quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om hem te negeren, ik maak me niet druk om beschuldigingen en ik zal er geen seconde wakker van liggen, maar hij komt er mee en kan ze dan niet onderbouwen, en dat is idd net zoals met Tanja, na het begin van het gezeik had hij ook al tegen mij gezegd dat hij uit het topic zou blijven en heb ik gezegd dat hij het niet via het forum moest doen en dan blijft hij toch nog even om het topic om hem te laten draaien. Misschien heeft hij aandachtstekort ofzo!
Ik vind jou wel lachwekkend, dat geeft alleen aan dat ik geen leven heb, wat ik ook nooit beweerd heb, geen onderbouwing van je stelling. Maar je zal wel minder tijd hebben om te posten tussen het stalken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk eens naar jouw posthistorie en de mijne.
![]()
ga door ... ga door ... ga doorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lachwekkend, dat geeft alleen aan dat ik geen leven heb, wat ik ook nooit beweerd heb, geen onderbouwing van je stelling. Maar je zal wel minder tijd hebben om te posten tussen het stalken.
Waarmee, wat wil je bereikenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ga door ... ga door ... ga door
Ik ben gewoon benieuwd dat je van enen op andere moment iemand verrot scheld, en daarna ineensquote:
Als jij aangeeft waar ik met mensen meeloop en met wie (en hoe dat verschilt van mijn normale postgedrag), zal ik uitleg geven! Je komt nu alleen met losse stellingen waar ik geen antwoord op kan geven of al gegeven hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd dat je van enen op andere moment iemand verrot scheld, en daarna ineensgeeft....
Dat getuigt niet van een uitgesproken mening. Maar een mening heb je ook niet, want in ieder topic loop je met iedereen mee, waarbij je denkt in "een goed blaadje" te komen.
Maar sommige uitspraken kunnen ook te ver gaan.
Hilarisch of niet, wel modereren volgens de FAQ.quote:
tot nu toe is het wat gehakketak over en weer... geen reden (nog) om moeilijk te gaan doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hilarisch of niet, wel modereren volgens de FAQ.
Je eigen mening kan je altijd geven he? Ik sta er wel open voor.
HBB [FB] Wanted: Mod. Dead or alive.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot nu toe is het wat gehakketak over en weer... geen reden (nog) om moeilijk te gaan doen.
En mijn mening: tsja... niet relevant lijkt me
eindelijk zeg....quote:
Lijkt mij ookquote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
En mijn mening: tsja... niet relevant lijkt me
quote:
ik geef geen inhoudelijke mening toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Maar geef hem dan ook niet![]()
[..]
Danku en daarbij heb ik jou ook diverse malen op de brandstapel gegooid omdat ik dacht dat je Joost was en me doodirriteerde dat ik niet wist wie je was. Heeft Pinball nog op gereageerd en me daarom belachelijk gemaakt, maar dat was tenminste met onderbouwingquote:Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
Is Manu82 hier de spekgladde kameleon die naar de mond van het groepje praat? en die ten koste van alles de vrede wilt bewaren.. degene die altijd water bij de wijn doet en die zich nooit duidelijk uitspreekt en daarom maar iedereen te vriend houdt? een jaknikker cq een neutraal persoon die erg goed in de groep ligt omdat ie het altijd met je eens is..
oh nee wacht ik had het over Joost... en Manu heeft een hekel aan hem dus zou zelf dan wel een uitgesproken figuur zijn die geen concessies doet om bij andere een wit voetje te halen!!
Dat is jouw probleemquote:Op zondag 5 maart 2006 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geef geen inhoudelijke mening toch?
Dat vind ik overigens wel een vervelende eigenschap van hem.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
Is Manu82 hier de spekgladde kameleon die ten koste van alles de vrede wilt bewaren..
quote:
da's jouw probleemquote:
ik hoef helemaal de vrede niet te bewaren als iemand mij dermate irriteert dat ik het er niet mee eens ben scheld ik hem wel compleet verrot (volgens mij ken jij mij ook mn uit het Tann topic toch en we weten wat de uitkomst was van die rel). Ben daar echter nog niet zo goed in en begin wat dingen te leren....quote:Op zondag 5 maart 2006 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens wel een vervelende eigenschap van hem.![]()
Heb je je telefoonboom bij de handquote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef PC eend het volgende:
Ik geef jullie nog 15 minuten, als het dan nog niet ge-scaleerd is komt het niet meer goed![]()
Hij zit gewoon weer in zijn vertrouwde Tanja-topic.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:23 schreef PC eend het volgende:
Ik geef jullie nog 15 minuten, als het dan nog niet ge-scaleerd is komt het niet meer goed![]()
Ik niet danquote:Op zondag 5 maart 2006 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zit gewoon weer in zijn vertrouwde Tanja-topic.![]()
Begrijp jij nou echt niks, je moet de context begrijpen en de persoon erachterquote:Op zondag 5 maart 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja???? VAL DOOD!!!!!
Edit: Dat mag volgens teamlead. Je mag dat nu zeggen.....
Wanneer heb je die nou weer gejat uit haar huisquote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Telepatisch bericht??? Die belde ik net om mijn boek terug te vragen... hahahaha
Heb ik ook altijd, dat mensen mij aangeven voor stalken, terwijl ik gewoon in het buitenland zit!!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vraag Tanja ff ...
hoe vaak ik haar moeder heb gebeld....(nadat ze me heeft uitgescheten)
hoe vaak ik haar een mailtje heb gestuurd.. ....(nadat ze me heeft uitgescheten)
Als er iemand niet stalkt, is het ondergetekende wel...
Volgens mij heb jij daar ook een eng stalkershol met een foute bank.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:37 schreef Manu82 het volgende:
Heb ik ook altijd, dat mensen mij aangeven voor stalken, terwijl ik gewoon in het buitenland zit!!
foute bank wel, beetje klein, maar het stalken werd me te duurquote:Op zondag 5 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij daar ook een eng stalkershol met een foute bank.![]()
en dan begrijpt hij nog niet hoe je het in de juiste context moet gebruikenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zoog niets, maar het is me duidelijk. Een discussie mag hier niet, want stel je voor dat Tanja zich aangesproken voelt.
Zij mag natuurlijk niet weten dat achter haar rug om smerige spelletjes worden gespeeld.
DanielleNaomi en oetelke....
Ik heb zelfs meer respect voor PCeend e APK.
Die weten wat dollen is.
Maar ... oetelke en die Daniellenoami.... Waarbij de laatste alleen maar uit is op .... IK KEN IEMANDDDDD....
(wat type ik eigenlijk?) wordt toch weer weggehaald)
TEAMLEAD... je bent een loser en ik hoop dat je dood valt
Ah, een berney-tje.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:25 schreef Kimske het volgende:
damn ben weer te laat..
Nou ja, moderator. Het is teamlead maar, moet je je niet teveel van aantrekken.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:43 schreef SuperMOM het volgende:
Vreemde reactie van een Moderator trouwens???
Auw!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef PC eend het volgende:
schop
Iemand op sgop wil graag op het mooiste plekje van Nederland wonen, vandaar. Jullie zouden haar een groot plezier doen door even Vlieland aan te klikken.quote:
Aaah op die manierquote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand op sgop wil graag op het mooiste plekje van Nederland wonen, vandaar. Jullie zouden haar een groot plezier doen door even Vlieland aan te klikken.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah op die maniernou dan zeg ik maar dat ik gestemd heb
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef APK het volgende:
weer
Voel je niet aangesproken, jij bent newbie van het jaar man.quote:
Weet ik, ik had gewoon effe zin om sgop nog een keer te noemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
APK, opa Coos heeft hier onlangs de complete link gepost, en het enige dat tot nu toe binnen is komen waaien, is "Renesmurf".![]()
Mwah, denk dat er weinig zijn die bij een proleten-clubje willen horen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef APK het volgende:
Ja, noem sgop nog effe, krijgen we meteen weer een zooi psycho's op de site. 7)8
Als tann komt kom ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
APK, opa Coos heeft hier onlangs de complete link gepost, en het enige dat tot nu toe binnen is komen waaien, is "Renesmurf".![]()
gedaan inmiddelsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand op sgop wil graag op het mooiste plekje van Nederland wonen, vandaar. Jullie zouden haar een groot plezier doen door even Vlieland aan te klikken.![]()
Waar slaat dat nou weer op, achterlijke stinksnol.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef Kimske het volgende:
[..]
Mwah, denk dat er weinig zijn die bij een proleten-clubje willen horen hoor![]()
Namens Sacha bedankt.quote:
tut tut tut hiermee bevestig je alleen maar dat t waar is hoor...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, achterlijke stinksnol.
Dat dachten ze met Fok! ook ooit, maar kijk, daar ben je.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:51 schreef Kimske het volgende:
Mwah, denk dat er weinig zijn die bij een proleten-clubje willen horen hoor![]()
Joh!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Kimske het volgende:
[..]
tut tut tut hiermee bevestig je alleen maar dat t waar is hoor...
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat dachten ze met Fok! ook ooit, maar kijk, daar ben je.![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:10 schreef Kimske het volgende:
krijg jij gen koppijn van al die inkoppertjes die jij inkopt?
dan is die plaat voor je kop nog dikker dan ik dacht...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar met zo'n vmbo-belediging verwacht je toch niet echt dat iemand moeite gaat doen om met een mooi antwoord te komen?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:17 schreef Kimske het volgende:
dan is die plaat voor je kop nog dikker dan ik dacht...
en waar baseer je dat op?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Inkoppen' is figuurlijk bedoeld, dus ondanks het feit dat je er wel degelijk je hoofd voor gebruikt is het geen fysieke actie.
Maar nu ben ik ineens heel benieuwd hoe jij achter je pc zit!
Dat zal wel een zooitje zijn daar.![]()
Nou, als je 'inkoppen' letterlijk neemt maak ik me ernstig zorgen over je gebagger, de poep die je praat, en dat voortdurende geslijm.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, als je 'inkoppen' letterlijk neemt maak ik me ernstig zorgen over je gebagger, de poep die je praat, en dat voortdurende geslijm.
Het zal dus wel een zooitje zijn rond je pc.
Als je erop zit te wachten duurt alles lang hè.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:36 schreef Kimske het volgende:
zo daar moest je stiekem nog lang over nadenken zeg!
Maar het ligt dus wel gewoon rond je pc overal?quote:Ik weet trouwens niet hoe t met jouw spijsvertering zit, maar poep verlaat doorgaans via een andere weg het lichaam.
Jij wordt vast een goede juf.quote:Zeg nu nog maar even wat, dan heb je weer t laatste woord...
vermoeiend zeg, die kleuters![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef PC eend het volgende:
Omdat het zo leuk was nog maar een keer ajax kijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |