Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
Tanja, heb je Peking Express nog gezien, trouwens?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.
SSSSSSSSSSSSTTquote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen fijne gedachte. Dat kan ik je wel vertellen.
Is wel aanradertje om eens te bekijken.quote:
En allemaal lieve spleetoogjes.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel aanradertje om eens te bekijken.
Top TV, gebeurd meer in 5 minuten in dan in een paar maanden BB(H).
ken nog wel een voorbeeld,als ik naar animal planet kijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen fijne gedachte. Dat kan ik je wel vertellen.
wanneer komt het er weer op dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel aanradertje om eens te bekijken.
Top TV, gebeurd meer in 5 minuten in dan in een paar maanden BB(H).
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
ken nog wel een voorbeeld,als ik naar animal planet kijk...![]()
Snap het ook niet helemaal... ben benieuwdquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?
Elke zondagavond en ik weet niet of ze herhalingen hebben, meer info hier:quote:
Nieuwe kloon van LS?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Hey Tanja, Het is me eindelijk gelukt om me hier ook in te loggen hihi
hey hoi, dan hoef ik je niet meer te mailen dat het dus nie wil met hotmail..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
nee ik bedoelde wat anders, maar laat maarquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?
ow kee, dank u, en Kassandratje is geen kloon, heeft een site van joscelyn, erg mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Elke zondagavond en ik weet niet of ze herhalingen hebben, meer info hier:
http://pekingexpress.net5.nl/ en in het topic op Fok!:
http://forum.fok.nl/topic/827220
Val dood!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |