precies, die van mij woont 120 km van me vandaan. Dus ik heb meer recht van klagen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef succubus het volgende:
Typisch Nederlands. moeilijk dan over 60km.. man da's toch niks
Dat is het nou net, we willen elkaar elke dag wel zien enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ach, ik was 4 uur onderweg op m'n 15e en dat was ook zeker de moeite waard, alleen had ik wel een OV dus dat scheelt wel. Verder heeft het overigens niet erg lang geduurd, voornamelijk omdat we elkaar nauwelijks zagen, maar dat is natuurlijk ook net hoeveel tijd je er voor vrij wilt maken.
Als je allebei graag wilt is 60 km goed te doen, alleen dan moet je elkaar wel vertrouwen en de reistijd en dergelijke op de koop toenemen.
Mooi gesproken.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef Uiruru het volgende:
60km... kom op hey... Dat zou ik nog fietsen als er geen andere mogelijkheid zou zijn om daar te komen.
Als je gaat miepen over de afstand dan ben je ook niet echt verliefd... het is fijner als je dichter bij elkaar woont maar als ze het waard is om te reizen dan doe je dat gewoon.
rare gedachtengang.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
zij woont namelijk 60 km verder, waardoor de kans dat 1 van ons vreemdgaat er eerder is,
Als je foto ziet dan weet je waaromquote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef nozem het volgende:
Je bent nog maar 15, waarom niet op zoek naar een vriendinnetje dat bij je om de hoek woont?
Dan moet je er maar iets voor over hebben hoor.quote:
heb ik opzich ook wel, Alleen zit nu in examentijd, dus tot 1 juni wordt niks, Daarna kan het misschien, al zullen die ouders er ook niet om springen dat ik daar weken blijf slapen, en vanaf 4 juli is ze 7 weken wegquote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan moet je er maar iets voor over hebben hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |