Iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld is door Tanja.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
Ik geloof hier helemaal niemand, behalve tann natuurlijk, want die was zo vriendelijk het even telefonisch te bevestigen![]()
My mind is playing tricks with mequote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld is door Tanja.![]()
Mijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er weer! Goeienavond!
Heb ik nog wat gemist?
Val dood!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er weer! Goeienavond!
Heb ik nog wat gemist?
Zat me trouwens af te vragen tijdens die discussie of het nou ook toegestaan is om bv in plaats van 'val dood' gewoon 'sterf' te gebruiken.quote:
Dat vond ik wel de grootste dooddoener van de hele discussie.quote:
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen. De rest heeft er dikke blubberschijt aan en doet gezellig mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zat me trouwens af te vragen tijdens die discussie of het nou ook toegestaan is om bv in plaats van 'val dood' gewoon 'sterf' te gebruiken.
De uitkomst is hetzelfde, alleen, als je zoals LS deed TL toevoegt : ik hoop dat je doodvalt, dan krijg je een ban.
Voor mij is er geen enkel verschil.
Het is miereneukerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen. De rest heeft er dikke blubberschijt aan en doet gezellig mee.
Dood?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Shirley het volgende:
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen.
Verga tot stof.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sterf, verga in stof, laat je hart stoppen met kloppen enzovoorts...
Aah dat bedoelde je met gezelligquote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, of ze 'dood' vallen, muts.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 04:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we willen liever weten wat voor sokken ze vandaag draagt![]()
Je weet dat hij meeleest hè?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef tann het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen..... al mn sokken zitten vol met geld, en ik heb geen geld om nieuwe te kopen..![]()
Uitlokking.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef Pinball het volgende:
Je weet dat hij meeleest hè?![]()
De kunst is nu om hem zo ver te krijgen dat hij er tóch nog een kloon tegenaan gooit.
kheb heerlijk geslapen, uuuh ben nu aardappels met jus, spruiten gesmoord in hamkaas saus en gemarineerde (zout, wpeper, zoete ketjap) karbo aant eten....hmmmmquote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef rianne06 het volgende:
Hi! Lekker geslapen? Ennuh...tann? wat eten we vandaag?
Voel je het verschil ècht niet aan of zit je alleen maar wat te zieken?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
En volgens de mods mag dat allemaal, tenzij je er 'ik hoop dat je' voorzet. Dus ga gerust je gang.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was weer gezellig.![]()
LS weekje verlengde ban erbij wegens klonen.
Jees, allemaal van de Febo ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef tann het volgende:
[..]
kheb heerlijk geslapen, uuuh ben nu aardappels met jus, spruiten gesmoord in hamkaas saus en gemarineerde (zout, wpeper, zoete ketjap) karbo aant eten....hmmmm![]()
Peking Express #1: vanavond de grote aftrapquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Tan, ga je vanavond ook Peking Express kijken?![]()
Ik probeer bepaalde zaken bespreekbaar te maken, maar het publiek zit aan de karbonade van de Feboquote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voel je het verschil ècht niet aan of zit je alleen maar wat te zieken?
Damn net te laat gelezen dit, heb zojuist de chinees gebeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef tann het volgende:
[..]
kheb heerlijk geslapen, uuuh ben nu aardappels met jus, spruiten gesmoord in hamkaas saus en gemarineerde (zout, wpeper, zoete ketjap) karbo aant eten....hmmmm![]()
als ik klaar ben hier misschien, welk net...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Tan, ga je vanavond ook Peking Express kijken?![]()
Is die nepper van jou al weer vrij?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Gert het volgende:
Het wachten is op de eerste kloon die doet alsof-ie LS is.![]()
NET5. Het is leuk hoor!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:14 schreef tann het volgende:
[..]
als ik klaar ben hier misschien, welk net...
Nee die is voorgoed de nek omgedraaid.quote:
nee das LS niveau, doe ik niet aan mee.....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je weet dat hij meeleest hè?![]()
De kunst is nu om hem zo ver te krijgen dat hij er tóch nog een kloon tegenaan gooit.
Subtiel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef tann het volgende:
[..]
nee das LS niveau, doe ik niet aan mee.....![]()
Oh, ik dacht dat die hint over die sok met geld al een aanzetje was.quote:
Een soort catvanger zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Gert het volgende:
Het wachten is op de eerste kloon die doet alsof-ie LS is.![]()
Engels voor beginners ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
Ga ff "anger manegment "kijken ( tip voor sommige fokkers hier? )![]()
Heb ik al gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
Ga ff "anger manegment "kijken ( tip voor sommige fokkers hier? )![]()
Nou, als jij je mede users gaat toespreken met 'Val dood' is het misschien toch handig om het lesmateriaal nog s ff door te nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik al gezienvanavond maar weer even wat zooi downloaden geloof ik
en anger management heb ik niet nodig
Heb ik gisteren al uitgelegd, dat je dat in de context moet zien. Als ik jou tien keer iets vraag en jij wilt er geen antwoord op geven dan komt er bij de een hou je bek dicht of krijg de tyfus en bij mij toevallig val doodquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, als jij je mede users gaat toespreken met 'Val dood' is het misschien toch handig om het lesmateriaal nog s ff door te nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |