Iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld is door Tanja.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
Ik geloof hier helemaal niemand, behalve tann natuurlijk, want die was zo vriendelijk het even telefonisch te bevestigen![]()
My mind is playing tricks with mequote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat ze gebeld is door Tanja.![]()
Mijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er weer! Goeienavond!
Heb ik nog wat gemist?
Val dood!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er weer! Goeienavond!
Heb ik nog wat gemist?
Zat me trouwens af te vragen tijdens die discussie of het nou ook toegestaan is om bv in plaats van 'val dood' gewoon 'sterf' te gebruiken.quote:
Dat vond ik wel de grootste dooddoener van de hele discussie.quote:
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen. De rest heeft er dikke blubberschijt aan en doet gezellig mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zat me trouwens af te vragen tijdens die discussie of het nou ook toegestaan is om bv in plaats van 'val dood' gewoon 'sterf' te gebruiken.
De uitkomst is hetzelfde, alleen, als je zoals LS deed TL toevoegt : ik hoop dat je doodvalt, dan krijg je een ban.
Voor mij is er geen enkel verschil.
Het is miereneukerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen. De rest heeft er dikke blubberschijt aan en doet gezellig mee.
Dood?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Shirley het volgende:
De mierenneukers en huilebalken vallen over zo'n woordje of zinnetje heen.
Verga tot stof.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sterf, verga in stof, laat je hart stoppen met kloppen enzovoorts...
Aah dat bedoelde je met gezelligquote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, of ze 'dood' vallen, muts.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef Shirley het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 04:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, we willen liever weten wat voor sokken ze vandaag draagt![]()
Je weet dat hij meeleest hè?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef tann het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen..... al mn sokken zitten vol met geld, en ik heb geen geld om nieuwe te kopen..![]()
Uitlokking.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef Pinball het volgende:
Je weet dat hij meeleest hè?![]()
De kunst is nu om hem zo ver te krijgen dat hij er tóch nog een kloon tegenaan gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |