*Renewing krijgt steeds krommere tenen, zoals LintuxCx het al zei*quote:Op maandag 16 mei 2005 00:57 schreef D-Industries het volgende:
Ik zelf vind het klote, ik heb 2 relaties gehad van 10/15 km afstand. Heb er nooit moeilijk over gedaan maar het viel toch zwaar op de maag omdat het toch balen is dat ze niet dichterbij woonde
Je moet elkaar wel vertrouwen, anders moet je er gewoon fijn niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
Nou vroeg ik haar toen dus ookze zei dat ze het niet wist, door afstand, zij woont namelijk 60 km verder, waardoor de kans dat 1 van ons vreemdgaat er eerder is, en we elkaar vrij weinig kunnen zien, misschien 1 keer per maand in het weekend.
Wat vinden jullie? kan dit of niet?
en niet van die reacties plaatsen van : Triestofzo, want die ken ik wel hier
Dit is dan ook wel een heel extreem geval. Krijg jij ook zin een ONZ lemmingtopic te openen dat je zo verdrietig bent dat je nu een lange afstands relatie hebt met een vriendin die twee ipv één straat verderop woont?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:45 schreef renewing het volgende:
*Renewing krijgt steeds krommere tenen, zoals LintuxCx het al zei*![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:28 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een heel extreem geval. Krijg jij ook zin een ONZ lemmingtopic te openen dat je zo verdrietig bent dat je nu een lange afstands relatie hebt met een vriendin die twee ipv één straat verderop woont?
60 km maar? Dat is niet eens zo heel erg onmogelijk. Heb jarenlang een relatie gehad met iemand die ruim 200 km verderop woonde.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
Nouja, zal me even voorstellen, ik ben Niek, 15 jaar, en woon in Bathmen,ligt bij Deventer..
Nu heb ik een kwestie.
Ik vind al een tijdje een meisje leuk, zij mij ook, ben laatst ook paar dagen bij haar geweest, gezoend, ook nog wel ietsjes verder.
Nou vroeg ik haar toen dus ookze zei dat ze het niet wist, door afstand, zij woont namelijk 60 km verder, waardoor de kans dat 1 van ons vreemdgaat er eerder is, en we elkaar vrij weinig kunnen zien, misschien 1 keer per maand in het weekend.
Wat een bullshit. Je moet wel hele trieste ouders hebben als die niet een keer in de 2 weken een uur voor je kunnen rijdenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Onzin is elders.
15 jaar, fokkink as the world turns is der niks bijquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Messenga het volgende:
Nouja, zal me even voorstellen, ik ben Niek, 15 jaar, en woon in Bathmen,ligt bij Deventer..
Nu heb ik een kwestie.
Ik vind al een tijdje een meisje leuk, zij mij ook, ben laatst ook paar dagen bij haar geweest, gezoend, ook nog wel ietsjes verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |