Met of zonder drank. Jouw posts zijn de moeite niet waard om te lezen. Ok, ik weet het dat komt hard aan. Maar leer eens het verschil tussen IRL en VIRTUEEL...quote:Op zondag 5 maart 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
er staan zo ongeveer 10 posts van mijlees maar door dus of heb je gezopen ofzo?
Dat die malloot eindelijk eens z'n kritiek tov mij onderbouwd in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2quote:Op zondag 5 maart 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
En nu?
Doorgaan tegen ongewenste klonen aan kletsen?
Wachten tot de mods die ook verwijderen?
Of wat is de bedoeling eigenlijk?
Nee, ben Nederlander maar heb er 7 jaar gewoond....quote:Op zondag 5 maart 2006 04:09 schreef natronic het volgende:
Maar TanjaFan je komt dus uit espagña.. vertel
Bhs kijk maar uit dat ik je niet mijn zak over de kop trek
quote:Op zondag 5 maart 2006 04:12 schreef natronic het volgende:
klonen? Sorry ben nog een beetje groen. Wat wordt hier met een kloon bedoeld?
Nouja, best als jij dat vindt. Er zijn een aantal verschillen tussen ons. Ten eerste heb ik een vriendin. Ten tweede heb ik geen schuldsanering. Ten derde heb ik goed contact met mijn familie. Ten vierde heb ik geen records bij de politie vanwege stalken. Ten slotte geef ik antwoord op vragen. De vraag waarom ik vaak online ben of wat dan ook heeft geenszins betrekking op jou beschuldigingen tov mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:11 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Met of zonder drank. Jouw posts zijn de moeite niet waard om te lezen. Ok, ik weet het dat komt hard aan. Maar leer eens het verschil tussen IRL en VIRTUEEL...
JIJ bent verloren in de viruele wereld. GET OUT OF IT!!!
Iemand die net zogenaamd nieuw op Fok! is en allerlei trucjes weet qua user-icon veranderen, de juiste PI's gebruikt en die refereert naar posthistorie van veel langer hier postende users.....quote:Op zondag 5 maart 2006 04:12 schreef natronic het volgende:
klonen? Sorry ben nog een beetje groen. Wat wordt hier met een kloon bedoeld?
IK heb aan jouw niets te onderbouwen. Dus maak je geen illusies dat ik dat ga doen... Jij hebt mijn vraag nog niet eens beantwoord.... Ik ken de tactieken om de vraag terug te spelen, en zelf geen antwoord geven, maar je hebt pech...quote:Op zondag 5 maart 2006 04:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat die malloot eindelijk eens z'n kritiek tov mij onderbouwd in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2
Het wordt een beetje ingewikkeld zo. Er moet een lijstje komen van mensen tegen wie we niks mogen zeggen...quote:Op zondag 5 maart 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
En nu?
Welke vraag?quote:Op zondag 5 maart 2006 04:16 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
IK heb aan jouw niets te onderbouwen. Dus maak je geen illusies dat ik dat ga doen... Jij hebt mijn vraag nog niet eens beantwoord.... Ik ken de tactieken om de vraag terug te spelen, en zelf geen antwoord geven, maar je hebt pech...
Ik ben wel in procdure van schuldsanering...quote:Op zondag 5 maart 2006 04:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, best als jij dat vindt. Er zijn een aantal verschillen tussen ons. Ten eerste heb ik een vriendin. Ten tweede heb ik geen schuldsanering. Ten derde heb ik goed contact met mijn familie. Ten vierde heb ik geen records bij de politie vanwege stalken. Ten slotte geef ik antwoord op vragen. De vraag waarom ik vaak online ben of wat dan ook heeft geenszins betrekking op jou beschuldigingen tov mij.
neem aan dat dat likkertje iets met Tanja te maken heeft of zit ik er naast? Maar idd... laat die stoepschijter maar ff een ommetje in het bos makenquote:Op zondag 5 maart 2006 04:21 schreef bhs het volgende:
Nou ja, ik kan wel twintig klonen hebben, en het toch nog gezellig vinden, zolang die avatar van dat k*thondje maar wegblijft. Daar was ik echt op uitgekeken zeg. Vonden jullie dat nou ook geen verschikkelijk ding om tegenaan te kijken, natronic & TanjaFan?
jongen, het interesseert me allemaal geen fuck, voor mijn part ga je failliet en ohja, ik heb je mijn mening gegeven op msn (wil je dat hier ook soms neer zetten, ik heb het niet bewaard), jij valt mij aan en kunt dat niet onderbouwen en dat vind ik nogal kansloos. Een andere user had op een gegeven moment ook kritiek op mij en kon dat keurig onderbouwen, jij zegt alleen iets los en wil er dan voor de rest niet op ingaan!quote:Op zondag 5 maart 2006 04:21 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik ben wel in procdure van schuldsanering...
Ik heb bewust gekozen om geen kontakt te hebben met mijn familie, behalve mijn zoontje
Ik heb ook geen records wegens stalken bij plisie (je moet niet alles geloven wat je leest)
had je nog meer??
quote:
Ventje, niet de rollen omdraaien he??? Jij viel mij aan om mij een mongool te noemen.... Wel ff bij de les blijven, waar alles om is begonnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jongen, het interesseert me allemaal geen fuck, voor mijn part ga je failliet, jij valt mij aan en kunt dat niet onderbouwen en dat vind ik nogal kansloos. Een andere user had op een gegeven moment ook kritiek op mij en kon dat keurig onderbouwen, jij zegt alleen iets los en wil er dan voor de rest niet op ingaan!
LekkerSimpel heeft een ban... En heeft geen antwoord waaromquote:Op zondag 5 maart 2006 04:25 schreef golfer het volgende:
Hoeveel moeite kost het nou omsteeds van usernaam te veranderen en met z'n 3-en tegen jezelf te lullen als kloon in dit soort topics?
wie is er nou dronken?quote:Op zondag 5 maart 2006 04:25 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
een onderwerp beginnen en niet eens weten waar het over gaat....
duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Ik vraag mij af of manu82 wel eens een eigen mening heeft?
Of dat het gewoon een ja-knikker is op diverse topics, waar hij maar aandacht krijgt.
Hij is het altijd eens met het dominante persoon die op dat moment aan het woord is.
Lekker belangrijk...quote:Op zondag 5 maart 2006 04:28 schreef TanjaFan het volgende:
LekkerSimpel heeft een ban... En heeft geen antwoord waarom
Een quote van 21:49quote:Op zondag 5 maart 2006 04:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wie is er nou dronken?en neem het andere topic er ook even bij [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2
[..]
Jij zegt dat ik geen antwoord geef op je vraag/stelling en dat heb ik allang gedaan!quote:Op zondag 5 maart 2006 04:32 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Een quote van 21:49
Het is nu 04:32..
Dus wat wil je met dit bericht duidelijk maken?
bastante retorico.... je hebt nergens antwoord op gegeven....quote:Op zondag 5 maart 2006 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik geen antwoord geef op je vraag/stelling en dat heb ik allang gedaan!
nee, je kunt fucking hell nu je vraag stellen of je rot maar op naar Spanje of voor mij part naar de bodem van de stille oceaan (schijnt een leuke duikplek te zijn)quote:Op zondag 5 maart 2006 04:37 schreef TanjaFan het volgende:
En niet vragen waarop je geen antwoord hebt gegeven,,,, ff teruglezen...
Ik snap er geen reet vanquote:Op zondag 5 maart 2006 04:17 schreef Coos het volgende:
Kut. Moet ik alweer een topic nalezen om te weten waar het over gaat hier.
PCE maak eens een samenvatting!!![]()
hmmm ik kon niet slapen.. kijk nog ff op fok en ik zie dit topic weer ontsporren... ten 1e is er 0 evidentie dat ik een kloon zou zijn, 100% uitgesloten.. mijn posts zijn tog duidelijk authentiek en ik ga hier zo mn eigen weg dus laat mij ff buiten beschouwing aubquote:
Ik snap het ook niet meer golfer?? Zeg jij het maarquote:Op zondag 5 maart 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
En nu?
ik reageer alleen omdat ik beschuldigd word en daar geen onderbouwing bij krijg, als het goed onderbouwt is zal ik het ook toegeven maar dan wil ik dat horenquote:Op zondag 5 maart 2006 04:40 schreef Suikeroom het volgende:
<knip> slecht voor de batterijen
dit is daar niet de plek voor.. ik ga nu echt slapenquote:Op zondag 5 maart 2006 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik reageer alleen omdat ik beschuldigd word en daar geen onderbouwing bij krijg, als het goed onderbouwt is zal ik het ook toegeven maar dan wil ik dat horen
Redelijk authentiek jaquote:Op zondag 5 maart 2006 04:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hmmm ik kon niet slapen.. kijk nog ff op fok en ik zie dit topic weer ontsporren... ten 1e is er 0 evidentie dat ik een kloon zou zijn, 100% uitgesloten.. mijn posts zijn tog duidelijk authentiek en ik ga hier zo mn eigen weg dus laat mij ff buiten beschouwing aub
Heh, begin jij nou ook al zo te praten?quote:Op zondag 5 maart 2006 04:43 schreef Manu82 het volgende:
ik reageer alleen omdat ik beschuldigd word en daar geen onderbouwing bij krijg, als het goed onderbouwt is zal ik het ook toegeven maar dan wil ik dat horen
Ik kap er ook mee, die lamzak zit waarschijnlijk al z'n duikspullen al op te zoekenquote:Op zondag 5 maart 2006 04:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit is daar niet de plek voor.. ik ga nu echt slapen![]()
Zeker wel druk daar?quote:Op zondag 5 maart 2006 04:46 schreef natronic het volgende:
ik denk dat mij zo ff ga voegen bij mijn wederhelft
of een vakantie naar atlantis aan het boekenquote:Op zondag 5 maart 2006 04:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kap er ook mee, die lamzak zit waarschijnlijk al z'n duikspullen al op te zoeken![]()
mag het niet hopen..... ik denk dat ik mij maar eens druk ga makenquote:
Nee, we willen liever weten wat voor sokken ze vandaag draagtquote:Op zondag 5 maart 2006 04:50 schreef TanjaFan het volgende:
ps. die 25.000¤ die Tanja in haar oude sok heeft, daar heeft niemand het over he?
knipquote:Op zondag 5 maart 2006 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zoog niets, maar het is me duidelijk. Een discussie mag hier niet, want stel je voor dat Tanja zich aangesproken voelt.
Zij mag natuurlijk niet weten dat achter haar rug om smerige spelletjes worden gespeeld.
DanielleNaomi en oetelke....
Maar ... oetelke en die Daniellenoami.... Waarbij de laatste alleen maar uit is op .... IK KEN IEMANDDDDD....
(wat type ik eigenlijk?) wordt toch weer weggehaald)
Nope...ik ben voor volledig eerherstel van de "quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
Wist u dat
* Jappie weer aan het kotsen is ( zou die zwanger zijn ?)
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...ik ben voor volledig eerherstel van de "" ....deze is wegens niet nader te noemen politieke en maatschappelijke belangen in diskrediet gebracht en ik meen er goed aan te doen deze smiley weer haar juiste plaats in onze virtuele samenleving terug te geven.
![]()
Thanx, k'ben weer helemaal bijquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
Wist u dat
* Tan helemaal in de wolken isvan ene Rossi?
* Manu in gevecht is geraakt met LS?
*hier een Newbie ronddwaalt die "alles" wil weten?
* LS een ban heeft gekregen?
* APK en Tan samen op de bank voetbal hebben gekeken?
* Tan vroegtijdig weg moest ?
* daarom eindeuitslag heeft gemist ?
* ik er de ballen soms niet meer snap?
* maar toch altijd in een deuk lig hier?
* nu film ga kijken?
* Tanja nog niet heeft gezegd wat we moeten eten?
* PC eend wel hele leuke compilatie's maakt ?
* Tanja 25000 euro is haar sok heeft zitten ?
* Nog een newbie derbij is gekomen genaamd Tanjafan?
* Manu niemand mag uitmaken voor Mongool?
* een Moderator zit te genieten van een offtopic topic?
* hier dus weer als vanouds wordt gepost?
* oetelke en Danielle bang schijnen te zijn ?
Ja heb het 1 en anders meegekregen na het terug lezen, maar begrijp ik nou dan TanjaFan een kloon is van LS?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
Wist u dat
* Tan helemaal in de wolken isvan ene Rossi?
* Manu in gevecht is geraakt met LS?
*hier een Newbie ronddwaalt die "alles" wil weten?
* LS een ban heeft gekregen?
* APK en Tan samen op de bank voetbal hebben gekeken?
* Tan vroegtijdig weg moest ?
* daarom eindeuitslag heeft gemist ?
* ik er de ballen soms niet meer snap?
* maar toch altijd in een deuk lig hier?
* nu film ga kijken?
* Tanja nog niet heeft gezegd wat we moeten eten?
* PC eend wel hele leuke compilatie's maakt ?
* Tanja 25000 euro is haar sok heeft zitten ?
* Nog een newbie derbij is gekomen genaamd Tanjafan?
* Manu niemand mag uitmaken voor Mongool?
* een Moderator zit te genieten van een offtopic topic?
* hier dus weer als vanouds wordt gepost?
* oetelke en Danielle bang schijnen te zijn ?
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:16 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja heb het 1 en anders meegekregen na het terug lezen, maar begrijp ik nou dan TanjaFan een kloon is van LS?![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zondag 5 maart 2006 04:52 schreef TanjaFan het volgende:
Nu slapen, en ik hoop morgen een mailtje te hebben wat LekkrSimpel verkeerd heeft gedaan.
Ten eerste , ik heb nog nooit iets persoonlijks over jou op fok neergezet, wat jij andersom wel doet en daarbij nog dingen insinueerd die er totaal niet zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:46 schreef TanjaFan het volgende:
Ik ga ook slapen... En voor diegene die me aanvallen over mijn zoontje.... Hij mist mij net zoveel als ik hem mis. Maar we slepen ons er wel doorheen. Dus daar pakt niemand mij meer op.
Nee, jij ook niet oetelke en Daniellenaomi... Misscien zouden jullie moeten leren om liefde te kennen buiten jullie toetsenbord, wetende dat je je kids WEL in je armen kan nemen..
nu slaap out
Drank.....................is sneller op dan je lief isquote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
DanielleNaomi waarom blijf je hier reageren op bepaalde individuen.. iedereen weet allang hoe de vork in de steel zit... ik snap dat niet dat je niet gewoon iemand kan negeren![]()
Ja inderdaad je had hem ff mooi te pakken met dat tel.nummer. En nu KAPPEN met LS. Alleen het negeren van zijn kloonS is denk moeilijk voor sommige net zoals ik omdat we niet weten welke et allemaal zijn. Ben er nu wel 8er dat 1 van de TanjaFan is. Inderdaad lekker relaxed zondagje, bij mij ist slecht weer(noord-holland, aan de kust)quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef tann het volgende:
[..]
Daan, nu hoor je het ook es van een ander, die gast lult maar wat in de ruimte joh! heb je trouwens dat stukkie gelezen over je foon nummer en mn post daarop? duidelijk toch dat ie lult, gewoon negeren die hap, ook al zn kloons
![]()
Huissie nog niet klaar, ben bezig nog...lekker relaxed zondag dagje....laters
Neeeeeeeeeeee Waar moeten we dan nog met Tann pratenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:41 schreef flugeltje het volgende:
HBB SLUIT VOLGENDE WEEK ZONDAG!!
Ter info... En wel wat liefs over TL zeggen hè...
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee Waar moeten we dan nog met Tann pratenWe gaan wel met zun allen wat nieuws zoeken heh
![]()
?
![]()
Wats TL?![]()
Sorryyyyyyyyyyyquote:Op zondag 5 maart 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en tan heeft toch ook nog haar eigen forum?
Het was weer gezellig.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Gert het volgende:
Leuk leesvoer weer, vannacht.![]()
Je kunt mooi tussen de regels doorlezen dat de alcoholconsumptie op zaterdagavond wat hoger ligt.
Ach de whiskey smaakte erg goedquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Gert het volgende:
Je kunt mooi tussen de regels doorlezen dat de alcoholconsumptie op zaterdagavond wat hoger ligt.
Laat me raden, jouw vingers aan de NSB-knop?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
LS weekje verlengde ban erbij wegens klonen.
Was het maar waar... Ik was zo nuchter als wat want ik kwam pas om 2:30 van m'n werk, en heb me verlaagd tot het plaatsen van reacties op de klonen. Ik ga me maar es ff zitten schamen met een wijntje erbij.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Gert het volgende:
Nope.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:40 schreef Pinball het volgende:
Laat me raden, jouw vingers aan de NSB-knop?![]()
Hmmm dus ik moet niet alleen eten wat Tanja eet, maar nu nog een beetje mijn huis gaan schoonmaken ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef Danaa het volgende:
Ooh Tan schrobse van je huissie!!!Of ben je alweer gestopt?
Vanaf nu zijn alle nieuwelingen automatisch van LSquote:Op zondag 5 maart 2006 14:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad je had hem ff mooi te pakken met dat tel.nummer. En nu KAPPEN met LS. Alleen het negeren van zijn kloonS is denk moeilijk voor sommige net zoals ik omdat we niet weten welke et allemaal zijn. Ben er nu wel 8er dat 1 van de TanjaFan is.
Dat zal wel loslopen toch? LS is misschien een enge stalker, maar hij is niet helemaal dom. Ik denk dat hij wel snapt dat de duur van zijn ban vrolijk meekloont.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef PC eend het volgende:
Vanaf nu zijn alle nieuwelingen automatisch van LS
-edit- euh ik bedoel natuurlijk vanaf gisteren
Ik zie hem anders veel te vaak, of ie nou gebanned is of nietquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen toch? LS is misschien een enge stalker, maar hij is niet helemaal dom. Ik denk dat hij wel snapt dat de duur van zijn ban vrolijk meekloont.
Aha, nou zal het onthouden dus zal die uit Italie nu dan ook een kloon zijn?(naam vergeten, die over Rossi enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle nieuwelingen automatisch van LS
-edit- euh ik bedoel natuurlijk vanaf gisteren
Je moet met dit soort dingen niet naar mij luisterenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Aha, nou zal het onthouden dus zal die uit Italie nu dan ook een kloon zijn?(naam vergeten, die over Rossi enzo)
-10 verkapte "ik wil Jappie zijn telefoonnummer".quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet met dit soort dingen niet naar mij luisteren![]()
Ik geloof hier helemaal niemand, behalve tann natuurlijk, want die was zo vriendelijk het even telefonisch te bevestigen![]()
anders heb je altijd d elogs nogquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet met dit soort dingen niet naar mij luisteren![]()
Ik geloof hier helemaal niemand, behalve tann natuurlijk, want die was zo vriendelijk het even telefonisch te bevestigen![]()
Iedereen kan zichzelf Jappie noemenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
-10 verkapte "ik wil Jappie zijn telefoonnummer".![]()
Iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld is door Tanja.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
My mind is playing tricks with mequote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld is door Tanja.![]()
Mijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er weer! Goeienavond!
Heb ik nog wat gemist?
Val dood!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er weer! Goeienavond!
Heb ik nog wat gemist?
Zat me trouwens af te vragen tijdens die discussie of het nou ook toegestaan is om bv in plaats van 'val dood' gewoon 'sterf' te gebruiken.quote:
Dat vond ik wel de grootste dooddoener van de hele discussie.quote:
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen. De rest heeft er dikke blubberschijt aan en doet gezellig mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zat me trouwens af te vragen tijdens die discussie of het nou ook toegestaan is om bv in plaats van 'val dood' gewoon 'sterf' te gebruiken.
De uitkomst is hetzelfde, alleen, als je zoals LS deed TL toevoegt : ik hoop dat je doodvalt, dan krijg je een ban.
Voor mij is er geen enkel verschil.
Het is miereneukerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen. De rest heeft er dikke blubberschijt aan en doet gezellig mee.
Dood?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Shirley het volgende:
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen.
Verga tot stof.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sterf, verga in stof, laat je hart stoppen met kloppen enzovoorts...
Aah dat bedoelde je met gezelligquote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, of ze 'dood' vallen, muts.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 04:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we willen liever weten wat voor sokken ze vandaag draagt![]()
Je weet dat hij meeleest hè?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef tann het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen..... al mn sokken zitten vol met geld, en ik heb geen geld om nieuwe te kopen..![]()
Uitlokking.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef Pinball het volgende:
Je weet dat hij meeleest hè?![]()
De kunst is nu om hem zo ver te krijgen dat hij er tóch nog een kloon tegenaan gooit.
kheb heerlijk geslapen, uuuh ben nu aardappels met jus, spruiten gesmoord in hamkaas saus en gemarineerde (zout, wpeper, zoete ketjap) karbo aant eten....hmmmmquote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef rianne06 het volgende:
Hi! Lekker geslapen? Ennuh...tann? wat eten we vandaag?
Voel je het verschil ècht niet aan of zit je alleen maar wat te zieken?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
En volgens de mods mag dat allemaal, tenzij je er 'ik hoop dat je' voorzet. Dus ga gerust je gang.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was weer gezellig.![]()
LS weekje verlengde ban erbij wegens klonen.
Jees, allemaal van de Febo ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef tann het volgende:
[..]
kheb heerlijk geslapen, uuuh ben nu aardappels met jus, spruiten gesmoord in hamkaas saus en gemarineerde (zout, wpeper, zoete ketjap) karbo aant eten....hmmmm![]()
Peking Express #1: vanavond de grote aftrapquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Tan, ga je vanavond ook Peking Express kijken?![]()
Ik probeer bepaalde zaken bespreekbaar te maken, maar het publiek zit aan de karbonade van de Feboquote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voel je het verschil ècht niet aan of zit je alleen maar wat te zieken?
Damn net te laat gelezen dit, heb zojuist de chinees gebeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef tann het volgende:
[..]
kheb heerlijk geslapen, uuuh ben nu aardappels met jus, spruiten gesmoord in hamkaas saus en gemarineerde (zout, wpeper, zoete ketjap) karbo aant eten....hmmmm![]()
als ik klaar ben hier misschien, welk net...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Tan, ga je vanavond ook Peking Express kijken?![]()
Is die nepper van jou al weer vrij?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Gert het volgende:
Het wachten is op de eerste kloon die doet alsof-ie LS is.![]()
NET5. Het is leuk hoor!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:14 schreef tann het volgende:
[..]
als ik klaar ben hier misschien, welk net...
Nee die is voorgoed de nek omgedraaid.quote:
nee das LS niveau, doe ik niet aan mee.....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je weet dat hij meeleest hè?![]()
De kunst is nu om hem zo ver te krijgen dat hij er tóch nog een kloon tegenaan gooit.
Subtiel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef tann het volgende:
[..]
nee das LS niveau, doe ik niet aan mee.....![]()
Oh, ik dacht dat die hint over die sok met geld al een aanzetje was.quote:
Een soort catvanger zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Gert het volgende:
Het wachten is op de eerste kloon die doet alsof-ie LS is.![]()
Engels voor beginners ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
Ga ff "anger manegment "kijken ( tip voor sommige fokkers hier? )![]()
Heb ik al gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
Ga ff "anger manegment "kijken ( tip voor sommige fokkers hier? )![]()
Nou, als jij je mede users gaat toespreken met 'Val dood' is het misschien toch handig om het lesmateriaal nog s ff door te nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik al gezienvanavond maar weer even wat zooi downloaden geloof ik
en anger management heb ik niet nodig
Heb ik gisteren al uitgelegd, dat je dat in de context moet zien. Als ik jou tien keer iets vraag en jij wilt er geen antwoord op geven dan komt er bij de een hou je bek dicht of krijg de tyfus en bij mij toevallig val doodquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, als jij je mede users gaat toespreken met 'Val dood' is het misschien toch handig om het lesmateriaal nog s ff door te nemen![]()
Cursus "anger management"quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef Manu82 het volgende:
Thanks PH52 zal meteen beginnen
Ohja en btw, ik neem aan dat jij niet de volledige context kent dus vind dit begrip zeker wel geplaatst![]()
Daarom ben ik die cursus aan het volgen ......quote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cursus "anger management"
Vraag 1
Hoe reageert u op conflictsituaties?
Ant: uuuhh... ik zeg altijd "val dood'....of ehh..."lamzak" heb ik ook nog in huis.![]()
![]()
Je moet niet naar Jappie luisterenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik die cursus aan het volgen ......
maar ben nog steeds van mening dat het geen anger is
Ach val dood lamzak....kan ik er wat aan doen dat de modjes hier incompetent zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet niet naar Jappie luisteren![]()
Er is maar 1 juiste manier van reageren om een crisissituatie meester te worden....
Iemand zoeken die je de schuld kan geven![]()
Op ze minst een poging wagen om ze weg te krijgen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach val dood lamzak....kan ik er wat aan doen dat de modjes hier incompetent zijn.![]()
daarom zijn er hier smiliesquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef PH52 het volgende:
Binnen de context van de jouw ter beschikking staande middelen is dat misschien voor jou acceptabel, maar het woord context is in dit geval volkomen misplaatst.
Binnen de context van een irl gevoerd gesprek misschien, waar je elkaar in de ogen kunt kijken en waar lichaamstaal een onmisbare schakel is binnen de communicatie, maar ivl zijn dit soort termen volledig misbaar, en dragen ook niets bij aan de argumentatie.
Bekend is van anger dat de 'lijdenden' vaak ontkennen dat er een probleem is. Dat herken ik ook bij jou. Denk eraan, erkenning is de eerste stap op weg naar genezing.
Suc6 met de herhalingscursus Manu![]()
Wilde ik haar ook net vragen.quote:
Als jij dat zegt weet ik zeker dat er stalkmateriaal voor mij tussen zitquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilde ik haar ook net vragen.
Ik vond het weer een prima begin, met leuke ergertypes er tussen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef PC eend het volgende:
Als jij dat zegt weet ik zeker dat er stalkmateriaal voor mij tussen zit![]()
Sorry, ik stuur haar zo weer even door hier naartoe.quote:
Jij weerquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik stuur haar zo weer even door hier naartoe.
We hebben dequote:
Weg met die nepperd.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben deT
![]()
We hebben deA
![]()
We hebben deN
![]()
We hebben nog eenN
![]()
En we hebben eenA
(teveel
)
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
Hier in het topic of heb je weer vieze dingen op de webcam laten zien?
Ja, he?quote:
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
Tanja, heb je Peking Express nog gezien, trouwens?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.
SSSSSSSSSSSSTTquote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen fijne gedachte. Dat kan ik je wel vertellen.
Is wel aanradertje om eens te bekijken.quote:
En allemaal lieve spleetoogjes.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel aanradertje om eens te bekijken.
Top TV, gebeurd meer in 5 minuten in dan in een paar maanden BB(H).
ken nog wel een voorbeeld,als ik naar animal planet kijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen fijne gedachte. Dat kan ik je wel vertellen.
wanneer komt het er weer op dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel aanradertje om eens te bekijken.
Top TV, gebeurd meer in 5 minuten in dan in een paar maanden BB(H).
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
ken nog wel een voorbeeld,als ik naar animal planet kijk...![]()
Snap het ook niet helemaal... ben benieuwdquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?
Elke zondagavond en ik weet niet of ze herhalingen hebben, meer info hier:quote:
Nieuwe kloon van LS?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Hey Tanja, Het is me eindelijk gelukt om me hier ook in te loggen hihi
hey hoi, dan hoef ik je niet meer te mailen dat het dus nie wil met hotmail..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
nee ik bedoelde wat anders, maar laat maarquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?
ow kee, dank u, en Kassandratje is geen kloon, heeft een site van joscelyn, erg mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Elke zondagavond en ik weet niet of ze herhalingen hebben, meer info hier:
http://pekingexpress.net5.nl/ en in het topic op Fok!:
http://forum.fok.nl/topic/827220
Val dood!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.
Hihi ja sorry, De naam Kassandra was al in gebruikquote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.
ha, dat wou ik je als tip geven....niet meer nodig...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef Kassandraatjuh het volgende:
hihi, ja het was echt een heel gedoe, maar gelukkig mocht ik het mail adres van een vriend gebruiken, dus nu kan ik ook komen kletsen
Oké.. niet boeiend ookquote:Op maandag 6 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik bedoelde wat anders, maar laat maar![]()
Hmm ja, ik had al aan een paar andere vrienden gevraagd, maar die wouden nietquote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
ha, dat wou ik je als tip geven....niet meer nodig...
hai, waar uit limburg kom je???quote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hihi ja sorry, De naam Kassandra was al in gebruikDus dan maar zo hoor..! Maar ik ben geen kloon.. echt niet.. Ik ben gewoon Kassandra oet Limburg
Het zuidenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:47 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hai, waar uit limburg kom je???
hai tann
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké.. niet boeiend ook
Ik ga alweer naar bedje toe. Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer.
Poeh Tanja, ik heb dat filmpje geloof ik wel op me site..! ik zou het eens voor je kunnen rond vragen, ik zelf heb echt geen ideequote:Op maandag 6 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
ff vraagje, weet iemand welk nummer ze van Trijntje draaiden als achtergrond muziek toen de bevalling werd uitgezonden?
Shit...die wist ik. Het is een nummer die ze voor d'r zoontje heeft geschreven, weet alleen de titel niet meer. Sorry...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
ff vraagje, weet iemand welk nummer ze van Trijntje draaiden als achtergrond muziek toen de bevalling werd uitgezonden?
Rondvragenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Poeh Tanja, ik heb dat filmpje geloof ik wel op me site..! ik zou het eens voor je kunnen rond vragen, ik zelf heb echt geen idee![]()
Uhhuh.. maar ik zal het toch moeten rondvragen, ik weet namelijk ook niet hoe dat liedje heetquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rondvragen
Als je het op je site heb, kijk je toch ff
Klopt. Ik heb het net even nagevraagd aan de Trijntje-kenster bij uitstek (Bluezz) en die bevestigde het.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef Shirley het volgende:
Ow wel! GEVONDEN! Hij heet: ''Nu dat jij er bent''
Ow das ongeveer een 10 minuutjes van mij afquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ik kom namelijk ook uit limburg..geleen om precies te zijn:) flink carnaval gevierd haha?
Ow... heb ik heb verkeerd begrepen, Maar goed, titel is gevonden, Tann blij, wij blij. En ik was naar bed..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het net even nagevraagd aan de Trijntje-kenster bij uitstek (Bluezz) en die bevestigde het.
Is trouwens geschreven ter gelegenheid van de geboorte van Prinses Amalia.
dat is idd erg dicht in de buurt..haha grappig! Ja de mensen doen idd het gehele jaar al gek genoeg maar met carnaval is het nog es extra erg haha;)quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ow das ongeveer een 10 minuutjes van mij af.. Ik woon in Jabeek, en pff nee dit jaar geen carnaval gevierd
.. stond me koppie niet zo na dit jaar
enne, de mensen doen het hele jaar al gek genoeg.. hihi
Ja precies, jij begrijpt mequote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
dat is idd erg dicht in de buurt..haha grappig! Ja de mensen doen idd het gehele jaar al gek genoeg maar met carnaval is het nog es extra erg haha;)
echt wel TE mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Nu dat jij er bent
Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn
Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent
Oh, ik hoop dat ik je geven kan
wat jij me geeft
Zo lang ik leef...
Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
En ik hoop dat je ooit voelen mag
wat ik nu voel
Wat ik bedoel
En wat in woorden niet te vangen is voor mij
Wanneer je in mijn armen ligt
en zo tevreden naar me lacht
Lijk ik alles te vergeten
dat daar buiten op mij wacht
Alle strijd en alle tranen
Alle stille pijn verdwijnt
En de wereld lijkt voor eventjes
normaal te zijn
lamzak, en dan niks zeggen hequote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
Heej tann wist je trouwens dat ik mits een integraal helm op ik best wel op Rossi lijk![]()
Ja hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
hey kass...... , kijk je ook HBB?
ja dat is ook grappig ik zag staan limburg ik denk eens ff navragen en meestal krijg je dan te horen venlo of zo haha maar nu is het erg in de buurt... is erg grappig ja:)quote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja precies, jij begrijpt me![]()
![]()
Maar we zitten in de buurt van elkaar he, echt grappig
Hihihihihihi!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreefMavo1985 het volgende:
ja dat is ook grappig ik zag staan limburg ik denk eens ff navragen en meestal krijg je dan te horen venlo of zo haha maar nu is het erg in de buurt... is erg grappig ja:)
Nou dan ken je Bowling Stardust ook wel, daar heb ik gewerkt.. en das nog geen 10 minuten van mij af.. dusse..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja dat is ook grappig ik zag staan limburg ik denk eens ff navragen en meestal krijg je dan te horen venlo of zo haha maar nu is het erg in de buurt... is erg grappig ja:)
ja dat ken ik zeker, ik kwam daar wel vaker en nu nog af en toe met een verjaardag of zo en erna dan steengrillen bij mij is het met de auto 5 minuten naar Stardustquote:Op maandag 6 maart 2006 01:00 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nou dan ken je Bowling Stardust ook wel, daar heb ik gewerkt.. en das nog geen 10 minuten van mij af.. dusse..
Hou op over steengrillen hihi..! Ik heb me toen eens vreselijk verbrand aan zo,n plaatquote:Op maandag 6 maart 2006 01:01 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja dat ken ik zeker, ik kwam daar wel vaker en nu nog af en toe met een verjaardag of zo en erna dan steengrillen bij mij is het met de auto 5 minuten naar Stardust
hahhaha dat kan behoorlijk pijnlijk zijn ja....ga je ook wel eens uit in sittard dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:02 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hou op over steengrillen hihi..! Ik heb me toen eens vreselijk verbrand aan zo,n plaat![]()
hahaha
Ja dat is inderdaad erg pijnlijk, vooral met die lijpe gas flesjes, daar heb ik me toen ook bijna mee verbrand, doordat ik het flesje verkeerd erop had gezet, en alle gas eruit liep.. tja.. en toen kwam het vlammetjequote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hahhaha dat kan behoorlijk pijnlijk zijn ja....ga je ook wel eens uit in sittard dan?
ok ik ga meestal in sittard, heerlen ben ik wel eens geweest bij Naar Huis en nog 2 andere kroegen ben de naam ff kwijt...de kromme toeter volgens mij....maar goed je was dus fan van tanja?of je vond haar de leukste??quote:Op maandag 6 maart 2006 01:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad erg pijnlijk, vooral met die lijpe gas flesjes, daar heb ik me toen ook bijna mee verbrand, doordat ik het flesje verkeerd erop had gezet, en alle gas eruit liep.. tja.. en toen kwam het vlammetje![]()
Nee meis, ik ga noooooit in Sittard stappen, ik zit meestal altijd in Heerlen..
Ben wel een paar keer met een groepje die ook bij Stardust werken in geleen naar een kroegje geweest, maar dan heb je het gehad![]()
Die ander webbeheerster had je zo weg dacht ikquote:
Nee, die slaapt...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef MandyD1985 het volgende:
sorry mensen was natuurlijk niet erg interessant voor jullie om te lezen...waar blijven jullie allemaal en waar is tann gebleven...joss wakker???
kheb al ff gekeken bij je, maar is geen muziek bij....quote:Op maandag 6 maart 2006 00:53 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Uhhuh.. maar ik zal het toch moeten rondvragen, ik weet namelijk ook niet hoe dat liedje heet
Tan is in slaap gevallen wegens slap gelul over Limburg.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef Mavo1985 het volgende:
sorry mensen was natuurlijk niet erg interessant voor jullie om te lezen...waar blijven jullie allemaal en waar is tann gebleven...joss wakker???
Het was al bekend toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:08 schreef tann het volgende:
[..]
kheb al ff gekeken bij je, maar is geen muziek bij....
Mavo1985quote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan is in slaap gevallen wegen slap gelul over Limburg.![]()
uuuuh, kheb dat liedje dus voor dat ik het vroeg gehoord, maar dat kwam me niet bekend voor.........dus ik denk dat dat hem niet is, of heb ik het mis....quote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Nu dat jij er bent
Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn
Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent
Oh, ik hoop dat ik je geven kan
wat jij me geeft
Zo lang ik leef...
Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
En ik hoop dat je ooit voelen mag
wat ik nu voel
Wat ik bedoel
En wat in woorden niet te vangen is voor mij
Wanneer je in mijn armen ligt
en zo tevreden naar me lacht
Lijk ik alles te vergeten
dat daar buiten op mij wacht
Alle strijd en alle tranen
Alle stille pijn verdwijnt
En de wereld lijkt voor eventjes
normaal te zijn
HAAAA kromme toeter, das mijn plekkie, daar zit ik zowat iedere weekquote:Op maandag 6 maart 2006 01:06 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ok ik ga meestal in sittard, heerlen ben ik wel eens geweest bij Naar Huis en nog 2 andere kroegen ben de naam ff kwijt...de kromme toeter volgens mij....maar goed je was dus fan van tanja?of je vond haar de leukste??
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan is in slaap gevallen wegen slap gelul over Limburg.![]()
Tja, moet toch ergens over pratenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan is in slaap gevallen wegens slap gelul over Limburg.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ander webbeheerster had je zo weg dacht ik![]()
helemaal mee eens want jullie hadden nix te zeggen dus dan moet je toch ff iets vinden he....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tja, moet toch ergens over praten
Gewoon een watermerkje ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef tann het volgende:
[..]
wat voor foto komt door dat paard? of zie ik ze weer vliegen?
Nou ik eet niet vaak bitterballen, maar ik eet ze wel als ze me voorgezet wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
Kassandraatjuh hou je ook van bitterballen en wat is je lievelingseten, en heb je ook welles opruim buien, en wat is jouw mening ten aanzien van het midde-oosten probleem? en dan met name de huidige situatie in Iran... en ga je stemmen of ben je nog geen 18?
Tann ik vind het een teringstreekquote:
Noast t fietsenhok.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef CarOnline het volgende:
APK!![]()
Tuurliek mien jong, woar hejjem stoan![]()
Ja, laten we het over kapucijners gaan hebben, stammen die nou af van de bruine of de witte bonenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tja, moet toch ergens over praten
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
Kassandraatjuh hou je ook van bitterballen en wat is je lievelingseten, en heb je ook welles opruim buien, en wat is jouw mening ten aanzien van het midde-oosten probleem? en dan met name de huidige situatie in Iran... en ga je stemmen of ben je nog geen 18?
Je gaat vreemd?quote:
Neem een hondje ofzo, daar kun je ook tegen praten.quote:
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
helemaal mee eens want jullie hadden nix te zeggen dus dan moet je toch ff iets vinden he....
nee hoor, kheb me netjes voor gesteld...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat vreemd?
Trouwens, heb je ten tijde van de bevalling dit plaatje nog meegekregen?
[afbeelding]
Trusteh!
geen idee, als je het graag wilt weten, moet je ff op google zoeken ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, laten we het over kapucijners gaan hebben, stammen die nou af van de bruine of de witte bonen
misschien moet jij er dan eens een of meerdere nemen want jij praat hier vaker dan mij.....en erg lang...mischien moet jij es een leven gaan leidenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Neem een hondje ofzo, daar kun je ook tegen praten.
Nog effe de geit van de buren stalken, dan ben ik on my way!quote:
ik denk ik stel is een paar Kimske vragen aan iemand anders.. werkt wel verfrissend kan ik je zeggen... misschien moet jij ook is die vragen aan iemand anders stellen, kunnen we een rollenspel gaan spelen en dan speelt het zich af in limburg bij de bowlingbaan waar je kan steengrillen enzoquote:
heb dr al 6...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Neem een hondje ofzo, daar kun je ook tegen praten.
Ik heb geen google...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
geen idee, als je het graag wilt weten, moet je ff op google zoeken ofzo![]()
klig helemaal dubbel, lachu is die!! (khad me toch echt netjes bij gewerkt, op plukjes na die ik miste ivm de buik..)quote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat vreemd?
Trouwens, heb je ten tijde van de bevalling dit plaatje nog meegekregen?
[afbeelding]
Trusteh!
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nog effe de geit van de buren stalken, dan ben ik on my way!![]()
![]()
doe wat aan je argumenten en aan je taalfoutenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:17 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
misschien moet jij er dan eens een of meerdere nemen want jij praat hier vaker dan mij.....en erg lang...mischien moet jij es een leven gaan leiden
duhh.. ik heb ff jou humor overgenomenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik geen google had?
![]()
'Dan ik' is de eerste verbetering die ik aan zou brengen in jouw reply.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:17 schreef Mavo1985 het volgende:
misschien moet jij er dan eens een of meerdere nemen want jij praat hier vaker dan mij.....en erg lang...mischien moet jij es een leven gaan leiden
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doe wat aan je argumenten en aan je taalfoutenzwijgen is ook een prima optie
maar vertel is wat over het buurthuis in Geleen, is het gezellig daar?
ja super.. we zitten er iedere dagquote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat komt door de mavo hequote:Op maandag 6 maart 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
'Dan ik' is de eerste verbetering die ik aan zou brengen in jouw reply.
Dit advies was gratis, de volgende les gaat doekoe kosten, swa.![]()
OMG APK anti-surinaamsquote:Op maandag 6 maart 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
jaaa ontzettend gezellig is het daar, en ik zit er inderdaad elke dag, fantastisch!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Goh, en dan maar zeggen dat , over limburg praten saai is..quote:Op maandag 6 maart 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |