Cursus "anger management"quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef Manu82 het volgende:
Thanks PH52 zal meteen beginnen
Ohja en btw, ik neem aan dat jij niet de volledige context kent dus vind dit begrip zeker wel geplaatst![]()
Daarom ben ik die cursus aan het volgen ......quote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cursus "anger management"
Vraag 1
Hoe reageert u op conflictsituaties?
Ant: uuuhh... ik zeg altijd "val dood'....of ehh..."lamzak" heb ik ook nog in huis.![]()
![]()
Je moet niet naar Jappie luisterenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik die cursus aan het volgen ......
maar ben nog steeds van mening dat het geen anger is
Ach val dood lamzak....kan ik er wat aan doen dat de modjes hier incompetent zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet niet naar Jappie luisteren![]()
Er is maar 1 juiste manier van reageren om een crisissituatie meester te worden....
Iemand zoeken die je de schuld kan geven![]()
Op ze minst een poging wagen om ze weg te krijgen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach val dood lamzak....kan ik er wat aan doen dat de modjes hier incompetent zijn.![]()
daarom zijn er hier smiliesquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef PH52 het volgende:
Binnen de context van de jouw ter beschikking staande middelen is dat misschien voor jou acceptabel, maar het woord context is in dit geval volkomen misplaatst.
Binnen de context van een irl gevoerd gesprek misschien, waar je elkaar in de ogen kunt kijken en waar lichaamstaal een onmisbare schakel is binnen de communicatie, maar ivl zijn dit soort termen volledig misbaar, en dragen ook niets bij aan de argumentatie.
Bekend is van anger dat de 'lijdenden' vaak ontkennen dat er een probleem is. Dat herken ik ook bij jou. Denk eraan, erkenning is de eerste stap op weg naar genezing.
Suc6 met de herhalingscursus Manu![]()
Wilde ik haar ook net vragen.quote:
Als jij dat zegt weet ik zeker dat er stalkmateriaal voor mij tussen zitquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wilde ik haar ook net vragen.
Ik vond het weer een prima begin, met leuke ergertypes er tussen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef PC eend het volgende:
Als jij dat zegt weet ik zeker dat er stalkmateriaal voor mij tussen zit![]()
Sorry, ik stuur haar zo weer even door hier naartoe.quote:
Jij weerquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik stuur haar zo weer even door hier naartoe.
We hebben dequote:
Weg met die nepperd.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
We hebben deT
![]()
We hebben deA
![]()
We hebben deN
![]()
We hebben nog eenN
![]()
En we hebben eenA
(teveel
)
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
Hier in het topic of heb je weer vieze dingen op de webcam laten zien?
Ja, he?quote:
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef golfer het volgende:
Tanja, heb je Peking Express nog gezien, trouwens?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij Peking Express moet ik aan Peking Eend denken, wat dus automatisch leidt naar PC eend. Damn..ik kom teveel in dit topic.
SSSSSSSSSSSSTTquote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen fijne gedachte. Dat kan ik je wel vertellen.
Is wel aanradertje om eens te bekijken.quote:
En allemaal lieve spleetoogjes.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel aanradertje om eens te bekijken.
Top TV, gebeurd meer in 5 minuten in dan in een paar maanden BB(H).
ken nog wel een voorbeeld,als ik naar animal planet kijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen fijne gedachte. Dat kan ik je wel vertellen.
wanneer komt het er weer op dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel aanradertje om eens te bekijken.
Top TV, gebeurd meer in 5 minuten in dan in een paar maanden BB(H).
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
ken nog wel een voorbeeld,als ik naar animal planet kijk...![]()
Snap het ook niet helemaal... ben benieuwdquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?
Elke zondagavond en ik weet niet of ze herhalingen hebben, meer info hier:quote:
Nieuwe kloon van LS?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Hey Tanja, Het is me eindelijk gelukt om me hier ook in te loggen hihi
hey hoi, dan hoef ik je niet meer te mailen dat het dus nie wil met hotmail..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef Kassandraatjuh het volgende:
nee ik bedoelde wat anders, maar laat maarquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij welk dier moet je aan PC eend denken dan?
ow kee, dank u, en Kassandratje is geen kloon, heeft een site van joscelyn, erg mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Elke zondagavond en ik weet niet of ze herhalingen hebben, meer info hier:
http://pekingexpress.net5.nl/ en in het topic op Fok!:
http://forum.fok.nl/topic/827220
Val dood!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |