Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Developersrus het volgende:
Gaat niet werken op de lange termijn, kappen met die handel.
Inderdaad, maar het kan goed gaan.. Ik was ook 5 toen ik bij mijn voormalige vriendje kwam en we hebben het samen toch 3 jaar volgehouden...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:09 schreef Biancavia het volgende:
Ach, je bent 15. Kijk gewoon hoe het loopt.
Wellesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Developersrus het volgende:
Gaat niet werken op de lange termijn, kappen met die handel.
Belgrado/Servië "hier".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:25 schreef Koffieboon het volgende:
Ze komt uit het hogere sociale circuit van Roemenie (het is dus geen Romanian/Russian of whatever Bride).
Klinkt bekend. Is bij mij ook zo gegaan, want ja, we hadden twee maanden tijd in een zomer om te doen wat anderen in een half jaar doen.quote:Het grappige is, omdat we elkaar al een langere tijd kennen, dat onze relatie eigenlijk in een stroomversnelling is terechtgekomen, en we veel "fases" hebben kunnen overslaan, omdat we elkaar al (erg) goed kenden.
Je was er vroeg bijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:28 schreef ik_ik het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het kan goed gaan.. Ik was ook 5 toen ik bij mijn voormalige vriendje kwam en we hebben het samen toch 3 jaar volgehouden...
Werd verwezen naar dit topic...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:04 schreef Gi1337 het volgende:
Hmm, toch ook maar een keer jullie advies vragen:
Ik heb al 3 jaar een relatie gehad met een schat van een meid... Nooit problemen gehad.
Totdat ze een half jaar geleden is verhuisd voor haar studie.. nu is het 3 uur reizen van deur.
Op zich niet erg, maar het punt is dat we elkaar door de weeks zelden kunnen zien. allebei druk met school, stage, sport.. dus we zien elkaar nu alleen in het weekend meestal maar 1 dagje / avondje / nachtje. Zij heeft daar een heel eigen leven weer opgebouwd. Nieuwe vrienden etc. en dat is ook goed voor haar.
Op een gegeven moment kregen we steeds ruzie om domme dingen.. zo van "waarom kom je dit weekend weer niet naar mij" etc. En nu hebben we samen besloten dat het toch niet meer zo verder kon. Dat het niet meer zo leuk was als "vroeger"... Het is nu 3 weken "uit". We bellen nog wel enzo en ik heb haar weinig gezien. Maar ik denk echt elke dag nog wel aan haar.
Lang verhaal. Het is gewoon een kloot situatie.. heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt en zo ja hoe hebben jullie dit opgelost..
hey Vince-E.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef Vince-E het volgende:
ja, moet kunnen toch? nu 1,5 jaar getrouwd, eerst 2,5 jaar van elkaar apart geleefd (circa 11.000 km), en nu samen en getrouwd in brazilie.
Hoe lang heb je een long distance gehad?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef Appie_Pils het volgende:
Mijn vriendin is Amerikaanse, maar goed zelf woon ik nog 1,5 maand in Nederland en dan emigreer ik naar Amerika. We trouwen 14 oktober![]()
iets meer dan 2 jaar in totaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef Falkor_73 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je een long distance gehad?
Ben je vaak op en neer gereisd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:46 schreef Appie_Pils het volgende:
[..]
iets meer dan 2 jaar in totaal.
Volgende keer maar gewoon in het Nederlands. Je zin klopt van geen kanten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Un relación lejos es por pendejos
Wedje maken van wel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon in het Nederlands. Je zin klopt van geen kanten.
Ben je vaak op en neer gereisd?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef Falkor_73 het volgende:
[..]
Ben je vaak op en neer gereisd?
En was het altijd om de beurt of zoiets?
Wist je vanaf het begin dat ze degene was waarvoor je zou willen verhuizen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |