abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 00:53:38 #76
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_27043049
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef innepin het volgende:
Ach, joh, mijn vriend woont in Californie en die van mijn broer woont 750 km van hem vandaan in Duitsland. Alles is relatief.
Dat zijn geen relaties meer
  maandag 16 mei 2005 @ 00:54:34 #77
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27043071
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:45 schreef tonks het volgende:

[..]

Meestal als je een relatie met iemand hebt.. zoen je niet met iemand anders.. tenzij je die andere gozer in dit topic bent . (cappy)
en daar ga je nu geheel fout tonks ... je mag er oever denken wat je wilt.. daar heb ik geen probleem mee,maar dan mag je ook dezelfde soort reacties verwachten als degene die je zelf geeft.Jij denkt dat als je een relatie hebt er niets anders mag dan alleen die persoon en daarmee einde verhaal ( good for you ) en er zijn meer mensen die dat vinden en er zijn ook mensen die dat niet vinden.De "meestal"die je noemt is al iets dat je het zelf nog niet weet, als je iets nog niet weet of er niets bij voor kan stellen kun je toch ook geen mening geven? Jij kan dat schijnbaar wel ( great)

en daarmee zeg je niets anders dan andere simpele zielen "zoals ik het zie zo is het"
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_27043077
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:53 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nou zij heeft tenminste geen relatie waarin er op fora gevraagd moet worden of ze er wel mee door moet gaan..
  maandag 16 mei 2005 @ 00:56:44 #79
108558 Messenga
pi_27043118
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef tonks het volgende:

[..]

Nou zij heeft tenminste geen relatie waarin er op fora gevraagd moet worden of ze er wel mee door moet gaan..
jij begrijpt er niks van : we hebben niks
pi_27043130
quote:

[..]

Woah. Ik ben verliefd. Ik ben blij met mijn vriend. Ik ben in een relatie. Dat jij zo'n verneukt gevoel van afstand hebt, en al twijfelt om 60 kilometer, betekent niet dat ik ooit de liefde van mijn leven zou laten gaan door een grote afstand.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27043145
Ik denk dat het voor iedereen persoonlijk is of dit te doen valt Messenga.

De een is er gelukkig mee en de ander valt dit erg ongelukkig.
Ik zelf vind het klote, ik heb 2 relaties gehad van 10/15 km afstand. Heb er nooit moeilijk over gedaan maar het viel toch zwaar op de maag omdat het toch balen is dat ze niet dichterbij woonde. Klaar !
Vertrouwen moet je hebben, maar dat is een ander verhaal ! Of ze nou 5 meter van je woonde of 5 km, vertrouwen blijft vertrouwen Messenga.
Altijd aan het dromen...
pi_27043147
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:56 schreef Messenga het volgende:

[..]

jij begrijpt er niks van : we hebben niks
waarom zeik je dan zo? waarom open je dan een r&p topic? d'r is toch helemaal niks aan de hand dan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27043179
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:54 schreef Cappy het volgende:

[..]

en daar ga je nu geheel fout tonks ... je mag er oever denken wat je wilt.. daar heb ik geen probleem mee,maar dan mag je ook dezelfde soort reacties verwachten als degene die je zelf geeft.Jij denkt dat als je een relatie hebt er niets anders mag dan alleen die persoon en daarmee einde verhaal ( good for you ) en er zijn meer mensen die dat vinden en er zijn ook mensen die dat niet vinden.De "meestal"die je noemt is al iets dat je het zelf nog niet weet, als je iets nog niet weet of er niets bij voor kan stellen kun je toch ook geen mening geven? Jij kan dat schijnbaar wel ( great)

en daarmee zeg je niets anders dan andere simpele zielen "zoals ik het zie zo is het"
Misschien had ik beter ik vind ofzo er voor kunnen zetten..
Maar mijn MENING is dat als je een relatie met iemand hebt moet je je daar aan ook houden en niet met iemand anders zoenen/vrijen (Misschien ben ik ouderwets ik weet het niet )
  maandag 16 mei 2005 @ 00:59:23 #84
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27043198
quote:

[..]

wat voor relatie heb jij?

je noemt net zelf + 2 jaar .. en dan 10 dagen zien? wat voor relatie is dat? leg maar uit? zoals eerder gezegt .. het is relatief. Ben je bang dat het perfecte plaatje gescheurd gaat worden? IS het toch niet zo sterk? Komt ze misschien een betere kerel tegen als ik? Al die vragen zijn hetzelfde of ze nu 2 km van je woont of 1500 als het gebeurt dan gebeurt het ... en weet je wat? mijn ervaring is : hoe dichterbij hoe erger het fout kan gaan.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
pi_27043218
Groot gelijk Tonks. Als je een normale relatie heb hou je het gewoon daarbij, anders ben je gewoon een niet te vertrouwen kneus.
Altijd aan het dromen...
  maandag 16 mei 2005 @ 01:00:56 #86
108558 Messenga
pi_27043244
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:57 schreef innepin het volgende:

[..]

waarom zeik je dan zo? waarom open je dan een r&p topic? d'r is toch helemaal niks aan de hand dan?
Ik wou weten hoe jullie daar tegen aan keken daarom begon ik ook : Dit is een kwestie
  maandag 16 mei 2005 @ 01:00:59 #87
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27043246
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:58 schreef tonks het volgende:

[..]

Misschien had ik beter ik vind ofzo er voor kunnen zetten..
Maar mijn MENING is dat als je een relatie met iemand hebt moet je je daar aan ook houden en niet met iemand anders zoenen/vrijen (Misschien ben ik ouderwets ik weet het niet )
Je weet het niet Tonks ... dat is heel mijn punt .. je weet het niet .. misschien zou je het prefect vinden als het het zou proberen...( nee dit is niet afzeiken ) Het is gewoon het hokje waar je bekent mee bent.
pi_27043317
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:59 schreef Cappy het volgende:

[..]

wat voor relatie heb jij?

je noemt net zelf + 2 jaar .. en dan 10 dagen zien? wat voor relatie is dat? leg maar uit? zoals eerder gezegt .. het is relatief. Ben je bang dat het perfecte plaatje gescheurd gaat worden? IS het toch niet zo sterk? Komt ze misschien een betere kerel tegen als ik? Al die vragen zijn hetzelfde of ze nu 2 km van je woont of 1500 als het gebeurt dan gebeurt het ... en weet je wat? mijn ervaring is : hoe dichterbij hoe erger het fout kan gaan.
Dat is ook wel weer zo..
Als je dicht op elkaar zit kan je sneller op elkaar uitgekeken raken..
En als je ver van elkaar af woont kan je je echt weken/dagen verheugen tot je je vriend/vriendin weer ziet.

Maarja aan de andere kant.. je kan haar niet vast pakken als je wilt of zoenen daar moet je dan op wachten.

Dus er zijn voordelen en nadelen en die zal je tegen elkaar moeten afwegen.. en je moet elkaar vertrouwen
pi_27043373
A je kan lullen wat je wilt maar als je de juiste meid te pakken heb, hoef je nergens voor bang te zijn ! Afstand is juist een test.
Altijd aan het dromen...
pi_27043417
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef Cappy het volgende:

[..]

Je weet het niet Tonks ... dat is heel mijn punt .. je weet het niet .. misschien zou je het prefect vinden als het het zou proberen...( nee dit is niet afzeiken ) Het is gewoon het hokje waar je bekent mee bent.
Ik weet het niet nee hoe het is.. en ik zal er ook wel nooit achterkomen, want ik wil gewoon niet dat mijn vriendin het met andere doet.. en ik doe het ook niet met anderen beetje respect mag wel binnen een relatie
  maandag 16 mei 2005 @ 01:07:15 #91
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27043450
euhm, ik denk dat we het gewoon eens moeten zijn over het feit dat er verschillende soorten relaties zijn, en iedereen zo zijn eigen voorkeuren heeft.
en verder weer gewoon ontopic teruggaan naar de op.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 16 mei 2005 @ 01:07:17 #92
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27043456
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef D-Industries het volgende:
Groot gelijk Tonks. Als je een normale relatie heb hou je het gewoon daarbij, anders ben je gewoon een niet te vertrouwen kneus.
madam woont in de US de laatste keer dat ik haar gezien heb is 5 januari .. en ik heb nog niemand gekust of genaaid..Het valt en staat bij vertrouwen .. vertrouwen in de afspraken die je maakt niet wat iedereen denkt te weten of te voelen. De afspraak is : je doet maar wat je niet laten kan en als het voor je over is.. dan is het over "

Ze heeft net een ticket gekocht ...7 juni is ze hier ...en dat betekend voor mij veel meer dan "I love you" als je snapt wat ik bedoel. Het is misschien totaal iets anders en 90% van deze gevallen zullen de mist in gaan, maar waar ben je als je het nooit probeert?
pi_27043537
Klopt Cappy. Je leeft maar 1 x he ! ( niet bedoeld van ga je gang maar en bedonder haar maar haha )

Als het de moeite waard is, is het nooit verspilde tijd
Altijd aan het dromen...
  maandag 16 mei 2005 @ 01:11:11 #94
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27043604
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:06 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik weet het niet nee hoe het is.. en ik zal er ook wel nooit achterkomen, want ik wil gewoon niet dat mijn vriendin het met andere doet.. en ik doe het ook niet met anderen beetje respect mag wel binnen een relatie
ALs je daar beter bij voelt leg ik je geen sto breed in de weg, echt niet. LOL ik kan er soms weinig aan doen maar ik heb zo'n hekel aan dat wijzen zonder dat er verder over gedacht wordt
pi_27043631
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:07 schreef Cappy het volgende:

[..]

madam woont in de US de laatste keer dat ik haar gezien heb is 5 januari .. en ik heb nog niemand gekust of genaaid..Het valt en staat bij vertrouwen .. vertrouwen in de afspraken die je maakt niet wat iedereen denkt te weten of te voelen. De afspraak is : je doet maar wat je niet laten kan en als het voor je over is.. dan is het over "

Ze heeft net een ticket gekocht ...7 juni is ze hier ...en dat betekend voor mij veel meer dan "I love you" als je snapt wat ik bedoel. Het is misschien totaal iets anders en 90% van deze gevallen zullen de mist in gaan, maar waar ben je als je het nooit probeert?
Ja maar als 1 van jullie vreemd gaat is het dan wel over of niet
  maandag 16 mei 2005 @ 01:13:58 #96
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27043703
Volgens mij is het tijd voor BIER en dat Messenga weer eens een weekeinde gaat vinger"verven" 60 km verder op
pi_27043730
Tonks 'je doet maar wat je niet laten kan en als het voor je over is.. dan is het over' betekend in mijn ogen : ik kan je niet tegenhouden... doe wat je niet laten kan. maar stiekem zit er in de zin hoop dat vertrouwen niet gekwetst wordt en dat het meer wordt tussen deze liefdespaar.

vreemdgaan, is altijd een scheur in de relatie.

of heb ik het mis Cappy
Altijd aan het dromen...
  maandag 16 mei 2005 @ 01:26:27 #98
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_27044139
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:11 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja maar als 1 van jullie vreemd gaat is het dan wel over of niet
lees tonks .. als iemand vindt dat het over is voor hem/ haar dan is het over.De vraag die jij stelt is over VREEMD gaan.De combinatie.Het gesprek gaat dan over wat is vreemd gaan is toch? Wat maak jij op uit mijn verhaal? Heeft ze de goedkeuring om een keer rond te neuken of niet? heb ik die toestemming van haar?

Heeft zij de toestemming van mij om een tweede relatie te beginnen? heb ik dat? Zoveel vragen zoveel grenzen, echter er is een afspraak en voor mij is die afspraak : we hebben een relatie en die houdt op als je geen relatie meer met mij wilt.Vreemd gaan heeft voor iedereen een andere context.Voor jouw is het misschien te vaak een sms'je ontvangen van een kerel die achter je vrouwtje aan zit.Voor een ander is het zoenen of neuken en voor mij is het een moment dat ik voel dat ik niet meer in haar leven pas of andersom. Ik ben nog nooit zo ver gegaan dat ik 2 "diepe"relaties had. Het lijkt voor mij 2 relaties is een NO go en dan is het voor mij over ..en zoals ik haar kan inschatten geld voor haar hetzelfde.

wat een lap tekst
  maandag 16 mei 2005 @ 11:05:11 #99
108558 Messenga
pi_27048176
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:13 schreef Cappy het volgende:
Volgens mij is het tijd voor BIER en dat Messenga weer eens een weekeinde gaat vinger"verven" 60 km verder op
Bier heb ik altijd genoeg op, dus dat is niet het probleem en heb mazzel, ze komt hier weer eens, in 14 - 18 juni
  maandag 16 mei 2005 @ 11:20:12 #100
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27048451
Zou er gewoon voor gaan. En trws je ziet er zelf ook gewoon goed uit hoor, dus geen probleem. Je lijkt beetje op mn neefje toe die jonger was en das nu echt een mooie jongen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')