 minuten zit ik weer te piekeren.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36403503
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef jagermeister1 het volgende:

@Petit Lapin: Je hebt gelijk. Aan de andere kant... ze antwoordt niet. Misschien doet ze dat omdat ze er voor haar zelf ook nog niet uit is.
ja, ok ? ga je erop wachten, totdat zij weet of ze er uit is?

en, moest ze echt zo twijfelen, zou ze je dat toch via mail kunnen zeggen. Als ze niet antwoordt is dat omdat ze niet wil. Ze wil blijkbaar geen contact, zeker op dit moment niet, dat is duidelijk ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_36403526
jagermeister hiero presies hetzelfde, wijsheid vast houden. Niet aan dat piekeren toegeven.
Probeer jezelf bezig te houden, maak vannavond niet aleen een neg lijstje van je ex maar ook een doe lijstje voor jezelf .......voor waneer je weer gaat twijfelen/piekeren.
Ik ben blij dat ik zoveel moet regelen en dat ik zoveel energie in dat krijgen vna die woning moest steken. Dat heeft me over het eerste punt heen getrokken. En ik merk dat m'n kopvoltwifels toch ietsje minder wordt.
En wat me ook helpt is........dat je je lot niet kunt ontlopen, dus meegaan met de flow
suc 6
  maandag 27 maart 2006 @ 14:17:36 #280
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36403988
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, ok ? ga je erop wachten, totdat zij weet of ze er uit is?

en, moest ze echt zo twijfelen, zou ze je dat toch via mail kunnen zeggen. Als ze niet antwoordt is dat omdat ze niet wil. Ze wil blijkbaar geen contact, zeker op dit moment niet, dat is duidelijk ...
Tja.. wachten? Tot nu toe heb ik wel zitten wachten ja. Natuurlijk heb ik ook leuke dingen ondernomen met vrienden enzo, maar toch is die hoop altijd aanwezig. En ja... ik zal aan mezelf moeten gaan denken nu. Hoe meer ik er nu over nadenk, des te meer ik het besef krijg dat het geen zin heeft. Het is einde verhaal. Als zij terug had gewild, dan had ik dat allang van haar gehoord. Ze wil inderdaad totaal geen contact, daar lijkt het wel op iig.
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef kopvoltwijfels het volgende:
jagermeister hiero presies hetzelfde, wijsheid vast houden. Niet aan dat piekeren toegeven.
Probeer jezelf bezig te houden, maak vannavond niet aleen een neg lijstje van je ex maar ook een doe lijstje voor jezelf .......voor waneer je weer gaat twijfelen/piekeren.
Ik ben blij dat ik zoveel moet regelen en dat ik zoveel energie in dat krijgen vna die woning moest steken. Dat heeft me over het eerste punt heen getrokken. En ik merk dat m'n kopvoltwifels toch ietsje minder wordt.
En wat me ook helpt is........dat je je lot niet kunt ontlopen, dus meegaan met de flow
suc 6
Ik doe mijn best om niet aan dat piekeren toe te geven. Het is alleen fucking moeilijk. Vooral op momenten dat je alleen bent. Zo'n todo lijstje is een goed plan, ware het niet dat ik me daar toch niet aan ga houden. Ik hou wel een lijstje met haar negatieve zaken bij.

Ik ben ook weer fulltime aan het werk sinds vandaag. Heb namelijk wat psychische klachten waar ik te lang mee ben blijven rondlopen. Dat komt er ook nog eens bij. Ik was dus al lichtelijk depressief en had last van burn-out achtige verschijnselen vóór het uitging. Ik slik nu ook ff antidepressiva om door de ergste periode heen te komen. Ik hoop dat dat binnenkort aanslaat. Nee... ik heb betere tijden gekend.
pi_36404674
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:17 schreef jagermeister1 het volgende:

Tja.. wachten? Tot nu toe heb ik wel zitten wachten ja. Natuurlijk heb ik ook leuke dingen ondernomen met vrienden enzo, maar toch is die hoop altijd aanwezig. En ja... ik zal aan mezelf moeten gaan denken nu. Hoe meer ik er nu over nadenk, des te meer ik het besef krijg dat het geen zin heeft. Het is einde verhaal. Als zij terug had gewild, dan had ik dat allang van haar gehoord. Ze wil inderdaad totaal geen contact, daar lijkt het wel op iig.
komaan zeg, je gaat je leven toch niet verspillen door te 'wachten' op iets dat waarschijnlijk nooit gaat komen ...

besef dat JIJ de belangrijkste persoon bent in je eigen leven, niet zij ... zet haar niet zo op een voetstuk aub. Zij wil geen contact met jou. Dat is haar verlies, blijkbaar vindt ze het niet erg, okay, dan moet jij je focussen op jezelf.
pi_36404818
wat een tiefus bende, door dit geleuter denk ik ook weer teveel, how ironic...
rare is dat ik alleen maar aan het intieme, lichamelijke denk en daar last van heb, verder zal me het een rotzorg wezen wat ze uitvreet :S
  maandag 27 maart 2006 @ 14:46:58 #283
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36404917
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

komaan zeg, je gaat je leven toch niet verspillen door te 'wachten' op iets dat waarschijnlijk nooit gaat komen ...

besef dat JIJ de belangrijkste persoon bent in je eigen leven, niet zij ... zet haar niet zo op een voetstuk aub. Zij wil geen contact met jou. Dat is haar verlies, blijkbaar vindt ze het niet erg, okay, dan moet jij je focussen op jezelf.
Je hebt helemaal gelijk Petit.. het is zonde van mijn tijd en energie. Alleen het is zooo moeilijk om het los te laten. Maar ik MOET er gewoon aan werken en er doorheen.

Ze komt er ooit nog wel achter denk ik. Ik denk dat ze over een tijd nog wel eens aan me terug zal denken, want wat wij hadden bouw je niet zomaar zo 1, 2, 3 met iemand anders weer op lijkt me. Dan is het iig te laat, want zodra ik mezelf op de rails heb, denk ik dat het nog wel eens een opluchting kan zijn dat het uit is tussen ons.
pi_36405047
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef jagermeister1 het volgende:

Ze komt er ooit nog wel achter denk ik. Ik denk dat ze over een tijd nog wel eens aan me terug zal denken, want wat wij hadden bouw je niet zomaar zo 1, 2, 3 met iemand anders weer op lijkt me. Dan is het iig te laat, want zodra ik mezelf op de rails heb, denk ik dat het nog wel eens een opluchting kan zijn dat het uit is tussen ons.
aangezien ze het heeft uitgemaakt, ziet ze het blijkbaar wel zitten om opnieuw te beginnen. Het spannende van een nieuwe relatie is ook wel leuk .
pi_36405418
de 1e kus alles de 1e
  maandag 27 maart 2006 @ 15:10:21 #286
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36405584
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

aangezien ze het heeft uitgemaakt, ziet ze het blijkbaar wel zitten om opnieuw te beginnen. Het spannende van een nieuwe relatie is ook wel leuk .
Nou.. ze is bij me weggegaan omdat ik twijfelde over onze toekomst samen. Toen ik zei dat ik twijfelde heeft ze na een week tegen mijn moeder en haar moeder gezegd dat ze bij me weg wilde. Ik kreeg dit te horen en vroeg haar of dat waar was. Toen begon ze een beetje terug te krabbelen, maar ik heb haar toch met m'n stomme kop toch gezegd dat ze maar beter weg kon gaan. Nou... dat viel dus niet in goede aard. Een hard dichtslaande buitendeur was het gevolg. Een paar dagen later ben ik nog stommer geweest. Ik heb haar een mailtje gestuurd met de vraag of ze zsm alle adreswijzigingen wil doorgeven en dat ze een lijst moest samenstellen met de spullen die ze wilde. Dit alles in de hoop dat ze zou terugkrabbelen.... dat deed ze dus ff niet en we raakten steeds verder uit elkaar. Tot we een keer ruzie kregen aan de telefoon en vanaf dat moment eigenlijk niets meer van haar vernomen.

Ze was voor dit alles echt nog niet van plan om bij me weg te gaan. Begin januari wilde ze nog kijken voor een koophuis.

Maar goed... het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ze straks (of misschien nu al) een nieuwe lover heeft. Hoe zuur ik dat ook vind. Maar goed.. mijn tijd komt ook nog wel.
pi_36405652
`Niet teveel druk op jezelf leggen inderdaad. eerst ff chillen en dan komt die meid die de ware is vanzelf... je bent niet nog hoog bejaard toch
  maandag 27 maart 2006 @ 15:16:36 #288
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36405776
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:12 schreef Kuuke2k5 het volgende:
`Niet teveel druk op jezelf leggen inderdaad. eerst ff chillen en dan komt die meid die de ware is vanzelf... je bent niet nog hoog bejaard toch
27 and still looking good
  maandag 27 maart 2006 @ 16:49:11 #289
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36408714
Nou.. ik heb het antwoord waar ik al bang voor was.

Het is echt over!

Ik kreeg een kort emailtje waarin ze zegt dat praten geen zin meer heeft en dat ze wel hele verhalen kan gaan vertellen, maar dat dat niets uithaalt. Ze had het liever anders gezien, maar ze zegt dat het nu eenmaal zo is gelopen. Ze wenst me dan nog wel veel geluk in de toekomst.

Dipje zal zo wel weer komen opzetten vrees ik. Het moet nog ff tot me doordringen. Maar goed... ik heb iig antwoord en kan het nu gaan afsluiten.
  maandag 27 maart 2006 @ 17:33:30 #290
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36409965
Nja, voor mij was het al duidelijk. Maar toch succes gewenst jagermeister.
pi_36410579
jagermeister, wat een lul ben jij zeg. gelukkig dat je ex slim genoeg is om al het contact te verbreken ... zeggen dat je het uitmaakt, en dan nog eens goed manipuleren. je mag trots op jezelf zijn
  maandag 27 maart 2006 @ 18:09:42 #292
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36410957
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
jagermeister, wat een lul ben jij zeg. gelukkig dat je ex slim genoeg is om al het contact te verbreken ... zeggen dat je het uitmaakt, en dan nog eens goed manipuleren. je mag trots op jezelf zijn
Jagermen , kerel wat doe je,

Twijfelen aan een toekomst met iemand ok, maar communicatie ?
Niet via andereren maar waarom niet direct aan haar adres ?
Nu heb je iets in werking gezet waardoor je haar kwijt bent...
Als je veel voor der voelt snap ik dat je af en toe rare sprongen maakt zoals zo'n lijst sturen om het te forceren maar je had deze hele sjit simpel in der gezicht kunnen vertellen ?
Ik snap dat ze pissed is en je niet terug wil. Ik veroordeel je echt niet, maar waarom ?
Nu ben je het kwijt, door wel/niet eigen toedoen --> tijd om je eigen business te regelen.....zij is er toch niet meer, heeft duidelijk haar keus gemaakt, eat it!

Mijn ex reageert al 5 maanden niet en ik ben godzijdank ook 4 maanden geleden gestopt met contact zoeken. Ik weet ergens dat het goed met haar gaat en dat zou voor mij ook moeten gelden, ben er hard mee bezig ! Mijn stinkende best voor mezelf. Gaan gaan gaan...
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  maandag 27 maart 2006 @ 20:08:10 #293
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36414631
Hulde vreman. Ik doe mooi met je mee. Zijn genoeg vrouwen en er is dr vast wel eentje waarmee ik net zo bot kan zijn als ik ben.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:16:55 #294
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36416984
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik het uit zou maken. Ik zei dat ik het allemaal ff niet meer wist. Kan iedereen gebeuren. Tja.. als ik dan ineens te horen krijg van mijn moeder dat zij weg wil terwijl wij een bepaalde afspraak hadden, dan moet ze ook maar gaan ook. Achteraf had ik natuurlijk iets minder impulsief moeten zijn denk ik, maar eigenlijk ging het al tijden niet meer goed tussen ons. Vroeg of laat zouden we toch uit elkaar gaan. Neemt niet weg dat ik niet om haar geef en haar niet terug zou willen. Alleen... tja... als ik heel eerlijk ben en vanuit het verstand spreek, denk ik dat het beter is zo. Hoe fucked up moeilijk het ook is.

En inderdaad, misschien ben ik ook wel een lul. Dat zal ik niet ontkennen. Ik denk wel dat ik veel van deze relatie heb geleerd. Manipuleren? Hoe kom je daarbij. Ik heb gewoon mijn werkelijke gevoelens naar haar geuit. Niets mis mee. Soms weet een mens het gewoon allemaal even niet en maakt ie inde.rdaad rare sprongen (zoals h_vreman zegt)
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Jagermen , kerel wat doe je,

Twijfelen aan een toekomst met iemand ok, maar communicatie ?
Niet via andereren maar waarom niet direct aan haar adres ?
Nu heb je iets in werking gezet waardoor je haar kwijt bent...
Als je veel voor der voelt snap ik dat je af en toe rare sprongen maakt zoals zo'n lijst sturen om het te forceren maar je had deze hele sjit simpel in der gezicht kunnen vertellen ?
Ik snap dat ze pissed is en je niet terug wil. Ik veroordeel je echt niet, maar waarom ?
Nu ben je het kwijt, door wel/niet eigen toedoen --> tijd om je eigen business te regelen.....zij is er toch niet meer, heeft duidelijk haar keus gemaakt, eat it!

Mijn ex reageert al 5 maanden niet en ik ben godzijdank ook 4 maanden geleden gestopt met contact zoeken. Ik weet ergens dat het goed met haar gaat en dat zou voor mij ook moeten gelden, ben er hard mee bezig ! Mijn stinkende best voor mezelf. Gaan gaan gaan...
Ik heb direct met haar gecommuniceerd hoor. Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik dat niet gedaan zou hebben. Lijst sturen? Ik heb geen lijst gestuurd. Ik heb gewoon 3 mailtjes gestuurd waarin ik mezelf uit. Overigens heb ik meerdere malen verzocht om eens face-2-face te babbelen... dat wilde ze dus niet meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door jagermeister1 op 27-03-2006 23:28:18 ]
  maandag 27 maart 2006 @ 23:48:04 #295
74671 h_vreman
true Junglist
pi_36422190
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef jagermeister1 het volgende:

Ik heb direct met haar gecommuniceerd hoor. Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik dat niet gedaan zou hebben. Lijst sturen? Ik heb geen lijst gestuurd. Ik heb gewoon 3 mailtjes gestuurd waarin ik mezelf uit. Overigens heb ik meerdere malen verzocht om eens face-2-face te babbelen... dat wilde ze dus niet meer.
Ok , sorry ik las verkeerd.
Maar je gaat er nu geen aandacht meer aan besteden naar haar toe?
Ga je verder?
Als iemand nog meer tips bij het "verder gaan" noem ze !!!
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  maandag 27 maart 2006 @ 23:55:40 #296
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36422433
Uitgaan en veel met andere vrouwen praten werkt zeer verfrissend heb ik ondervonden. Alhoewel het andere geslacht soms best wat frustratie opwerkt bij mij.
pi_36425096
Pak je sport/hobbie op, staat je kop er niet naar ga toch. Dwing jezelf er desnoods toe.
Geef jezelf half uur of 1 uurtje p dag om je jezelf zielig te voelen.
Ga chatten met andere mensen op het net, niet om relatie te zoeken maar gewoon afleiding.
Verwen jezelf eens met iets nieuws/ga iets doen wat je altijd al wilde
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:06:53 #298
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36425623
quote:
Op maandag 27 maart 2006 23:48 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Ok , sorry ik las verkeerd.
Maar je gaat er nu geen aandacht meer aan besteden naar haar toe?
Ga je verder?
Als iemand nog meer tips bij het "verder gaan" noem ze !!!
Maakt niet uit
Helemaal niets laat ik meer van me horen. Het is nu echt compleet einde verhaal voor mij. Ik heb mijn best gedaan. Des te meer het bewijs dat ze me niet waard is. Het was maar een slap halfbakken reactie van haar kant. Ik heb het er uiteraard wel moeilijk mee, maar heb wel het idee dat ik het nu kan gaan afsluiten. De valse hoop is nu weg. Bovendien heb ik sterk het vermoeden dat er nu een ander in het spel is. Ze hoont me wel heel makkelijk weg namelijk. Maar goed... so be it dan maar. Ze komt zichzelf vast nog wel eens tegen en ze zal nog weleens terugdenken aan wat WIJ hadden.
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:16 schreef kopvoltwijfels het volgende:
Pak je sport/hobbie op, staat je kop er niet naar ga toch. Dwing jezelf er desnoods toe.
Geef jezelf half uur of 1 uurtje p dag om je jezelf zielig te voelen.
Ga chatten met andere mensen op het net, niet om relatie te zoeken maar gewoon afleiding.
Verwen jezelf eens met iets nieuws/ga iets doen wat je altijd al wilde
Ben bezig met het opknappen van de slaapkamer. Heb al in geen 2 maanden tijd meer aan mijn hobby's besteed. Heb er ook weinig trek in eerlijk gezegd. Quality time met vrienden doet goed, alleen kost vaak ook weer een hoop geld. Dat bewaar ik dus voor de weekenden. Ennuh.. mezelf verwennen met iets nieuws... tja..... ik zou wel willen, maar ik zit nu alleen in een huis en alles bij elkaar mag ik blij zijn als ik nog wat overhoud per maand. Het opknappen van die slaapkamer is opzich al iets toch? Daarna zien we wel weer.

Oja.. en ik doe tegenwoordig aan fitness... daar knap je ook wel redelijk van op idd.

[ Bericht 6% gewijzigd door jagermeister1 op 28-03-2006 09:55:20 ]
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:54:32 #299
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36426442
Hebben jullie ook dat je een sterke afkeer hebt tegen alles wat je nog herinnert aan je vriend/vriendin? Zat zonet bijv op last.fm waar me ex nog bij vrienden staat.En kreeg meteen weer zo'n vaag ril gevoel door me maag heen. Had daarna de behoefte om haar weblog weer eens door te pluizen, maar had me nog kunnen weerhouden.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 09:58:18 #300
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36426514
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 09:54 schreef Madski het volgende:
Hebben jullie ook dat je een sterke afkeer hebt tegen alles wat je nog herinnert aan je vriend/vriendin? Zat zonet bijv op last.fm waar me ex nog bij vrienden staat.En kreeg meteen weer zo'n vaag ril gevoel door me maag heen. Had daarna de behoefte om haar weblog weer eens door te pluizen, maar had me nog kunnen weerhouden.
Nog niet, maar dat begint wel te komen. Lijkt me lekker om een hekel aan haar te krijgen. Des te makkelijker ik het kan afsluiten. Hoe zij de laatste tijd deed... zo kende ik haar nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')