precies, die van mij woont 120 km van me vandaan. Dus ik heb meer recht van klagen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef succubus het volgende:
Typisch Nederlands. moeilijk dan over 60km.. man da's toch niks
Dat is het nou net, we willen elkaar elke dag wel zien enzoquote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ach, ik was 4 uur onderweg op m'n 15e en dat was ook zeker de moeite waard, alleen had ik wel een OV dus dat scheelt wel. Verder heeft het overigens niet erg lang geduurd, voornamelijk omdat we elkaar nauwelijks zagen, maar dat is natuurlijk ook net hoeveel tijd je er voor vrij wilt maken.
Als je allebei graag wilt is 60 km goed te doen, alleen dan moet je elkaar wel vertrouwen en de reistijd en dergelijke op de koop toenemen.
Mooi gesproken.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:44 schreef Uiruru het volgende:
60km... kom op hey... Dat zou ik nog fietsen als er geen andere mogelijkheid zou zijn om daar te komen.
Als je gaat miepen over de afstand dan ben je ook niet echt verliefd... het is fijner als je dichter bij elkaar woont maar als ze het waard is om te reizen dan doe je dat gewoon.
rare gedachtengang.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
zij woont namelijk 60 km verder, waardoor de kans dat 1 van ons vreemdgaat er eerder is,
Als je foto ziet dan weet je waaromquote:Op zondag 15 mei 2005 23:45 schreef nozem het volgende:
Je bent nog maar 15, waarom niet op zoek naar een vriendinnetje dat bij je om de hoek woont?
Dan moet je er maar iets voor over hebben hoor.quote:
heb ik opzich ook wel, Alleen zit nu in examentijd, dus tot 1 juni wordt niks, Daarna kan het misschien, al zullen die ouders er ook niet om springen dat ik daar weken blijf slapen, en vanaf 4 juli is ze 7 weken wegquote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan moet je er maar iets voor over hebben hoor..
Onlangs op vakantie geweest naar een of ander Aziatisch land vriend?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
heb ik opzich ook wel, Alleen zit nu in examentijd, dus tot 1 juni wordt niks, Daarna kan het misschien, al zullen die ouders er ook niet om springen dat ik daar weken blijf slapen, en vanaf 4 juli is ze 7 weken weg
Foto ?
[afbeelding]
Ja joh, goedkoop manquote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef tonks het volgende:
Hey.. hij heeft der toch gekocht..
-3 generalisatie. En nu wegwezen hier.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:01 schreef tonks het volgende:
1 ding.. en dat is serieus.. thaise meisjes (als ze thais is) zijn niet te vertrouwen
Ik vroeg gewoon om meningen, hoe mensen er over denken!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
misschien kun je een poll maken. kunnen wij met zijn allen stemmen, of je wel of niet met je relatie door moet gaan. en dan dat advies opvolgen.kom op zeg, dat je daarover nadenkt.
zij zal toch zeker ook daarheen komen of watquote:Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef tonks het volgende:
niet dat jij al je zakgeld/werkgeld opmaakt aan tripjes daarheen en dan dumpt ze je ofzo..
Ik ken der ook al in het echt, als je de TS had gelezenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:17 schreef tonks het volgende:
Waar ik wel goed over na zou denken als ik jou was,
Is ze het wel echt waard.. ik bedoel niet dat jij al je zakgeld/werkgeld opmaakt aan tripjes daarheen en dan dumpt ze je ofzo..
Daar bedoel ik natuurlijk niet mee dat dat meisje slecht is ofzo.. maar je kent haar alleen over msn dus je kan er niet zo heelveel over weten.
2 weekenden.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef tonks het volgende:
oo, ja dat veranderd het verhaal een beetje he.. als je elkaar al 5 keer gezien hebt.. zij is dan ook al bij jou geweest natuurlijk?
Oja dat is een gezonde relatie..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef Cappy het volgende:
kilometers is maar gezeur vindt je der lekker gewoon door neuken .. alleen in je achterhoofd onthouden dat zij HET niet is ... en dat weet je eigenlijk nu al.
Op afstand heeft me nooit gedeerd, het is maar hoe jaloers je bent en hoe je tegen vreemdstaan aankijkt.Mijn meissie woont aan de andere kant van de oceaan en het zal mij een zorg zijn wat ze daar uitfreet ... zoals het haar een zorg zal zijn wat ik neuk ( ja natuurlijk denken we er allebij aan ...kunnen we er mee leven .. kweet nie). ga niet zeuren over 60 km als dat het waard is ( en dat weet je zelf het beste) dan ga je gewoon door .. en anders zuip je gewoon tot het moment dat je het niet meer weet en ga je en andere weg in...........-sigh-
Omdat dat in ruim 2 jaar 5 keer gezien is.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:32 schreef tonks het volgende:
En waarom twijvel je nu dan opeens?
dat 2 jaar heb je er niet bijgezegdquote:Op maandag 16 mei 2005 00:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat dat in ruim 2 jaar 5 keer gezien is.
Ik ken haar dus nu 2 jaar, in die tijd hebben we elkaar 5 keer een weekend gzien, dus zeg maar in totaal 10 dagen![]()
Hehe, bijdehand en offtopicquote:Op maandag 16 mei 2005 00:36 schreef tonks het volgende:
bewerk knop? waar
Voor mij nu wel .. in de toekomst misschien niet ... wie zal daar over beslissen ? zij en ik denk ik zo ... en wat jij denkt is hetzelfde als dat mijn kat naar de kattebak loopt ... "Ik weet niet beter"quote:
de manier waarom jij reageerd is als of jij nooit een relatie hebt gehad ... wat wil je er mee zeggen? als je maar genoeg stront gooit zal het ooit wel eens ergens gaat stinken .........quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef tonks het volgende:
Nou.. hoe jij praat lijkt het net alsof je haar pas net kent.
De manier waarom jij reageert is alsof je nog nooit op school hebt gezeten..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:40 schreef Cappy het volgende:
[..]
de manier waarom jij reageerd is als of jij nooit een relatie hebt gehad ... wat wil je er mee zeg
gen? als je maar genoeg stront gooit zal het ooit wel eens ergens gaat stinken .........
Meestal als je een relatie met iemand hebt.. zoen je niet met iemand anders.. tenzij je die andere gozer in dit topic bentquote:Op maandag 16 mei 2005 00:44 schreef Messenga het volgende:
Ik begrijp even niet dat mensen die gedachtegang niet kunnen volgen..
Stel : Je hebt relatie op afstand.. en je komt bij je in de buurt ook leuk persoon tegen, daar zoen je dan mee, of wat dan ook. Dan kan je tegen je relatie op afstand net zo goed niks zeggen, hij weet er toch niks van.
Dat is logisch, maar op afstand gebeurd dat sneller dan dichtbijquote:Op maandag 16 mei 2005 00:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Meestal als je een relatie met iemand hebt.. zoen je niet met iemand anders.. tenzij je die andere gozer in dit topic bent. (cappy)
Hoeft niet hoor, als je elkaar maar vertrouwdquote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar op afstand gebeurd dat sneller dan dichtbij
Dat zijn geen relaties meerquote:Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef innepin het volgende:
Ach, joh, mijn vriend woont in Californie en die van mijn broer woont 750 km van hem vandaan in Duitsland. Alles is relatief.
en daar ga je nu geheel fout tonks ... je mag er oever denken wat je wilt.. daar heb ik geen probleem mee,maar dan mag je ook dezelfde soort reacties verwachten als degene die je zelf geeft.Jij denkt dat als je een relatie hebt er niets anders mag dan alleen die persoon en daarmee einde verhaal ( good for you ) en er zijn meer mensen die dat vinden en er zijn ook mensen die dat niet vinden.De "meestal"die je noemt is al iets dat je het zelf nog niet weet, als je iets nog niet weet of er niets bij voor kan stellen kun je toch ook geen mening geven? Jij kan dat schijnbaar wel ( great)quote:Op maandag 16 mei 2005 00:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Meestal als je een relatie met iemand hebt.. zoen je niet met iemand anders.. tenzij je die andere gozer in dit topic bent. (cappy)
Nou zij heeft tenminste geen relatie waarin er op fora gevraagd moet worden of ze er wel mee door moet gaan..quote:
jij begrijpt er niks van : we hebben niksquote:Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou zij heeft tenminste geen relatie waarin er op fora gevraagd moet worden of ze er wel mee door moet gaan..
Woah. Ik ben verliefd. Ik ben blij met mijn vriend. Ik ben in een relatie. Dat jij zo'n verneukt gevoel van afstand hebt, en al twijfelt om 60 kilometer, betekent niet dat ik ooit de liefde van mijn leven zou laten gaan door een grote afstand.quote:
waarom zeik je dan zo? waarom open je dan een r&p topic? d'r is toch helemaal niks aan de hand dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
jij begrijpt er niks van : we hebben niks
Misschien had ik beter ik vind ofzo er voor kunnen zetten..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef Cappy het volgende:
[..]
en daar ga je nu geheel fout tonks ... je mag er oever denken wat je wilt.. daar heb ik geen probleem mee,maar dan mag je ook dezelfde soort reacties verwachten als degene die je zelf geeft.Jij denkt dat als je een relatie hebt er niets anders mag dan alleen die persoon en daarmee einde verhaal ( good for you ) en er zijn meer mensen die dat vinden en er zijn ook mensen die dat niet vinden.De "meestal"die je noemt is al iets dat je het zelf nog niet weet, als je iets nog niet weet of er niets bij voor kan stellen kun je toch ook geen mening geven? Jij kan dat schijnbaar wel ( great)
en daarmee zeg je niets anders dan andere simpele zielen "zoals ik het zie zo is het"
wat voor relatie heb jij?quote:
Ik wou weten hoe jullie daar tegen aan kekenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:57 schreef innepin het volgende:
[..]
waarom zeik je dan zo? waarom open je dan een r&p topic? d'r is toch helemaal niks aan de hand dan?
Je weet het niet Tonks ... dat is heel mijn punt .. je weet het niet .. misschien zou je het prefect vinden als het het zou proberen...( nee dit is niet afzeiken ) Het is gewoon het hokje waar je bekent mee bent.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien had ik beter ik vind ofzo er voor kunnen zetten..
Maar mijn MENING is dat als je een relatie met iemand hebt moet je je daar aan ook houden en niet met iemand anders zoenen/vrijen (Misschien ben ik ouderwets ik weet het niet)
Dat is ook wel weer zo..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:59 schreef Cappy het volgende:
[..]
wat voor relatie heb jij?
je noemt net zelf + 2 jaar .. en dan 10 dagen zien? wat voor relatie is dat? leg maar uit? zoals eerder gezegt .. het is relatief. Ben je bang dat het perfecte plaatje gescheurd gaat worden? IS het toch niet zo sterk? Komt ze misschien een betere kerel tegen als ik? Al die vragen zijn hetzelfde of ze nu 2 km van je woont of 1500 als het gebeurt dan gebeurt het ... en weet je wat? mijn ervaring is : hoe dichterbij hoe erger het fout kan gaan.
Ik weet het niet nee hoe het is.. en ik zal er ook wel nooit achterkomen, want ik wil gewoon niet dat mijn vriendin het met andere doet.. en ik doe het ook niet met anderenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef Cappy het volgende:
[..]
Je weet het niet Tonks ... dat is heel mijn punt .. je weet het niet .. misschien zou je het prefect vinden als het het zou proberen...( nee dit is niet afzeiken ) Het is gewoon het hokje waar je bekent mee bent.
madam woont in de US de laatste keer dat ik haar gezien heb is 5 januari .. en ik heb nog niemand gekust of genaaid..Het valt en staat bij vertrouwen .. vertrouwen in de afspraken die je maakt niet wat iedereen denkt te weten of te voelen. De afspraak is : je doet maar wat je niet laten kan en als het voor je over is.. dan is het over "quote:Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef D-Industries het volgende:
Groot gelijk Tonks. Als je een normale relatie heb hou je het gewoon daarbij, anders ben je gewoon een niet te vertrouwen kneus.
ALs je daar beter bij voelt leg ik je geen sto breed in de weg, echt niet. LOL ik kan er soms weinig aan doen maar ik heb zo'n hekel aan dat wijzen zonder dat er verder over gedacht wordtquote:Op maandag 16 mei 2005 01:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet het niet nee hoe het is.. en ik zal er ook wel nooit achterkomen, want ik wil gewoon niet dat mijn vriendin het met andere doet.. en ik doe het ook niet met anderenbeetje respect mag wel binnen een relatie
Ja maar als 1 van jullie vreemd gaat is het dan wel over of nietquote:Op maandag 16 mei 2005 01:07 schreef Cappy het volgende:
[..]
madam woont in de US de laatste keer dat ik haar gezien heb is 5 januari .. en ik heb nog niemand gekust of genaaid..Het valt en staat bij vertrouwen .. vertrouwen in de afspraken die je maakt niet wat iedereen denkt te weten of te voelen. De afspraak is : je doet maar wat je niet laten kan en als het voor je over is.. dan is het over "
Ze heeft net een ticket gekocht ...7 juni is ze hier ...en dat betekend voor mij veel meer dan "I love you" als je snapt wat ik bedoel. Het is misschien totaal iets anders en 90% van deze gevallen zullen de mist in gaan, maar waar ben je als je het nooit probeert?
lees tonks .. als iemand vindt dat het over is voor hem/ haar dan is het over.De vraag die jij stelt is over VREEMD gaan.De combinatie.Het gesprek gaat dan over wat is vreemd gaan is toch? Wat maak jij op uit mijn verhaal? Heeft ze de goedkeuring om een keer rond te neuken of niet? heb ik die toestemming van haar?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar als 1 van jullie vreemd gaat is het dan wel over of niet
Bier heb ik altijd genoeg op, dus dat is niet het probleemquote:Op maandag 16 mei 2005 01:13 schreef Cappy het volgende:
Volgens mij is het tijd voor BIER en dat Messenga weer eens een weekeinde gaat vinger"verven" 60 km verder op![]()
*Renewing krijgt steeds krommere tenen, zoals LintuxCx het al zei*quote:Op maandag 16 mei 2005 00:57 schreef D-Industries het volgende:
Ik zelf vind het klote, ik heb 2 relaties gehad van 10/15 km afstand. Heb er nooit moeilijk over gedaan maar het viel toch zwaar op de maag omdat het toch balen is dat ze niet dichterbij woonde
Je moet elkaar wel vertrouwen, anders moet je er gewoon fijn niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
Nou vroeg ik haar toen dus ookze zei dat ze het niet wist, door afstand, zij woont namelijk 60 km verder, waardoor de kans dat 1 van ons vreemdgaat er eerder is, en we elkaar vrij weinig kunnen zien, misschien 1 keer per maand in het weekend.
Wat vinden jullie? kan dit of niet?
en niet van die reacties plaatsen van : Triestofzo, want die ken ik wel hier
Dit is dan ook wel een heel extreem geval. Krijg jij ook zin een ONZ lemmingtopic te openen dat je zo verdrietig bent dat je nu een lange afstands relatie hebt met een vriendin die twee ipv één straat verderop woont?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:45 schreef renewing het volgende:
*Renewing krijgt steeds krommere tenen, zoals LintuxCx het al zei*![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een heel extreem geval. Krijg jij ook zin een ONZ lemmingtopic te openen dat je zo verdrietig bent dat je nu een lange afstands relatie hebt met een vriendin die twee ipv één straat verderop woont?
60 km maar? Dat is niet eens zo heel erg onmogelijk. Heb jarenlang een relatie gehad met iemand die ruim 200 km verderop woonde.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
Nouja, zal me even voorstellen, ik ben Niek, 15 jaar, en woon in Bathmen,ligt bij Deventer..
Nu heb ik een kwestie.
Ik vind al een tijdje een meisje leuk, zij mij ook, ben laatst ook paar dagen bij haar geweest, gezoend, ook nog wel ietsjes verder.
Nou vroeg ik haar toen dus ookze zei dat ze het niet wist, door afstand, zij woont namelijk 60 km verder, waardoor de kans dat 1 van ons vreemdgaat er eerder is, en we elkaar vrij weinig kunnen zien, misschien 1 keer per maand in het weekend.
Wat een bullshit. Je moet wel hele trieste ouders hebben als die niet een keer in de 2 weken een uur voor je kunnen rijdenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onzin is elders.
15 jaar, fokkink as the world turns is der niks bijquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
Nouja, zal me even voorstellen, ik ben Niek, 15 jaar, en woon in Bathmen,ligt bij Deventer..
Nu heb ik een kwestie.
Ik vind al een tijdje een meisje leuk, zij mij ook, ben laatst ook paar dagen bij haar geweest, gezoend, ook nog wel ietsjes verder.
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Developersrus het volgende:
Gaat niet werken op de lange termijn, kappen met die handel.
Inderdaad, maar het kan goed gaan.. Ik was ook 5 toen ik bij mijn voormalige vriendje kwam en we hebben het samen toch 3 jaar volgehouden...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:09 schreef Biancavia het volgende:
Ach, je bent 15. Kijk gewoon hoe het loopt.
Wellesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Developersrus het volgende:
Gaat niet werken op de lange termijn, kappen met die handel.
Belgrado/Servië "hier".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Koffieboon het volgende:
Ze komt uit het hogere sociale circuit van Roemenie (het is dus geen Romanian/Russian of whatever Bride).
Klinkt bekend. Is bij mij ook zo gegaan, want ja, we hadden twee maanden tijd in een zomer om te doen wat anderen in een half jaar doen.quote:Het grappige is, omdat we elkaar al een langere tijd kennen, dat onze relatie eigenlijk in een stroomversnelling is terechtgekomen, en we veel "fases" hebben kunnen overslaan, omdat we elkaar al (erg) goed kenden.
Je was er vroeg bijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef ik_ik het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het kan goed gaan.. Ik was ook 5 toen ik bij mijn voormalige vriendje kwam en we hebben het samen toch 3 jaar volgehouden...
Werd verwezen naar dit topic...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, toch ook maar een keer jullie advies vragen:
Ik heb al 3 jaar een relatie gehad met een schat van een meid... Nooit problemen gehad.
Totdat ze een half jaar geleden is verhuisd voor haar studie.. nu is het 3 uur reizen van deur.
Op zich niet erg, maar het punt is dat we elkaar door de weeks zelden kunnen zien. allebei druk met school, stage, sport.. dus we zien elkaar nu alleen in het weekend meestal maar 1 dagje / avondje / nachtje. Zij heeft daar een heel eigen leven weer opgebouwd. Nieuwe vrienden etc. en dat is ook goed voor haar.
Op een gegeven moment kregen we steeds ruzie om domme dingen.. zo van "waarom kom je dit weekend weer niet naar mij" etc. En nu hebben we samen besloten dat het toch niet meer zo verder kon. Dat het niet meer zo leuk was als "vroeger"... Het is nu 3 weken "uit". We bellen nog wel enzo en ik heb haar weinig gezien. Maar ik denk echt elke dag nog wel aan haar.
Lang verhaal. Het is gewoon een kloot situatie.. heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt en zo ja hoe hebben jullie dit opgelost..
hey Vince-E.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef Vince-E het volgende:
ja, moet kunnen toch? nu 1,5 jaar getrouwd, eerst 2,5 jaar van elkaar apart geleefd (circa 11.000 km), en nu samen en getrouwd in brazilie.
Hoe lang heb je een long distance gehad?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef Appie_Pils het volgende:
Mijn vriendin is Amerikaanse, maar goed zelf woon ik nog 1,5 maand in Nederland en dan emigreer ik naar Amerika. We trouwen 14 oktober![]()
iets meer dan 2 jaar in totaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef Falkor_73 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je een long distance gehad?
Ben je vaak op en neer gereisd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef Appie_Pils het volgende:
[..]
iets meer dan 2 jaar in totaal.
Volgende keer maar gewoon in het Nederlands. Je zin klopt van geen kanten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Un relación lejos es por pendejos
Wedje maken van wel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon in het Nederlands. Je zin klopt van geen kanten.
Ben je vaak op en neer gereisd?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef Falkor_73 het volgende:
[..]
Ben je vaak op en neer gereisd?
En was het altijd om de beurt of zoiets?
Wist je vanaf het begin dat ze degene was waarvoor je zou willen verhuizen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |