Meen je niet?quote:
schoonheid zit toch vanbinnen? En wat betreft je lichaam.. lijkt mij dat wel mee te vallen als ik de foto's mag geloven die ik gezien hebquote:Op zondag 5 maart 2006 03:02 schreef tann het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik ook, maar ik heb niet zoon goddelijk lichaam als did......dus denk niet dat ze me vragen..........zo nu ga ik echt pitten.........truste![]()
ken je haar dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Meen je niet?
5 euro hooguit voor die gratekut.
Ik vond het hier al verdacht Coosloosquote:
dat krijg je met al dat gepijp tijdens het rijden...raak je de weg kwijtquote:
Pardon??quote:Op zondag 5 maart 2006 03:12 schreef natronic het volgende:
[..]
dat krijg je met al dat gepijp tijdens het rijden...raak je de weg kwijt [afbeelding]
Weet ik het, misschien om haar te feliciteren ofzoquote:
Waarmee??quote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien om haar te feliciteren ofzo
Joh, alles is virtueel hier.quote:
want?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:36 schreef TanjaFan het volgende:
Maar op een mail krijg je geen amtwoord.
Tja, je zou ook een FOK!ker vanaf 1999-2000 het voordeel van de twijfel geven, tegen iemand (Tanja) die net om het hoekje komt kijken...
Ik ben 2000 uit Spanje in NL gekomen en ik zat toen al op FOK!quote:Op zondag 5 maart 2006 03:41 schreef natronic het volgende:
Bestaat dit forum al zolang dan?
tja.. iets zal de reden wel geweest zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 03:42 schreef TanjaFan het volgende:
Een ban van een week krijg je van Nikky.... Dat puberale meisje heeft zich nooit vertoond in BB-BBH
Ik mag uitgemaakt worden voor wat God heeft verboden, maar krijg een ban zonder uitleg....
dus....mierdaquote:Op zondag 5 maart 2006 03:43 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik ben 2000 uit Spanje in NL gekomen en ik zat toen al op FOK!
Waarom heb je je icon veranderd?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:46 schreef natronic het volgende:
zal weer zo'n cugno zijn die me moderator mag uit hangen
ben ff incognito... psst niet doorvertellenquote:
een ban op de site vann BBH?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
Maar ik wacht nu mailtje wel af, waarom ik een ban heb....
Want heb me helemaal aan de FAQ gehouden... en wens een uitleg wat ik niet van BBH zou hebben geleerd, want er waren mensen die me dood wensen en er nog steeds zijn.
Dus graag ff een uitleg in mijn post...
Je hebt waarschijnlijk gelijk...quote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
Want heb me helemaal aan de FAQ gehouden... en wens een uitleg wat ik niet van BBH zou hebben geleerd, want er waren mensen die me dood wensen en er nog steeds zijn.
mischien moet je fuck aan de faq hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
och jochie, ik wil graag dat je blijft levenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:48 schreef TanjaFan het volgende:
Es una mierda de bola, se ponen de una manera para distinguir. Debes ser famosa, si no... a la mierda, y no cuentas, aunque estes aqui de unos 6 años...quote:
mooi zo en nu jij maar opzoutenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:50 schreef bhs het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk...
Heh, ik heb geloof ik nog niet 1 keer op je gereageerd. Eens moet de eerste zijn. Wilde alleen even zeggen dat ik zo blij was dat je weg was
lamzak, je laat wel erg merken dat je een kloon bentquote:
Cariño mio, ik heb een leven buiten FOK!... Sorry dat ik een ander topic heb gemist,,,quote:Op zondag 5 maart 2006 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
och jochie, ik wil graag dat je blijft levenzou alleen leuk zijn als je het aandurft om te antwoorden op mijn vragen in het andere topic, waar we de hele discussie hadden
Het is idd haar manier om zich te onderschijden en beroemd zijn ... ach jaquote:Op zondag 5 maart 2006 03:51 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Es una mierda de bola, se ponen de una manera para distinguir. Debes ser famosa, si no... a la mierda, y no cuentas, aunque estes aqui de unos 6 años...
mooi dat je telefoon het nog doetquote:Op zondag 5 maart 2006 03:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Cariño mio, ik heb een leven buiten FOK!... Sorry dat ik een ander topic heb gemist,,,
Misschien zou je een URL kunnen plaatsen. Voordat je gaat lopen zeuren dat ik iets mis.
Holy... ik ga al hoor. Dat italiaanse temperament is echt niks voor mij zie ik al weer.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:53 schreef natronic het volgende:
mooi zo en nu jij maar opzouten
had ik het tegen jou dan? waar maak je je druk omquote:Op zondag 5 maart 2006 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak, je laat wel erg merken dat je een kloon bent
Kan ook wel zeg vai a cagare pezzo di merda maar dat vind je denk ik dan niet zo leukquote:Op zondag 5 maart 2006 03:57 schreef bhs het volgende:
[..]
Holy... ik ga al hoor. Dat italiaanse temperament is echt niks voor mij zie ik al weer.
maak me nergens druk om ik constateer alleen ietsquote:Op zondag 5 maart 2006 03:57 schreef natronic het volgende:
[..]
had ik het tegen jou dan? waar maak je je druk om
Je kan wel dansen... Maar zie er niets van jou staan...quote:Op zondag 5 maart 2006 03:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooi dat je telefoon het nog doet![]()
![]()
de link is [HBB] Het offtopic-topic deeltje 2
er staan zo ongeveer 10 posts van mijquote:Op zondag 5 maart 2006 04:00 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Je kan wel dansen... Maar zie er niets van jou staan...
Joh, ik kan de pakken niet meer aanslepen.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:00 schreef natronic het volgende:
Je moet de dingen met een korreltje zout nemen... het kan mij echt niks schelen wat iemand zegt of doet
Je moet maar zo denken.. lekker simpel allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 04:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
er staan zo ongeveer 10 posts van mijlees maar door dus of heb je gezopen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |